Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najważniejsze żeby nie miał oznaczenia 1N1 :P bo będziesz rozczarowany :)

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No ten to akurat ma:
1N1 - elektryczno-hydrauliczne wspomaganie kiery    - to źle ??

Opublikowano
11 minut temu, KoJ@K napisał:

No ten to akurat ma:
1N1 - elektryczno-hydrauliczne wspomaganie kiery    - to źle ??

1N1 to w B8 zwykłe wspomaganie, szukaj 1N3 - servotronic

Opublikowano

Yhhh, a już myślałem ... Dobra, najpierw zobaczę jutro tą sztukę na żywo i będziemy dalej myśleć :cool1:

Dzięki chłopaki :drinks:

Opublikowano
11 minut temu, czarek76 napisał:

1N1 to w B8 zwykłe wspomaganie, szukaj 1N3 - servotronic

Trzeba też napisać że ten kto nie miał styczności z servotronikiem to nie wie co traci, tak samo jest w przypadku quattro, bez tego da się żyć :wink:

Opublikowano

Z servotronikiem miałem okazje jeździć w B6 i w B8,5 bo teściu taką ma i wiem, że jest to fajna sprrawa :thumbup1: ale Quattro niestety nie jeździłem ... Mnie to głównie w zimie ciekawi, jak fajnie by się można z tym pobawić :naughty:

Opublikowano
3 minuty temu, KoJ@K napisał:

Yhhh, a już myślałem ... Dobra, najpierw zobaczę jutro tą sztukę na żywo i będziemy dalej myśleć :cool1:

Dzięki chłopaki :drinks:

Tylko nie przekreślaj samochodu przez brak servotronika, bo niedużym kosztem można to dołożyć.

Opublikowano

Dokładnie takie właśnie mam podejście :cool1: a tak z ciekawości, to co to tam trzeba wymieniać/dokładać itd? Cała przekładnia, jakieś wiązki,przekaźniki i tyle ?

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, KoJ@K napisał:

ale Quattro niestety nie jeździłem

Kto raz wsiądzie  do quattro to już na ośkę nie zamieni.

Edytowane przez jacek70
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, KoJ@K napisał:

Dokładnie takie właśnie mam podejście :cool1: a tak z ciekawości, to co to tam trzeba wymieniać/dokładać itd? Cała przekładnia, jakieś wiązki,przekaźniki i tyle ?

Tu masz wszystko opisane co i jak

https://a4-klub.pl/topic/274562-montaż-przekładni-kierowniczej-ze-wspomaganiem-servotronic-2008-2012/

 

 

 

Edytowane przez czarek76
Opublikowano
1 minutę temu, jacek70 napisał:

Kto raz wsadzić w quattro to już na ośkę nie zamieni.

Potwierdzam.

 

Koj@k, masz blisko na spoty do Katowic, jak sypnie śnieg to można się zgadać na dolinie bo parę chłopaków ma Q więc można pojeździć, ale sam śnieg to nie wszystko, jak masz okazję to kup Q chociaż przy 2.0tdi cudów nie będzie:wink:

Opublikowano

Te co przeglądam to akurat Q nie mają. Ja mam zawsze takie szczęście, że jak któreś auto mi się spodoba i po zewnętrznych/silnikowych oględzinach jest okej, to z wyposażenia zbyt wiele nima, a jak jest znowu fajny wypasik, troche porobione z zewnątrz to znowu co innego nie pasi i rezygnujemy z takiego egzemplarza :decayed:

Opublikowano

Jeżdziłeś odpalałeś tą z Gliwic ? kręciłeś kierą na postoju ? (chodzi o tą dopasioną wiesz... ) to pokręć kierą w ten 1N1 różnica ogromna. Polift ma jeszcze inne wspomaganie niż przed lift.

Opublikowano

heheheh, od razu przypomniało mi się jak jechałem do DE obejrzeć B8, pierwsza styczność z tym modelem, jazda próbna a tam układ kierowniczy jak w STARZE, po 3 sekundach telefon do wrclaguny i mi wtedy wyjaśnił :grin:

Opublikowano
1 minutę temu, marcin_o23 napisał:

heheheh, od razu przypomniało mi się jak jechałem do DE obejrzeć B8, pierwsza styczność z tym modelem, jazda próbna a tam układ kierowniczy jak w STARZE, po 3 sekundach telefon do wrclaguny i mi wtedy wyjaśnił :grin:

Kiedyś miałem starego Wv Polo 95r lepiej kiera chodziła :)

Opublikowano

heh, jednym słowem dramat, nie wiem jak audi mogło dopuścić do czegoś takiego w roku 2008 :facepalm: , ja jestem w stanie zrozumieć że dla oszczędności w serii nie ma xenonów czy tam nawigacji ale ten układ kierowniczy bez wspomagania zabija

Opublikowano

bez navigacji też takie auto zabija... to powinien juz byc standard

Opublikowano
29 minut temu, Gibons napisał:

Jeżdziłeś odpalałeś tą z Gliwic ? kręciłeś kierą na postoju ? (chodzi o tą dopasioną wiesz... ) to pokręć kierą w ten 1N1 różnica ogromna. Polift ma jeszcze inne wspomaganie niż przed lift.

Tak, kawałeczek jechałem i chodziło przyjemnie lekko. No to zobaczymy, jak to chodzi bez tego servo, jeżeli w ogóle dojdzie do jazdy próbnej :kox: Kurde jakby tak patrzeć na te wypasy, żeby każda wszystko wszystko miała, ori lak, bez rdzy itd to... będzie ciężko . . . :grin:

Opublikowano

Dlatego ja tam już nie patrzę na ori lak itp. Jeżeli auto jest w bardzo dobrym stanie tech i ma to co mieć powinno. To jest ok z lakierem bywa różnie. ważne aby nie było walone i prostowane ;) a to że gdzies ktoś kiedyś przecharatał czy lekko uszkodził. Takie rzeczy się zdarzają. Mam znajomego który za auto dał dużo dużo za dużo bo w ori lakierze bo dopasione bo perełka. Nie mineło 3 miesiące pojechał do galerii i trzeba było malować zderzak tylny błotnik i tylne drzwi :) bo Pani wyjeżdzała i tak jakoś wyszło. Pomyliła gaz z hamulcem. Znam też przypadek Ojca kolegi. Kupił fabrycznie nowego Chryslera po 5 latach ktoś mu wjechał w dupe co się okazało ? że auto miało juz wczesniej malowany tyl i naprawiany jak widac w fabryce/salonie :)

Opublikowano

Koj@k, na Twoim miejscu szukałbym auta z dobrym wypasem w środku, zderzaki czy inne blachy można łatwo dołożyć, a doposażyć środek to kupa siana:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...