Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

tak się zastanawiam czy coś się zepsuło? czy ja coś mam źle ustawione? nie pamiętam sytuacji aby przez dwa dni nikt nic nie napisał :mellow:

Edytowane przez Góral65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

No dobra, napiszę coś :)

Macie w TDIkach taki motyw że przy zdrowej dwumasie (świeżo wymienionej) sporadycznie (ale jednak) delikatnie zawibruje buda na jałowym biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem dwumas i sprzęgło i trzepie budą jak ruszam .. tzn.teraz już się przyzwyczaiłem i sprzęgło puszczam bardzo łagodnie ( manual skrzynia ) ale na początku to była masakra. Tyle że wymieniali mi i códowali trzy razy z wyjęciem skrzyni i cieszę się że szpece na tyle dali rady że tak to działa, przydało by się zajrzec co tam jest nie tak, ale jak wydałem 3koła na części plus sporo za wymianę to chwilowo mam to w d... żeby znowu rozkładać i toczyć walkę z mechaniorem :).

Trzeba się przyzwyczaić i czerpać radość z jazdy A4 :)


Wkładał ktoś 3.0 TDI z polifta do 2.0 TDI z przedlifta ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem dwumas i sprzęgło i trzepie budą jak ruszam .. tzn.teraz już się przyzwyczaiłem i sprzęgło puszczam bardzo łagodnie ( manual skrzynia ) ale na początku to była masakra. Tyle że wymieniali mi i códowali trzy razy z wyjęciem skrzyni i cieszę się że szpece na tyle dali rady że tak to działa, przydało by się zajrzec co tam jest nie tak, ale jak wydałem 3koła na części plus sporo za wymianę to chwilowo mam to w d... żeby znowu rozkładać i toczyć walkę z mechaniorem :).

Trzeba się przyzwyczaić i czerpać radość z jazdy A4 :)

Wkładał ktoś 3.0 TDI z polifta do 2.0 TDI z przedlifta ??

Generalnie musze przyznać że B8 są strasznie roztelepane. Ciężko po znajomych znaleźć czy to B8 czy A5 żeby nie rzucało budą w ogóle w żadnych okolicznościach. Albo problemy z tulejami na wahaczach i telepie przy 120kmh, albo dwumasy i telepie na postoju i ruszaniu. Troche cienko jak na takie auto :facepalm:

Gruba akcja z wrzucaniem 3.0 TDI tym bardziej z polifta. Kupa gratów do wymiany, ochrona komponentu na ECU no i skrzynia z quattro więc i Q trzeba dorezać. A póżniej jeszcze reszte bebechów w aucie pożenić z nowymi komponentami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie musze przyznać że B8 są strasznie roztelepane. Ciężko po znajomych znaleźć czy to B8 czy A5 żeby nie rzucało budą w ogóle w żadnych okolicznościach. Albo problemy z tulejami na wahaczach i telepie przy 120kmh, albo dwumasy i telepie na postoju i ruszaniu. Troche cienko jak na takie auto :facepalm:

Gruba akcja z wrzucaniem 3.0 TDI tym bardziej z polifta. Kupa gratów do wymiany, ochrona komponentu na ECU no i skrzynia z quattro więc i Q trzeba dorezać. A póżniej jeszcze reszte bebechów w aucie pożenić z nowymi komponentami.

Oj tam to tylko takie drobne mankamenty, ja tam lubię swoje A4 nawet jak się telepie i nie wymienił bym na BMW nawet jak by mi ktoś zapewnił że się nie będzie telepało nigdy :). No ale co kraj to obyczaj ...

A 3.0 miałem okazję przejechać i baaardzo ładnie bardzo, więc tak se pomyślałem jaka to rzeźba żeby to wrezać ale tak się domyślałem że gruuubo.

Pytanko, co to za opcja jak lusterko wewnętrzne ma taką wielką osłonkę nachodzącą na szybę. Lusterko jest bez fotochromu i kamery, zwykłe czarne ale osłona na szybę jak łopata ... co taka szyba ma że potrzebuje tak wielkiej osłony od strony lusterka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie nie lubie jak coś się telepie w aucie,ale do bawarki mnie nie ciagnie jeszcze (chociaz prowadzenie BMW kuszace jest ;))

Osłona o która pytasz to osłona pod lustro z kamerami asystenta zmiany pasa i chyba martwego pola. W zasadzie lustro jest takie samo,ale mocowanie do szyby juz inne całkowicie i sama szyba inna.

Edytowane przez edraven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, napiszę coś :)

Macie w TDIkach taki motyw że przy zdrowej dwumasie (świeżo wymienionej) sporadycznie (ale jednak) delikatnie zawibruje buda na jałowym biegu.

mam coś podobnego występuje to tylko jak silnik jest jeszcze zimny i przypuszczam że to raczej stan wtrysków :eusathink: komplet sprzęgła też wymieniałem zrobiłem na nim około 12tkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ktoś z was wie jaki nr mają amotryzatory 1bv przód i tył do sedana 2.0tdi bez quattro??

Czy 1bv i 1be mają taki sam amortyzator a różnią się tylko sprężyną??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ktoś z was wie jaki nr mają amotryzatory 1bv przód i tył do sedana 2.0tdi bez quattro??

Czy 1bv i 1be mają taki sam amortyzator a różnią się tylko sprężyną??

wg etki tył 8T0 513 035 z literką K 1BA, z literką M 1BV, z literkami AS 1BE

Edytowane przez Góral65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a są jakieś zamienniki amortyzatorów do zawieszenia BE i BV? Można kupić w sklepie np monroe lub inne odpowiedniki amorów BE czy BV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie baw sie w zamienniki innych marek. Lepiej kupic używkę ori niż zamienniki chyba że masz pewność że zamiennnik został zrobiony na tej samej lini co OEM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie baw sie w zamienniki innych marek. Lepiej kupic używkę ori niż zamienniki chyba że masz pewność że zamiennnik został zrobiony na tej samej lini co OEM.

Czyli amorki sachsa czy kayaby nie są dobre??

Z używkami to istna loteria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są gorsze od pierwszej zabudowy i szukałbym czegoś pewnego po małym przelocie. Zamiennik niegdy nie będzie tak dobrze dobrany pod kątem sił tłumienia jak oryginał. Jest masa amorów używanych coś na pewno znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łożysko górne amortyzatora - 8K0412377C
odbijak amortyzatora 77mm - 8K0412131F
osłona - 8K0412137A
osłona - 8K0412127
amortyzator sachs - 8T0413031AF


amortyzator tył

odbijak - 8K0512131K
osłona - 8E0512137E
amortyzator sachs - 8T0513035M

Bierz sachsa normalnie to to samo co oryginalny tylko bez emblematu audi na amorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łożysko górne amortyzatora - 8K0412377C

odbijak amortyzatora 77mm - 8K0412131F

osłona - 8K0412137A

osłona - 8K0412127

amortyzator sachs - 8T0413031AF

amortyzator tył

odbijak - 8K0512131K

osłona - 8E0512137E

amortyzator sachs - 8T0513035M

Bierz sachsa normalnie to to samo co oryginalny tylko bez emblematu audi na amorze.

to są numery amortyzatorów BE ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pod zawieszenie 1BE Sachs 1szt okło 300-330zł zależy gdzie w ASO ten sam tylko z napisem Audi 450zł-530zł zależy gdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pod zawieszenie 1BE Sachs 1szt okło 300-330zł zależy gdzie w ASO ten sam tylko z napisem Audi 450zł-530zł zależy gdzie.

Gibons a orientujesz sie, czy do 1bv amor jest inny niz 1be, bo tego co przegladalem katalogi sachsa czy bilsteina, to wynika ze oni rozrozniaja tylko zawias zwykly i sportowy.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...