Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy ktoś jest mi w stanie dokładnie opisać gdzie znajduje się wentylator klimatyzacji, żeby mógł sprawdzić czy coś jest z nim nie tak:)

Masz tylko wentylator od chlodnic .

Musisz sciagnac oslone nad grilem, wtedy ukaze ci sie wentylator ( wentylatory)

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czy ktoś jest mi w stanie dokładnie opisać gdzie znajduje się wentylator klimatyzacji, żeby mógł sprawdzić czy coś jest z nim nie tak:)

Masz tylko wentylator od chlodnic .

Musisz sciagnac oslone nad grilem, wtedy ukaze ci sie wentylator ( wentylatory)

Kurcze to dlaczego jak wyłączę klimę to przestaje buczeć a wentylatory działają normalnie?:(

Opublikowano

Ja nie wiem czy mas wentylator ( 2 wentylatory) wszystko zalezy od wersji czy masz hak czy nie .

Tak normalnie wszystko działa .

Opublikowano

Nie ma haka. Klima, wentylatory działają normalnie, tylko jak jest klima to czuć wibracje, a jak zgaszę auto to jeszcze przez kilka sekund słychać i czuć jak hamuje wentylator - jakby całe auto drgało:(

Opublikowano

Odrec osłone i sprawdz od czego te wibracje .

Opublikowano

Ściągnąłem osłonę i na przeciwko wentylatora są jakieś paski i rolki - widzę, że jedna rolka lata - tak ma być?

Opublikowano

Pany, wrzucal ktos u siebie MMI 3G+? jaka antene GSM podpinaliscie? ta z dachu czy jakas nieoryginalna?

Opublikowano
Tył jest ten sam. Z przodu trzeba wymienić albo same jarzma, albo całe zaciski aby włożyć 320mm

Hmm, to jaka jest średnica tarcz w b8 2.0 TDI? Szukając tarcz to właśnie wychodziło mi, ze są 320 mm w przypadku TRW, natomiast ATE były 312 mm. To jak to w końcu jest?

Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano
Tył jest ten sam. Z przodu trzeba wymienić albo same jarzma, albo całe zaciski aby włożyć 320mm

Hmm, to jaka jest średnica tarcz w b8 2.0 TDI? Szukając tarcz to właśnie wychodziło mi, ze są 320 mm w przypadku TRW, natomiast ATE były 312 mm. To jak to w końcu jest?

Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4

314x25mm

Opublikowano
Tył jest ten sam. Z przodu trzeba wymienić albo same jarzma, albo całe zaciski aby włożyć 320mm

Hmm, to jaka jest średnica tarcz w b8 2.0 TDI? Szukając tarcz to właśnie wychodziło mi, ze są 320 mm w przypadku TRW, natomiast ATE były 312 mm. To jak to w końcu jest?

Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4

jesli sie nie myle 320 to sa w 2.0TFSI

Opublikowano

Dzięki, tak tez mi się wydawało, bo kiedyś pytalem o tarcze z 3.0 TDI i tam chyba właśnie siedzą 320 mm ;)

Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

jesli sie nie myle 320 to sa w 2.0TFSI

... i w 3.0 TDI:wink:

Opublikowano

Hmm, ale według informacji na tej stronie (i nie tylko, bo na innych też taką informację znalazłem), to do b8 2,0 TDI CAGA 143 KM są tez tarcze 320 mm

314 mm: Tarcza hamulcowa BREMBO: Audi A4 Avant (8K5, B8) (od 2007.11) 2.0 TDI 143KM | Sklep iParts.pl

320 mm: Tarcza hamulcowa BREMBO: Audi A4 Avant (8K5, B8) (od 2007.11) 2.0 TDI 143KM | Sklep iParts.pl

I o co tu teraz kaman? :kwasny: Bląd na kilku stronach? Gdzieś w necie widziałem, ze ktoś wymieniał tarcze z 2.0 TDI i oryginalnei siedziały 320 mm :kwasny:

Opublikowano
Hmm, ale według informacji na tej stronie (i nie tylko, bo na innych też taką informację znalazłem), to do b8 2,0 TDI CAGA 143 KM są tez tarcze 320 mm

314 mm: Tarcza hamulcowa BREMBO: Audi A4 Avant (8K5, B8) (od 2007.11) 2.0 TDI 143KM | Sklep iParts.pl

320 mm: Tarcza hamulcowa BREMBO: Audi A4 Avant (8K5, B8) (od 2007.11) 2.0 TDI 143KM | Sklep iParts.pl

I o co tu teraz kaman? :kwasny: Bląd na kilku stronach? Gdzieś w necie widziałem, ze ktoś wymieniał tarcze z 2.0 TDI i oryginalnei siedziały 320 mm :kwasny:

otworz bagaznik i sprawdz, co masz na wlepie napisane:

1LT, 1LY - 314mm

1LA - 320mm

katalogiem w sklepie/sklepach bym sie nie sugerowal

Opublikowano

1 LT, czyli 314 mm, teraz już wszystko jasne, dzięki ;)

Opublikowano

da sie w B8 jakos "zasymulowac" wlaczenie zaplonu inaczej niż przez wkladanie kluczyka? Mam problem z pewnymi zabezpieczeniami, ktore by ponownie aktywowac musze wlaczyc zaplon 5 razy w ciagu 5 sekund a przy uzyciu opcji jaka jest w b8 technicznie mi nie wychodzi by zrobic to tak szybko...

Opublikowano
Bogdan, Ty masz u siebie TV ? Tuner TV pewnie też ma CP ... Jaki będzie objaw po zamontowaniu podłączeniu zanim się zdejmie CP, będzie odtwarzał programy, czy zero komunikacji ? Znajomy zakładał dziś i się zastanawiałem co będzie zanim zdejmie CP.

A ma ktoś moze nr wzmacniacza anteny który chodzi pod TV, ten w klapie u góry ?

Mam, ale nie ori:wink:

---------- Post dopisany at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany at 00:36 ----------

Panowie, znacie może dobrego fachowca od klimatyzacji z okolic 3-Miasta, od ponad roku nie mogę dojść do ładu z klimą, ostatnio całkiem przestała działać i wszelkie pomysły mi i fachowcom już się skończyły :thumbdown:

Klimatyzacja w B8 to jakaś porażka :facepalm: U mnie też włącza się i wyłącza kiedy chce:kwasny: Brak błędów jak już działa to chłodzi bardzo dobrze.

No tak, jak się włączała i wyłaczała to jeszcze było do przeżycia, ale teraz zupełnie kicha, cały układ sprawny, czujnik ciśnienia wymieniony chyba z 10 razy, instalacja z czujnika do MCE 09 nowa, MCE 09 podstawiane chyba ze 4. Z czujnika do MCE 09 sygnał prawidłowy z MCE do elektrozaworu podobno już kicha i niestety nie załącza już sprężarki. w ciągu ostatniego tygodnia załaczyła mi się 2 razy na ok 2 minuty:facepalm: kur...a masakra:wallbash:

Jest jeszcze jeden trop u mnie. Pewien mechec (co jeden to mądrzejszy) powiedział mi ze często zapychają się chłodnice (zmniejszają średnice przepływu- czemu nie wiem) i w przypadku kiedy się wyłączy klima spróbować zlać chłodnicę woda i powinna klima ruszyć. Udało mi się raz sprawdzić i faktycznie zadziałało. Czy to przypadek?:whistling: będę testował dalej :facepalm:

Nie, to nie przypadek, w ubiegłym roku też tak u mnie było, po zlaniu wodą chłodnicy klima ożywala, w czasie jazdy też pracowała bez problemu, po zatrzymaniu po kilku minutach koniec, ruszyłem, działała. Teraz załacza się czasami na krótko, minuta, dwie i koniec, też dzisiaj po kilku godzinach prób padł pomysł, że układ może być zapchany, sprężarka na 100 sprawna, podłaczaliśmy na krótko i startowała bez problemu:facepalm:

---------- Post dopisany at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ----------

Pany, wrzucal ktos u siebie MMI 3G+? jaka antene GSM podpinaliscie? ta z dachu czy jakas nieoryginalna?

Jak masz w dachu to daj z dachu, jak nie to prawie każda nie ori też będzie działac:wink: byle wtyka była ok, czyli fakra o ile się nie mylę:jerk:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...