bodas Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 3 godziny temu, Hohe napisał: Dlaczego sumarycznie, przecież to średnica. Po za tym felgi mają mniejszy otwór, więc będzie ciaśniej. Czyli ciaśniej osadzona na piaście felga będzie miała bicie?
deafca Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Nie szuka ktoś foteli kremowych ,elektryczne lędźwie ,podgrzewanie reszta manual . PW
Hohe Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 2 godziny temu, bodas napisał: Czyli ciaśniej osadzona na piaście felga będzie miała bicie? Po czym wnosisz?
bodas Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 No właśnie ja tak nie uważam, ale z wypowiedzi kolegi tak wnioskuję 5 godzin temu, olinek2 napisał: Felga ma 66.6 a czasem 65. Jacek miałem dystans zmieniający centrowanie, więc jak zrobili dwie takie tolerancje to wyszło 0.4mm. Aktualnie mam max 5 setek w sumie bo na centrum toczylem u kolegi i jest bez porównania do kupnych. Problem kierownicy trzepiacej znikł.
Hohe Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Zacytowałeś mnie, więc myślałem, że ja tak twierdzę. ?
olinek2 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 U mnie na oryginalnej feldze audi 17" (zima) nie było bicia. Natomiast na 18 gdzie mam konwersję dystansem piast bicie było bardzo mocne. Dystans był zrobiony z tolerancją felg. Czyli na każde połączenie było 0.2mm luzu, więc w najgorszym przypadku było to aż 0.4mm luzu, co przy niższym profilu objawiało się trzepaniem kierownicy. Śruby są po to, by uniemożliwić przesunięcie felgi, natomiast piasta po to by była centrycznie, jak będą tam luzy, to jedynie na czujnik byśmy mogli centrować koło.
bodas Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 46 minut temu, olinek2 napisał: U mnie na oryginalnej feldze audi 17" (zima) nie było bicia. Natomiast na 18 gdzie mam konwersję dystansem piast bicie było bardzo mocne. Dystans był zrobiony z tolerancją felg. Czyli na każde połączenie było 0.2mm luzu, więc w najgorszym przypadku było to aż 0.4mm luzu, co przy niższym profilu objawiało się trzepaniem kierownicy. Śruby są po to, by uniemożliwić przesunięcie felgi, natomiast piasta po to by była centrycznie, jak będą tam luzy, to jedynie na czujnik byśmy mogli centrować koło. A może to sam dystans miał w sobie jakąś wadę?
olinek2 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Mierzone były i nie Teraz jak pasowane to bicia nie ma.
marcintuchola Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Koledzy potrzebuje nr części kratki lewej i prawej od s6 c7 wersja chrom pod ACC 4G0807681K01C jest to dobry numer? Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Moze ktos ma do sprzedania sterowanie MF od kiery z A3 8V lub A6 C7 ?
piotrekb_tt Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Moze ktos ma do sprzedania sterowanie MF od kiery z A3 8V lub A6 C7 ? [emoji4]Czyżbyś chciał uruchomić nowy typ kierownic w B8? [emoji6]
st4yKool Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Panie i Panowie, Czy ktos ogarniety wie, jak dokladnie raguje ECU na za duze EGT? tnie paliwo? ale jak? w ktorym "miejscu" jest to paliwo odcinane.. czy bede mogl to np. zaobserwowac logujac EGT i cisnieine paliwa na railu? Bedzie to mozna jakos odroznic od "niewyrabiajacej" pompy wysokiego cisnienia? Zrobilo sie cieplo i prawdopodobnie algo EGT mam za duzo albo paliwo sie konczy.. trzeba cos podzialac, inaczej zycie byloby nudne lol
piotrekb_tt Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Ecu tnie dawkę. Musisz zrobić długiego loga dawki i egt. Nie wiem przy ilu dokladnie ma ciąć dawke bo takie limitery każdy tuner chyba ustawia indywidualnie ale możesz odróżnić niewyrabiajaca pompę od cięcia przez ecu na podstawie obserwacji dawki zadanej i rzeczywistej. Jeśli zadana spada wraz z rzeczywista to znaczy że ecu tnie. Jeśli zadana stoi a realna spada to znaczy że coś nie wyrabia np pompa Btw nie ma ktoś na sprzedaż takiego jaśka do TT 8S?
st4yKool Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Godzinę temu, piotrekb_tt napisał: Ecu tnie dawkę. Musisz zrobić długiego loga dawki i egt. Nie wiem przy ilu dokladnie ma ciąć dawke bo takie limitery każdy tuner chyba ustawia indywidualnie ale możesz odróżnić niewyrabiajaca pompę od cięcia przez ecu na podstawie obserwacji dawki zadanej i rzeczywistej. Jeśli zadana spada wraz z rzeczywista to znaczy że ecu tnie. Jeśli zadana stoi a realna spada to znaczy że coś nie wyrabia np pompa dzieki troche jasniej juz hehe, pologuje to moze w koncu dojde co sie dzieje, niestety do tunera mam za daleko zeby na szybko to ogarnac..
piotrekb_tt Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 dzieki [emoji3] troche jasniej juz hehe, pologuje to moze w koncu dojde co sie dzieje, niestety do tunera mam za daleko zeby na szybko to ogarnac..Poczekaj bo poyebalem trochę. Możesz zobaczyć sobie tylko zadana dawkę w blokach. A sprawność pompy sprawdź na podstawie logów z ciśnienia na railu. Jeśli jest ok to utrzyma zadane ciśnienie z listwy. Jeśli nie to rzeczywiste będzie niższe w stosunku do niego.
olinek2 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 W tą pogodę może już IC puchnie? Czy już wcześniej coś czujesz że słabnie ?
st4yKool Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 IC mam wagnera.. paliwa brakuje.. ale to przy na prawdeeee ostrym palowaniu.. i w sumie od tygodnia cisza.. ale sypnelo bledami pare razy.. przy 4300 rpm mam niby 356 kuni, ale automat kreci czesto pod 4800 i wyzej.. diesla lol wiec moze juz byc ciezko pompie i chce to sprawdzic
piotrekb_tt Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 st4yKool, co.masz dokładnie u siebie pogrzebane? Cooler, dp i coś jeszcze? Paliwa nie powinno zabraknąć przy 356ps w CCWA
st4yKool Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 2 minuty temu, piotrekb_tt napisał: st4yKool, co.masz dokładnie u siebie pogrzebane? Cooler, dp i coś jeszcze? Paliwa nie powinno zabraknąć przy 356ps w CCWA IC, turbo hybdyrda, soft.. niby nie powinno, ale mierzyli moc do 4300rpm.. a sam wiesz jak tip kreci.. na 1szym biegu do 5k rpm itp.. tuner mi mowil ze zrobilo sie cieplo i moze paliwa brakowac przy tej mocy (potwierdzalem taka ewentualnosc z innym tunerem), szczegolnie ze prawodpodobnie przy tych wiekszych obrotach jest wiecej niz te 35x... jest opcja ze to EGT, bo wydech mam serie, ale wtedy raczej by nie walilo P0087 low fuel pressure..
piotrekb_tt Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 A ile ecu wola na listwie przy pełnym obciążeniu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się