Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Patrzyłem na allegro i tych wentylatorów/dmuchaw jest sporo tylko pytanie czy w dieslu i benzynie lift polift to to samo stąd moje pytanie o nr części. Gdyby mógł ktoś zerknąć na etkę to wtedy bym już zamówił

Błędy jakieś są

Address 07: Control Head Labels: 8T0-035-7xx-07-H.clb
Control Module Part Number: 8T0 035 729 N HW: 4E0 035 729
Component and/or Version: Interfacebox H43 5150
Software Coding: 0041013
Work Shop Code: WSC 00000 000 08192
Additional Info: 8T0919609 E0380 BedienteilH08 0100
Additional Info: Geraet 08192
VCID: 448D3DB40780C0E
Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:
00003 - Control Module
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 178
Mileage: 188341 km
Time Indication: 0
Date: 2016.06.07
Time: 20:39:13


Tuesday,07,June,2016,20:33:39:37412
VCDS Version: Release 11.11.0
Data version: 20111111


Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 8T1 820 043 AC HW: 8T1 820 043 AC
Component and/or Version: KLIMA 3 ZONEN H06 0150
Software Coding: 64000000
Work Shop Code: WSC 06335 000 00000
VCID: 72E1AB6CADB43EE
2 Faults Found:

01273 - Fresh Air Blower (V2)
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 40
Reset counter: 217
Mileage: 186901 km
Time Indication: 0
Date: 2016.04.29
Time: 17:55:01

Freeze Frame:
Temperature: 23.0°C
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 2.80 V
Current: 0.000 A
Voltage: 13.00 V

01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126)
014 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101110
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 26
Reset counter: 217
Mileage: 186901 km
Time Indication: 0
Date: 2016.04.29
Time: 17:55:10

Freeze Frame:
Temperature: 22.0°C

Edytowane przez D4NTE
  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No jak byk masz uszkodzoną dmuchawę.

01273 - Fresh Air Blower (V2)
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
Opublikowano

ETKA pokazuje dwa:

- 8K1820021B (wycofany w 2010 r)

- 8K1820021C

Z tego co widziałem, to nie ma różnicy Sedan / Avant czy Diesel / Benzyna.

Opublikowano

ETKA pokazuje dwa:

- 8K1820021B (wycofany w 2010 r)

- 8K1820021C

Z tego co widziałem, to nie ma różnicy Sedan / Avant czy Diesel / Benzyna.

Dziękuję :jerk:

to by było raczej to: http://allegro.pl/ahc-audi-wentylator-silniczek-nawiewu-8k1820021-i5402772960.html

Bo ten to chyba jakiś zamiennik http://allegro.pl/wentylator-nagrzewnicy-8k1820021b-c-audi-a4-a5-q5-i5587394418.html

Opublikowano

8K1820021 to nie to samo co 8K1820021C.

Końcówka "C" to najnowsza wersja, być może z poprawionymi wadami z poprzednich wersji. Ja na Twoim miejscu szukałbym dmuchawy z właśnie takim oznaczeniem, ale to już Twoja decyzja.

Opublikowano (edytowane)

8K1820021 to nie to samo co 8K1820021C.

Końcówka "C" to najnowsza wersja, być może z poprawionymi wadami z poprzednich wersji. Ja na Twoim miejscu szukałbym dmuchawy z właśnie takim oznaczeniem, ale to już Twoja decyzja.

I tak zrobię :wink: Dzięki za dobrą radę i pomoc

Edytowane przez D4NTE
Opublikowano

:hi:

Ten nr : 4h0 919 275 A jest to samo co to :

420919275 1S0919275A

według etki jest to samo jest to prawda ?

Opublikowano

Panowie, czym można zastąpić pokruszoną gąbkę wyciszającą, przyklejoną pod plastikową pokrywą silnika? Moja trochę się poodklejała, trochę się pokruszyła. Jednym słowem - raczej nie spełnia swojej funkcji.

Opublikowano

Panowie antena radiowa co siedzi w B8 jest to :

8K0919145A ?
Opublikowano

Podpowie mi ktoś jak mocowana jest dokładka s-line pod przednim zderzakiem ??
Byłem prawie pewny ze jedynie 3 spinkami od dołu a przód jest tylko na zderzak wrzucony i dzis mnie o lekko przerosło. Pewnie bez zrzucenia podłogi pod silnikiem nie bardzo da sie to wymienic ?

8ad94qrv.jpg

9zrlnmjy.jpg

Opublikowano

Od wewnatrz masz śrubki. Jak zdejmiesz ta dokladke pod zderzakiem to moze dojdziesz do nich.

Opublikowano (edytowane)

Koledzy, czy wszystkie wlewy AdBlue są takie same? chcę sobie zmienić korek wlewu(mam oryginał odkrecany kluczem do kół, a chcę taki niebieski jak w B9, coś jak korek wlewu paliwa) ??

posted from my phone

pasuje

Edytowane przez Bodzio_s40
Opublikowano

Spróbuj pianką akustyczna do wyciszania drzwi

Np http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5922530096

Lub inna

O, dzięki, dobry pomysł.

Trochę boję się, że od temperatury silnika klej na takiej macie będzie puszczał. Ale przetestuję i dam znać.

Opublikowano

Od wewnatrz masz śrubki. Jak zdejmiesz ta dokladke pod zderzakiem to moze dojdziesz do nich.

A wracając do tematu....

Da się zdjąć te małą "osłonę" pod zderzakiem (zaznaczona na żółto) bez zdejmowania osłony pod silnikiem żeby dostać się do tych śrubek trzymających spoiler (druga część zaznaczona na żółto) ???

9voae9sa.jpg

Opublikowano

Witam panowie. Koledze w b8 2012r 2.0 CR przestała działać klima. Widać, że koło pasowe sprężarki kręci się a jego centralna część stoi w miejscu (czasem lekko się obróci). Pod kołem pasowym na podłodze komory silnika da się zauważyć brązowy proszek, jakby zmielona rdza, coś podobnego jak jest nieraz pod obudową rozrządu. Wnioskuję, że zerwało sprzęgiełko. Ma ktoś namiar na nr części i czy kupuje się samo sprzęgiełko jak w b6 czy trzeba kupić kompletne koło pasowe?

Opublikowano

Zmielony kompresor jesli kolko sie kreci a oska stoi. To jest tak zaprojektowane, ze na wypadek awarii i blokady kompresora zrywa sie polaczenie miedzy oska a kółkiem żeby pasek mikro mogl dalej pracowac.

Opublikowano (edytowane)

Zmielony kompresor jesli kolko sie kreci a oska stoi. To jest tak zaprojektowane, ze na wypadek awarii i blokady kompresora zrywa sie polaczenie miedzy oska a kółkiem żeby pasek mikro mogl dalej pracowac.

Kompresor zablokowany nie jest, bo ośka nie jest zablokowana i się obraca, nie cały czas z kołem pasowym ale na wolnych obrotach w wyniku tarcia pomiędzy kołem a ośką co kilka sekund zrobi 1 lub dwa obroty. Myślę, że ten syf pod kołem to też w wyniku tego tarcia.

Idzie koło pasowe samo kupić? Bo oczywiście Anglicy każą całą sprężarkę wymieniać, no ale z nimi to wiadomo jak jest. ;)

Edytowane przez iwadrian
Opublikowano

Oska moze sie kręcić bo zawor nie przestawia taleza z tlokami ktore w momencie kiedy wyłączona jest klima prawie w ogole nie pracuja w cylindrach. Zatarty silnik tez potrafi odpuścić i wtedy pokrecisz normalnie walem...Kolko samo z siebie sie nie "zrywa". Podzwon po serwisach zajmujacych sie regeneracja kompresorow, oni na bank maja takie kółka ale wg mnie skończy sie na wymianie calego kompresora

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...