_Gabriel_ Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 co rozbierales?tylko EGR i przepustnice? Tak tylko to ! Czy przepustnica tylko mechanicznie wyłącza silnik czy jakiś sygnał też wysyła. Rozebrałem jeszcze teraz przepustnice i troszkę wilgotna była :/ przeczyściłem przedmuchałem, sprawdziłem na krótko po podaniu napięcia zamyka się. Leży teraz na słońcu i się wygrzewa później poskładam i zobaczę czy coś to pomogło :/ Nie mam już pomysłów a jakies nowe bledy sie pojawily? odpinales aku? przepustnica pewnie daje jakis sygnal wg mnie powinienes zlozyc wszystko, pokasowac bledy i powinno dzialac
wrclaguna Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Trzeba sprawdzic czy dochodzi napiecie mam nadzieje ze przy sprawdaaniu nie pomyliłes piny
Gresus Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 EGR i przepustnie sprawdzałem podając napięci na silniczek. Sprawdzona wtyka od przepustnicy : 1- 4V 2- brak 3-brak 4-12V 5-12V EGR poskładany ale napięcie powinno być bo wyje tak jak wcześniej juz wiem skąd ten dźwięk Składam do kupy po przeczyszczeniu sterowania przepustnicy zobaczymy czy cos pomogło
Wojtek_A4 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udalo się w końcu kupic B8.Ale będę Was meczyl bo moja wiedza na b8 konczy się na fajnych ledach z przodu:decayed:
sysek27 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 To dawaj wątek oblukamy temat co tam do modzenia jest:decayed:
Wojtek_A4 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Jeszcze w Germanach jest. Zaliczkowana jutro jade odebrać. 2010 rok s line srodek. Ledy przod tyl. 18 alu. Te przyciski na srodku konsoli. Nie mam pojęcia czy 2g czy 3 g. W cholerę się nie znam. Zaraz będę czytal co to jest....
Wojtek_A4 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Po czym to poznac na szybko i czym się z grubsza rozni? Byde wdzieczny:wink:
sysek27 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Siedzenia z S4 juz napewno w garażu masz:naughty:
Wojtek_A4 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Na ta chwile tylko carbony:decayed: Ale chyba trzeba będzie je pogonić bo się splukalem jak nie wiem co...
dawidg2 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 High ma dżojstik ma gałce, ma tez dysk twardy. Nie sprawdzałeś historii po Vin tam byłoby jakie jest MMI. Albo wstaw zdjęcie konsoli to się obluka.
Wojtek_A4 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 f*ck , tylko mam ze 4 konta chyba Ja chętnie się dorzuce:wink::wink:Gdzie ja znajde taka wiedze jak nie tu:decayed: ---------- Post dopisany at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany at 21:14 ---------- High ma dżojstik ma gałce, ma tez dysk twardy. Nie sprawdzałeś historii po Vin tam byłoby jakie jest MMI. Albo wstaw zdjęcie konsoli to się obluka. To teraz zapytam jak 70 letni emeryt. Jaki dżojstik na jakiej gałce. Vin sprawdziłem tylko pod względem przebiegu i historii serwisowej.
dawidg2 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Na tej gdzie sterowanie MMI przy gałce od biegów na tym pokrętle. Do historii nie dostałeś wydruku wyposażenia? W jakiej części DE kupiłeś?
Wojtek_A4 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 O ile dobrze pamiętam:decayed: mam tak: Bieda?
sysek27 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 To masz 3g low bez dysku twardego ale na sloty kart SD
Wojtek_A4 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 rozni się to tylko dyskiem twardym? czy jest więcej plusow?
Gibons Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Nie wiem czy w high nie jest czasem 7 cali a low 6,5
Wojtek_A4 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Zgadza się. Sloty na karty SD sa. bardziej skomplikowane niż w b6/b7:wink:
Gresus Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 co rozbierales?tylko EGR i przepustnice? Tak tylko to ! Czy przepustnica tylko mechanicznie wyłącza silnik czy jakiś sygnał też wysyła. Rozebrałem jeszcze teraz przepustnice i troszkę wilgotna była :/ przeczyściłem przedmuchałem, sprawdziłem na krótko po podaniu napięcia zamyka się. Leży teraz na słońcu i się wygrzewa później poskładam i zobaczę czy coś to pomogło :/ Nie mam już pomysłów a jakies nowe bledy sie pojawily? odpinales aku? przepustnica pewnie daje jakis sygnal wg mnie powinienes zlozyc wszystko, pokasowac bledy i powinno dzialac Nie odpinałem aku. Teraz podpiełem ładowanie bo już się wychechtał Pomysły się skończyły. Dziwi mnie tylko ten buczący EGR przy każdym otworzeniu drzwi czy wyjęciu kluczyka :/ Pozostaje zatargać auto do jakiegoś mechanika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się