19radzio86 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 racja, nie mniej jednak uważam, że jeśli zrobi się to z należytą maksymalną dokładnością to nic nie powinno się stać. na szczęście taka zabawa jest raz na 90k km pzdr.[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 07:33_________________________________________________a tak na marginesie, rozumiem, że te silniki ( 2.0tdi ) są raczej silnikami kolizyjnymi tak ? z tego co słyszałem to większość jak nie wszystkie niemieckie takowe są.
hager84 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Wymienia sie komplet. Ku_wa paranoja jak mozna wymieniac tylko sam pasek. Stac cie na audi to powinno cie stac tez na kpl rozrzad dokładnie ja na swoim myślę zrobić max 60 tyś jeżdżę dość ostro
Musashi Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 racja, nie mniej jednak uważam, że jeśli zrobi się to z należytą maksymalną dokładnością to nic nie powinno się stać. na szczęście taka zabawa jest raz na 90k km pzdr.[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 07:33_________________________________________________a tak na marginesie, rozumiem, że te silniki ( 2.0tdi ) są raczej silnikami kolizyjnymi tak ? z tego co słyszałem to większość jak nie wszystkie niemieckie takowe są. doradzam korzystanie z blokad. tak kolizyjne. Wymienia sie komplet. Ku_wa paranoja jak mozna wymieniac tylko sam pasek. Stac cie na audi to powinno cie stac tez na kpl rozrzad dokładnie ja na swoim myślę zrobić max 60 tyś jeżdżę dość ostro nie wazny jest sposob jazdy wazne jest miejscce miast, trasa. po jezdzie w miescie oczywiscie nalezy wymieniac czesciej. trwalosc paskow jest obliczona z zapasem. wczesniejsza wymiana wskazana jest gdy pomimo nieosiagniecia przebiegu mija np 5-6 lat. guma sie starzeje.
czarny Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 ja mam pytanie z innej beczki trochę rozumiem samemu wymieniać rozrząd w golfie 2 czy 3 ale w audi a4 B7 nie lepiej zlecić to jakiemuś mechanikowi który juz kiedyś robił lub daje gwarancję? przecież jak pasek strzeli to silnik też jak dobrze myślę jak sie dowiadywałem to u dobrego ale droiego mechanika koszt wymiany w BPW to 750 zł z kolei jak pytałem u lellka w skodzie ( tez podpiszą książke serwisową) ok 600 zł
Musashi Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 dobry mechanik, weznie tez 250-350 zl. rozrzad to praca mechniczna jak i kazda inna wmagana jest starannosc i pewne doswiadczenie w pracach mechanicznych. jednak zadnych czarow ani egzorcyzmow odprawiac przy tym nie trzeba.
czarny Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 ja byłem w 3 warsztatach i najtaniej 480 zł więc nie wiem gdzie to ty masz tak tanio w sumie trzeba ściągać cały pas przedni chłodnice itp itd
Musashi Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 tego sie nie sciaga tylko odsuwa. trudno tobie podpowiedziec gdzie mozna wymienic rozrzad w tej cenie, nie wiem skad ty jestes nie raczyles prawidlowo wypelnic profilu
czarny Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 z opolskiego jak mnir to przyjdzie oddam do aso zaplace od twojej ceny 300 stowy wiecej bedzie gwarancja i wszystko;]
19radzio86 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 ja tam zawsze wychodze z założenia, że jak coś ma być zrobione dobrze to lepiej zrobić samemu. Ja już cuda widziałem w ASO i u różnych mechaników. Co do ASO, to dobrym przykładem jest serwis VW w Tarnowie, teraz się już to zmieniło, jak się szef połapał, że zamiast oryginalnych NOWYCH część, dawali albo zamienniki, albo też jakieś używane, a nowe potem były sprzedawane. Kumpel był właśnie robić rozrząd, co się okazało zmienili sam pasek, a policzyli za kompletny rozrząd. To jeden przykład, a ile jest takich?
grabson765 Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 ja tam zawsze wychodze z założenia, że jak coś ma być zrobione dobrze to lepiej zrobić samemu. Ja już cuda widziałem w ASO i u różnych mechaników. Co do ASO, to dobrym przykładem jest serwis VW w Tarnowie, teraz się już to zmieniło, jak się szef połapał, że zamiast oryginalnych NOWYCH część, dawali albo zamienniki, albo też jakieś używane, a nowe potem były sprzedawane. Kumpel był właśnie robić rozrząd, co się okazało zmienili sam pasek, a policzyli za kompletny rozrząd. To jeden przykład, a ile jest takich? taka prawda niestety
czarny Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 zrobisz sam i strzeli ci coś to do kogo z tym pójdziesz przed lustro?? tu masz gwarancje tu masz wszystko! a ja nie mówie że od nich części brać daje swoje częsci i zawsze mówie że stare chcę z powrotem. i co wyczarują je?
Musashi Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 zrobisz sam i strzeli ci coś to do kogo z tym pójdziesz przed lustro?? tu masz gwarancje tu masz wszystko! a ja nie mówie że od nich części brać daje swoje częsci i zawsze mówie że stare chcę z powrotem. i co wyczarują je? oczywiscie ze wyczaruja, co to za problem
IFRIT Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Przy wymianie w BRB też sugerować się AVF-em?
grabson765 Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 zrobisz sam i strzeli ci coś to do kogo z tym pójdziesz przed lustro?? tu masz gwarancje tu masz wszystko! a ja nie mówie że od nich części brać daje swoje częsci i zawsze mówie że stare chcę z powrotem. i co wyczarują je? jak zrobie sam i mi strzeli to bede mogl miec tylko pretensje do siebie a ta gwarancja to mozesz sobie podetrzec du... a razie awarii i tak beda sie wymigiwac i wine zwala na Twoje czesci i tyle a stare czesci wyczarowac to najmniejszy problem
czarny Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 powiem tyle rób jak chcesz jak ci strzeli na gwarancji i bedziesz mial silnik do wymiany udowodnisz ze to wina rozrzadu to masz sprawe wygrana :gwizdanie: nie wiem byles w ogole kiedys w ASO audi i korzystałeś z ich usług?
Musashi Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 chlopaki koniec dyskuscji nt sensu badz bezsensu wymiany we wlasnym zakresie. watek tego nie dotyczy. kazdy ocenia sam swoje umiejetnosci od tej chwili usuwam kazdy kolejny post nie na temat.
rakud29 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 koledzy ja wymienialem w oplu vectra 2.0 benzynowy powiedzcie mi czy poradze sobie z blb tak samo sie ustawia na znaki czy jakos inaczej i po co te blokady kol prosze o konkretna porade bo w benzynowych wymienialem ale nie wiem czy tak samo sie wymienia w dieslach bo widzialem ze kola gorne mozna przekrecic nie jest jak w benzynowym ze kolo jest na klina wkladane
Musashi Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 a raczyles, przeczytac wątek od poczatku? wydaje mi sie, że sie tobie nie chcialo
rakud29 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 mylisz sie bo czytalem [br]Dopisany: 21 Wrzesień 2011, 11:16_________________________________________________koledzy ja wymienialem w oplu vectra 2.0 benzynowy powiedzcie mi czy poradze sobie z blb tak samo sie ustawia na znaki czy jakos inaczej i po co te blokady kol prosze o konkretna porade bo w benzynowych wymienialem ale nie wiem czy tak samo sie wymienia w dieslach bo widzialem ze kola gorne mozna przekrecic nie jest jak w benzynowym ze kolo jest na klina wkladane powie ktos czy dobrze mysle jak sie to robi trzeba podlanczac kompa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się