Dikson Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Panowie jak wyciągnąć środkowy dekor z tunelu? Wg Elsa trzeba tunel wyrwać, czy jest szybszy sposób bez urywania czegoś?
rslj Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Panowie jak wyciągnąć środkowy dekor z tunelu? Wg Elsa trzeba tunel wyrwać, czy jest szybszy sposób bez urywania czegoś? Nie ma. Nie da się go wykręcić, bez sciągniecia tunelu, chyba, że posiada się jakiś magiczny śrubokręt, bo wkręty są skierowane do dołu, zobacz na dekorze. Wg mnie szkoda gimnastyki, szybciej się tunel wyjmie
miron78 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Panowie śmigał ktoś na oponach w rozm. 245/40/19 ? Bo rozumiem w naszych B8 możemy taki rozmiar wrzucić ---------- Post dopisany at 10:21 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ---------- Czy bliższym zamiennikiem jest 245/35/19 (bo w sumie na ten rozmiar wskazują kalkulatory jako bliższy)
mumen Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Ja bedę zakładał 235/40/19 i myślę ze to jest dobra alternatywa, bo 245/40 to może być trochę duże przekłamanie i za duża średnica. A zresztą tutaj sobie wpisz fabryczny rozmiar i nowy Online Wheel and Tyre Fitment Calculator. Offset, Tyre Stretch and Speedo Error | Will They Fit
miron78 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 no tak - tylko pytanie czy w moim przypadku wrzucenie opony 235 na szer felgi 9' z kolei nie będzie za dużym naciągiem więc chyba lepiej 245x35/19 ---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:28 ---------- 255/35 dzięki ale to akurat wiem - chodzi mi o rozmiar zastępczy tak aby była szerokość max 245 aby osiągnąć delikatny naciąg opony
Carlos* Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 przy 245 nie będziesz miał żadnego naciągu , bo przecież ta opona jest już szersza od felgi 9"
miron78 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 no to tym bardziej chyba jednak pomyśle o rozm. 235x40/19
Gibons Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Miron ja jezdziłem na 245/40/19 cały sezon PS wie ktoś który bezpiecznik odpowiada za przetwornice 230V ?
mumen Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Miron, ja mam 245/40 na 9 calach. Tylko że na 18 calach ale to w zasadzie nie ma znaczenia jeśli chodzi o naciąg. A tutaj są 245/40/18 ale szerokość 8 cali Jak by ktoś szukał to oba komplety mam na sprzedaż. ---------- Post dopisany at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany at 15:27 ---------- ja mam 235/35 r19, felga 9" i jest mega Daj foto jak auto na tym felunku wygląda od boku, jaką masz zawiechę ??
pieron82 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Mumen, a jakie opony zakladasz w rozmiarze 235/40/19. Moze widziales jak one wygladaja na feldze? Ja mam caly czas problem z oponami i ten rozmair co podales faktycznie moze byc w miare komfortowy i szerokosc tez ok. 255 sie troche boje, a popularny na forum 245/35 odpada bo za malo opony
miron78 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 dzięki za info koledzy - oponki już zamówione właśnie w rozm. 235/40/19 Orzełek jakie masz ET w tych felgach A wracając do tematu Rotorów o które spora część WAs pytała to tak Obecnie są dostępne (prześliczne): 1. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 20 cali 9' ET26 - cena 7000zł 2. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 19 cali 9' ET33 - cena 5500zł 3. ROTOR chrom+jasny grafit nie ori 20 cali 8,5 ET35 z oponami 7mm (wszystko jak nowe felgi na gwarancji) - 5500zł Zdjęć nie wklejam - wszyscy wiedzą jak wygląda nowa felga w oryginale
pieron82 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 dzięki za info koledzy - oponki już zamówione właśnie w rozm. 235/40/19Orzełek jakie masz ET w tych felgach Miron jaka oponę wybrales, chodzi o marke bo chyba sie juz nie bede wiecej zastanawiał
miron78 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Continentala ---------- Post dopisany 09-03-2014 at 00:18 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2014 at 21:49 ---------- Jakie parametry miały ori koła w RS4 B8 ?
mumen Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Też się zastanawiałem nad ContiSportContact 3 z Continentla, można dostać za 800 - 900 PLN ale się naczytałem opini że słabe jeśli chodzi o uszkodzenia mechaniczne, tj. jak jest jakas wyrwa w asfalcie to potrafi pęknąć płótno a u nas tego nie brakuje, no i się lekko wystraszyłem, dobre są jeszcze Bridgestony, na Oponeo około 800 PLN. ---------- Post dopisany at 01:02 ---------- Poprzedni post napisany at 00:55 ---------- Mumen, a jakie opony zakladasz w rozmiarze 235/40/19. Moze widziales jak one wygladaja na feldze? Ja mam caly czas problem z oponami i ten rozmair co podales faktycznie moze byc w miare komfortowy i szerokosc tez ok. 255 sie troche boje, a popularny na forum 245/35 odpada bo za malo opony Widziałem na 19 calach ale to było chyba 8,5 szerokości rotor - replika. Kumpel Bogdana ( proximpuh ) ma na B8 3.0, kiedys do mnie zaleciał i powiem szczerze że wygalda bardzo fajnie, nie za dużo gumy a też nie jest naleśnik żeby tłukło jak w wagonie kolejowym, z wyliczeń też obwodem i śrdnicą pasuje więc myśle że to dobry wybór. ---------- Post dopisany at 01:04 ---------- Poprzedni post napisany at 01:02 ---------- dzięki za info koledzy - oponki już zamówione właśnie w rozm. 235/40/19Orzełek jakie masz ET w tych felgach A wracając do tematu Rotorów o które spora część WAs pytała to tak Obecnie są dostępne (prześliczne): 1. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 20 cali 9' ET26 - cena 7000zł 2. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 19 cali 9' ET33 - cena 5500zł 3. ROTOR chrom+jasny grafit nie ori 20 cali 8,5 ET35 z oponami 7mm (wszystko jak nowe felgi na gwarancji) - 5500zł Zdjęć nie wklejam - wszyscy wiedzą jak wygląda nowa felga w oryginale Szczerze to tyle już się naoglądałem tych felg że nie wiem jaki jest jasny grafit, może chociaż jedno foto jakieś wrzuć albo linka do jakiejś aukcji jaki to odcień konkretnie. Ja mam ciągle filma na te zupełnie jasne rotory ale kto wie może jeszcze się przekonam.
Orzeł Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 na moich zdjęciach koło 19x9 ET 33 , opona 235/35 - jeżdżę tak już 5 ty rok w sumie i nie miałem żadnych przygód
sikszak Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 obecnie świeca mi światła dzienne z przodu i z tyłu. przy wyłączonym zapłonie a nie wyciągniętym kluczyku nawet jak dam na zero przełącznik światem i tak świeca mi ledy. Jak mam ustawic żeby świeciły tylko dzienne z przodu a dopiero przy załączeniu świateł mijania włączał sie tył (lub opcjonalnie przy funkcji AUTO załączał się tył dopiro jak wjadę w tunel lub zrobi się ciemno) Gdzie w ustawieniach mogę to zmienić
Gibons Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Dział warsztat i temat kodowania tam jest wszystko napisane. Krok po kroku WRC wszystko opisał.
Orzeł Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Daj foto jak auto na tym felunku wygląda od boku, jaką masz zawiechę ?? tutaj zdjęcie zaraz po przekładce, po paru km jeszcze troche auto usiadło. Zawieszenie - seryjne Sline + sprężyny Eibach pro kit
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się