D4NTE Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Patrzyłem na allegro i tych wentylatorów/dmuchaw jest sporo tylko pytanie czy w dieslu i benzynie lift polift to to samo stąd moje pytanie o nr części. Gdyby mógł ktoś zerknąć na etkę to wtedy bym już zamówił Błędy jakieś są Address 07: Control Head Labels: 8T0-035-7xx-07-H.clbControl Module Part Number: 8T0 035 729 N HW: 4E0 035 729Component and/or Version: Interfacebox H43 5150Software Coding: 0041013Work Shop Code: WSC 00000 000 08192Additional Info: 8T0919609 E0380 BedienteilH08 0100Additional Info: Geraet 08192VCID: 448D3DB40780C0EFault Codes have been Erased1 Fault Found:00003 - Control Module005 - No or Incorrect Basic Setting / AdaptationFreeze Frame:Fault Status: 01100101Fault Priority: 5Fault Frequency: 1Reset counter: 178Mileage: 188341 kmTime Indication: 0Date: 2016.06.07Time: 20:39:13Tuesday,07,June,2016,20:33:39:37412VCDS Version: Release 11.11.0Data version: 20111111Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!Control Module Part Number: 8T1 820 043 AC HW: 8T1 820 043 ACComponent and/or Version: KLIMA 3 ZONEN H06 0150Software Coding: 64000000Work Shop Code: WSC 06335 000 00000VCID: 72E1AB6CADB43EE2 Faults Found:01273 - Fresh Air Blower (V2)009 - Open or Short to Ground - IntermittentFreeze Frame:Fault Status: 00101001Fault Priority: 3Fault Frequency: 40Reset counter: 217Mileage: 186901 kmTime Indication: 0Date: 2016.04.29Time: 17:55:01Freeze Frame:Temperature: 23.0°CSpeed: 0.0 km/hVoltage: 2.80 VCurrent: 0.000 AVoltage: 13.00 V01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126)014 - Defective - IntermittentFreeze Frame:Fault Status: 00101110Fault Priority: 3Fault Frequency: 26Reset counter: 217Mileage: 186901 kmTime Indication: 0Date: 2016.04.29Time: 17:55:10Freeze Frame:Temperature: 22.0°C Edytowane 28 Czerwca 2016 przez D4NTE
sowiq Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 No jak byk masz uszkodzoną dmuchawę. 01273 - Fresh Air Blower (V2) 009 - Open or Short to Ground - Intermittent
D4NTE Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) Jaki nr powinna mieć ta dmuchawa? Taka będzie dobra? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6070108080 Edytowane 28 Czerwca 2016 przez D4NTE
sowiq Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 ETKA pokazuje dwa: - 8K1820021B (wycofany w 2010 r) - 8K1820021C Z tego co widziałem, to nie ma różnicy Sedan / Avant czy Diesel / Benzyna.
D4NTE Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 ETKA pokazuje dwa: - 8K1820021B (wycofany w 2010 r) - 8K1820021C Z tego co widziałem, to nie ma różnicy Sedan / Avant czy Diesel / Benzyna. Dziękuję to by było raczej to: http://allegro.pl/ahc-audi-wentylator-silniczek-nawiewu-8k1820021-i5402772960.html Bo ten to chyba jakiś zamiennik http://allegro.pl/wentylator-nagrzewnicy-8k1820021b-c-audi-a4-a5-q5-i5587394418.html
sowiq Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 8K1820021 to nie to samo co 8K1820021C. Końcówka "C" to najnowsza wersja, być może z poprawionymi wadami z poprzednich wersji. Ja na Twoim miejscu szukałbym dmuchawy z właśnie takim oznaczeniem, ale to już Twoja decyzja.
D4NTE Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 (edytowane) 8K1820021 to nie to samo co 8K1820021C. Końcówka "C" to najnowsza wersja, być może z poprawionymi wadami z poprzednich wersji. Ja na Twoim miejscu szukałbym dmuchawy z właśnie takim oznaczeniem, ale to już Twoja decyzja. I tak zrobię Dzięki za dobrą radę i pomoc Edytowane 28 Czerwca 2016 przez D4NTE
deafca Opublikowano 28 Czerwca 2016 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Ten nr : 4h0 919 275 A jest to samo co to : 420919275 1S0919275Awedług etki jest to samo jest to prawda ?
sowiq Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Panowie, czym można zastąpić pokruszoną gąbkę wyciszającą, przyklejoną pod plastikową pokrywą silnika? Moja trochę się poodklejała, trochę się pokruszyła. Jednym słowem - raczej nie spełnia swojej funkcji.
ArkadiuS Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Spróbuj pianką akustyczna do wyciszania drzwi Np http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5922530096 Lub inna Edytowane 29 Czerwca 2016 przez ArkadiuS
jozek726 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Panowie antena radiowa co siedzi w B8 jest to : 8K0919145A ?
simon__75 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Podpowie mi ktoś jak mocowana jest dokładka s-line pod przednim zderzakiem ??Byłem prawie pewny ze jedynie 3 spinkami od dołu a przód jest tylko na zderzak wrzucony i dzis mnie o lekko przerosło. Pewnie bez zrzucenia podłogi pod silnikiem nie bardzo da sie to wymienic ?
piotrekb_tt Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Od wewnatrz masz śrubki. Jak zdejmiesz ta dokladke pod zderzakiem to moze dojdziesz do nich.
Bodzio_s40 Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Koledzy, czy wszystkie wlewy AdBlue są takie same? chcę sobie zmienić korek wlewu(mam oryginał odkrecany kluczem do kół, a chcę taki niebieski jak w B9, coś jak korek wlewu paliwa) ?? posted from my phone pasuje Edytowane 30 Czerwca 2016 przez Bodzio_s40
sowiq Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Spróbuj pianką akustyczna do wyciszania drzwi Np http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5922530096 Lub inna O, dzięki, dobry pomysł. Trochę boję się, że od temperatury silnika klej na takiej macie będzie puszczał. Ale przetestuję i dam znać.
simon__75 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Od wewnatrz masz śrubki. Jak zdejmiesz ta dokladke pod zderzakiem to moze dojdziesz do nich. A wracając do tematu.... Da się zdjąć te małą "osłonę" pod zderzakiem (zaznaczona na żółto) bez zdejmowania osłony pod silnikiem żeby dostać się do tych śrubek trzymających spoiler (druga część zaznaczona na żółto) ???
iwadrian Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Witam panowie. Koledze w b8 2012r 2.0 CR przestała działać klima. Widać, że koło pasowe sprężarki kręci się a jego centralna część stoi w miejscu (czasem lekko się obróci). Pod kołem pasowym na podłodze komory silnika da się zauważyć brązowy proszek, jakby zmielona rdza, coś podobnego jak jest nieraz pod obudową rozrządu. Wnioskuję, że zerwało sprzęgiełko. Ma ktoś namiar na nr części i czy kupuje się samo sprzęgiełko jak w b6 czy trzeba kupić kompletne koło pasowe?
piotrekb_tt Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zmielony kompresor jesli kolko sie kreci a oska stoi. To jest tak zaprojektowane, ze na wypadek awarii i blokady kompresora zrywa sie polaczenie miedzy oska a kółkiem żeby pasek mikro mogl dalej pracowac.
iwadrian Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Zmielony kompresor jesli kolko sie kreci a oska stoi. To jest tak zaprojektowane, ze na wypadek awarii i blokady kompresora zrywa sie polaczenie miedzy oska a kółkiem żeby pasek mikro mogl dalej pracowac. Kompresor zablokowany nie jest, bo ośka nie jest zablokowana i się obraca, nie cały czas z kołem pasowym ale na wolnych obrotach w wyniku tarcia pomiędzy kołem a ośką co kilka sekund zrobi 1 lub dwa obroty. Myślę, że ten syf pod kołem to też w wyniku tego tarcia. Idzie koło pasowe samo kupić? Bo oczywiście Anglicy każą całą sprężarkę wymieniać, no ale z nimi to wiadomo jak jest. Edytowane 30 Czerwca 2016 przez iwadrian
piotrekb_tt Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Oska moze sie kręcić bo zawor nie przestawia taleza z tlokami ktore w momencie kiedy wyłączona jest klima prawie w ogole nie pracuja w cylindrach. Zatarty silnik tez potrafi odpuścić i wtedy pokrecisz normalnie walem...Kolko samo z siebie sie nie "zrywa". Podzwon po serwisach zajmujacych sie regeneracja kompresorow, oni na bank maja takie kółka ale wg mnie skończy sie na wymianie calego kompresora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się