Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jak wyciągnąć środkowy dekor z tunelu? Wg Elsa trzeba tunel wyrwać, czy jest szybszy sposób bez urywania czegoś:wink:?

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie jak wyciągnąć środkowy dekor z tunelu? Wg Elsa trzeba tunel wyrwać, czy jest szybszy sposób bez urywania czegoś:wink:?

Nie ma. Nie da się go wykręcić, bez sciągniecia tunelu, chyba, że posiada się jakiś magiczny śrubokręt, bo wkręty są skierowane do dołu, zobacz na dekorze. Wg mnie szkoda gimnastyki, szybciej się tunel wyjmie ;)

Opublikowano

Panowie śmigał ktoś na oponach w rozm. 245/40/19 ?

Bo rozumiem w naszych B8 możemy taki rozmiar wrzucić

---------- Post dopisany at 10:21 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ----------

Czy bliższym zamiennikiem jest 245/35/19 (bo w sumie na ten rozmiar wskazują kalkulatory jako bliższy)

Opublikowano

255/35

Opublikowano

Ja bedę zakładał 235/40/19 i myślę ze to jest dobra alternatywa, bo 245/40 to może być trochę duże przekłamanie i za duża średnica. A zresztą tutaj sobie wpisz fabryczny rozmiar i nowy Online Wheel and Tyre Fitment Calculator. Offset, Tyre Stretch and Speedo Error | Will They Fit

Opublikowano

no tak - tylko pytanie czy w moim przypadku wrzucenie opony 235 na szer felgi 9' z kolei nie będzie za dużym naciągiem

więc chyba lepiej 245x35/19

---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:28 ----------

255/35

dzięki ale to akurat wiem - chodzi mi o rozmiar zastępczy tak aby była szerokość max 245 aby osiągnąć delikatny naciąg opony

Opublikowano

przy 245 nie będziesz miał żadnego naciągu , bo przecież ta opona jest już szersza od felgi 9"

Opublikowano

no to tym bardziej chyba jednak pomyśle o rozm. 235x40/19

Opublikowano

Miron ja jezdziłem na 245/40/19 cały sezon

PS wie ktoś który bezpiecznik odpowiada za przetwornice 230V ?

Opublikowano

ja mam 235/35 r19, felga 9" i jest mega :)

20140227_130914.jpg

20140227_130901.jpg

20140227_152708.jpg

20140227_152731.jpg

20140227_152736.jpg

Opublikowano

Miron, ja mam 245/40 na 9 calach. Tylko że na 18 calach ale to w zasadzie nie ma znaczenia jeśli chodzi o naciąg.

2Z6nw5J.jpg

NLchGiL.jpg

yv4ysMQ.jpg

A tutaj są 245/40/18 ale szerokość 8 cali

kCL2g6u.jpg

eS4xpyN.jpg

Jak by ktoś szukał to oba komplety mam na sprzedaż.

---------- Post dopisany at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany at 15:27 ----------

ja mam 235/35 r19, felga 9" i jest mega :)

Daj foto jak auto na tym felunku wygląda od boku, jaką masz zawiechę ??

Opublikowano

Mumen, a jakie opony zakladasz w rozmiarze 235/40/19. Moze widziales jak one wygladaja na feldze? Ja mam caly czas problem z oponami i ten rozmair co podales faktycznie moze byc w miare komfortowy i szerokosc tez ok. 255 sie troche boje, a popularny na forum 245/35 odpada bo za malo opony :wink:

Opublikowano

dzięki za info koledzy - oponki już zamówione właśnie w rozm. 235/40/19

Orzełek jakie masz ET w tych felgach

A wracając do tematu Rotorów o które spora część WAs pytała to tak

Obecnie są dostępne (prześliczne):

1. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 20 cali 9' ET26 - cena 7000zł

2. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 19 cali 9' ET33 - cena 5500zł

3. ROTOR chrom+jasny grafit nie ori 20 cali 8,5 ET35 z oponami 7mm (wszystko jak nowe felgi na gwarancji) - 5500zł

Zdjęć nie wklejam - wszyscy wiedzą jak wygląda nowa felga w oryginale

Opublikowano
dzięki za info koledzy - oponki już zamówione właśnie w rozm. 235/40/19

Orzełek jakie masz ET w tych felgach

Miron jaka oponę wybrales, chodzi o marke :wink: bo chyba sie juz nie bede wiecej zastanawiał :hi:

Opublikowano

Continentala

---------- Post dopisany 09-03-2014 at 00:18 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2014 at 21:49 ----------

Jakie parametry miały ori koła w RS4 B8 ?

Opublikowano

Też się zastanawiałem nad ContiSportContact 3 z Continentla, można dostać za 800 - 900 PLN ale się naczytałem opini że słabe jeśli chodzi o uszkodzenia mechaniczne, tj. jak jest jakas wyrwa w asfalcie to potrafi pęknąć płótno a u nas tego nie brakuje, no i się lekko wystraszyłem, dobre są jeszcze Bridgestony, na Oponeo około 800 PLN.

---------- Post dopisany at 01:02 ---------- Poprzedni post napisany at 00:55 ----------

Mumen, a jakie opony zakladasz w rozmiarze 235/40/19. Moze widziales jak one wygladaja na feldze? Ja mam caly czas problem z oponami i ten rozmair co podales faktycznie moze byc w miare komfortowy i szerokosc tez ok. 255 sie troche boje, a popularny na forum 245/35 odpada bo za malo opony :wink:

Widziałem na 19 calach ale to było chyba 8,5 szerokości rotor - replika. Kumpel Bogdana ( proximpuh ) ma na B8 3.0, kiedys do mnie zaleciał i powiem szczerze że wygalda bardzo fajnie, nie za dużo gumy a też nie jest naleśnik żeby tłukło jak w wagonie kolejowym, z wyliczeń też obwodem i śrdnicą pasuje więc myśle że to dobry wybór.

---------- Post dopisany at 01:04 ---------- Poprzedni post napisany at 01:02 ----------

dzięki za info koledzy - oponki już zamówione właśnie w rozm. 235/40/19

Orzełek jakie masz ET w tych felgach

A wracając do tematu Rotorów o które spora część WAs pytała to tak

Obecnie są dostępne (prześliczne):

1. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 20 cali 9' ET26 - cena 7000zł

2. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 19 cali 9' ET33 - cena 5500zł

3. ROTOR chrom+jasny grafit nie ori 20 cali 8,5 ET35 z oponami 7mm (wszystko jak nowe felgi na gwarancji) - 5500zł

Zdjęć nie wklejam - wszyscy wiedzą jak wygląda nowa felga w oryginale

Szczerze to tyle już się naoglądałem tych felg że nie wiem jaki jest jasny grafit, może chociaż jedno foto jakieś wrzuć albo linka do jakiejś aukcji jaki to odcień konkretnie. Ja mam ciągle filma na te zupełnie jasne rotory ale kto wie może jeszcze się przekonam.

Opublikowano

na moich zdjęciach koło 19x9 ET 33 , opona 235/35 - jeżdżę tak już 5 ty rok w sumie i nie miałem żadnych przygód :)

Opublikowano

obecnie świeca mi światła dzienne z przodu i z tyłu. przy wyłączonym zapłonie a nie wyciągniętym kluczyku nawet jak dam na zero przełącznik światem i tak świeca mi ledy. Jak mam ustawic żeby świeciły tylko dzienne z przodu a dopiero przy załączeniu świateł mijania włączał sie tył (lub opcjonalnie przy funkcji AUTO załączał się tył dopiro jak wjadę w tunel lub zrobi się ciemno) Gdzie w ustawieniach mogę to zmienić

Opublikowano

Dział warsztat i temat kodowania tam jest wszystko napisane. Krok po kroku WRC wszystko opisał.

Opublikowano

Daj foto jak auto na tym felunku wygląda od boku, jaką masz zawiechę ??

tutaj zdjęcie zaraz po przekładce, po paru km jeszcze troche auto usiadło.

Zawieszenie - seryjne Sline + sprężyny Eibach pro kit

20140227_152648.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...