Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
:eusathink: Nie wiem jakie tam masz wyposazenie i jak sobie ją cenisz, ale ja bym chyba wydębnił od nich kase, to sprzedał za 40 k i szukał lepszej ....

a poza tym szkoda furki, pecha miałeś, ale najwazniejesze, że wszyscy cali !

Wyposażenie ambient - czyli nic wielkiego. Auto mam od zeszłego roku od września. Jako, że mam taki a nie inny charakter pracy dużo podróżuje. Autem tak naprawdę jeździłem może 2-3 miesiące i zrobiłem może 8 kkm w większości to podróże do PL. Nawet się nie nacieszyłem. Muszę ją zrobić (inaczej nie dostanę kasy z ubezp.) i pojeżdżę jeszcze, czas nagli bo niedługo wracam do FR.

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jesli masz taka opcje polisy, ze musisz pokazać naprawione auto to rzeczywiscie, ale jak pojdzie przez serwis i przypilnujesz to powinno być jak nowka;) ale Ciagnij z ubezpieczalni ile się da i uważaj bo ostatnio strasznie oszukują, nawet PZU ostatnio nie chcieli zapłacic za Orginały (przedstawiona FV ASO), Oddali tyle co z zamiennika (auto 3-letnie) i wiekszosc czesci jakie wyznaczyli w kosztorysie np(depo,polcar itp) w ogóle nie jest produkowane, Sprawa jak jedna z wielu w sadzie i 100 % wygrana, ale nerwy są.

Powodzenia :wink:

Opublikowano
Witajcie,

człowiek się cieszy z przyjazdu do Ojczyzny, pomodzi trochę przy aucie, a tu w drodze, pod Berlinem niespodzianka. Jechałem sobie spokojnie a za zakrętem zwierz wlazł mi na drogę. Oczywiście jako, że za zakrętem to go wcześniej nie widziałem. Hamulec, lekkie manewry kierą i niestety chwyciłem jednym kołem pobocze (piach) no i mnie ściągnęło na barierki. Esp czy coś tam zadziałało ale jak widać po zdjęciach mało skutecznie. Zwierz uciekł, ja się poślizgnąłem po barierce, ale najważniejsze, że nikomu nic się nie stało. A droga pusta jak nigdy wcześniej. Aż strach jakby ktoś jeszcze jechał.

Kilka fotek z obrażeń Audi:

http://s22.postimg.org/65cx26q8d/image.jpg

http://s7.postimg.org/qnzosox7b/image2.jpg

http://s12.postimg.org/go83fpygp/image3.jpg

http://s16.postimg.org/7pclx2kzl/image4.jpg

http://s12.postimg.org/nwjq50b7d/image5.jpg

http://s13.postimg.org/ad6ad5tir/image6.jpg

http://s7.postimg.org/tfnjx1l3r/image7.jpg

http://s12.postimg.org/yafyki6k9/image8.jpg

Teraz toczę rozmowy z ubezpieczycielem, oczywiście zdalnie z FR. Byłem już na oględzinach w VW/AUDI - kosztorys 21 980zł.

f*ck :kwasny:

Opublikowano

Jak zrobi bezgotówkowo to się nie będzie musiał z nikim szarpać bo ASO bez problemu kasę od ubezpiecciela ściągnie. Mam teraz u siebie w A6 podobny przypadek tylko u mnie auto wygląda tak z dwóch stron:facepalm: Auto poszło do ASO na bezgotówkową naprawę, ubezpieczyciel PZU,kosztorys jak bym chciał kasę do ręki na niecałe 20 tys zł (np.lampa bixenon 550 zł w kosztorysie:grin: ) a kosztorys z ASO raz taki jak u Ciebie, wszystkie blachy, lampy, zderzaki nowe, plus dwie felgi i ubezpieczyciel przyjął to na klatę bez problemów:wink:

Opublikowano

Choć szkoda, ale to tylko auto, rzecz nabyta. Jak sobie pomyśle co by było gdybym tak centralnie w tego zwierza przy ok 100 km/h przyłożył to aż mnie ciary przechodzą. Zwłaszcza, że miałem pasażera. Problem tylko w tym, że czas mnie nagli, a wczoraj i dziś w FR jakieś święto, więc mają wolne. Przewidywany czas naprawy to ok. 10 dni roboczych. Czekam na odpowiedź jak mam załatwić to z ubezpieczeniem. Do tego jeszcze przed przyjazdem do PL nie miałem czasu podjechać i podpisać nową umowę o ubezpieczenie, które jak to się w takich sytuacjach przydarza mam do 21 maja. Będę musiał jakoś załatwić, żeby mi podesłali wklejki i papiery do PL.

Oczywiście ASO, nowe blachy itp. Mam wrażenie, że nie które rzeczy nad wymiar policzyli, ale może to i lepiej. Może jak już się wszystko wyjaśni to mi dadzą trochę rabatu. Jakby ktoś był zainteresowany to mogę podesłać kalkulacje. A dlaczego decyduje się na ASO? Bo jak byłem u znajomego blacharza to powiedział mi, że większość elementów i tak albo używka, albo ASO, bo nie wszystkie elementy w zamiennikach występują. Poza tym auto dość świeże, generalnie oprócz malowania tylnego zderzaka nic wcześniej nie było grzebane. No i jakość zamienników jest jaka jest. Dodatkowo, jakbym wziął jakąś używkę to zawsze pozostaję malowanie przez to lakier ma już inną grubość.

Dam znać jak już się z tym uporam.

Opublikowano

bylem w aso powiedzieli ze do a4 b8 2.0 tfsi 211 km nie ma bagnetu tylko elektroniczny mowie ze wolal bym bagnet bo elektroniczny ne zawsze mi pokazuje ile oleju ale mowie dobra jak cos to sie przeciez zapali kontrolka zee brak oleju to doleje na co koles ze wtedy juz czesto za pozno wiec kogo tu sluchac :) i po co kontrolki ? ;)

Opublikowano

Asus, czytałeś mojego posta przed wizyta u :) ?:wink:

Opublikowano

czytalem czytalem ale z ciekawosci podjechalem bo mijalem po drodze ;) ale troszke mnie rozwalil koles tekstem ze jak sie zapali kontrolka to juz moze byc za pozno i silnik moze pasc to po co sa te kontrolki ;)

Opublikowano

Generalnie to ci wszystko dobrze powiedzieli: nie ma bagnetu do tfsi, o minimalnym stanie oleju informuje fis/mmi. Jak zaświeci się kontrolka, ciśnienia nie ma, czyli już się coś sp... tzn. zepsuło :wink:

Opublikowano

jest przeciez jeszcze kontrolka czrwona za zegarach min oil ktora kiedys juz mi sie zapalila wiec chyba ona osttrzega iz musze dolac olej czy cos zle rozumiem kontrolka cisnienia co innego

Opublikowano
Grzesiek na jakim systemie działasz i jaki masz antywir bo walczę z schematami elektrycznymi w ELSie i ni c**ja nie chcą działać... Cały czas problem z debugowaniem skryptu... :kwasny:

U mnie to samo :kwasny: nie wiem od czego to jest :eusathink:

Już wiem - trzeba zainstalować Adobe SVG Viever 3.03 pomimo tego że przy instalacji wyskakuje info że jest nowsza wersja w systemie. Po instalacji schematy widoczne elegancko :wink:

Zdarza się, że problem powraca po wykonaniu update paczki z Adobe Reader do nowej wersji.

Opublikowano

Panowie poszukuje chłodnicy recyrkulacji spalin do mnie , ma ktoś dojście ? w ASO 1152 zł :facepalm: no jak nie będzie wyjścia będzie trzeba kupić :) używki nie chcę , numer to 03L131512AH

Opublikowano
jest przeciez jeszcze kontrolka czrwona za zegarach min oil ktora kiedys juz mi sie zapalila wiec chyba ona osttrzega iz musze dolac olej czy cos zle rozumiem kontrolka cisnienia co innego

Audi 2010r i tak Żre olej? :facepalm:

Miałem kiedyś (krotko, bo zorientowałem się) A4 b6 2.0 131 km Benzyna, mały przebieg a oleju chlał, i dziwie sie, że do dzisiaj audi ma takiego babola, który ciągnie się juz 10 lat :doh:

Wiem ,ze nie ktorym nie bierze, ale patrze na większość rur TFSI FSI i są okopcone, a tydzień temu w berlinie stałęm za babką w korku to musiałęm włączyc obieg wewn. bo tak je..ło :thumbdown:

Opublikowano

Pany, jakich opon nie kupować letnich ?? Wiem że każdy ma swój typ sprawdzony a z drugiej strony u kogoś innego się nie za bardzo przyjął, ale może są jakieś których kategorycznie można odradzić.

Ja np. latam już na trzecim komplecie Kumho ( jeden to zima ) i jestem zadowolony, bynajmniej się nie wyząbkowały a to dośc istotne. Teraz zaczynam myśleć o 245/35R19 i może by tak zmienić markę ... tylko na co żeby sobie nie pogorszyć nie tylko finansowo ale i jakościowo.

Opublikowano
jest przeciez jeszcze kontrolka czrwona za zegarach min oil ktora kiedys juz mi sie zapalila wiec chyba ona osttrzega iz musze dolac olej czy cos zle rozumiem kontrolka cisnienia co innego

Audi 2010r i tak Żre olej? :facepalm:

2.0 TFSI.. większość aut do 2011 brało sporo oleju, dlatego ja odpuściłem ten motor..

Pany, jakich opon nie kupować letnich ?? Wiem że każdy ma swój typ sprawdzony a z drugiej strony u kogoś innego się nie za bardzo przyjął, ale może są jakieś których kategorycznie można odradzić.

Ja np. latam już na trzecim komplecie Kumho ( jeden to zima ) i jestem zadowolony, bynajmniej się nie wyząbkowały a to dośc istotne. Teraz zaczynam myśleć o 245/35R19 i może by tak zmienić markę ... tylko na co żeby sobie nie pogorszyć nie tylko finansowo ale i jakościowo.

ja odradzam Dunlopy SpotMaxx GT, dla mnie za głośne.. teraz mam dwie takie i dwie Michelin Pilot Sport 2. te drugie zdecydowanie cichsze, dodatkowo mają rant chroniący felgę i są równie twarde :naughty:

Opublikowano
jest przeciez jeszcze kontrolka czrwona za zegarach min oil ktora kiedys juz mi sie zapalila wiec chyba ona osttrzega iz musze dolac olej czy cos zle rozumiem kontrolka cisnienia co innego

Audi 2010r i tak Żre olej? :facepalm:

Miałem kiedyś (krotko, bo zorientowałem się) A4 b6 2.0 131 km Benzyna, mały przebieg a oleju chlał, i dziwie sie, że do dzisiaj audi ma takiego babola, który ciągnie się juz 10 lat :doh:

Wiem ,ze nie ktorym nie bierze, ale patrze na większość rur TFSI FSI i są okopcone, a tydzień temu w berlinie stałęm za babką w korku to musiałęm włączyc obieg wewn. bo tak je..ło :thumbdown:

Słuchajcie, podobno Audi w 2.0 TFSI wymienia bebechy w tych wadliwych silnikach, warunkiem jest, żeby auto było cały czas serwisowane i musi brać powyżej iluś tam (nie pamietam ilu) na 1000 km, nawet po gwarancji , dowiedziałem sie tego kilka dni temu zupełnie przypadkowo od doradcy serwisowego w ASO

Opublikowano
:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...