Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ASO VW pod Poznaniem zaproponowano mi 2100brutto z pompą wody, przy okazji odgrzybianie klimy, filtr kabinowy, wymiana płynu hamulcowego i oleju (własny olej Mobil 1 LL), jakieś 2500brutto powinno wyjść.

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

sporawo ale masz spokój na następne ileś tam tys km :kox:

Opublikowano

Panowie, kiedy warto zrobić wypalanie serwisowe dpf przez vcds?, czy można to robić bez ograniczeń?, jakie są wartości w blokach mierzalnych kiedy warto zrobić wypalanie?. Oil ash u mnie to 0,06l.

Opublikowano

nie warto robic wypalania serwisowego, w Twoim wypadku jesli masz oil ash w takich wartosciach, to rozumiem, ze Twoj samochod ma przejechane okolo 50-60tys km wiec badz spokojny

Opublikowano

Mam przejechane 32 tys, tylko w większości po mieście i raz na miesiąc mi się kontrolka zapala, a nie bardzo mam jak od razu jechać wg książki i zwykle kontrolka sama gaśnie. Wczoraj podczas wypalania dpfa podczas jazdy miejskiej miałem srednie spalanie 20l aż w końcu i tak kontrolka się zapaliła, a za nim dojechałem na trasę, żeby wypalić to wcześniej zgasła, ale obroty silnika i spalanie nie spadły. Oczywiście po przejachaniu około 20 min na trasie z obrotami 2500 na min, obroty i spalanie na biegu jałowym wróciły do normy.

Opublikowano

jak masz problem z wypalaniem dpf'a... (nie masz gdzie go wypalic od razu) to proponuje zostawic samochod zapalony na kilka minut, zeby sobie pochodzil na wolnych obrotach - po okolo 15 minutach filtr bedzie wypalony - obroty spadna do okolo 650rpm

aha... i jeszcze jedno - filtr zacznie sie wypalac tylko wtedy, jak silnik bedzie zagrzany(90C)

Opublikowano

wypalanie? tak - to naturalna sprawa, ze jak auto stoi, to pokilku chwilach zaczyna sie regeneracja :)

proponuje troszke dluzej studzic turbinki, jesli sie duzo jezdzi po miescie :)

Opublikowano

Masz diesla a nie masz okazji, żeby pojechać choć raz na tydzień na 15km w traskę, żeby wypalić dpfa? Kontrolka nie powinna w ogóle się zapalać, bo to znak, że warunki do regeneracji są wyjątkowo marne. Zwykle filtr się bezinfiormacyjnie wypala, nawet w mieście to idzie zrobić, bo jak widzisz, że na postoju obroty się podniosły to skręcam w ulicę z mniejszym ruchem i choćbym miał jechać na dwójce i wysokich obrotach to przynajmniej się uda go wypalić. A nawet jeśli w ciągu dnia nie miałem takiej możliwości to wybieram się wieczorkiem na półgodzinną przejażdżkę dla zdrowia swojego i autka.

Kontrolka nie powinna się zapalać nawet przez całe życie autka. Ona się zapala dopiero po kilku nieudanych cyklach regeneracji. A każdy taki cykl dodaje bonusa w postaci niespalonego paliwa do oleju silnikowego.

Co do wypalania serwisowego - to jest ostateczność i po prostu niszczenie oraz zmniejszanie żywotności dpfa. W ogole nie jest to zalecane, chyba, że nie mamy już innego wyjścia.

Opublikowano

Panowie, co ja mam za zderzak, ze listwa od ski nie pasuje?

d999f81b-d1d2-93fb.jpg

Genesis, cos jest chyba nie tak, bo wczoraj zrobilem trase 500 km, a dzisiaj jezdzac w trakcie czyszczenia klimy przy wlaczonym silniku zapalila sie kontrolka dpf.

Podlacze sie zaraz vcdsem i sprawdze wartosci na filtrze.

Opublikowano

Pewnie masz zwykly zderzak, a do tego jest potrzebny S4/S-line

Opublikowano
Adv Meas Block -> soot mass measured, oil ash - to Cie interesuje! jesli masz trudnosci ze znalezieniem, mozesz z klawiatury pierwsze litery wpisac - tylko najpierw kliknij na liste.

50bb666c-ec70-827d.jpg

Opublikowano

Dzis go probowalem wypalic obserwujac parametry, udalo sie zejsc z 30 do 7.

Do tego traska 500 km dosc szybko - powinno byc ok.

Posiedzialem dzis z czlowiekiem ktory sie zna i ma sprzet nad swoim AMI - modul ami mimo tego, ze jest widoczny jest chyba uwalony. Nie dal sie przetestowac w zaden sposob, caly czas nie chce widziec muzy z iphona, podlaczalismy tez inne kabelki np usb itp. Kupie inny modul i sie przekonam.

Opublikowano

Panowie, wiecie może czy w naszych B8 jest nadal ten felerny napęd pompy oleju z tym krótki "imbusikiem" który się wyciera i może doprowadzić do zatarcia silnika???

Opublikowano
Panowie, wiecie może czy w naszych B8 jest nadal ten felerny napęd pompy oleju z tym krótki "imbusikiem" który się wyciera i może doprowadzić do zatarcia silnika???

od któregoś tam miesiąca 2009 nie ma w 2008 jest :kwasny:

Opublikowano

Ja tam wiem że go wydłuzyli o 1 cm :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...