Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, corradoowner napisał:

Wy tak serio? To nie jest żaden czujnik tylko zawór więc jak niby komputer miałby pokazać błędy?! 

Poważnie? Wszędzie jest napisane że to czujnik. W b6 jak mi poduszka wylała to miałem błąd zwarcie z masa czy jakoś tak.

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
6 godzin temu, zlocio napisał:

Właśnie u mnie wygląda na to że idą te same co do 3.0 tdi i 2.0 tfsi. Nie wiem dokładnie czym się różnią od tych do 2.0 tdi. Zakladales obydwie ż czujnikiem ? Bo cena z czujnikiem jest dużo wyższa a jak widać nie działa on za dobrze. 

Obydwie założyłem z czujnikiem/zaworem. Możliwe, że są identyczne - jak kupowałem to też widziałem, że pasują do 2.0tdi ;) ja założyłem zamienniki Lemfordera (coś koło 400zł/sztuka) i od prawie roku jest bajka. Drgań praktycznie nie ma.

Opublikowano
9 minut temu, zlocio napisał:

Poważnie? Wszędzie jest napisane że to czujnik. W b6 jak mi poduszka wylała to miałem błąd zwarcie z masa czy jakoś tak.

Poważnie. W środku jest zawór me bramowy sterowany osobnym sterownikiem i żadna informacja nie idzie do ECU. W zależności od obrotów silnika i prędkości auta poduszka usztywnia się lub robi się bardziej miękka. Nie wiem skąd mogłeś mieć błąd poduszki. Do zaworu idą tylko dwa przewody, czyli zasilanie. Nie ma trzeciego przewodu do diagnostyki. To że wszędzie piszą czujnik to tylko złe nazewnictwo powielane przez resztę. Rozbierałem z ciekawości kilka poduszek Audi i każda miała ta sama budowę. Dwie komory olejowe połączone zaworem. 

Opublikowano
13 minut temu, corradoowner napisał:

Poważnie. W środku jest zawór me bramowy sterowany osobnym sterownikiem i żadna informacja nie idzie do ECU. W zależności od obrotów silnika i prędkości auta poduszka usztywnia się lub robi się bardziej miękka. Nie wiem skąd mogłeś mieć błąd poduszki. Do zaworu idą tylko dwa przewody, czyli zasilanie. Nie ma trzeciego przewodu do diagnostyki. To że wszędzie piszą czujnik to tylko złe nazewnictwo powielane przez resztę. Rozbierałem z ciekawości kilka poduszek Audi i każda miała ta sama budowę. Dwie komory olejowe połączone zaworem. 

Jesli jest 2 kable zasilajace to w jaki sposob steruje twardoscia ? 

Opublikowano
1 godzinę temu, Hubertus01 napisał:

@szafa dajesz do malowania lakiernikowi czy sam malujesz?

Daje cały komplet lakiernikowi, dekory i obie ramki na czarno z dużą ilością klaru żeby się tak nie rysowało :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
35 minut temu, corradoowner napisał:

Poważnie. W środku jest zawór me bramowy sterowany osobnym sterownikiem i żadna informacja nie idzie do ECU. W zależności od obrotów silnika i prędkości auta poduszka usztywnia się lub robi się bardziej miękka. Nie wiem skąd mogłeś mieć błąd poduszki. Do zaworu idą tylko dwa przewody, czyli zasilanie. Nie ma trzeciego przewodu do diagnostyki. To że wszędzie piszą czujnik to tylko złe nazewnictwo powielane przez resztę. Rozbierałem z ciekawości kilka poduszek Audi i każda miała ta sama budowę. Dwie komory olejowe połączone zaworem. 

Też słyszałem, że jest to zawór od sterowania twardości, ale ostatnio zaczęło mnie to zastanawiać ponieważ kumplowi w A6 C6 wyskoczył błąd poduszki.

Opublikowano
35 minut temu, zlocio napisał:

Jesli jest 2 kable zasilajace to w jaki sposob steruje twardoscia ? 

0-1 tak chyba było w b6/b7, po przekroczeniu 1800obr/min pojawiało się napięcie, poduszka robiła się sztywna

zmiana napięcia podawanego na elektromagnes zmienia współczynnik tłumienia poduszki olejowej (zmienia się charakterystyka tłumienia). Inną charakterystykę tłumienia ma ta poduszka dla silnika pracującego na wolnych obrotach (ugięcia od silnika są wolniejsze ale większe) a inna charakterystyka dla wysokich obrotów (częstotliwość drgań szybsza ale krótsza).

Opublikowano
1 godzinę temu, corradoowner napisał:

 

Hmm można to łatwo sprawdzić miernikiem. Aż z ciekawości sprawdzę. Coś w tym może być ponieważ odpiecie wtyczki od poduszki nic nie zmieniło.

Opublikowano
W dniu 14.02.2020 o 00:18, Chuck Norris napisał:

Ok, dzięki za odpowiedź. Rozumiem, że pasuje na ślizgi, samą skorupę zderzaka z lifta kupuje i zakładam polifta tak? I drugie pytanie, czy dokładka na dwa wydechy pasuje pod każdy zderzak z polifta, tak jak ma to miejsce w przedlifcie? Chodzi mi o zwykłą wersje, nie sline, chociaż o sline też bym prosił o info ;)

Widze ze nie tylko ja jette A2 zmieniłem na B8 hehe 

kolego dyfuzor pasuje nawet Sline bo w przedlifcie tez tak jest ze dokladki zderzak tył pasuja

a co do montazu to musisz ślizgi zmienić na poliftowe 

Opublikowano

witam powie mi ktoś czy po rozkodowaniu vinu mam przy światłach przednich taki numer 8BP i chciałbym wiedzieć czy to bi xenon skrętny

Opublikowano
Godzinę temu, karolek_ust napisał:

Widze ze nie tylko ja jette A2 zmieniłem na B8 hehe 

kolego dyfuzor pasuje nawet Sline bo w przedlifcie tez tak jest ze dokladki zderzak tył pasuja

a co do montazu to musisz ślizgi zmienić na poliftowe 

Nie trzeba ślizgów zmieniać, ale jak coś to mam lewy chyba 

Opublikowano

Może ktoś szuka ori. dekorow carbon z Rs4?? 

Opublikowano

Panowie, grill do polifta ale bez miejsca na rejestracje, ktoś coś?

Opublikowano

Orientujecie sie moze czy rozrusznik 059911021L z A4 B9 3.0TDI bedzie pasowal do B8?

Opublikowano

Panowie, mam takie pytanie odnośnie A6 C7 znajomego. Mianowicie, nie działa mu samopoziom w lewym reflektorze, VCDS nie pokazuje żadnych błędów. O co kaman?

Opublikowano
14 godzin temu, Hohe napisał:

Panowie, mam takie pytanie odnośnie A6 C7 znajomego. Mianowicie, nie działa mu samopoziom w lewym reflektorze, VCDS nie pokazuje żadnych błędów. O co kaman?

Na początek podmieniłbym lampy stronami, można będzie wykluczyć lampy albo znajdziesz problem. 

Opublikowano

Panowie z dieslami: czy spotkaliście się z takim problemem jak u mnie?

Opublikowano
4 godziny temu, Góral65 napisał:

Na początek podmieniłbym lampy stronami, można będzie wykluczyć lampy albo znajdziesz problem. 

Dobry pomysł na początek, jednak zostawię to. W sumie nie moje auto. ?

Pojedzie sobie do ASO, zapłaci kilka stówek i mu ogarną. 

Opublikowano
W dniu 20.02.2020 o 19:46, karolek_ust napisał:

Widze ze nie tylko ja jette A2 zmieniłem na B8 hehe 

kolego dyfuzor pasuje nawet Sline bo w przedlifcie tez tak jest ze dokladki zderzak tył pasuja

a co do montazu to musisz ślizgi zmienić na poliftowe 

Dzięki! A Jetta nadal jest, ale z braku czasu i miejsca idzie na części ;)

Opublikowano

na graty najbardziej oplcane w dzisiejszych czasach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...