Góral65 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) tak się zastanawiam czy coś się zepsuło? czy ja coś mam źle ustawione? nie pamiętam sytuacji aby przez dwa dni nikt nic nie napisał Edytowane 13 Września 2015 przez Góral65
andynl Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 wszyscy czekają aż ktoś coś napisze
edraven Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 No dobra, napiszę coś Macie w TDIkach taki motyw że przy zdrowej dwumasie (świeżo wymienionej) sporadycznie (ale jednak) delikatnie zawibruje buda na jałowym biegu.
mumen Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Ja wymieniłem dwumas i sprzęgło i trzepie budą jak ruszam .. tzn.teraz już się przyzwyczaiłem i sprzęgło puszczam bardzo łagodnie ( manual skrzynia ) ale na początku to była masakra. Tyle że wymieniali mi i códowali trzy razy z wyjęciem skrzyni i cieszę się że szpece na tyle dali rady że tak to działa, przydało by się zajrzec co tam jest nie tak, ale jak wydałem 3koła na części plus sporo za wymianę to chwilowo mam to w d... żeby znowu rozkładać i toczyć walkę z mechaniorem . Trzeba się przyzwyczaić i czerpać radość z jazdy A4 Wkładał ktoś 3.0 TDI z polifta do 2.0 TDI z przedlifta ??
skotmen Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Panowie potrzebuję numer dekielków do felg 9,0Jx20 ET37 SYMBOL FELG:4G8 601 025 AJ
sadowiak Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Panowie potrzebuję numer dekielków do felg 9,0Jx20 ET37 SYMBOL FELG:4G8 601 025 AJ 4F0601165N
edraven Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Ja wymieniłem dwumas i sprzęgło i trzepie budą jak ruszam .. tzn.teraz już się przyzwyczaiłem i sprzęgło puszczam bardzo łagodnie ( manual skrzynia ) ale na początku to była masakra. Tyle że wymieniali mi i códowali trzy razy z wyjęciem skrzyni i cieszę się że szpece na tyle dali rady że tak to działa, przydało by się zajrzec co tam jest nie tak, ale jak wydałem 3koła na części plus sporo za wymianę to chwilowo mam to w d... żeby znowu rozkładać i toczyć walkę z mechaniorem . Trzeba się przyzwyczaić i czerpać radość z jazdy A4 Wkładał ktoś 3.0 TDI z polifta do 2.0 TDI z przedlifta ?? Generalnie musze przyznać że B8 są strasznie roztelepane. Ciężko po znajomych znaleźć czy to B8 czy A5 żeby nie rzucało budą w ogóle w żadnych okolicznościach. Albo problemy z tulejami na wahaczach i telepie przy 120kmh, albo dwumasy i telepie na postoju i ruszaniu. Troche cienko jak na takie auto Gruba akcja z wrzucaniem 3.0 TDI tym bardziej z polifta. Kupa gratów do wymiany, ochrona komponentu na ECU no i skrzynia z quattro więc i Q trzeba dorezać. A póżniej jeszcze reszte bebechów w aucie pożenić z nowymi komponentami.
mumen Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Generalnie musze przyznać że B8 są strasznie roztelepane. Ciężko po znajomych znaleźć czy to B8 czy A5 żeby nie rzucało budą w ogóle w żadnych okolicznościach. Albo problemy z tulejami na wahaczach i telepie przy 120kmh, albo dwumasy i telepie na postoju i ruszaniu. Troche cienko jak na takie auto Gruba akcja z wrzucaniem 3.0 TDI tym bardziej z polifta. Kupa gratów do wymiany, ochrona komponentu na ECU no i skrzynia z quattro więc i Q trzeba dorezać. A póżniej jeszcze reszte bebechów w aucie pożenić z nowymi komponentami. Oj tam to tylko takie drobne mankamenty, ja tam lubię swoje A4 nawet jak się telepie i nie wymienił bym na BMW nawet jak by mi ktoś zapewnił że się nie będzie telepało nigdy . No ale co kraj to obyczaj ... A 3.0 miałem okazję przejechać i baaardzo ładnie bardzo, więc tak se pomyślałem jaka to rzeźba żeby to wrezać ale tak się domyślałem że gruuubo. Pytanko, co to za opcja jak lusterko wewnętrzne ma taką wielką osłonkę nachodzącą na szybę. Lusterko jest bez fotochromu i kamery, zwykłe czarne ale osłona na szybę jak łopata ... co taka szyba ma że potrzebuje tak wielkiej osłony od strony lusterka ?
edraven Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Ja właśnie nie lubie jak coś się telepie w aucie,ale do bawarki mnie nie ciagnie jeszcze (chociaz prowadzenie BMW kuszace jest ) Osłona o która pytasz to osłona pod lustro z kamerami asystenta zmiany pasa i chyba martwego pola. W zasadzie lustro jest takie samo,ale mocowanie do szyby juz inne całkowicie i sama szyba inna. Edytowane 14 Września 2015 przez edraven
Góral65 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 No dobra, napiszę coś Macie w TDIkach taki motyw że przy zdrowej dwumasie (świeżo wymienionej) sporadycznie (ale jednak) delikatnie zawibruje buda na jałowym biegu. mam coś podobnego występuje to tylko jak silnik jest jeszcze zimny i przypuszczam że to raczej stan wtrysków komplet sprzęgła też wymieniałem zrobiłem na nim około 12tkm
grom Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Panowie, czy ktoś z was wie jaki nr mają amotryzatory 1bv przód i tył do sedana 2.0tdi bez quattro?? Czy 1bv i 1be mają taki sam amortyzator a różnią się tylko sprężyną??
Góral65 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Panowie, czy ktoś z was wie jaki nr mają amotryzatory 1bv przód i tył do sedana 2.0tdi bez quattro?? Czy 1bv i 1be mają taki sam amortyzator a różnią się tylko sprężyną?? wg etki tył 8T0 513 035 z literką K 1BA, z literką M 1BV, z literkami AS 1BE Edytowane 15 Września 2015 przez Góral65
sikszak Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 a są jakieś zamienniki amortyzatorów do zawieszenia BE i BV? Można kupić w sklepie np monroe lub inne odpowiedniki amorów BE czy BV?
edraven Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Nie baw sie w zamienniki innych marek. Lepiej kupic używkę ori niż zamienniki chyba że masz pewność że zamiennnik został zrobiony na tej samej lini co OEM.
grom Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Nie baw sie w zamienniki innych marek. Lepiej kupic używkę ori niż zamienniki chyba że masz pewność że zamiennnik został zrobiony na tej samej lini co OEM. Czyli amorki sachsa czy kayaby nie są dobre?? Z używkami to istna loteria.
edraven Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Są gorsze od pierwszej zabudowy i szukałbym czegoś pewnego po małym przelocie. Zamiennik niegdy nie będzie tak dobrze dobrany pod kątem sił tłumienia jak oryginał. Jest masa amorów używanych coś na pewno znajdziesz.
Gibons Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 łożysko górne amortyzatora - 8K0412377Codbijak amortyzatora 77mm - 8K0412131Fosłona - 8K0412137Aosłona - 8K0412127amortyzator sachs - 8T0413031AFamortyzator tyłodbijak - 8K0512131Kosłona - 8E0512137Eamortyzator sachs - 8T0513035M Bierz sachsa normalnie to to samo co oryginalny tylko bez emblematu audi na amorze.
sikszak Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 łożysko górne amortyzatora - 8K0412377C odbijak amortyzatora 77mm - 8K0412131F osłona - 8K0412137A osłona - 8K0412127 amortyzator sachs - 8T0413031AF amortyzator tył odbijak - 8K0512131K osłona - 8E0512137E amortyzator sachs - 8T0513035M Bierz sachsa normalnie to to samo co oryginalny tylko bez emblematu audi na amorze. to są numery amortyzatorów BE ?
Gibons Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Tak pod zawieszenie 1BE Sachs 1szt okło 300-330zł zależy gdzie w ASO ten sam tylko z napisem Audi 450zł-530zł zależy gdzie.
grom Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Tak pod zawieszenie 1BE Sachs 1szt okło 300-330zł zależy gdzie w ASO ten sam tylko z napisem Audi 450zł-530zł zależy gdzie.Gibons a orientujesz sie, czy do 1bv amor jest inny niz 1be, bo tego co przegladalem katalogi sachsa czy bilsteina, to wynika ze oni rozrozniaja tylko zawias zwykly i sportowy.Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się