mateusz16 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Witam, kiedyś widziałem jak polecaliście jakiś komis. Człowiek ma pewne auta. Pamięta ktoś jego nazwę?
dareksu Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Witam, kiedyś widziałem jak polecaliście jakiś komis. Człowiek ma pewne auta. Pamięta ktoś jego nazwę? pewny komis to oksymoron
TOM3K Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Panowie co może być przyczyną dość dużego spalania jak dla mnie. Wychodzi mi 8.5 litra po za tankowaniu. W mieście zaduzo nie jeżdżę w sumie to wyjeżdżam jakieś 3 km do drogi szybkiego ruchu i tam kilkanaście kilometrów. Odcinki po około 18 km b7 w takiej jeździe paliło 6.3 litra i tyle mi pokazywał fis a tu fis pokazuje 6.0 a pali 8.5.
mateusz16 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Witam, kiedyś widziałem jak polecaliście jakiś komis. Człowiek ma pewne auta. Pamięta ktoś jego nazwę? pewny komis to oksymoron Chodziło mi o MPMOTO......
ArkadiuS Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Panowie co może być przyczyną dość dużego spalania jak dla mnie. Wychodzi mi 8.5 litra po za tankowaniu. W mieście zaduzo nie jeżdżę w sumie to wyjeżdżam jakieś 3 km do drogi szybkiego ruchu i tam kilkanaście kilometrów. Odcinki po około 18 km b7 w takiej jeździe paliło 6.3 litra i tyle mi pokazywał fis a tu fis pokazuje 6.0 a pali 8.5.18km to nie jest jakas mega trasa dla silnija aby sie nagrzac. teraz warunki pogodowe tez maja wplyw. Pytanie czy np: masz egr sprawny, czy cos modziles z mocą, czy tankujesz na tej samej stacji żeby porownac spalanie. Ja bym sie nir sugerowal fisem bo to klamca. Zatankuj pod korek do tej samej liczy odbic bagnetu i porownaj liczbowo litry / przejechane km.
TOM3K Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Właśnie po tym ze tankuje pod korek wiem ze wychodzi spalanie 8.5. Tyle że po jakichś 12km mam już 90 stopni
przemus1000d Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 hey mam problem bo kostki nie pasują a mianowicie wymieniłem kierownicę na polift a tam jest inne złącze ktoś coś pomoże zielona to moja przedlift a fiolet to polift chodzi o to ze ta kostka nie pasuje do podłączenia kierownicy macie może pomysł co z tym zrobić
Norbas Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) hey mam problem bo kostki nie pasują a mianowicie wymieniłem kierownicę na polift a tam jest inne złącze ktoś coś pomoże zielona to moja przedlift a fiolet to polift chodzi o to ze ta kostka nie pasuje do podłączenia kierownicy macie może pomysł co z tym zrobić Musisz przyciąć te dwa wystające elementy po bokach na dole. One ni wchodzą w starą taśmę bo jak spojrzysz na swoją kostkę to te elementy są nieco niżej . Przytnij i po problemie Mimo, że to przytnie to i tak będzie się solidnie trzymać taśmy Edytowane 4 Stycznia 2017 przez Norbas
przemus1000d Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 hey mam problem bo kostki nie pasują a mianowicie wymieniłem kierownicę na polift a tam jest inne złącze ktoś coś pomoże zielona to moja przedlift a fiolet to polift chodzi o to ze ta kostka nie pasuje do podłączenia kierownicy macie może pomysł co z tym zrobić może przełożyć wiązke od poduszki pomóżcie
JawoR36 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Właśnie po tym ze tankuje pod korek wiem ze wychodzi spalanie 8.5. Tyle że po jakichś 12km mam już 90 stopni Przestań pokonywać "trasy" dieslem, które nadają się bardziej na pokonywanie rowerem i problem z głowy Będzie taniej, bo nie 2,5 litra różnicy, a 8,5 litra, a i zdrowszy będziesz Mam równo 15km do szwagra i jak delikatnie pojadę, to nawet 90' nie złapię, więc musi ten smok palić, skoro zimny musi tyrać.
barca8585 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 panowie przestał mi działać spryskiwacz tylnej wycieraczki wiecie jak do tego sie zabrać
Piotr Czarnojan Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 panowie przestał mi działać spryskiwacz tylnej wycieraczki wiecie jak do tego sie zabrać a silniczek słychac??? moze najpierw szpilka zobaczyc ostatnio tak miałem ze jakis syf był i przepchałem i było ok
barca8585 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 panowie przestał mi działać spryskiwacz tylnej wycieraczki wiecie jak do tego sie zabrać a silniczek słychac??? moze najpierw szpilka zobaczyc ostatnio tak miałem ze jakis syf był i przepchałem i było ok nie sprawdzałem
przemus1000d Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 hey mam problem bo kostki nie pasują a mianowicie wymieniłem kierownicę na polift a tam jest inne złącze ktoś coś pomoże zielona to moja przedlift a fiolet to polift chodzi o to ze ta kostka nie pasuje do podłączenia kierownicy macie może pomysł co z tym zrobić Musisz przyciąć te dwa wystające elementy po bokach na dole. One ni wchodzą w starą taśmę bo jak spojrzysz na swoją kostkę to te elementy są nieco niżej . Przytnij i po problemie Mimo, że to przytnie to i tak będzie się solidnie trzymać taśmy powiedz mi dokładniej jak mam to zrobić
Norbas Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 hey mam problem bo kostki nie pasują a mianowicie wymieniłem kierownicę na polift a tam jest inne złącze ktoś coś pomoże zielona to moja przedlift a fiolet to polift chodzi o to ze ta kostka nie pasuje do podłączenia kierownicy macie może pomysł co z tym zrobić Musisz przyciąć te dwa wystające elementy po bokach na dole. One ni wchodzą w starą taśmę bo jak spojrzysz na swoją kostkę to te elementy są nieco niżej . Przytnij i po problemie Mimo, że to przytnie to i tak będzie się solidnie trzymać taśmy powiedz mi dokładniej jak mam to zrobić Sprawdź PW wkleje tutaj Powiększ sobie zdjęcie i zobacz gdzie masz zaznaczone czerwone kółeczka na kostce z fioletowym zaczepem. Bierzesz pilnik albo nóż do tapet i ścinasz bądź piłujesz to na równo ze ścianką
TOM3K Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Właśnie po tym ze tankuje pod korek wiem ze wychodzi spalanie 8.5. Tyle że po jakichś 12km mam już 90 stopniPrzestań pokonywać "trasy" dieslem, które nadają się bardziej na pokonywanie rowerem i problem z głowy Będzie taniej, bo nie 2,5 litra różnicy, a 8,5 litra, a i zdrowszy będziesz Mam równo 15km do szwagra i jak delikatnie pojadę, to nawet 90' nie złapię, więc musi ten smok palić, skoro zimny musi tyrać.Bez przesady ze to za krótko na diesela. Rozumiem jakbym jechał i po 3 km kończył przejażdżkę...Ale skąd taka różnica między CR a PD? Na trasie do Polski wzięła mi kolo 9 litrów średnio 160km/h jechałem b7 mieściła się w 7.5 ...
JawoR36 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Właśnie po tym ze tankuje pod korek wiem ze wychodzi spalanie 8.5. Tyle że po jakichś 12km mam już 90 stopniPrzestań pokonywać "trasy" dieslem, które nadają się bardziej na pokonywanie rowerem i problem z głowy Będzie taniej, bo nie 2,5 litra różnicy, a 8,5 litra, a i zdrowszy będziesz Mam równo 15km do szwagra i jak delikatnie pojadę, to nawet 90' nie złapię, więc musi ten smok palić, skoro zimny musi tyrać.Bez przesady ze to za krótko na diesela. Rozumiem jakbym jechał i po 3 km kończył przejażdżkę...Ale skąd taka różnica między CR a PD? Na trasie do Polski wzięła mi kolo 9 litrów średnio 160km/h jechałem b7 mieściła się w 7.5 ... Zielonego pojęcia nie mam, ale mi liftowa też dychę łyka przy 160-180. Średnie z 5 tyś km mam prawie 8l, a na autostradach nie latam. Główkowałem, główkowałem i zwaliłem to na kapeć 255 i Quattro, a poza tym, kto by się tymi dwoma czy trzema litrami przejmował. Pali tyle ile musi, ma się odpychać. Zresztą co się dziwić spalaniu jak ten samochód więcej na lewym niż na prawym
Norbas Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Właśnie po tym ze tankuje pod korek wiem ze wychodzi spalanie 8.5. Tyle że po jakichś 12km mam już 90 stopniPrzestań pokonywać "trasy" dieslem, które nadają się bardziej na pokonywanie rowerem i problem z głowy Będzie taniej, bo nie 2,5 litra różnicy, a 8,5 litra, a i zdrowszy będziesz Mam równo 15km do szwagra i jak delikatnie pojadę, to nawet 90' nie złapię, więc musi ten smok palić, skoro zimny musi tyrać.Bez przesady ze to za krótko na diesela. Rozumiem jakbym jechał i po 3 km kończył przejażdżkę...Ale skąd taka różnica między CR a PD? Na trasie do Polski wzięła mi kolo 9 litrów średnio 160km/h jechałem b7 mieściła się w 7.5 ... podepnij kompa i sprawdź czy masz błędy, dodatkowo sprawdź nastawy rozrządu
TOM3K Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 jak się tym nie przejmuje tylko wkurza mnie ze często musze na stacje zjeżdżać u mnie kapec 205 na lato mam 255 ciekawe co wtedy będzie Właśnie po tym ze tankuje pod korek wiem ze wychodzi spalanie 8.5. Tyle że po jakichś 12km mam już 90 stopniPrzestań pokonywać "trasy" dieslem, które nadają się bardziej na pokonywanie rowerem i problem z głowy Będzie taniej, bo nie 2,5 litra różnicy, a 8,5 litra, a i zdrowszy będziesz Mam równo 15km do szwagra i jak delikatnie pojadę, to nawet 90' nie złapię, więc musi ten smok palić, skoro zimny musi tyrać.Bez przesady ze to za krótko na diesela. Rozumiem jakbym jechał i po 3 km kończył przejażdżkę...Ale skąd taka różnica między CR a PD? Na trasie do Polski wzięła mi kolo 9 litrów średnio 160km/h jechałem b7 mieściła się w 7.5 ... podepnij kompa i sprawdź czy masz błędy, dodatkowo sprawdź nastawy rozrządu błędy brak jak sprawdzic ten rozrząd?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się