Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak już tak porównujecie te spalanie 2.0 a 3.0, to uwzględnijcie to, że 2.0 nie jest stworzone do latania po autostradach po 200km/h. Te małe silniki się do tego nie nadają, spalanie przy 200km/h w 2.0TDI mam ok 14litrów :decayed:

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Curfa to z moim jest coś nie tak 

2.0 TDI podkrecony do 201KM 

I ledwie 600km na 55l robię 

A na autostradzie przy prędkości ponad 200 km/h pokazuje średnie spalanie 12l:kwasny:

Opublikowano

Fakt że na 18" jest znacznie mniejsze 

Opublikowano
8 minut temu, krystian3769 napisał:

Fakt że na 18" jest znacznie mniejsze 

Ja w każdej mam te same koła 19 opona 245.35.19.

Opublikowano

Gdyby mi 2.0TDI paliło 14l to wolałbym zmienić na 3.0TFSI ;)

Opublikowano

Na zimowym kole przy bardzo ale to bardzo ekonomicznej jeździe udało się zejść do 5,6l :decayed:

Opublikowano

Ja do 120-130 z TST do Białegostoku sam na zimie zrobiłem 5.9l w 3.0 ;)

Opublikowano

Przy normalnej codziennej jeździe na kole 20" z oponą 245/35 w cyklu mieszanym mam między 8 a 9 l

Opublikowano

Wedlug mnie 2.0 i 3.0 przy stalej predkosci powinny spalac podobnie.. roznice robia sie kiedy trzebs te 200kmh osiagac co chwile po hamowaniu itp..

Co do samej jazdy.. jak sie ma pomodzone 3.0 to masz wrazenje ze wszyscy maja zepsute auta.. dopoki cie 4.0tfsi nie minie z 3xx na budziku ;-)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Opublikowano

No ja ostatnio zrobiłem trasę do Francji i z powrotem. Na niemieckim autostradach średnio 150-160, czasami do 200 podusilem. We Francji już wolniej do 120 i średnie spalanie 5,9l/100km i faktycznie takie było bo jak zatankowałem to przeliczyłem z ciekawości. Koła 19 cali 245/35. Ale fakt jest fakt faktem, do 200 jeszcze jakoś, ale powyżej 200 już jest 2.0 TDI po prostu ciężko się dalej rozpędzic.

Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A apropos autostrad. Fakt w Niemczech zdarza się, że ktoś wyjedzie, ale w Polsce jest to samo. Za to przynajmniej w DE jak jest zakaz wyprzedzania przez TIRa to nie wyprzedzają, co innego w Polsce, jest zakaz, a ten wyprzedza i tamuje ruch.

Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
35 minut temu, Cocco napisał:

No ja ostatnio zrobiłem trasę do Francji i z powrotem. Na niemieckim autostradach średnio 150-160, czasami do 200 podusilem. We Francji już wolniej do 120 i średnie spalanie 5,9l/100km i faktycznie takie było bo jak zatankowałem to przeliczyłem z ciekawości. Koła 19 cali 245/35. Ale fakt jest fakt faktem, do 200 jeszcze jakoś, ale powyżej 200 już jest 2.0 TDI po prostu ciężko się dalej rozpędzic.

Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
 

b8 swoje waży i niestety czuje się to przy większej prędkości (chociaż ja nie narzekam).

Nie zdarzyło mi się aby auto spaliło mi więcej jak 9,5 l (cykl mieszany), w mieście nawet nie sprawdzam, ale jak pojeżdżę chwilę to tak pewnie koło 12-13l

PS. Gibson gdyby diesel w osobówce wciągał 14l, to nawet za dieselem bym się nie rozglądał. . . tak jak piszesz TFSI 

 

Opublikowano
24 minuty temu, Cocco napisał:

 Za to przynajmniej w DE jak jest zakaz wyprzedzania przez TIRa to nie wyprzedzają, co innego w Polsce, jest zakaz, a ten wyprzedza i tamuje ruch.

Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka
 

To chyba mało po Niemczech jeździsz że nie widziałeś jak TIRy wyprzedzają na zakazach. Powiedział bym że właśnie tam częściej to robią niż w Polsce. Dziś nawet wróciłem z trasy po Niemczech 30 godz. 2500 km. i takich sytuacji widziałem wiele . 

Opublikowano

No to nie wiem, jak jechałem, to żaden tir na zakazie nie wyprzedzał, a przez Niemcy się trochę jedzie, za to w Polsce, praktycznie od razu jak wjechałem na A4 w Krakowie, to zaobserwowałem taką sytuację

Wysłane z mojego GRACE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

[emoji107]

Opublikowano
3 godziny temu, mlody020 napisał:

b8 swoje waży i niestety czuje się to przy większej prędkości (chociaż ja nie narzekam).

Nie zdarzyło mi się aby auto spaliło mi więcej jak 9,5 l (cykl mieszany), w mieście nawet nie sprawdzam, ale jak pojeżdżę chwilę to tak pewnie koło 12-13l

PS. Gibson gdyby diesel w osobówce wciągał 14l, to nawet za dieselem bym się nie rozglądał. . . tak jak piszesz TFSI 

 

Ile masz podkręcone to auto ? ile robisz na baku km ?

Opublikowano

Panowie ile są warte takie lustra do A5. Lewe 17 pin prawe 16. Asystent, fotochrom, skladane, grzane, pamięć?

 

85b9c13da6067bb72087e0fe8ea11566.jpg6ca04fae4fa1cb8338afa869bc222081.jpg

Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, Gibons napisał:

Jak nie zapomnę to sprawdzę. Na 5 biegu przy 200km/h jest 3800 obr/min. Wiem z filmu od poprzedniego właściciela

W 2.0TDI, wczoraj mierzyłem, 200 - 3800obrotów na 6 biegu, 4400obrotów na 5 biegu.


218KM, Quattro, 20'' i jak zrobię na baku 600km, to znaczy, że przyoszczędziłem w butowaniu :grin: Czyli taka dycha na 100KM to standard, ale jak mnie ktoś na całym baku da radę choć raz wyprzedzić to jest święto :grin:

Edytowane przez JawoR36
Opublikowano
2 minuty temu, piotrekb_tt napisał:

Panowie ile są warte takie lustra do A5. Lewe 17 pin prawe 16. Asystent, fotochrom, skladane, grzane, pamięć?

Jak w ładnym stanie to 800zł

Opublikowano
Jak w ładnym stanie to 800zł

Za kpl? Obudowy są zwykle tylko pomalowane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...