Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 godzin temu, ArkadiuS napisał:

Koledzy, jechałem wczoraj za moim audi i musiałem włączyć obieg wewnętrzny ze względu na dość intensywnie śmierdzące spaliny z audi (nigdy wcześniej nie spotkałem się z tą sytuacją). Po wjechaniu do garażu podziemnego zapach spalin był mocno odczuwalny. Co może być przyczyną takiego stanu?

Oceń stan plecionki pod maską

5 godzin temu, Pawel88ST napisał:

Nie, nie ma zdjęcia b8 na takich felgach, chyba masz mnie za idiotę myśląc że nie sprawdziłem google w pierwszej kolejności.... sprawdziłem też mobile.de itp, takie felgi ma D4NTE ale w graficie.... interesują mnie w kolorze srebrnym

https://archiwum.allegro.pl/oferta/audi-a4-b8-avant-kombi-quattro-panorama-s-line-i6892176147.html

Dosłownie pierwszy rząd zdjęć, który był zasłonięty, na kompie pewnie był to drugi, odsłonięty rząd zdjęć.

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
4 godziny temu, Langista napisał:

Oceń stan plecionki pod maską

https://archiwum.allegro.pl/oferta/audi-a4-b8-avant-kombi-quattro-panorama-s-line-i6892176147.html

Dosłownie pierwszy rząd zdjęć, który był zasłonięty, na kompie pewnie był to drugi, odsłonięty rząd zdjęć.

Weź pod uwagę to że google może, i wyświetla każdemu inne wyniki. Ma na to wpływ wiele czynników. 

Opublikowano
14 godzin temu, Langista napisał:

Oceń stan plecionki pod maską

https://archiwum.allegro.pl/oferta/audi-a4-b8-avant-kombi-quattro-panorama-s-line-i6892176147.html

 Dosłownie pierwszy rząd zdjęć, który był zasłonięty, na kompie pewnie był to drugi, odsłonięty rząd zdjęć.

To nie te felgi....... :facepalm: przyjrzyj się dobrze :) te o które mi chodzi są  b9

Opublikowano

Miał ktoś do czynienia z zaschnietym gipsem w aucie? Jak można to usunąć najlepiej i najszybciej? Niby miałem całe auto ogarnąć, przed końcem pracy dowiedziałem się że ten gips ma zostać i lekko odkurzyc tylko bo komuś się coś pomyliło. Na wszelki wypadek gdybym miał to robić może ktoś by coś podpowiedzial. Niemieckie perełki ?

IMG_20181122_153951.jpgIMG_20181122_153947.jpgIMG_20181122_153439.jpg

Opublikowano
1 godzinę temu, MaciekPL napisał:

Miał ktoś do czynienia z zaschnietym gipsem w aucie? Jak można to usunąć najlepiej i najszybciej? Niby miałem całe auto ogarnąć, przed końcem pracy dowiedziałem się że ten gips ma zostać i lekko odkurzyc tylko bo komuś się coś pomyliło. Na wszelki wypadek gdybym miał to robić może ktoś by coś podpowiedzial. Niemieckie perełki ?

IMG_20181122_153951.jpgIMG_20181122_153947.jpgIMG_20181122_153439.jpg

Możesz tym spróbować 

 

20181122_221538.jpg

Opublikowano

Tutaj w Niemczech nie kupię tego niestety. Nie wiem jak można tak auto uwalic, deska rozdzielcza cała zielona od mchu czy czegoś. 

Opublikowano

zrób gładź na całej podłodze ?

Opublikowano
23 godziny temu, Pawel88ST napisał:

To nie te felgi....... :facepalm: przyjrzyj się dobrze :) te o które mi chodzi są  b9

audi-a4-kombi-3172-27705_v1.jpg

Opublikowano
3 godziny temu, dareksu napisał:

zrób gładź na całej podłodze ?

Najprościej by było haha. 

 

Może ktoś chętny na nowy grill ala rs4 do przedlifta. Czarny mat, kupiłem kolezce z pracy w ramach podziękowania. On nie zakłada , planuje auto sprzedać i oddał mi go. Jak coś to priv :)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 22.11.2018 o 20:25, MaciekPL napisał:

Miał ktoś do czynienia z zaschnietym gipsem w aucie? Jak można to usunąć najlepiej i najszybciej? Niby miałem całe auto ogarnąć, przed końcem pracy dowiedziałem się że ten gips ma zostać i lekko odkurzyc tylko bo komuś się coś pomyliło. Na wszelki wypadek gdybym miał to robić może ktoś by coś podpowiedzial. Niemieckie perełki ?

IMG_20181122_153951.jpgIMG_20181122_153947.jpgIMG_20181122_153439.jpg

Namocz wodą i trzyj powinno zejść a wcześniej papierem zdrap ile się da

Edytowane przez Kodzak33
Opublikowano

Wie ktoś jak wyłączyć zimna diagnozę żarówek w b8 przedlift? 

Opublikowano

Koledzy, ślizga mi sie sprzęgło, ktos coś poleci lepszego od serii?

Opublikowano

Ja bym po prostu wymienił.. od serii lepsze są tylko sprzęgła wyczynowe, co często wiąże się modami, bo nie do wszystkich pasuje p&p. Jaki masz budżet?

Opublikowano

Budżetu nie mam określonego, ale nie chce tez ładować kupe kasy w to. Ktoś oddawał do radzikowskiego czy innego magika zeby wzmocnić? Jakies opinie gdzie warto oddac?

Opublikowano

W dziale zrób to sam masz instrukcję jak wyłączyc diagnoze żarówek.

Opublikowano

Panowie, sprawa, która już trochę zaczęła mnie irytować, silnik 2.0tdi CAGB, auto nie dogrzewało się ewidentnie, wymieniłem termostat wraz z płynem chłodniczym. Auto dogrzewa się po ok 15km, czasem zaraz po dogrzaniu jak chwile postoi to temp. potrafi spaść poniżej 90 stopni. Wiem, że jest jeszcze jeden termostat ten malutki o nr 1j0 122 351, nie jest dostępny praktycznie nigdzie tam gdzie szukałem, jedynie w aso nie pytałem o niego, czy jest możliwe, że to on może być winny takiej sytuacji? Na kompie zero błędów, wszystko ok pokazuje, z góry dzięki

Opublikowano
1 minutę temu, Chuck Norris napisał:

Panowie, sprawa, która już trochę zaczęła mnie irytować, silnik 2.0tdi CAGB, auto nie dogrzewało się ewidentnie, wymieniłem termostat wraz z płynem chłodniczym. Auto dogrzewa się po ok 15km, czasem zaraz po dogrzaniu jak chwile postoi to temp. potrafi spaść poniżej 90 stopni. Wiem, że jest jeszcze jeden termostat ten malutki o nr 1j0 122 351, nie jest dostępny praktycznie nigdzie tam gdzie szukałem, jedynie w aso nie pytałem o niego, czy jest możliwe, że to on może być winny takiej sytuacji? Na kompie zero błędów, wszystko ok pokazuje, z góry dzięki

W 2.0tdi w b8 to chyba standard jest. Gdzieś temat nawet o tym byl dość długi. 

Opublikowano

A czy ktoś wymieniał ten drugi mały termostat o tych numerach co podałem 1j0 122 351 ? Mega mnie to irytuje, bo jak jadę to temperatura niby się podnosi do 90, nagrzewa się auto, ale chwilę mu odpuszczę to potrafi spaść... W starej b6 przy takiej samej pogodzie jak teraz mamy, wsiadam, robię 8km i mam na blacie 90 stopni, auto może stać potem odpalone pół dnia i wskazówka będzie stała jak widły w gnoju na 90

Opublikowano
Teraz, Chuck Norris napisał:

A czy ktoś wymieniał ten drugi mały termostat o tych numerach co podałem 1j0 122 351 ? Mega mnie to irytuje, bo jak jadę to temperatura niby się podnosi do 90, nagrzewa się auto, ale chwilę mu odpuszczę to potrafi spaść... W starej b6 przy takiej samej pogodzie jak teraz mamy, wsiadam, robię 8km i mam na blacie 90 stopni, auto może stać potem odpalone pół dnia i wskazówka będzie stała jak widły w gnoju na 90

Dokładnie mega wkurzajace.. 

Opublikowano
2 godziny temu, Chuck Norris napisał:

A czy ktoś wymieniał ten drugi mały termostat o tych numerach co podałem 1j0 122 351 ? Mega mnie to irytuje, bo jak jadę to temperatura niby się podnosi do 90, nagrzewa się auto, ale chwilę mu odpuszczę to potrafi spaść... W starej b6 przy takiej samej pogodzie jak teraz mamy, wsiadam, robię 8km i mam na blacie 90 stopni, auto może stać potem odpalone pół dnia i wskazówka będzie stała jak widły w gnoju na 90

Też miałem problem z temperaturą, wymieniłem za jednym razem obydwa, główny ewidentnie był wadliwy nie domykał się ten drugi mniejszy ciężko stwierdzić, ale teraz max do 10km przy obecnej temperaturze łapie mi 90'

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...