Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro 7.30 jestem szefie u ciebie:wink:

Jakbyś nie dojechał to zadzwoń wyjadę po Ciebie:decayed:

Moim w tym stanie jest wszystko możliwe:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1820

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

No to i mnie się udzieliło. Podjeba... mi antenę od CB. Najgorzej że trzeba będzie znowu walczyć z kablem żeby się nie plątał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie wybieram do PL w wakacje to zakupie kilometr lancucha zeby auto owinac bo jeszcze mi bude rokreca w pod blokiem<szok>

w IRL na noc w lecie znajomy drzwi i szyby pozostawial otwarte zeby auto sie przewietrzylo :grin::grin:, a auto odpalone pod sklepem o 8 rano to norma (ktos tylko po kawe wyskoczyl:facepalm:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z jakim silnikiem najlepiej kupić B8 tak żeby wszystko śmigało jak powinno ale wchodzi w grę tylko chyba 2.0?

Czterocylindrowca o dzwieku Odkurzacza?nie rób tego błędu...

Do śmigania bez polotu to rzeczywiście 2.0 mozna brać ale bez polotu to i Dacią logan mozna jeździć :wink:

Warto dopłacić za 3.0tdi albo chociaż 2.7 dla dźwięku chociazby , benzynowe v6 pominąć bo 3.2 szału nie robi a 3.0tfsi to juz sponsora kasa :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadek mnie jeszcze nie stać na B8 kolega myśli nad kupnem więc pytam jakie najlepiej ma być oznaczenie silnika żeby się nie pier**liło:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadek mnie jeszcze nie stać na B8 kolega myśli nad kupnem więc pytam jakie najlepiej ma być oznaczenie silnika żeby się nie pier**liło:naughty:

W sumie w b8 to wszystkie silniki sa w miarę bezawaryjne ... Jedynie 2.0tfsi do 2011 miały problem z olejem i to spory bo potrafiły wciagac ponad 0,5 litra na 1000km - niektórzy walczyli wtedy z aso i były akcje wymiany pierścieni i paru innych gratów w w silniku , no ale to trzeba by sprawdzać w aso czy coś było grzebane ...

2.0tdi jest juz we wszystkich b8 na cr i brak jak narazie znaków o awariach znanych np w 2.0 tdi pd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadek mnie jeszcze nie stać na B8 kolega myśli nad kupnem więc pytam jakie najlepiej ma być oznaczenie silnika żeby się nie pier**liło:naughty:

W sumie w b8 to wszystkie silniki sa w miarę bezawaryjne ... Jedynie 2.0tfsi do 2011 miały problem z olejem i to spory bo potrafiły wciagac ponad 0,5 litra na 1000km - niektórzy walczyli wtedy z aso i były akcje wymiany pierścieni i paru innych gratów w w silniku , no ale to trzeba by sprawdzać w aso czy coś było grzebane ...

2.0tdi jest juz we wszystkich b8 na cr i brak jak narazie znaków o awariach znanych np w 2.0 tdi pd...

Dzięki dziadyga:wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno mnie tu nie było :wink:

Panowie moze ktos chce POLSKI VCDS (przerobiony :decayed:) w dobrej cenie ?

Cena gdzies 250 -300 PLN

pójdzie u mnie? Bo u mnie jest jakiś nowy interfejs ,dlatego nikt jeszcze z tunerów nie robi mojego silnika :kwasny:

Mialbys komu dać to do BT zeby sprawdzić czy działa ? Czy moze jednak sam bedziesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym przyjechac chociaz na pare godzin , musze byc z zona cały czas niestety .

Moze sie uda :wink:

Co do kabelka to pasuje sprawdzić w działaniu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym przyjechac chociaz na pare godzin , musze byc z zona cały czas niestety .

Moze sie uda :wink:

Co do kabelka to pasuje sprawdzić w działaniu .

no to jak sie uda byc i kabel jeszcze bedzie to weź go to sprawdzimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś będzie chciał to też VCDS wezmę :wink:

Bierz, bierz jak nie ten wrclaguny to twoj sprawdzimy to będę wiedział czy mogę sie w takie coś pchac :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś będzie chciał to też VCDS wezmę :wink:

Bierz, bierz jak nie ten wrclaguny to twoj sprawdzimy to będę wiedział czy mogę sie w takie coś pchac :naughty:

Oki :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z jakim silnikiem najlepiej kupić B8 tak żeby wszystko śmigało jak powinno ale wchodzi w grę tylko chyba 2.0?

Jak nie chcesz się wkurw na to co się dzieje z cenami paliw to zdecydowanie 2.0 TDI, fajnie jedzie pali sześć i można zawsze trochę podwirusować. Jak Cie stać żeby miesięcznie wydać 5 stówek więcej na OIL to kup 3.0 będzie frajda, ale ... ja bym sobie za te pięćset fajniejsze przyjemności wyszukał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z jakim silnikiem najlepiej kupić B8 tak żeby wszystko śmigało jak powinno ale wchodzi w grę tylko chyba 2.0?

Jak nie chcesz się wkurw na to co się dzieje z cenami paliw to zdecydowanie 2.0 TDI, fajnie jedzie pali sześć i można zawsze trochę podwirusować. Jak Cie stać żeby miesięcznie wydać 5 stówek więcej na OIL to kup 3.0 będzie frajda, ale ... ja bym sobie za te pięćset fajniejsze przyjemności wyszukał.

:wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janusz gdzie Ci jebneli ? Gdzieś w Tczewie ??

Pod Ebro w Tcz naparkingu, około 21. Gnojki urwali, nie wierzę ze normalny uczciwy złodziej chciał by się bawić w anteny. Nic tylko złapać, gacie w dół i tym pretem od anteny wpierd... aż by się krew lała, do końca życia by pamiętał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...