frytz Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 witam, Panowie mam pytanie. Kupiłem rok temu a4 b6 z włoch i dzis zauwazyłem że na tylnym blotniku przy rancie są 2 małe kropki rdzy ( 1,5mm średnicy) jest też kropka po tej samej stronie ale u góry gdzie błotnik spotyka się z tą blachą nad drzwiami czyli w miejscu gdzie wspawuje sie błotnik. Błotnik o którym pisze ma w paru miejsach lekkie rysy i ze 2 odpryski więc nie wygląda na świeżo malowany. zderzaki jak na włocha porysowane ale auto generalnie zadbane Samochód był sprawdzany przed zakupem czujnikiem lakieru i wyszło że cały lakier org. Moje pytanie: - czy ktoś mógł tak wspawać błotnik że oszukał czujnik lakieru? - czy możliwe by na 7 letnim aucie które słynie z super blach, zakładając że jednak lakier jest oryginalny może pojawić się rdza? dziwi mnie to jako że auto żony opel corsa C ma 8 lat i grama rdzy
wrclaguna Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 To zalezy gdzie czujnik byl przylozony moze na rancie bylo cos malowane .
MultiPanda69 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 może kiedyś ktoś go zarysował/obtarł i źle było naprawione i teraz wyszło
fend18 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 mialem w poprzednim audi tez odprysk na masce rdza byla w punkcie uderzenia i to wszystko przejezdzilem 3 zimy i nic nie poszlo dalej, lakier tez sprawdzany czujnikiem, pozniej mialem mercedesa w210 w nim ciezko bylo znalezc miejsce bez rdzy.
RALF76 Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Poszukaj na forum, temat opisywany zazwyczaj rdzewieją ranty odbite kamieniami lub szerokim kapciem oraz od szmacianych nadkoli tez się przeciera i wyłazi ruda na błotnikach. KOledzy na forum piszą że mają lakier ori a niestety rdzewieje, czasy audi 80 z super blachami odeszły w ......... PS. Dowiedz się ile ocynku ma nowe a4 b8 to się mocno ździwisz
adrex7 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Ja słyszałem że auta które są produkowane na włochy etc. czyli kraje gdzie jest mało opadów i wysokie temperatury to karoseria jest inaczej zabezpieczana niż na auta które np idą do Niemiec czy Holandii gdzie opadów i wilgotność jest dużo większa... Ile jest w tym prawdy to nie wiem ale słyszałem to od kilku osób.
Artur82 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 odpowiedz na pytanie czy mogło być coś naprawiane i czujnik tego nie pokaże: TAK i to idzie zrobić bez większych problemów :gwizdanie:
Peterka Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 Witam, To w Twoim roczniku może się wydarzyć, bo około 2004r byly problemy w fabrykach i na blotnikach w duzej ilosci bezwypadkowych egzemplarzy wychodzi rdza. Było na forum o tym. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=185266.45
julo23 Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 Ciekawy jestem tego opelka Corsy -bez rdzy, weź go dobrze obejrzyj najpierw nie tylko w grubsza z zewnątrz. Tam wszystko rdzewieje jak w półrocznych fiatach. - autentyczny przypadek Kolega z pracy kupił punto i po pół roku mu malują na gwarancji i jeździ autem zastępczym.
?uki1984 Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 czasy audi 80 z super blachami odeszły w ......... Wiem coś o tym sam miałem B3 Auto nie dozdarcia A jak to auto z włoch to nie liczyłbym, że auto nigdy nie było bite, poprawiane, przerysowane Tam jeżdżą jak poj...by i takie żeczy to codzienność Mam tam rodzine, ale nigdy nie jeżdże tam autem
IDUAL Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 czasy audi 80 z super blachami odeszły w ......... Wiem coś o tym sam miałem B3 Auto nie dozdarcia A jak to auto z włoch to nie liczyłbym, że auto nigdy nie było bite, poprawiane, przerysowane Tam jeżdżą jak poj...by i takie żeczy to codzienność Mam tam rodzine, ale nigdy nie jeżdże tam autem B3 nawet nieźle sie trzymały ale dopiero w B4 audi wprowadziło ocynk i tam jak nie udeżyłeś to nie miało prawa zjeść blachy miałem taką 80 B4 TDI miała 15 lat a blacha jak z fabryki to było auto gdyby nie ciul który mi wymusił i mój i jedo samochód poszedł do nieba pewnie bym nią jeszcze jeździł.
83piotrek Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 B4 wogole to byl najbardziej udany model Audi, pozniej jakosc drastycznnie spadla......
mirek s Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 B3 nawet nieźle sie trzymały ale dopiero w B4 audi wprowadziło ocynk Coś Ci się chyba pomyliło ocynk był już pod koniec B-2. W B-4 rdzewiały tylnie klapy w kombi.
julo23 Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 A jak sie trzymają klapy w B6 ? Nie ma już tego problemu ? U mnie po uderzeniu drobnym kamyczkiem jest biała kropeczka, prawdopodobnie zdarty lakier razem z ocynkiem i zaczyna mi w tym miejscu puchnąć od spodu lakier. Jak można dostać kamykiem w tył klapy ? Widocznie można...
?uki1984 Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 B3 nawet nieźle sie trzymały ale dopiero w B4 audi wprowadziło ocynk Coś Ci się chyba pomyliło ocynk był już pod koniec B-2. W B-4 rdzewiały tylnie klapy w kombi. Dokładnie kolego miałem drzwi wgniecione i lakier zdarty do blachy i rok tak jeździłem, a na drzwiach był tylko lekki rudy nalot :gwizdanie: To była moja pierwsza fura z której byłem dumny [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 13:07_________________________________________________ A jak sie trzymają klapy w B6 ? Nie ma już tego problemu ? U mnie po uderzeniu drobnym kamyczkiem jest biała kropeczka, prawdopodobnie zdarty lakier razem z ocynkiem i zaczyna mi w tym miejscu puchnąć od spodu lakier. Jak można dostać kamykiem w tył klapy ? Widocznie można... Jak po małym odprysku może Ci puchnąć lakiek kolego Jak puchnie to znaczy, że ktoś malował i albo źle odtłuścił albo nie użył podkładu w ramach oszczędności lub nałożył za dużo warstw szpachli [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 13:10_________________________________________________A przyjeb.....na w tył klapa (czyt. uderzenie w znak drogowy lub inny słupek) to już klasyk :polew: Po zderzaku nie widać bo się odkształca, a z klapą potem się dzieją takie cuda
seves Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 witam, Panowie mam pytanie. Kupiłem rok temu a4 b6 z włoch i dzis zauwazyłem że na tylnym blotniku przy rancie są 2 małe kropki rdzy ( 1,5mm średnicy) jest też kropka po tej samej stronie ale u góry gdzie błotnik spotyka się z tą blachą nad drzwiami czyli w miejscu gdzie wspawuje sie błotnik. Błotnik o którym pisze ma w paru miejsach lekkie rysy i ze 2 odpryski więc nie wygląda na świeżo malowany. zderzaki jak na włocha porysowane ale auto generalnie zadbane Samochód był sprawdzany przed zakupem czujnikiem lakieru i wyszło że cały lakier org. Moje pytanie: - czy ktoś mógł tak wspawać błotnik że oszukał czujnik lakieru? - czy możliwe by na 7 letnim aucie które słynie z super blach, zakładając że jednak lakier jest oryginalny może pojawić się rdza? dziwi mnie to jako że auto żony opel corsa C ma 8 lat i grama rdzy Kolego ja bym sie nie przejmowal jezdzil i po zimie (albo w trakcie) skontroluj czy jest wieksze i czy puchnie czy tylko w miejscu otarcia widac rdze? ja mialem w poprzednim b6 2001r delikatnie na zewnatrz blotnika tyl po delikatnym przetarciu oznaki rdzy ale zupelnie nie byly podatne nawet na nasza zimowa sol nic sie z tym nie dzialo po jakims czasie tylko delikatnie to pedzelkiem z ORI ASO farbka zatuszowalem
krystofer3 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 ja tez ma a4 b6 i mam rdze na przednim prawym blotniku i sprowadzone z belgi czujniki nic nie wykazaly ze walone wiec dzis zdjolem zakola i zobaczylem ze nie wiadomo skad w niekrorych miejscach nabite bylo blota piachu i sosnowych kolek a wiadomo ze piach i wilgoc wiec na zaden ocynk na duzszą mete nie wytrzyma zciąglem profilaktycznie i lewy ale tam jak mowka nic nie bylo,wiec proponuje zajrzyj pod spod pod zakole.Pozdrawiam Krzysztof
julo23 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Jak po małym odprysku może Ci puchnąć lakiek kolego Jak puchnie to znaczy, że ktoś malował i albo źle odtłuścił albo nie użył podkładu w ramach oszczędności lub nałożył za dużo warstw szpachli [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 13:10_________________________________________________A przyjeb.....na w tył klapa (czyt. uderzenie w znak drogowy lub inny słupek) to już klasyk :polew: Po zderzaku nie widać bo się odkształca, a z klapą potem się dzieją takie cuda Kolego a czy myślisz że ja taki głupi jestem ? 4 miesiące szukałem auta bezwypadkowego i myślisz że po dzwonie bym kupił ? Czy ze szpachlą ? Auto było wielokrotnie sprawdzane nie tylko przeze mnie.
olo2 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Witam. Ja też zakupiłem a4 i mierzone było czujnikiem wszystko tak jak trzeba niby,ale już zauważyłem bombla na klapie. Ogólnie mówiąc miałem b3 23 latnia audika ale lepiej się trzymała niż te nowe,to były auta nie do zdarcia
HiRide Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 A jak sie trzymają klapy w B6 ? Nie ma już tego problemu ? U mnie po uderzeniu drobnym kamyczkiem jest biała kropeczka, prawdopodobnie zdarty lakier razem z ocynkiem i zaczyna mi w tym miejscu puchnąć od spodu lakier. Jak można dostać kamykiem w tył klapy ? Widocznie można... to raczej nie zaden kamien - u mnie po prawej stronie rejestracji we wnece jest maly pecherz U kolegi jest to samo a miejsce tez prawie to samo ..avant b6 2004 rok Pare dni temu zauwazylem ze zaczynaja sie robic pecherze wokol 3 swiatla STOP w ori dokladce na klapie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się