simon80bl Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Mistrzowie taki alarm mi się pojawił, już kilkukrotnie go resetowałem. Ktoś miał coś podobnego? 2973 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2008 00 [175] - Electrical Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 122414 km Date: 2014.11.07 Time: 09:57:14Readiness: 0000 0000
POWER-KRIS Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Yebła klapa w kolektorze ssacym.
simon80bl Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Tylko wymiana czy jakies czyszczenie wchodzi w gre? Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2
edraven Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 mozesz spróbować czyścić ale masz dopisek electrical malf. więc scalak pewnie od sterowania klapami padł, ale z tego co kojarzę to on się lubi zalać olejem i może warto go rozebrać na poczatek.
simon80bl Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Dzieki za porady, a w jakiej cenie jest taka klapka? Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2
Gibons Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Nie da się wymienić samej klapki z tego co wiem. Cały kolektor jedynie 1500zł ewentualnie wywalenie klapek i zaślepienie otwórów
wrclaguna Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 znasz security code dla tego modułu - nic nie zrobię bez odblokowania kodowania nie znam
simon80bl Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Nie da się wymienić samej klapki z tego co wiem. Cały kolektor jedynie 1500zł ewentualnie wywalenie klapek i zaślepienie otwórów Ooo, malo optymistycznie to wygląda.:-( Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2
skrab Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Nie da się wymienić samej klapki z tego co wiem. Cały kolektor jedynie 1500zł ewentualnie wywalenie klapek i zaślepienie otwórów Ooo, malo optymistycznie to wygląda.:-( Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2 Nie ma w sprzedaży samych klapek, jedynie tak jak kolega wyżej napisał ,,,tylko komplet...
simon80bl Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Nie da się wymienić samej klapki z tego co wiem. Cały kolektor jedynie 1500zł ewentualnie wywalenie klapek i zaślepienie otwórówOoo, malo optymistycznie to wygląda.:-(Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2 Nie ma w sprzedaży samych klapek, jedynie tak jak kolega wyżej napisał ,,,tylko komplet... A jakis objaw powinienem zaobserwowac? Bo po zresetowaniu Alarmu kilka dni jezdzilem bezobjawowo. Zresztą jedynym objawem jest pojawienie się kontrolki check engine i wlasnie ten alarm. Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2
skrab Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Objaw to właśnie ten engin, chyba że sie całkowicie klapka urwie i w padnie tam gdzie nie powinna ,to już wtedy remont silnika ,no i koszty kolosalne..
simon80bl Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Objaw to właśnie ten engin, chyba że sie całkowicie klapka urwie i w padnie tam gdzie nie powinna ,to już wtedy remont silnika ,no i koszty kolosalne.. Dzieki za pomoc. Trzeba bedzie wymienic. Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2
Gibons Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Jest ryzyko urwania klapki ale bardzo małe. Rozmawiałem z większym serwisem któy zajmuje się tylko VAGiem i powiedział mi mechanik ze zna tylko dwa przypadki jeden w A6 3.0TDI i jeden w A8 kiedy klapka wpadla.Będzie też slychac jak sie urwie i wpadnie hehe Najlepsza opcja wywalic klapli wylaczyc programowo i zaslepic otwory. Jezeli planujesz jezdzic jeszcze dlugo tym autem tak wlasnie bym zrobil wyjdzie Cie to taniej niz wymiana kolektora na nowy a problem juz nie powroci
sebek Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Simon, niestety ostatnio też miałem problem z wylamana klapka i jest tak jak Koledzy wyzej pisza. Trzeba caly kolektor zmienic a cena rowniez tak jak wyzej. Odezwij sie do Tom77, zalatwil mi nieco taniej;)
simon80bl Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Jest ryzyko urwania klapki ale bardzo małe. Rozmawiałem z większym serwisem któy zajmuje się tylko VAGiem i powiedział mi mechanik ze zna tylko dwa przypadki jeden w A6 3.0TDI i jeden w A8 kiedy klapka wpadla.Będzie też slychac jak sie urwie i wpadnie hehe Najlepsza opcja wywalic klapli wylaczyc programowo i zaslepic otwory. Jezeli planujesz jezdzic jeszcze dlugo tym autem tak wlasnie bym zrobil wyjdzie Cie to taniej niz wymiana kolektora na nowy a problem juz nie powroci Gibons znasz jakis warsztat ktory robi takie rzeczy. Wyglada troche skomplikowanie. Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2
skrab Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Jak sie uprzesz to sam zaslepisz klapki ,sa cale zestawy do kupna ,tylko puzniej podpiac pod kompa i po problemie.
Gibons Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Do BMW widziałem zestawy ale pokaż mi do audi ? Co do wylączenia np w Katowicach Dynosoft 200zł jak dzwoniłem .
POWER-KRIS Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Troszkę z dołu będzie gorzej się zbierać ale spokój na wieki.
sebek Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 w ASO nowy kolektor jest sprzedawany jako "zestaw naprawczy", ale kosztuje tak jak chlopaki wyzej pisali i nie ma zadnych tanich zamiennikow. w VW i Skodzie ceny porownywalne
simon80bl Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Dzięki chłopaki, spróbuję jeszcze rozeznać temat z tym zaślepieniem kolektora, może coś znajdę na necie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się