Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

co rozbierales?

tylko EGR i przepustnice?

Tak tylko to ! Czy przepustnica tylko mechanicznie wyłącza silnik czy jakiś sygnał też wysyła.

Rozebrałem jeszcze teraz przepustnice i troszkę wilgotna była :/ przeczyściłem przedmuchałem, sprawdziłem na krótko po podaniu napięcia zamyka się. Leży teraz na słońcu i się wygrzewa później poskładam i zobaczę czy coś to pomogło :/ Nie mam już pomysłów

a jakies nowe bledy sie pojawily?

odpinales aku?

przepustnica pewnie daje jakis sygnal

wg mnie powinienes zlozyc wszystko, pokasowac bledy i powinno dzialac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

EGR i przepustnie sprawdzałem podając napięci na silniczek.

Sprawdzona wtyka od przepustnicy :

1- 4V

2- brak

3-brak

4-12V

5-12V

EGR poskładany ale napięcie powinno być bo wyje tak jak wcześniej juz wiem skąd ten dźwięk

Składam do kupy po przeczyszczeniu sterowania przepustnicy zobaczymy czy cos pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze w Germanach jest. Zaliczkowana jutro jade odebrać. 2010 rok s line srodek. Ledy przod tyl. 18 alu. Te przyciski na srodku konsoli. Nie mam pojęcia czy 2g czy 3 g. W cholerę się nie znam. Zaraz będę czytal co to jest....:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

High ma dżojstik ma gałce, ma tez dysk twardy. Nie sprawdzałeś historii po Vin tam byłoby jakie jest MMI. Albo wstaw zdjęcie konsoli to się obluka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f*ck , tylko mam ze 4 konta chyba :grin:

Ja chętnie się dorzuce:wink::wink:Gdzie ja znajde taka wiedze jak nie tu:decayed::decayed:

---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 21:14 ----------

High ma dżojstik ma gałce, ma tez dysk twardy. Nie sprawdzałeś historii po Vin tam byłoby jakie jest MMI. Albo wstaw zdjęcie konsoli to się obluka.

To teraz zapytam jak 70 letni emeryt. Jaki dżojstik na jakiej gałce. Vin sprawdziłem tylko pod względem przebiegu i historii serwisowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tej gdzie sterowanie MMI przy gałce od biegów na tym pokrętle.

Do historii nie dostałeś wydruku wyposażenia?

W jakiej części DE kupiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co rozbierales?

tylko EGR i przepustnice?

Tak tylko to ! Czy przepustnica tylko mechanicznie wyłącza silnik czy jakiś sygnał też wysyła.

Rozebrałem jeszcze teraz przepustnice i troszkę wilgotna była :/ przeczyściłem przedmuchałem, sprawdziłem na krótko po podaniu napięcia zamyka się. Leży teraz na słońcu i się wygrzewa później poskładam i zobaczę czy coś to pomogło :/ Nie mam już pomysłów

a jakies nowe bledy sie pojawily?

odpinales aku?

przepustnica pewnie daje jakis sygnal

wg mnie powinienes zlozyc wszystko, pokasowac bledy i powinno dzialac

Nie odpinałem aku. Teraz podpiełem ładowanie bo już się wychechtał :( Pomysły się skończyły. Dziwi mnie tylko ten buczący EGR przy każdym otworzeniu drzwi czy wyjęciu kluczyka :/

Pozostaje zatargać auto do jakiegoś mechanika :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...