bartekzks Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Żarniki są dokładnie takie same jak w bixenonach do B7 - mają symbol D1S. Chyba, że koniecznie chcesz znać numery ori... Głównie chodzi mi o przetwornice żeby w razie gdyby co nie kupić Anglika jakbym szukał na szybko używki. Chyba już mam proszę o potwierdzenie nr przetwornic do skrętnych to : AL Przetwornica 1 307 329 154 AL Przetwornica 1 307 329 114 Jest jakiś podział lewa/prawa strona czy obojętnie na którą stronę można montować ?? Edytowane 13 Marca 2015 przez bartekzks
BeyerBrown Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Przetwornice: 8P0 907 391 8E0 907 391C (został zastąpiony tym powyżej, może jakieś wadliwe były? ) oraz (podobno, bo nie mogę ich namierzyć w ETCE): 8E0 941 329A http://google.plczesc/sterownik-swiatel-doswietlajacych-zakrety,0-95-711307329154-0.html W lewej i prawej lampie oraz w angolach i EU są montowane te same sterowniki. Oba sterowniki, których nr podałeś, podejdą pod lampę AFS, jeśli wierzyć informacjom z tych stron: http://allegro.pl/nowa-przetwornica-bi-xenon-al-audi-a3-a4-rs4-vat-i5109338547.html http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/przetwornica-1-307-329-114,42,170.html http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/przetwornica-1-307-329-154,42,173.html Żarnik: N 105 661 03 (D1S-12V35W) Edytowane 13 Marca 2015 przez BeyerBrown
bartekzks Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Przetwornice: 8P0 907 391 8E0 907 391C (został zastąpiony tym powyżej, może jakieś wadliwe były? ) oraz (podobno, bo nie mogę ich namierzyć w ETCE): 8E0 941 329A http://google.plczesc/sterownik-swiatel-doswietlajacych-zakrety,0-95-711307329154-0.html W lewej i prawej lampie oraz w angolach i EU są montowane te same sterowniki. Oba sterowniki, których nr podałeś, podejdą pod lampę AFS, jeśli wierzyć informacjom z tych stron: http://allegro.pl/nowa-przetwornica-bi-xenon-al-audi-a3-a4-rs4-vat-i5109338547.html http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/przetwornica-1-307-329-114,42,170.html http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/przetwornica-1-307-329-154,42,173.html Żarnik: N 105 661 03 (D1S-12V35W) Dzięki wielkie nr już Sobie zapisałem w razie W Ale teraz zgłupiałem bo Xsenon Serwis twierdzi ,że do AL Przetwornica 1 307 329 154 jest D2S a ja mam na lampie wyraźnie 1DS o co tu chodzi ?? Proszę link do aukcji http://allegro.pl/nowa-przetwornica-bi-xenon-al-audi-a3-a4-rs4-vat-i5109338547.html Edytowane 13 Marca 2015 przez bartekzks
BeyerBrown Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Tam jest błąd - te przetwornice na bank pasują do żarników D1S. W ogóle to w A3 od MY2004 w wersjach lamp bi-xenon i bixenon AFS były stosowane D1S, tylko w zwykłym xenonie siedział jeszcze D2S. W A4 B7 siedziały już tylko D1S - w bixie i AFS, zwykłego xenonu już nie oferowano Edytowane 13 Marca 2015 przez BeyerBrown
bartekzks Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Witam . Czy przy/po wymianie sterownika 4F0 907 357 trzeba robić adaptacje, kasować błędy lub coś z xesnonami za pomocą kabla ?? Bo padł mi i nie wiem czy mogę spokojnie sam jutro wymienić czy czekać do pon na kumpla z kompem ??? Pozdrawiam Edytowane 14 Marca 2015 przez bartekzks
H4mm3R Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Możliwe że trzeba zmienić kodowanie a adaptacja na 100%
bartekzks Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) No to d*pa zbita .... trzeba po czekać na kompa dzięki za info Dobra mam już kolegę z kablem i kompem ale obaj będziemy robić to pierwszy raz . Muszę wykonać kodowanie i regulacje z tego tematu : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/107459-montaz-i-dzialanie-ukladu-samopoziomowania-xenon/#entry1626401 czyli : Kodowanie sterownika 55 Xenon Range --> 07 Coding --> 00060 Do It ! i Procedura regulacji xenonówOpisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie.Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora.Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:- Pojazd musi stać na równym podłożu- Hamulec ręczny musi być zwolniony- Zapłon musi być włączony- Światła wyłączone- Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędówProcedurę przeprowadzamy w następujący sposób:[Wybór][55-Zasięg xenonów][Nastawy podst. - 04]Grupa 001[Idż !]Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.Teraz przejdź do grupy 002. W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.[Gotowe, powrót] Tak dobrze myślę ?? Tylko to ?? proszę o pomoc bo chcę jak najszybciej to zrobić a jestem kompletnie zielony Edytowane 15 Marca 2015 przez bartekzks
H4mm3R Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Tak tylko to i podczas adaptacji musza być pizamykane drzwi w aucie.
bartekzks Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Kto mi powie co go boli tym razem .... Mam taka ikonkę po wymianie modułu 4F0 907 357 http://zapodaj.net/e0c845aba5ff5.jpg.html oraz jest błąd : 02071 czyli według ross-tech'a coś z okablowaniem lub Canem ?? dobrze kojarze ?? tu strona z linkem do ross-tech'a: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02071 Nie można przeprowadzić adaptacji ani nic z lampami /poziomowania też nie Znalazłem coś takiego : http://www.a3-club.n...01539-amp-02071 post nr 6 Mylicie ze cos pomoze ?? Dodam ,że jak dobrze pamiętam właśnie dodawał wczoraj kumpel czujnik deszczu lub zmierzchu bo niby nie był zakodowany( ale działo i C/L Home i wycieraczki same sie załączały ) to może być od tego ?? Szukając wskazówek znalazłem jeszcze to : http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?76764-B%B3ad-02071-Local-Databus-i-00153-Windshield-Wiper-Motor Panowie czy jest ktoś kto zna się na ksenonach w B7 ?? Najlepiej z okolic Torunia ale jak będzie trzeba to podjadę gdzie kolwiek !! Cena nie gra roli byle by ktoś mi pomógł !!! Proszę o kontakt na pw lub etu w temacie !! Edytowane 17 Marca 2015 przez bartekzks
LAKI_73 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Witam jestem w trakcie rezania bi skretnych i mam pytanie o rozpiske kabli do silniczka skretu przerabiam z wersji EU na anglola i potrzebuje go lekko przestawic
bartekzks Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Mam pytanko jak xenon mi mruga/miga robi tak zwany stroboskop podczas jazdy to będzie padał żarnik czy przetwornica ??
TheStigi Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Przetwornica, jeżeli kolor zmieni to wtedy problem jest z żarnikiem.
BeyerBrown Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Do pewności zamień żarniki miejscami i zobacz czy miganie się przeniosło (xenon padnięty) czy pozostało na miejscu (walnięta przetwornica lub wiązka dobrze nie łączy).
vwbartus Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Witajcie. Mam problem bo nie działa mi samopoziom pojawiła mi się kontrolka od przekreślone sampoziomowanie. Doszło do tego po wymianie zdeżaka nz s-line i reflektora mój był matoway i kupiłem drugi bixenon , dodam że nie mam podłączonych halogenów i na desce właśnie pojawia mi się na przemian kontrolka od spalonej żarówki i przekreślony samopoziom . Miałem reflektory bixenonowe możliwe że kopiłem bixenon skrętny ale przetwornica pasowała od starego zwykłego bixenonu , miałem odłączony aku . Gdzie leży problem ? od nowa trzeba to jakoś zakodować ? Edytowane 29 Marca 2015 przez vwbartus
bartekzks Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Panowie lampy o nr 8E0 941 029/030 BA to nie skrętny czy skrętny I jeszcze jedno jest różnica we wtyczce przetwornicy w xenonie skrętnym i nie skrętnym ( czy można wsadzić do skrętnego przetwornice nie skrętną i będzie świecić i na odwrót ) podejrzewam że przetwornice ktoś zmienił o ile będą pasowały do skrętnych, nie skrętne??? I czy na instalacji od skrętnych, nie skrętny będzie działał świecił i na odwrót ?? Bo świecić świecą .... Pozdrawiam Edytowane 31 Marca 2015 przez bartekzks
LAKI_73 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Skretna ma 3-rzedy po osiem pinow nie skretna 3 po piec pinow i nie beda pasowaly na przemian
H4mm3R Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Witajcie. Mam problem bo nie działa mi samopoziom pojawiła mi się kontrolka od przekreślone sampoziomowanie. Doszło do tego po wymianie zdeżaka nz s-line i reflektora mój był matoway i kupiłem drugi bixenon , dodam że nie mam podłączonych halogenów i na desce właśnie pojawia mi się na przemian kontrolka od spalonej żarówki i przekreślony samopoziom . Miałem reflektory bixenonowe możliwe że kopiłem bixenon skrętny ale przetwornica pasowała od starego zwykłego bixenonu , miałem odłączony aku . Gdzie leży problem ? od nowa trzeba to jakoś zakodować ? A co na to vag? nową adaptację robiłeś?
BeyerBrown Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) I czy na instalacji od skrętnych, nie skrętny będzie działał świecił i na odwrót ?? Skrętny xenon ma inną instalację - sygnały sterujące nie idą wprost do silniczków, ale poprzez lokalną magistralę CAN (sterownik AFS <-> lampa) i dopiero w przetwornicy-sterowniku sygnały są dekodowane i wysyłane do silniczków ustalających położenie soczewki. Od strony elektrycznej wygląda to tak, że skrętny ma trzy przewody (zasilanie lokalnego sterownika, CAN L i CAN H) a zwykły bix ma cztery przewody, którymi płynie prąd sterujący silniczkiem przy soczewce. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez BeyerBrown
vwbartus Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Witajcie. Mam problem bo nie działa mi samopoziom pojawiła mi się kontrolka od przekreślone sampoziomowanie. Doszło do tego po wymianie zdeżaka nz s-line i reflektora mój był matoway i kupiłem drugi bixenon , dodam że nie mam podłączonych halogenów i na desce właśnie pojawia mi się na przemian kontrolka od spalonej żarówki i przekreślony samopoziom . Miałem reflektory bixenonowe możliwe że kopiłem bixenon skrętny ale przetwornica pasowała od starego zwykłego bixenonu , miałem odłączony aku . Gdzie leży problem ? od nowa trzeba to jakoś zakodować ? A co na to vag? nową adaptację robiłeś? Jeszcze VAGiem nic nie robiłem po prostu po zamontowaniu lampy i złożeniu przodu , przekręcam zapłon a tam choinka na liczniku i xenon nie robi testów czyli opad na dół i sie nie poziomuje i nie wiem co robić , czy trzeba jakoś lampę kodować ?
H4mm3R Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Możliwe że adaptację musisz na nowo zrobić żeby przyuczył nowe wartosci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się