AUDI-ziomal 0 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Witam walczylem dlugo ztym zeby usunac te basowe bicie w moim a4 1,9 tdi brb 116 koni,i udalo mi sie mechanik w aso do ktorego pojechalem po otwarciu maski zaraz mi powiedzial co to jest koszt naprawy 800 euro z czesciami,som to dokladnie dwa walki ktore pracujom na pompkach i wnich zboku som dwa zabespieczenia ktore cisnienie oleju wycislo (blad fabryczny)i silnik nieumial odbudowac cisnienia oleju dogory czesci zostaly wymienione i spokuj cisza teraz chodzi jak TDI jak ktos ma pytania niech pisze to podam szczegoly pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek gdynia 0 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Chłopy, czy nauczymy się polskiego języka?? wstyd ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michier 0 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 "gorole raus" tak pisało na jednym bloku przy spodku w katosah spoko ,że opanowałeś temat-tak na marginesie gdybys wiedział coś niecoś o spotach w okolicach nrw daj znac na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 0 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 mam brb i kompletnie nie wiem o jaki basowy dzwiek chodzi, no chyba, ze poprzedni wlasciciel sie z tym uporal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Witam walczylem dlugo ztym zeby usunac te basowe bicie w moim a4 1,9 tdi brb 116 koni,i udalo mi sie mechanik w aso do ktorego pojechalem po otwarciu maski zaraz mi powiedzial co to jest koszt naprawy 800 euro z czesciami,som to dokladnie dwa walki ktore pracujom na pompkach i wnich zboku som dwa zabespieczenia ktore cisnienie oleju wycislo (blad fabryczny)i silnik nieumial odbudowac cisnienia oleju dogory czesci zostaly wymienione i spokuj cisza teraz chodzi jak TDI jak ktos ma pytania niech pisze to podam szczegoly pozdrawiam 2 walki? przeciez BRB jest 8 zaworowy i ma 1 walek rozrzadu. moze jednak podalbys szczegoly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 2 walki? przeciez BRB jest 8 zaworowy i ma 1 walek rozrzadu. Chodzi o osie dźwigienek do pompowtrysków. W głowicach 8V są dwie, przykręcone na 4 śruby, w 16V jedna długa oś. W środku jest kanał olejowy smarujący dźwigienki, a końce tych osi pozamykane są brokami - to je właśnie potrafi wywalić ciśnienie oleju. Lepiej nagwintować i na Loctite wkręcić do środka korki. Taniej i solidniej jak w serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 2 walki? przeciez BRB jest 8 zaworowy i ma 1 walek rozrzadu. Chodzi o osie dźwigienek do pompowtrysków. W głowicach 8V są dwie, przykręcone na 4 śruby, w 16V jedna długa oś. W środku jest kanał olejowy smarujący dźwigienki, a końce tych osi pozamykane są brokami - to je właśnie potrafi wywalić ciśnienie oleju. Lepiej nagwintować i na Loctite wkręcić do środka korki. Taniej i solidniej jak w serii. nie pomyslalem ze moze o to chodzic. wg mnie walek to walek. proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fyky 0 Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 ja mam ten basowy dźwięk, ale mi to już nie przeszkadza. Co mnie może spotkać jak to tak zostawię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AUDI-ziomal 0 Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 witam jak sie dostanom te zabespieczenia na walek rozrzadu lub na popychacze pompek to moze powaznie uszkodzic twoj silnik pozdro narka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecki_123 0 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Może ktoś podać numer tych części ? Prawdopodobnie też mnie czeka wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 ja mam ten basowy dźwięk, ale mi to już nie przeszkadza. Co mnie może spotkać jak to tak zostawię? wczesniejsze zuzycie zle smarowanych elementow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecki_123 0 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Cześć Może ktoś podać, czy wymieniamy całe osie, czy tylko broki ? ewentualnie jakie to nr części ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srb38vx 3 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Częsci zamiennych niema, ani orginału broków pytałem w ASO wymienia się wałki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecki_123 0 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 a jaki jest orientacyjny koszt części w ASO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 ja mam ten basowy dźwięk, ale mi to już nie przeszkadza. Co mnie może spotkać jak to tak zostawię? wczesniejsze zuzycie zle smarowanych elementow. Spadek mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierdawp 0 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Panowie pomóżcie gdzie mogę dostać tego jednego broka - pewnie któryś wcześniejszy mechanior wywalił jak zobaczył pod pokrywą taki kołeczek. Od strony pompy wakum nie mam broka i nigdzie nie widać, pozostałe 3 są na miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiu85 0 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 Panowie pomóżcie gdzie mogę dostać tego jednego broka - pewnie któryś wcześniejszy mechanior wywalił jak zobaczył pod pokrywą taki kołeczek. Od strony pompy wakum nie mam broka i nigdzie nie widać, pozostałe 3 są na miejscu. Popatrz pare postow wyzej,tam jest napisane ze broki nie sa czescia zamienne i nie sa oferowane w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierdawp 0 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Powiedzcie mi teraz, mam używkę tych dźwigienek z włożonymi brokami, teraz powiedzcie mi jak mam te broki wyjąć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Ich się nie wyjmuje, przełóż całą ośkę z dźwigienkami, albo nagwintuj i wkręć na klej śrubę, jak wcześniej napisał Jaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dude5 0 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Bylem w jednej firmie która zajmuje sie regeneracją glowic polecili aby zamist gwintowania, nco jest iebezpieczne ponieważ otwór broka nie jest w środku osi wałka a niemal na krawedzi, może dojśc do osłabienia materiału po nagwintowaniu i wykruszenia walka co moze byc przyczyną powazniejszej awari, polecili aby wykonac takie małe kołeczki z mosiądzu i zaprasować na sąznej prasie nowe mosięzne broki nie wyjdją do końca swiata z tego wałka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się