Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To jaki jest sens kupić 3.0 TDI jak się tak mało jezdzi? Przecież przy takich krótkich odcinkach to się silnik nawet nie zagrzeje... To niezbyt zdrowe, że nie wspomnę że nie dogrzeje do poziomu żeby się nacieszyć mocą bo taką moc się chyba po to kupuje...? Co z DPF i innymi gadzetami na pokładzie ?

To takie pytanie retoryczne bo nie chce wywoływać żadnej wojny. :) Koledze co szuka allroad za ponad 70k zł to proponuję szukać poliftach 2.0tfsi z niskim przebiegiem i skrzynia zf8hp55 czyli popularny tiptronic a potem zrobić chip. Będzie cicho, bardzo elastycznie, szybko a i przy jeździe przepisowej nawet ekonomicznie. Popatrz do tematu o moim aucie.

Edytowane przez wampir
  • Pomoc techniczna 1
  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
3 minuty temu, Gibons napisał:

Ja 2008r obecnie 166tys :)

Za niedługo będę chciał sprzedać auto. Będę musiał jechać przekręcić licznik do przodu bo nikt nie kupi bo podejrzane. 

Jak sprzedawałem B6 to z braku czasu wstawiłem do komisu kolegi i dałem mu wszystkie paragony za tankowanie z 13 lat ? Jak przyjechał kupujący i to zobaczył, to nawet nie dyskutował o przebiegu. Auto 2003 miało 246tkm?

Opublikowano
Godzinę temu, Hohe napisał:

Ale w 129 000 w 9 letnim Audi to nawet ja nie uwierzę. 

A moja b6 avf listopad 2003  miała w momencie zakupu w Norwegii 137 000km. Na wszystko jest papier ,po za  tym  tam się liczników nie kręci zresztą wszystko jest w przeglądach .

Opublikowano
Godzinę temu, Osiollekk napisał:

Jakie turbo siedzi w polifcie 2.0tfsi, wersja USA CPMB?

Daj VINa 

Opublikowano

We wrzesniu 2010r kupiłem A4 B5 w Szwajcarii z przebiegiem 289500km, mam ja do dzisiaj, obecny przebieg 329700km czyli wychodzi niecałe 4700km/rok (12km/dzień)

Z tym że mam jeszcze kilka aut i jak się wszystkie roczne przebiegi pododaje to sprawa jest już gorsza :decayed:

Opublikowano
27 minut temu, wampir napisał:

To jaki jest sens kupić 3.0 TDI jak się tak mało jezdzi? Przecież przy takich krótkich odcinkach to się silnik nawet nie zagrzeje... To niezbyt zdrowe, że nie wspomnę że nie dogrzeje do poziomu żeby się nacieszyć mocą bo taką moc się chyba po to kupuje...? Co z DPF i innymi gadzetami na pokładzie ?

To takie pytanie retoryczne bo nie chce wywoływać żadnej wojny. :) Koledze co szuka allroad za ponad 70k zł to proponuję szukać poliftach 2.0tfsi z niskim przebiegiem i skrzynia zf8hp55 czyli popularny tiptronic a potem zrobić chip. Będzie cicho, bardzo elastycznie, szybko a i przy jeździe przepisowej nawet ekonomicznie. Popatrz do tematu o moim aucie.

Twój temat znam. 300KM pozazdrościć.

Opublikowano
1 minutę temu, gregoresu@ napisał:

Witam użytkownika Dev sory ze w czyimś temacie ale kiedyś zapytałem Cie o to czy da się wymienić tarcze tylne a4 b5 FWD bez zdejmowania jarzm i napisałęś że nie bo to nie b6 czy b7 niestety mylisz się da się zdjąć i nawet założyć nowe tarcze bez ruszania jarzm.

Pozdrawiam.

W jaki sposob ?

Opublikowano
1 minutę temu, Dev napisał:

W jaki sposob ?

Pewnie na sile

Opublikowano

Nic na siłę sposobem. A więc po zdjęciu zacisku odkręcamy nakrętkę, zewnętrzne łożysko wyjmujemy odchylamy tarcze i ściągamy tylny uszczelniacz z łożyskiem tym wewnątrz i spychamy oba na trzpień wyjmujemy z tarczy przez dziurę w niej można też śrubokrętem od wewnątrz też się da i w ten sposób tarcza ma wystarczająco miejsca i schodzi bez najmniejszego problemu podobnie zakładamy nową z tym że łożysko z uszczelnieniem najpierw nakładamy na trzpień i na to tarcze dociskamy i poprawiamy uszczelniacz na odchylonej tarczy śrubokrętem i siedzi wszystko.

Opublikowano

Jestem po takiej operacji ale bez zdjęć bo to brudna robota.

Opublikowano

To nie łatwiej i szybciej odkręcić po dwie śruby od jarzm?

Opublikowano

@gregoresu@ najlepiej to założyć temat w odpowiednim dziale, bo robisz bałagan ?

Opublikowano

po 18 latach w moim przypadku tych śrub się nie da ruszyć.

Opublikowano

OK przepraszam za bałagan tak tylko chciałem wyjaśnić ze jednak się da.

Opublikowano
27 minut temu, gregoresu@ napisał:

Nic na siłę sposobem. A więc po zdjęciu zacisku odkręcamy nakrętkę, zewnętrzne łożysko wyjmujemy odchylamy tarcze i ściągamy tylny uszczelniacz z łożyskiem tym wewnątrz i spychamy oba na trzpień wyjmujemy z tarczy przez dziurę w niej można też śrubokrętem od wewnątrz też się da i w ten sposób tarcza ma wystarczająco miejsca i schodzi bez najmniejszego problemu podobnie zakładamy nową z tym że łożysko z uszczelnieniem najpierw nakładamy na trzpień i na to tarcze dociskamy i poprawiamy uszczelniacz na odchylonej tarczy śrubokrętem i siedzi wszystko.

Nie dociśniesz prawidłowo uszczelniaczy, zaraz dostanie wody i po łożyskach. Jeżeli nie możesz odkręcić śrub bierzesz szlifierke i ucinasz łby,  miejsca jest dosyć.

Dajesz nowa śrubę M10x1.25x20 z 6-kątnym łbem i po sprawie.

Wszystko zajmie Ci mniej czasu jak te całe kombinowanie 

Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, duzy616 napisał:

Twój temat znam. 300KM pozazdrościć.

@duzy192 to nie mój temat bo ja nie mam 300KM. 

 

 

Pewnie chodzi Ci o temat uzytkownika @Korton555

 

 

 

w CPMA i CPMB jest turbo IHI JH5, w aucie kolegi Korton55 musi być większe turbo.

Edytowane przez wampir
Opublikowano

A po co to ciąć i ruszać, te całe kombinowanie zajęło po 40 minut na stronę a uszczelniacz siedzi doskonale, dociskasz tarcze potem się odchyla i miedzy uszczelniacz a taka krawędź w która on wchodzi wkładasz posmarowana rączkę śrubokrętu i okręcasz tarcze i uszczelniacz siedzi ładnie na całym okręgu . Ale nie róbmy bałaganu bo nas moderator pogoni ?

Ogólnie to chodziło mi o to tylko ze jest możliwa wymiana takich tarcz i wcale nie jest to specjalnie trudne.

 

Opublikowano
1 godzinę temu, wampir napisał:

To jaki jest sens kupić 3.0 TDI jak się tak mało jezdzi? Przecież przy takich krótkich odcinkach to się silnik nawet nie zagrzeje... To niezbyt zdrowe, że nie wspomnę że nie dogrzeje do poziomu żeby się nacieszyć mocą bo taką moc się chyba po to kupuje...? Co z DPF i innymi gadzetami na pokładzie ?

To takie pytanie retoryczne bo nie chce wywoływać żadnej wojny. :) Koledze co szuka allroad za ponad 70k zł to proponuję szukać poliftach 2.0tfsi z niskim przebiegiem i skrzynia zf8hp55 czyli popularny tiptronic a potem zrobić chip. Będzie cicho, bardzo elastycznie, szybko a i przy jeździe przepisowej nawet ekonomicznie. Popatrz do tematu o moim aucie.

Na jakich krutkich odcinkach? Jakie nie dogrzanie? Pisałem że do pracy te 3km jeżdżę innym samochodem. Audi na dłuższe trasy mam. Jadę 50km dalej czy 500km czy 1200km biorę Audi. Jadę do sklepu 2km biorę mój roboczowoz :) do nie dawna jeszcze miałem motocykl więc w lecie każdy pretekst był dobry aby wziąć moto nie auto. U mnie nie ma mowy o niedogrzaniu. Co do dpfa mam wywalonego, ale w dwóch poprzednich b8semkach miałem dpf i zero problemu. 

Opublikowano
39 minut temu, wampir napisał:

@duzy192 to nie mój temat bo ja nie mam 300KM. 

 

 

Pewnie chodzi Ci o temat uzytkownika @Korton555

 

 

 

w CPMA i CPMB jest turbo IHI JH5, w aucie kolegi Korton55 musi być większe turbo.

Tak pomyłka z mojej strony.

Ale jak zrobisz program wynik będzie podobny.

Opublikowano

Az tak dobrze to nie bedzie. :) Sam soft to okolice 260KM.

Jak zrobie soft do skrzyni i przesunę moment zmiany biegu to wyjdą okolice 280KM. Po zrobieniu jeszcze DP to może 290-295KM ale to tak optymistycznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...