Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo cięzko ta tuleja sie zakłada a w zasadzie tuleja latwo, ale oparcie tragedia :facepalm:

U mnie tez w tamtych okolicach skrzypi i może rzeczywiście to jest to :eusathink:

@pocas u ciebie skrzypi w trakcie jazdy na nierównościach? U mnie zaczęlo po wymianie taboretów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Hej, witajcie. Mam takie małe pytanie... A mianowicie...

Panowie co oznacza rodzaj zawieszenia -1BD ????

1BV to chyba S-line

1BA to zwykłe

1BE jakieś sportowe.. ? A co z tym 1BD ? Wie ktoś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo cięzko ta tuleja sie zakłada a w zasadzie tuleja latwo, ale oparcie tragedia :facepalm:

U mnie tez w tamtych okolicach skrzypi i może rzeczywiście to jest to :eusathink:

@pocas u ciebie skrzypi w trakcie jazdy na nierównościach? U mnie zaczęlo po wymianie taboretów

założyć to tam jeszcze do przeżycia. weź pan to wyjmij. co się naszarpałem, a ile ku%^w poleciało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BD jest chyba w S4

Jest jeszcze 1BR :)

ufff... czyli odpuszczam sobie zestaw z 1BD i biore z oznaczeniem PR-1BE

Dzięki.. ;)

ps. Rozumiem że jak zmienie z 1BA na 1BE to autko obniży się o ok.20mm ??

i tak dla pewności dla tych co posiadają ETKE .. możecie sprawdzić 8T0 413031AF i 8T0513035M - czy to jest 1BE do avanta 2.0tdi ?? Żebym kota w worku nie kupił? Prosze :):):)

Edytowane przez sitas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo cięzko ta tuleja sie zakłada a w zasadzie tuleja latwo, ale oparcie tragedia :facepalm:

U mnie tez w tamtych okolicach skrzypi i może rzeczywiście to jest to :eusathink:

@pocas u ciebie skrzypi w trakcie jazdy na nierównościach? U mnie zaczęlo po wymianie taboretów

założyć to tam jeszcze do przeżycia. weź pan to wyjmij. co się naszarpałem, a ile ku%^w poleciało

To następnym razem się zgadamy, ja Ci będę zdejmował a Ty mi będziesz zakładał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BD jest chyba w S4

Jest jeszcze 1BR :)

ufff... czyli odpuszczam sobie zestaw z 1BD i biore z oznaczeniem PR-1BE

Dzięki.. ;)

ps. Rozumiem że jak zmienie z 1BA na 1BE to autko obniży się o ok.20mm ??

i tak dla pewności dla tych co posiadają ETKE .. możecie sprawdzić 8T0 413031AF i 8T0513035M - czy to jest 1BE do avanta 2.0tdi ?? Żebym kota w worku nie kupił? Prosze :):):)

Sa to AMORKI do 1BE

a co ze sprazynami ? bo sa rozne klasy wagowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz przy zawieszeniu jestesmy, czy próbował ktoś z was pakować sprężny z 1BE do amortyzatorów 1BA, czyli w skrócie spęzny od S line do amora z komfortowego zawieszenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BD jest chyba w S4

Jest jeszcze 1BR :)

ufff... czyli odpuszczam sobie zestaw z 1BD i biore z oznaczeniem PR-1BE

Dzięki.. ;)

ps. Rozumiem że jak zmienie z 1BA na 1BE to autko obniży się o ok.20mm ??

i tak dla pewności dla tych co posiadają ETKE .. możecie sprawdzić 8T0 413031AF i 8T0513035M - czy to jest 1BE do avanta 2.0tdi ?? Żebym kota w worku nie kupił? Prosze :):):)

Sa to AMORKI do 1BE

a co ze sprazynami ? bo sa rozne klasy wagowe

Na springach są 3 paski jasnoróżowe i 1 fioletowy... Tyle wiem :kwasny: Nie wiem jak to scharakteryzować? Pomożecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz przy zawieszeniu jestesmy, czy próbował ktoś z was pakować sprężny z 1BE do amortyzatorów 1BA, czyli w skrócie spęzny od S line do amora z komfortowego zawieszenia?

kiedys jakis rajdowiec mi mowil zeby nie robic takich rzeczy bo standardowe amory pracujac na skroconych sprezynach nie bede pracowaly w swoim nominalnym zakresie pracy i szybko zdechna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jak sie to ma do zestawów które oferuje osławiony Eibach ? Sprzedają sprężyny o krótszym skoku do fabrycznych amortyzatorów.

Bardziej obawiam się o to czy charakterystyka sprężyny S line nie będzie dopasowana do charakterystyki amortyzatora i zamiast tłumienia może występować wzmocnienie drgań i nienaturalne zachowanie się modułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jak sie to ma do zestawów które oferuje osławiony Eibach ? Sprzedają sprężyny o krótszym skoku do fabrycznych amortyzatorów.

Bardziej obawiam się o to czy charakterystyka sprężyny S line nie będzie dopasowana do charakterystyki amortyzatora i zamiast tłumienia może występować wzmocnienie drgań i nienaturalne zachowanie się modułu.

osobiscie mysle ze Eibach nie bardzo sie przejmuje kiedy wymienisz amory. tutaj raczej zadzialalo podstawow prawo ekonomi - popyt. sa chetni z ograniczonym budzetem, ktorzy chca obnizyc swoj samochod a budzet nie pozwala na zakup zestawu amory i sprezyny - to sie im oferuje same sprezyny. W sumie temat dosyc popularny, zapytaj google, okazuje sie ze taka opinia jak moja jest dosyc powszechna.

Ale oczywiscie Twoje amory i Twoja kasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja mam podobne obawy tylko rozwiewaja się czytając ile osób to robi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja mam podobne obawy tylko rozwiewaja się czytając ile osób to robi...

jak to mowil House M.D. - ludzie klamia. bardzo, bardzo ciezko znalezc osobe., ktora zrobi cos w swoim samochodzie a pozniej powie - to byl ch%^&owy pomysl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos w tym jest co mówi House ;) Trzeba ciułać na kpl od S line, ale pojawia sie kolejne pytanie...czy z S line nie były montowane inne (twardsze) gumy od zawiasu? I dalej nie będzie ori z tego :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo cięzko ta tuleja sie zakłada a w zasadzie tuleja latwo, ale oparcie tragedia :facepalm:

U mnie tez w tamtych okolicach skrzypi i może rzeczywiście to jest to :eusathink:

@pocas u ciebie skrzypi w trakcie jazdy na nierównościach? U mnie zaczęlo po wymianie taboretów

założyć to tam jeszcze do przeżycia. weź pan to wyjmij. co się naszarpałem, a ile ku%^w poleciało

Naturalnie skrzypi na dziurach. Jak ktoś usiądzie na kanapie to problemu nie ma. Ewidentnie jest to ta tulejka bo widzę że jest pęknięta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jak sie to ma do zestawów które oferuje osławiony Eibach ? Sprzedają sprężyny o krótszym skoku do fabrycznych amortyzatorów.

Bardziej obawiam się o to czy charakterystyka sprężyny S line nie będzie dopasowana do charakterystyki amortyzatora i zamiast tłumienia może występować wzmocnienie drgań i nienaturalne zachowanie się modułu.

osobiscie mysle ze Eibach nie bardzo sie przejmuje kiedy wymienisz amory. tutaj raczej zadzialalo podstawow prawo ekonomi - popyt. sa chetni z ograniczonym budzetem, ktorzy chca obnizyc swoj samochod a budzet nie pozwala na zakup zestawu amory i sprezyny - to sie im oferuje same sprezyny. W sumie temat dosyc popularny, zapytaj google, okazuje sie ze taka opinia jak moja jest dosyc powszechna.

Ale oczywiscie Twoje amory i Twoja kasa.

Ja mam założone eibach sprężyny 30mm na amorach standard. Jeżdzę od półtorej roku i jakoś sie trzymają. Sa dostępne amorki o obniżonym skokuku np firmy sachs w intercarsie. Cena w miarę ok. Bede je zakładał jak oni amory sie wyleją.narazie jeździ sie Super.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej B7 tez eibachy zalozylem na 1BA, jezdzilem prawie rok i nic się nie działo. Jeżeli chodzi i wymianę na zawieche 1BE, to wiem, ze w B7 była ostra jazda bez trzymanki żeby dobrze dobrać ori sprężyny. Niby są podane klasy wagowe, ale wcale to się nie sprawdzali i auto różnie siadalo. Jak sprawa wygląda w B8 nie wiem, ja mam oryginalnie 1BE i najprawdopodobniej będę wsadzal Eibachy -35/-30, H&R oferuje zarówno -30/-30, jak i -40/-40, ale za większą kasę :P

Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4

Edytowane przez Cocco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie możecie poradzić jak jest montowany odbiornik ustawiania zegarka, bo stary miałem na trytytka przywiązane do belki, kupiłem nowy i ma mocowanie na dwa wkręty ale w którym miejscu powinno się go przykręcić ? Do tylnej belki czy jakieś inne miejsce ? Czy po zamontowaniu trzeba go jakoś uruchomić oprócz przełączenia w MMI na ustawianie automatyczne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

image.jpg?noCache=1426695738

to tylko znalazłem, chyba już Ci to wysyłałem,w elsie nie ma żadnej wzmianki żeby trzeba było ustawiać, kalibrować ten sterownik


http://postimg.org/image/gsfh34npf/

może tu będzie lepiej widoczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...