Gibons Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Panowie sam FIS ma ochrone komponentu ?
mumen Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Sam FIS czyli wyświetlacz w liczniku masz na mysli ?? To na pewno nie ma, chyba że FIS to coś innego ...
Gibons Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Mam wyświetlacz z RS5 wyciągłem z licznika i chciałbym go sprawdzić. Jak podepne do siebie nie zdupie czegoś ?
st4yKool Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Panowie, ile moze kosztowac nowy akumulator do 3.0 TDI? Gabarytowo jest spory (z tyly) ale nie mialem czasu odczytac ile ma Ah itp.. I jakied firmy polecacie? Mam takie zjawisko ze.. po 2 tygodnia stania slabo zapalal i na wskazniu na mmi bylo 10%... po 5 dniach wzroslo do 100%... teraz stal 2 dni i spadlo do 80%... robi sie coraz zimniej, ale auto stoi mniej wiecej w 12 stopniach.. a juz sa jakies spadki... Myslicie ze aku pada? Wymieniac czy cos jeszcze sprawdzic? Dzieki za rady
yanosho Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 2 godziny temu, st4yKool napisał: Panowie, ile moze kosztowac nowy akumulator do 3.0 TDI? Gabarytowo jest spory (z tyly) ale nie mialem czasu odczytac ile ma Ah itp.. I jakied firmy polecacie? Mam takie zjawisko ze.. po 2 tygodnia stania slabo zapalal i na wskazniu na mmi bylo 10%... po 5 dniach wzroslo do 100%... teraz stal 2 dni i spadlo do 80%... robi sie coraz zimniej, ale auto stoi mniej wiecej w 12 stopniach.. a juz sa jakies spadki... Myslicie ze aku pada? Wymieniac czy cos jeszcze sprawdzic? Dzieki za rady 110AH lub 115AH najlepiej kup akumulator w technologi AGM Pamiętaj, że nowy akumulator trzeba zakodować.
st4yKool Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 1 minutę temu, yanosho napisał: 110AH lub 115AH najlepiej kup akumulator w technologi AGM Pamiętaj, że nowy akumulator trzeba zakodować. Hey dzieki, bede na to uwazal.. nie mam warunkow zeby wymienic sam, przy okazji wywazania zimowek zrobi mi to mechanior..
krystian3769 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 9 minut temu, st4yKool napisał: Hey dzieki, bede na to uwazal.. nie mam warunkow zeby wymienic sam, przy okazji wywazania zimowek zrobi mi to mechanior.. Doładowywaleś go coś od czasu do czasu ?
st4yKool Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Teraz, krystian3769 napisał: Doładowywaleś go coś od czasu do czasu ? Nie, nigdy.. nie mam warunkow/sprzetu.. auto jest codziennie jezdzone.. tylko nie jak mam urlop
krystian3769 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) 5 minut temu, st4yKool napisał: Nie, nigdy.. nie mam warunkow/sprzetu.. auto jest codziennie jezdzone.. tylko nie jak mam urlop To pasowało by go podłączyć i naładować. I wtedy będziesz coś wiedział. Czy był niedoładowany czy już klęka. Mój już ze dwa lata temu myślałem że będę zmieniał. Działa do dziś Edytowane 4 Grudnia 2017 przez krystian3769
st4yKool Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Hmm zobacze co powie mechanior... Jakies konkretne parametry powinien miec typu napiecia itp? Mam jakis miernik domowy moglbym cos sprawdzic.. ale nie wiem co
krystian3769 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 47 minut temu, st4yKool napisał: Hmm zobacze co powie mechanior... Jakies konkretne parametry powinien miec typu napiecia itp? Mam jakis miernik domowy moglbym cos sprawdzic.. ale nie wiem co Takim podstawowym miernikiem napięcie. Na wyłączonym silniku powinieneś mieć ok. 12,7-8V Mechanik powinien mieć tester do aku.
st4yKool Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 15 minut temu, krystian3769 napisał: Takim podstawowym miernikiem napięcie. Na wyłączonym silniku powinieneś mieć ok. 12,7-8V Mechanik powinien mieć tester do aku. OK dzieki sprawdze... mechanik to jakis miszcz od Audi wiec powinien ogarnac
krystian3769 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 3 minuty temu, st4yKool napisał: OK dzieki sprawdze... mechanik to jakis miszcz od Audi wiec powinien ogarnac To Ci to ogarnie. Myślę że wystarczy samo ładowanie i będzie ok
barca8585 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Witam wie ktoś może czy dużo roboty jest w dołożeniu kompletnego Banga
Wolf1991 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 14 minut temu, barca8585 napisał: Witam wie ktoś może czy dużo roboty jest w dołożeniu kompletnego Banga Sam oceń
djtatra Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Panowie pytanie. Czy ktoś może coś powiedzieć o silniku 2.0TDI Quattro Ultra (CNHA) 190KM w A4 poliftowym z rocznika 2014? Może ktoś ma PDF "studdy program audi" gdzie jest opisane z jakimi skrzyniami wychodziły te modele polift A4?? Bredę wdzięczny za info lub nakierowanie na posta bo nie umiem nic znaleźć :/
wikary Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Wita. Posiadam A4 z 2014r z tym silnikiem ale bez Quattro .
djtatra Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Wikary mozesz cos powiedziec o silniku, czy miales jakies naprawy? Czy w tym roczniku wystepowal zarowno multitronic oraz stronic przy quattro?
mlody020 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 W dniu 4.12.2017 o 11:29, st4yKool napisał: Panowie, ile moze kosztowac nowy akumulator do 3.0 TDI? Gabarytowo jest spory (z tyly) ale nie mialem czasu odczytac ile ma Ah itp.. I jakied firmy polecacie? Mam takie zjawisko ze.. po 2 tygodnia stania slabo zapalal i na wskazniu na mmi bylo 10%... po 5 dniach wzroslo do 100%... teraz stal 2 dni i spadlo do 80%... robi sie coraz zimniej, ale auto stoi mniej wiecej w 12 stopniach.. a juz sa jakies spadki... Myslicie ze aku pada? Wymieniac czy cos jeszcze sprawdzic? Dzieki za rady Ehh, na temat auku już było pisane ;P nie chce się szukać Nie musisz kodować nic, jeżeli założysz taki sam jaki masz na gablocie (w gatewey`u sprawdź jaki jest zakodowany) Ori nie kupuj, bo szkoda kasy i tak masz gwarancję chyba na 24 miech, a kosztuje tyle co przyzwoite dwa Firma chyba nie ma znaczenia jaka, ja też będę wymieniał pewnie w tym roku (mój siedzi od nowości. . .) jeszcze spróbuję go pod prostownik podpiąć i zobaczę jak tam się prawy mają (to co pisze Krystian), ale myślę, że trup cały czas jest na 10% lub 5 % nawet po trasie.
wikary Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Mam opcje z multi . Obecnie przejechane 160 tys. bez napraw. Silnik bardzo elastyczny a te 190 koni robi swoje. Przyzwoite spalanie 5-7 średnie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się