zlocio Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 2 minuty temu, corradoowner napisał: Wy tak serio? To nie jest żaden czujnik tylko zawór więc jak niby komputer miałby pokazać błędy?! Poważnie? Wszędzie jest napisane że to czujnik. W b6 jak mi poduszka wylała to miałem błąd zwarcie z masa czy jakoś tak.
luk330 Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 6 godzin temu, zlocio napisał: Właśnie u mnie wygląda na to że idą te same co do 3.0 tdi i 2.0 tfsi. Nie wiem dokładnie czym się różnią od tych do 2.0 tdi. Zakladales obydwie ż czujnikiem ? Bo cena z czujnikiem jest dużo wyższa a jak widać nie działa on za dobrze. Obydwie założyłem z czujnikiem/zaworem. Możliwe, że są identyczne - jak kupowałem to też widziałem, że pasują do 2.0tdi ja założyłem zamienniki Lemfordera (coś koło 400zł/sztuka) i od prawie roku jest bajka. Drgań praktycznie nie ma.
corradoowner Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 9 minut temu, zlocio napisał: Poważnie? Wszędzie jest napisane że to czujnik. W b6 jak mi poduszka wylała to miałem błąd zwarcie z masa czy jakoś tak. Poważnie. W środku jest zawór me bramowy sterowany osobnym sterownikiem i żadna informacja nie idzie do ECU. W zależności od obrotów silnika i prędkości auta poduszka usztywnia się lub robi się bardziej miękka. Nie wiem skąd mogłeś mieć błąd poduszki. Do zaworu idą tylko dwa przewody, czyli zasilanie. Nie ma trzeciego przewodu do diagnostyki. To że wszędzie piszą czujnik to tylko złe nazewnictwo powielane przez resztę. Rozbierałem z ciekawości kilka poduszek Audi i każda miała ta sama budowę. Dwie komory olejowe połączone zaworem.
zlocio Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 13 minut temu, corradoowner napisał: Poważnie. W środku jest zawór me bramowy sterowany osobnym sterownikiem i żadna informacja nie idzie do ECU. W zależności od obrotów silnika i prędkości auta poduszka usztywnia się lub robi się bardziej miękka. Nie wiem skąd mogłeś mieć błąd poduszki. Do zaworu idą tylko dwa przewody, czyli zasilanie. Nie ma trzeciego przewodu do diagnostyki. To że wszędzie piszą czujnik to tylko złe nazewnictwo powielane przez resztę. Rozbierałem z ciekawości kilka poduszek Audi i każda miała ta sama budowę. Dwie komory olejowe połączone zaworem. Jesli jest 2 kable zasilajace to w jaki sposob steruje twardoscia ?
szafa Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 1 godzinę temu, Hubertus01 napisał: @szafa dajesz do malowania lakiernikowi czy sam malujesz? Daje cały komplet lakiernikowi, dekory i obie ramki na czarno z dużą ilością klaru żeby się tak nie rysowało 1
duzy616 Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 35 minut temu, corradoowner napisał: Poważnie. W środku jest zawór me bramowy sterowany osobnym sterownikiem i żadna informacja nie idzie do ECU. W zależności od obrotów silnika i prędkości auta poduszka usztywnia się lub robi się bardziej miękka. Nie wiem skąd mogłeś mieć błąd poduszki. Do zaworu idą tylko dwa przewody, czyli zasilanie. Nie ma trzeciego przewodu do diagnostyki. To że wszędzie piszą czujnik to tylko złe nazewnictwo powielane przez resztę. Rozbierałem z ciekawości kilka poduszek Audi i każda miała ta sama budowę. Dwie komory olejowe połączone zaworem. Też słyszałem, że jest to zawór od sterowania twardości, ale ostatnio zaczęło mnie to zastanawiać ponieważ kumplowi w A6 C6 wyskoczył błąd poduszki.
corradoowner Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 35 minut temu, zlocio napisał: Jesli jest 2 kable zasilajace to w jaki sposob steruje twardoscia ? 0-1 tak chyba było w b6/b7, po przekroczeniu 1800obr/min pojawiało się napięcie, poduszka robiła się sztywna zmiana napięcia podawanego na elektromagnes zmienia współczynnik tłumienia poduszki olejowej (zmienia się charakterystyka tłumienia). Inną charakterystykę tłumienia ma ta poduszka dla silnika pracującego na wolnych obrotach (ugięcia od silnika są wolniejsze ale większe) a inna charakterystyka dla wysokich obrotów (częstotliwość drgań szybsza ale krótsza).
zlocio Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 1 godzinę temu, corradoowner napisał: Hmm można to łatwo sprawdzić miernikiem. Aż z ciekawości sprawdzę. Coś w tym może być ponieważ odpiecie wtyczki od poduszki nic nie zmieniło.
karolek_ust Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 W dniu 14.02.2020 o 00:18, Chuck Norris napisał: Ok, dzięki za odpowiedź. Rozumiem, że pasuje na ślizgi, samą skorupę zderzaka z lifta kupuje i zakładam polifta tak? I drugie pytanie, czy dokładka na dwa wydechy pasuje pod każdy zderzak z polifta, tak jak ma to miejsce w przedlifcie? Chodzi mi o zwykłą wersje, nie sline, chociaż o sline też bym prosił o info Widze ze nie tylko ja jette A2 zmieniłem na B8 hehe kolego dyfuzor pasuje nawet Sline bo w przedlifcie tez tak jest ze dokladki zderzak tył pasuja a co do montazu to musisz ślizgi zmienić na poliftowe
barca8585 Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 witam powie mi ktoś czy po rozkodowaniu vinu mam przy światłach przednich taki numer 8BP i chciałbym wiedzieć czy to bi xenon skrętny
WydRos Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 Godzinę temu, karolek_ust napisał: Widze ze nie tylko ja jette A2 zmieniłem na B8 hehe kolego dyfuzor pasuje nawet Sline bo w przedlifcie tez tak jest ze dokladki zderzak tył pasuja a co do montazu to musisz ślizgi zmienić na poliftowe Nie trzeba ślizgów zmieniać, ale jak coś to mam lewy chyba
dobry1 Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 Może ktoś szuka ori. dekorow carbon z Rs4??
Osiollekk Opublikowano 22 Lutego 2020 Opublikowano 22 Lutego 2020 Panowie, grill do polifta ale bez miejsca na rejestracje, ktoś coś?
DareQ Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 Orientujecie sie moze czy rozrusznik 059911021L z A4 B9 3.0TDI bedzie pasowal do B8?
Hohe Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 Panowie, mam takie pytanie odnośnie A6 C7 znajomego. Mianowicie, nie działa mu samopoziom w lewym reflektorze, VCDS nie pokazuje żadnych błędów. O co kaman?
Góral65 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 14 godzin temu, Hohe napisał: Panowie, mam takie pytanie odnośnie A6 C7 znajomego. Mianowicie, nie działa mu samopoziom w lewym reflektorze, VCDS nie pokazuje żadnych błędów. O co kaman? Na początek podmieniłbym lampy stronami, można będzie wykluczyć lampy albo znajdziesz problem.
luk330 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Panowie z dieslami: czy spotkaliście się z takim problemem jak u mnie?
Hohe Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 4 godziny temu, Góral65 napisał: Na początek podmieniłbym lampy stronami, można będzie wykluczyć lampy albo znajdziesz problem. Dobry pomysł na początek, jednak zostawię to. W sumie nie moje auto. ? Pojedzie sobie do ASO, zapłaci kilka stówek i mu ogarną.
Chuck Norris Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 W dniu 20.02.2020 o 19:46, karolek_ust napisał: Widze ze nie tylko ja jette A2 zmieniłem na B8 hehe kolego dyfuzor pasuje nawet Sline bo w przedlifcie tez tak jest ze dokladki zderzak tył pasuja a co do montazu to musisz ślizgi zmienić na poliftowe Dzięki! A Jetta nadal jest, ale z braku czasu i miejsca idzie na części
karolek_ust Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 na graty najbardziej oplcane w dzisiejszych czasach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się