edraven Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Bardzo cięzko ta tuleja sie zakłada a w zasadzie tuleja latwo, ale oparcie tragedia U mnie tez w tamtych okolicach skrzypi i może rzeczywiście to jest to @pocas u ciebie skrzypi w trakcie jazdy na nierównościach? U mnie zaczęlo po wymianie taboretów
sitas Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Hej, witajcie. Mam takie małe pytanie... A mianowicie... Panowie co oznacza rodzaj zawieszenia -1BD ???? 1BV to chyba S-line 1BA to zwykłe 1BE jakieś sportowe.. ? A co z tym 1BD ? Wie ktoś ?
wrzosu Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Bardzo cięzko ta tuleja sie zakłada a w zasadzie tuleja latwo, ale oparcie tragedia U mnie tez w tamtych okolicach skrzypi i może rzeczywiście to jest to @pocas u ciebie skrzypi w trakcie jazdy na nierównościach? U mnie zaczęlo po wymianie taboretów założyć to tam jeszcze do przeżycia. weź pan to wyjmij. co się naszarpałem, a ile ku%^w poleciało
sitas Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) 1BD jest chyba w S4 Jest jeszcze 1BR ufff... czyli odpuszczam sobie zestaw z 1BD i biore z oznaczeniem PR-1BE Dzięki.. ps. Rozumiem że jak zmienie z 1BA na 1BE to autko obniży się o ok.20mm ?? i tak dla pewności dla tych co posiadają ETKE .. możecie sprawdzić 8T0 413031AF i 8T0513035M - czy to jest 1BE do avanta 2.0tdi ?? Żebym kota w worku nie kupił? Prosze Edytowane 18 Marca 2015 przez sitas
edraven Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Bardzo cięzko ta tuleja sie zakłada a w zasadzie tuleja latwo, ale oparcie tragedia U mnie tez w tamtych okolicach skrzypi i może rzeczywiście to jest to @pocas u ciebie skrzypi w trakcie jazdy na nierównościach? U mnie zaczęlo po wymianie taboretów założyć to tam jeszcze do przeżycia. weź pan to wyjmij. co się naszarpałem, a ile ku%^w poleciało To następnym razem się zgadamy, ja Ci będę zdejmował a Ty mi będziesz zakładał
wrclaguna Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 1BD jest chyba w S4 Jest jeszcze 1BR ufff... czyli odpuszczam sobie zestaw z 1BD i biore z oznaczeniem PR-1BE Dzięki.. ps. Rozumiem że jak zmienie z 1BA na 1BE to autko obniży się o ok.20mm ?? i tak dla pewności dla tych co posiadają ETKE .. możecie sprawdzić 8T0 413031AF i 8T0513035M - czy to jest 1BE do avanta 2.0tdi ?? Żebym kota w worku nie kupił? Prosze Sa to AMORKI do 1BE a co ze sprazynami ? bo sa rozne klasy wagowe
edraven Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Jak juz przy zawieszeniu jestesmy, czy próbował ktoś z was pakować sprężny z 1BE do amortyzatorów 1BA, czyli w skrócie spęzny od S line do amora z komfortowego zawieszenia?
sitas Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 1BD jest chyba w S4 Jest jeszcze 1BR ufff... czyli odpuszczam sobie zestaw z 1BD i biore z oznaczeniem PR-1BE Dzięki.. ps. Rozumiem że jak zmienie z 1BA na 1BE to autko obniży się o ok.20mm ?? i tak dla pewności dla tych co posiadają ETKE .. możecie sprawdzić 8T0 413031AF i 8T0513035M - czy to jest 1BE do avanta 2.0tdi ?? Żebym kota w worku nie kupił? Prosze Sa to AMORKI do 1BE a co ze sprazynami ? bo sa rozne klasy wagowe Na springach są 3 paski jasnoróżowe i 1 fioletowy... Tyle wiem Nie wiem jak to scharakteryzować? Pomożecie ?
Yoghurt Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Jak juz przy zawieszeniu jestesmy, czy próbował ktoś z was pakować sprężny z 1BE do amortyzatorów 1BA, czyli w skrócie spęzny od S line do amora z komfortowego zawieszenia? kiedys jakis rajdowiec mi mowil zeby nie robic takich rzeczy bo standardowe amory pracujac na skroconych sprezynach nie bede pracowaly w swoim nominalnym zakresie pracy i szybko zdechna.
edraven Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 W takim razie jak sie to ma do zestawów które oferuje osławiony Eibach ? Sprzedają sprężyny o krótszym skoku do fabrycznych amortyzatorów. Bardziej obawiam się o to czy charakterystyka sprężyny S line nie będzie dopasowana do charakterystyki amortyzatora i zamiast tłumienia może występować wzmocnienie drgań i nienaturalne zachowanie się modułu.
Yoghurt Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 W takim razie jak sie to ma do zestawów które oferuje osławiony Eibach ? Sprzedają sprężyny o krótszym skoku do fabrycznych amortyzatorów. Bardziej obawiam się o to czy charakterystyka sprężyny S line nie będzie dopasowana do charakterystyki amortyzatora i zamiast tłumienia może występować wzmocnienie drgań i nienaturalne zachowanie się modułu. osobiscie mysle ze Eibach nie bardzo sie przejmuje kiedy wymienisz amory. tutaj raczej zadzialalo podstawow prawo ekonomi - popyt. sa chetni z ograniczonym budzetem, ktorzy chca obnizyc swoj samochod a budzet nie pozwala na zakup zestawu amory i sprezyny - to sie im oferuje same sprezyny. W sumie temat dosyc popularny, zapytaj google, okazuje sie ze taka opinia jak moja jest dosyc powszechna. Ale oczywiscie Twoje amory i Twoja kasa.
edraven Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Właśnie ja mam podobne obawy tylko rozwiewaja się czytając ile osób to robi...
Yoghurt Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Właśnie ja mam podobne obawy tylko rozwiewaja się czytając ile osób to robi... jak to mowil House M.D. - ludzie klamia. bardzo, bardzo ciezko znalezc osobe., ktora zrobi cos w swoim samochodzie a pozniej powie - to byl ch%^&owy pomysl.
edraven Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 cos w tym jest co mówi House Trzeba ciułać na kpl od S line, ale pojawia sie kolejne pytanie...czy z S line nie były montowane inne (twardsze) gumy od zawiasu? I dalej nie będzie ori z tego :/
pocas Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Bardzo cięzko ta tuleja sie zakłada a w zasadzie tuleja latwo, ale oparcie tragedia U mnie tez w tamtych okolicach skrzypi i może rzeczywiście to jest to @pocas u ciebie skrzypi w trakcie jazdy na nierównościach? U mnie zaczęlo po wymianie taboretów założyć to tam jeszcze do przeżycia. weź pan to wyjmij. co się naszarpałem, a ile ku%^w poleciało Naturalnie skrzypi na dziurach. Jak ktoś usiądzie na kanapie to problemu nie ma. Ewidentnie jest to ta tulejka bo widzę że jest pęknięta.
Dikson Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 W takim razie jak sie to ma do zestawów które oferuje osławiony Eibach ? Sprzedają sprężyny o krótszym skoku do fabrycznych amortyzatorów. Bardziej obawiam się o to czy charakterystyka sprężyny S line nie będzie dopasowana do charakterystyki amortyzatora i zamiast tłumienia może występować wzmocnienie drgań i nienaturalne zachowanie się modułu. osobiscie mysle ze Eibach nie bardzo sie przejmuje kiedy wymienisz amory. tutaj raczej zadzialalo podstawow prawo ekonomi - popyt. sa chetni z ograniczonym budzetem, ktorzy chca obnizyc swoj samochod a budzet nie pozwala na zakup zestawu amory i sprezyny - to sie im oferuje same sprezyny. W sumie temat dosyc popularny, zapytaj google, okazuje sie ze taka opinia jak moja jest dosyc powszechna. Ale oczywiscie Twoje amory i Twoja kasa. Ja mam założone eibach sprężyny 30mm na amorach standard. Jeżdzę od półtorej roku i jakoś sie trzymają. Sa dostępne amorki o obniżonym skokuku np firmy sachs w intercarsie. Cena w miarę ok. Bede je zakładał jak oni amory sie wyleją.narazie jeździ sie Super.
Cocco Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Ja w swojej B7 tez eibachy zalozylem na 1BA, jezdzilem prawie rok i nic się nie działo. Jeżeli chodzi i wymianę na zawieche 1BE, to wiem, ze w B7 była ostra jazda bez trzymanki żeby dobrze dobrać ori sprężyny. Niby są podane klasy wagowe, ale wcale to się nie sprawdzali i auto różnie siadalo. Jak sprawa wygląda w B8 nie wiem, ja mam oryginalnie 1BE i najprawdopodobniej będę wsadzal Eibachy -35/-30, H&R oferuje zarówno -30/-30, jak i -40/-40, ale za większą kasę Wysłane z mojego Nexus 5 za pomocą Tapatalk 4 Edytowane 18 Marca 2015 przez Cocco
mumen Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Panowie możecie poradzić jak jest montowany odbiornik ustawiania zegarka, bo stary miałem na trytytka przywiązane do belki, kupiłem nowy i ma mocowanie na dwa wkręty ale w którym miejscu powinno się go przykręcić ? Do tylnej belki czy jakieś inne miejsce ? Czy po zamontowaniu trzeba go jakoś uruchomić oprócz przełączenia w MMI na ustawianie automatyczne ?
Góral65 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 to tylko znalazłem, chyba już Ci to wysyłałem,w elsie nie ma żadnej wzmianki żeby trzeba było ustawiać, kalibrować ten sterownik http://postimg.org/image/gsfh34npf/ może tu będzie lepiej widoczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się