Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jutro 7.30 jestem szefie u ciebie:wink:

Jakbyś nie dojechał to zadzwoń wyjadę po Ciebie:decayed:

Moim w tym stanie jest wszystko możliwe:decayed:

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No to i mnie się udzieliło. Podjeba... mi antenę od CB. Najgorzej że trzeba będzie znowu walczyć z kablem żeby się nie plątał.

Opublikowano

Janusz gdzie Ci jebneli ? Gdzieś w Tczewie ??

Opublikowano

Panowie z jakim silnikiem najlepiej kupić B8 tak żeby wszystko śmigało jak powinno ale wchodzi w grę tylko chyba 2.0?

Opublikowano

ja sie wybieram do PL w wakacje to zakupie kilometr lancucha zeby auto owinac bo jeszcze mi bude rokreca w pod blokiem<szok>

w IRL na noc w lecie znajomy drzwi i szyby pozostawial otwarte zeby auto sie przewietrzylo :grin::grin:, a auto odpalone pod sklepem o 8 rano to norma (ktos tylko po kawe wyskoczyl:facepalm:)

Opublikowano
Panowie z jakim silnikiem najlepiej kupić B8 tak żeby wszystko śmigało jak powinno ale wchodzi w grę tylko chyba 2.0?

Czterocylindrowca o dzwieku Odkurzacza?nie rób tego błędu...

Do śmigania bez polotu to rzeczywiście 2.0 mozna brać ale bez polotu to i Dacią logan mozna jeździć :wink:

Warto dopłacić za 3.0tdi albo chociaż 2.7 dla dźwięku chociazby , benzynowe v6 pominąć bo 3.2 szału nie robi a 3.0tfsi to juz sponsora kasa :kwasny:

Opublikowano

Dziadek mnie jeszcze nie stać na B8 kolega myśli nad kupnem więc pytam jakie najlepiej ma być oznaczenie silnika żeby się nie pier**liło:naughty:

Opublikowano
Dziadek mnie jeszcze nie stać na B8 kolega myśli nad kupnem więc pytam jakie najlepiej ma być oznaczenie silnika żeby się nie pier**liło:naughty:

W sumie w b8 to wszystkie silniki sa w miarę bezawaryjne ... Jedynie 2.0tfsi do 2011 miały problem z olejem i to spory bo potrafiły wciagac ponad 0,5 litra na 1000km - niektórzy walczyli wtedy z aso i były akcje wymiany pierścieni i paru innych gratów w w silniku , no ale to trzeba by sprawdzać w aso czy coś było grzebane ...

2.0tdi jest juz we wszystkich b8 na cr i brak jak narazie znaków o awariach znanych np w 2.0 tdi pd...

Opublikowano
Dziadek mnie jeszcze nie stać na B8 kolega myśli nad kupnem więc pytam jakie najlepiej ma być oznaczenie silnika żeby się nie pier**liło:naughty:

W sumie w b8 to wszystkie silniki sa w miarę bezawaryjne ... Jedynie 2.0tfsi do 2011 miały problem z olejem i to spory bo potrafiły wciagac ponad 0,5 litra na 1000km - niektórzy walczyli wtedy z aso i były akcje wymiany pierścieni i paru innych gratów w w silniku , no ale to trzeba by sprawdzać w aso czy coś było grzebane ...

2.0tdi jest juz we wszystkich b8 na cr i brak jak narazie znaków o awariach znanych np w 2.0 tdi pd...

Dzięki dziadyga:wink:
Opublikowano

Dawno mnie tu nie było :wink:

Panowie moze ktos chce POLSKI VCDS (przerobiony :decayed:) w dobrej cenie ?

Cena gdzies 250 -300 PLN

Opublikowano

No proszę ale będzie wszystko chodziło jak trzeba? Jak byś miał jeszcze później to bym łyknął ale to dopiero w kwietniu:naughty:

Opublikowano
Dawno mnie tu nie było :wink:

Panowie moze ktos chce POLSKI VCDS (przerobiony :decayed:) w dobrej cenie ?

Cena gdzies 250 -300 PLN

pójdzie u mnie? Bo u mnie jest jakiś nowy interfejs ,dlatego nikt jeszcze z tunerów nie robi mojego silnika :kwasny:

Mialbys komu dać to do BT zeby sprawdzić czy działa ? Czy moze jednak sam bedziesz?

Opublikowano

Chciałbym przyjechac chociaz na pare godzin , musze byc z zona cały czas niestety .

Moze sie uda :wink:

Co do kabelka to pasuje sprawdzić w działaniu .

Opublikowano
Chciałbym przyjechac chociaz na pare godzin , musze byc z zona cały czas niestety .

Moze sie uda :wink:

Co do kabelka to pasuje sprawdzić w działaniu .

no to jak sie uda byc i kabel jeszcze bedzie to weź go to sprawdzimy

Opublikowano

Jak ktoś będzie chciał to też VCDS wezmę :wink:

Opublikowano
Jak ktoś będzie chciał to też VCDS wezmę :wink:

Bierz, bierz jak nie ten wrclaguny to twoj sprawdzimy to będę wiedział czy mogę sie w takie coś pchac :naughty:

Opublikowano
Jak ktoś będzie chciał to też VCDS wezmę :wink:

Bierz, bierz jak nie ten wrclaguny to twoj sprawdzimy to będę wiedział czy mogę sie w takie coś pchac :naughty:

Oki :thumbup1:

Opublikowano
Panowie z jakim silnikiem najlepiej kupić B8 tak żeby wszystko śmigało jak powinno ale wchodzi w grę tylko chyba 2.0?

Jak nie chcesz się wkurw na to co się dzieje z cenami paliw to zdecydowanie 2.0 TDI, fajnie jedzie pali sześć i można zawsze trochę podwirusować. Jak Cie stać żeby miesięcznie wydać 5 stówek więcej na OIL to kup 3.0 będzie frajda, ale ... ja bym sobie za te pięćset fajniejsze przyjemności wyszukał.

Opublikowano
Panowie z jakim silnikiem najlepiej kupić B8 tak żeby wszystko śmigało jak powinno ale wchodzi w grę tylko chyba 2.0?

Jak nie chcesz się wkurw na to co się dzieje z cenami paliw to zdecydowanie 2.0 TDI, fajnie jedzie pali sześć i można zawsze trochę podwirusować. Jak Cie stać żeby miesięcznie wydać 5 stówek więcej na OIL to kup 3.0 będzie frajda, ale ... ja bym sobie za te pięćset fajniejsze przyjemności wyszukał.

:wink:
Opublikowano
Janusz gdzie Ci jebneli ? Gdzieś w Tczewie ??

Pod Ebro w Tcz naparkingu, około 21. Gnojki urwali, nie wierzę ze normalny uczciwy złodziej chciał by się bawić w anteny. Nic tylko złapać, gacie w dół i tym pretem od anteny wpierd... aż by się krew lała, do końca życia by pamiętał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...