Muskel1 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Wartość popiołu została niedawno wyzerowana. Dpf był czyszczony? Jaki przebieg aktualnie?
Hohe Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Jeżdżę wkoło komina niestety, raz w tygodniu trasa 20km. DPF wypala się średnio co 400km. Około.
Hohe Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Raczej nikt. Nikt oprócz mnie tego nie dotyka.
Muskel1 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Odkąd masz to auto? Wartość popiołu nie mogła się sama wyzerować. Grzebał ktoś w sterowniku silnika?
Hohe Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Auto mam od jakichś dwunastu lat. Parę lat temu miałem zmienianą mapę silnika, to wszystko.
Muskel1 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Parę lat? Ile km przejechałeś od tamtego czasu?
Hohe Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Właśnie mi się dopalił do końca. Teraz wygląda tak:
Muskel1 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada 0,01 l przybywa co ok. 12-15 kkm więc przypuszczam, że ktoś wyzerował wartość popiołu jakieś 80-90 kkm temu, lub tuner wyzerował i coś nagrzebał w mapie. Jedno jest pewne, samo się nie wyzerowało, nie ma takiej możliwości, nawet przypadkowo, bo w tym celu należy naprawdę kilka koroków wykonać.
Hohe Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Znajomy wgrywał mi takiego, można powiedzieć, gotowca. Coś na zasadzie, zgrywasz mapę, wysyłasz do "specjalistów", oni za jakiś czas wysyłają z powrotem przerobioną, koleś ja wgrywa i tyle. Nie wiem, może coś zyebali. A reszta parametrów? Wygląda ok?
Muskel1 Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada 10 hPa po regeneracji jest co prawda nie za dużo ale już więcej niż w częściowo zapełnionym dpf. Wartości sadzy wyglądają na jeszcze w miarę normalnie. Jeżeli auto ma rzeczywiście 260 kkm z pierwszym dpfem i profil jazdy to krótkie odcinku, to warto pomyśleć niebawem o czyszczeniu dpf.
Hohe Opublikowano 13 Listopada Opublikowano 13 Listopada Kurde, większość kolegów z czasów kiedy zaczynałem na B8 Troooop już dawno pokupowała nowe auta i udziela się na innych grupach. Tylko ja, niezmiennie, walczę z moim skarbem. 🙂 Ale co zrobić jak mi inny nie potrzebny? Tyle w niego wrezałem, że pewnie zostaniemy razem do końca - mojego lub jego. 😀 1
rrrudy25 Opublikowano 27 Listopada Opublikowano 27 Listopada (edytowane) Witam Wie ktoś może po jakich kodach rozpoznam polifty S-Line ,starsze wersje miały oznaczenie E4J (B6/7/8) ,obserwuje kilka b8,5 i wszystkie maje E0A a pakiety wew i zew,tylko na końcu jest oznaczenie WQS- S-Line czyżby to było to😗 Sorry,pisze z tel nie da się tego pyska usunąć. Edytowane 27 Listopada przez rrrudy25
Petroholic Opublikowano 4 Grudnia Opublikowano 4 Grudnia W dniu 13.11.2024 o 21:42, Hohe napisał(a): Tylko ja, niezmiennie, walczę z moim skarbem. A my cały czas czytamy i się wzorujemy na Twojej walce 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się