Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Hohe napisał:

Dlaczego sumarycznie, przecież to średnica. Po za tym felgi mają mniejszy otwór, więc będzie ciaśniej. 

Czyli ciaśniej osadzona na piaście felga będzie miała bicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

2 godziny temu, bodas napisał:

Czyli ciaśniej osadzona na piaście felga będzie miała bicie?

Po czym wnosisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja tak nie uważam, ale z wypowiedzi kolegi tak wnioskuję

5 godzin temu, olinek2 napisał:

Felga ma 66.6 a czasem 65. Jacek miałem dystans zmieniający centrowanie, więc jak zrobili dwie takie tolerancje to wyszło 0.4mm. Aktualnie mam max 5 setek w sumie bo na centrum toczylem u kolegi i jest bez porównania do kupnych. Problem kierownicy trzepiacej znikł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na oryginalnej feldze audi 17" (zima) nie było bicia. Natomiast na 18 gdzie mam konwersję dystansem piast bicie było bardzo mocne. Dystans był zrobiony z tolerancją felg. Czyli na każde połączenie było 0.2mm luzu, więc w najgorszym przypadku było to aż 0.4mm luzu, co przy niższym profilu objawiało się trzepaniem kierownicy. Śruby są po to, by uniemożliwić przesunięcie felgi, natomiast piasta po to by była centrycznie, jak będą tam luzy, to jedynie na czujnik byśmy mogli centrować koło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, olinek2 napisał:

U mnie na oryginalnej feldze audi 17" (zima) nie było bicia. Natomiast na 18 gdzie mam konwersję dystansem piast bicie było bardzo mocne. Dystans był zrobiony z tolerancją felg. Czyli na każde połączenie było 0.2mm luzu, więc w najgorszym przypadku było to aż 0.4mm luzu, co przy niższym profilu objawiało się trzepaniem kierownicy. Śruby są po to, by uniemożliwić przesunięcie felgi, natomiast piasta po to by była centrycznie, jak będą tam luzy, to jedynie na czujnik byśmy mogli centrować koło. 

A może to sam dystans miał w sobie jakąś wadę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy potrzebuje nr części kratki lewej i prawej od s6 c7 wersja chrom pod ACC 

4G0807681K01C jest to dobry numer? Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie,

Czy ktos ogarniety wie, jak dokladnie raguje ECU na za duze EGT? tnie paliwo? ale jak? w ktorym "miejscu" jest to paliwo odcinane..  czy bede mogl to np. zaobserwowac logujac EGT i cisnieine paliwa na railu? Bedzie to mozna jakos odroznic od "niewyrabiajacej" pompy wysokiego cisnienia? 

Zrobilo sie cieplo i prawdopodobnie algo EGT mam za duzo albo paliwo sie konczy.. trzeba cos podzialac, inaczej zycie byloby nudne lol :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ecu tnie dawkę. Musisz zrobić długiego loga dawki i egt. Nie wiem przy ilu dokladnie ma ciąć dawke bo takie limitery każdy tuner chyba ustawia indywidualnie ale możesz odróżnić niewyrabiajaca pompę od cięcia przez ecu na podstawie obserwacji dawki zadanej i rzeczywistej. Jeśli zadana spada wraz z rzeczywista to znaczy że ecu tnie. Jeśli zadana stoi a realna spada to znaczy że coś nie wyrabia np pompa

 

Btw nie ma ktoś na sprzedaż takiego jaśka do TT 8S?

 

4e956cf8cce2c46458886864266ab176.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotrekb_tt napisał:

Ecu tnie dawkę. Musisz zrobić długiego loga dawki i egt. Nie wiem przy ilu dokladnie ma ciąć dawke bo takie limitery każdy tuner chyba ustawia indywidualnie ale możesz odróżnić niewyrabiajaca pompę od cięcia przez ecu na podstawie obserwacji dawki zadanej i rzeczywistej. Jeśli zadana spada wraz z rzeczywista to znaczy że ecu tnie. Jeśli zadana stoi a realna spada to znaczy że coś nie wyrabia np pompa

dzieki :D troche jasniej juz hehe, pologuje to moze w koncu dojde co sie dzieje, niestety do tunera mam za daleko zeby na szybko to ogarnac..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki [emoji3] troche jasniej juz hehe, pologuje to moze w koncu dojde co sie dzieje, niestety do tunera mam za daleko zeby na szybko to ogarnac..

Poczekaj bo poyebalem trochę. Możesz zobaczyć sobie tylko zadana dawkę w blokach. A sprawność pompy sprawdź na podstawie logów z ciśnienia na railu. Jeśli jest ok to utrzyma zadane ciśnienie z listwy. Jeśli nie to rzeczywiste będzie niższe w stosunku do niego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC mam wagnera..  paliwa brakuje.. ale to przy na prawdeeee ostrym palowaniu..  i w sumie od tygodnia cisza.. ale sypnelo bledami pare razy..  przy 4300 rpm mam niby 356 kuni, ale automat kreci czesto pod 4800 i wyzej.. diesla lol :) wiec moze juz byc ciezko pompie i chce to sprawdzic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, piotrekb_tt napisał:

st4yKool, co.masz dokładnie u siebie pogrzebane? Cooler, dp i coś jeszcze? Paliwa nie powinno zabraknąć przy 356ps w CCWA

IC, turbo hybdyrda, soft..  niby nie powinno, ale mierzyli moc do 4300rpm.. a sam wiesz jak tip kreci.. na 1szym biegu do 5k rpm itp.. tuner mi mowil ze zrobilo sie cieplo i moze paliwa brakowac przy tej mocy (potwierdzalem taka ewentualnosc z innym tunerem), szczegolnie ze prawodpodobnie przy tych wiekszych obrotach jest wiecej niz te 35x...  jest opcja ze to EGT, bo wydech mam serie, ale wtedy raczej by nie walilo P0087 low fuel pressure..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...