wrclaguna Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Czy ktoś jest mi w stanie dokładnie opisać gdzie znajduje się wentylator klimatyzacji, żeby mógł sprawdzić czy coś jest z nim nie tak:) Masz tylko wentylator od chlodnic . Musisz sciagnac oslone nad grilem, wtedy ukaze ci sie wentylator ( wentylatory)
ciupa Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Czy ktoś jest mi w stanie dokładnie opisać gdzie znajduje się wentylator klimatyzacji, żeby mógł sprawdzić czy coś jest z nim nie tak:) Masz tylko wentylator od chlodnic . Musisz sciagnac oslone nad grilem, wtedy ukaze ci sie wentylator ( wentylatory) Kurcze to dlaczego jak wyłączę klimę to przestaje buczeć a wentylatory działają normalnie?
wrclaguna Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Ja nie wiem czy mas wentylator ( 2 wentylatory) wszystko zalezy od wersji czy masz hak czy nie . Tak normalnie wszystko działa .
ciupa Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Nie ma haka. Klima, wentylatory działają normalnie, tylko jak jest klima to czuć wibracje, a jak zgaszę auto to jeszcze przez kilka sekund słychać i czuć jak hamuje wentylator - jakby całe auto drgało:(
wrclaguna Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Odrec osłone i sprawdz od czego te wibracje .
ciupa Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Ściągnąłem osłonę i na przeciwko wentylatora są jakieś paski i rolki - widzę, że jedna rolka lata - tak ma być?
Yoghurt Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Pany, wrzucal ktos u siebie MMI 3G+? jaka antene GSM podpinaliscie? ta z dachu czy jakas nieoryginalna?
Cocco Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Tył jest ten sam. Z przodu trzeba wymienić albo same jarzma, albo całe zaciski aby włożyć 320mm Hmm, to jaka jest średnica tarcz w b8 2.0 TDI? Szukając tarcz to właśnie wychodziło mi, ze są 320 mm w przypadku TRW, natomiast ATE były 312 mm. To jak to w końcu jest? Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4
_Gabriel_ Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Tył jest ten sam. Z przodu trzeba wymienić albo same jarzma, albo całe zaciski aby włożyć 320mm Hmm, to jaka jest średnica tarcz w b8 2.0 TDI? Szukając tarcz to właśnie wychodziło mi, ze są 320 mm w przypadku TRW, natomiast ATE były 312 mm. To jak to w końcu jest? Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4 314x25mm
Yoghurt Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Tył jest ten sam. Z przodu trzeba wymienić albo same jarzma, albo całe zaciski aby włożyć 320mm Hmm, to jaka jest średnica tarcz w b8 2.0 TDI? Szukając tarcz to właśnie wychodziło mi, ze są 320 mm w przypadku TRW, natomiast ATE były 312 mm. To jak to w końcu jest? Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4 jesli sie nie myle 320 to sa w 2.0TFSI
Cocco Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Dzięki, tak tez mi się wydawało, bo kiedyś pytalem o tarcze z 3.0 TDI i tam chyba właśnie siedzą 320 mm Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4
_Gabriel_ Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 jesli sie nie myle 320 to sa w 2.0TFSI ... i w 3.0 TDI:wink:
ciupa Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 daj fotke tego Nic za bardzo nie widać, jak ściągam osłonę to zasłania chłodnica:(
Cocco Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Hmm, ale według informacji na tej stronie (i nie tylko, bo na innych też taką informację znalazłem), to do b8 2,0 TDI CAGA 143 KM są tez tarcze 320 mm 314 mm: Tarcza hamulcowa BREMBO: Audi A4 Avant (8K5, B8) (od 2007.11) 2.0 TDI 143KM | Sklep iParts.pl 320 mm: Tarcza hamulcowa BREMBO: Audi A4 Avant (8K5, B8) (od 2007.11) 2.0 TDI 143KM | Sklep iParts.pl I o co tu teraz kaman? Bląd na kilku stronach? Gdzieś w necie widziałem, ze ktoś wymieniał tarcze z 2.0 TDI i oryginalnei siedziały 320 mm
_Gabriel_ Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Hmm, ale według informacji na tej stronie (i nie tylko, bo na innych też taką informację znalazłem), to do b8 2,0 TDI CAGA 143 KM są tez tarcze 320 mm314 mm: Tarcza hamulcowa BREMBO: Audi A4 Avant (8K5, B8) (od 2007.11) 2.0 TDI 143KM | Sklep iParts.pl 320 mm: Tarcza hamulcowa BREMBO: Audi A4 Avant (8K5, B8) (od 2007.11) 2.0 TDI 143KM | Sklep iParts.pl I o co tu teraz kaman? Bląd na kilku stronach? Gdzieś w necie widziałem, ze ktoś wymieniał tarcze z 2.0 TDI i oryginalnei siedziały 320 mm otworz bagaznik i sprawdz, co masz na wlepie napisane: 1LT, 1LY - 314mm 1LA - 320mm katalogiem w sklepie/sklepach bym sie nie sugerowal
Cocco Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 1 LT, czyli 314 mm, teraz już wszystko jasne, dzięki
sebek Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 da sie w B8 jakos "zasymulowac" wlaczenie zaplonu inaczej niż przez wkladanie kluczyka? Mam problem z pewnymi zabezpieczeniami, ktore by ponownie aktywowac musze wlaczyc zaplon 5 razy w ciagu 5 sekund a przy uzyciu opcji jaka jest w b8 technicznie mi nie wychodzi by zrobic to tak szybko...
proximpuh Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Bogdan, Ty masz u siebie TV ? Tuner TV pewnie też ma CP ... Jaki będzie objaw po zamontowaniu podłączeniu zanim się zdejmie CP, będzie odtwarzał programy, czy zero komunikacji ? Znajomy zakładał dziś i się zastanawiałem co będzie zanim zdejmie CP.A ma ktoś moze nr wzmacniacza anteny który chodzi pod TV, ten w klapie u góry ? Mam, ale nie ori:wink: ---------- Post dopisany at 08:36 ---------- Poprzedni post napisany at 00:36 ---------- Panowie, znacie może dobrego fachowca od klimatyzacji z okolic 3-Miasta, od ponad roku nie mogę dojść do ładu z klimą, ostatnio całkiem przestała działać i wszelkie pomysły mi i fachowcom już się skończyły Klimatyzacja w B8 to jakaś porażka U mnie też włącza się i wyłącza kiedy chce:kwasny: Brak błędów jak już działa to chłodzi bardzo dobrze. No tak, jak się włączała i wyłaczała to jeszcze było do przeżycia, ale teraz zupełnie kicha, cały układ sprawny, czujnik ciśnienia wymieniony chyba z 10 razy, instalacja z czujnika do MCE 09 nowa, MCE 09 podstawiane chyba ze 4. Z czujnika do MCE 09 sygnał prawidłowy z MCE do elektrozaworu podobno już kicha i niestety nie załącza już sprężarki. w ciągu ostatniego tygodnia załaczyła mi się 2 razy na ok 2 minuty:facepalm: kur...a masakra:wallbash: Jest jeszcze jeden trop u mnie. Pewien mechec (co jeden to mądrzejszy) powiedział mi ze często zapychają się chłodnice (zmniejszają średnice przepływu- czemu nie wiem) i w przypadku kiedy się wyłączy klima spróbować zlać chłodnicę woda i powinna klima ruszyć. Udało mi się raz sprawdzić i faktycznie zadziałało. Czy to przypadek? będę testował dalej Nie, to nie przypadek, w ubiegłym roku też tak u mnie było, po zlaniu wodą chłodnicy klima ożywala, w czasie jazdy też pracowała bez problemu, po zatrzymaniu po kilku minutach koniec, ruszyłem, działała. Teraz załacza się czasami na krótko, minuta, dwie i koniec, też dzisiaj po kilku godzinach prób padł pomysł, że układ może być zapchany, sprężarka na 100 sprawna, podłaczaliśmy na krótko i startowała bez problemu:facepalm: ---------- Post dopisany at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ---------- Pany, wrzucal ktos u siebie MMI 3G+? jaka antene GSM podpinaliscie? ta z dachu czy jakas nieoryginalna? Jak masz w dachu to daj z dachu, jak nie to prawie każda nie ori też będzie działac:wink: byle wtyka była ok, czyli fakra o ile się nie mylę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się