Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Był dym, było ogień, EGT coś pod 1100, AFR 11,6-11,8, boost 1,4-1,45bara, 350KM+ :) Ktoś zgadnie co się stało?

http://s15.postimg.org/n455tr0vr/Zdj_cie0376.jpg

Zawsze mówiłem ze te szmaty sa tam potrzebne jak wrzody na d....pie

Opublikowano

To się nazywa gówniane paliwo plus wsadzenie łap do programu jak się nie znasz(znam) :D następnym razem bede się bawił programem z TDIkiem a nie 1,8T bo ta nauka na swoich błedach to cuś drogo kosztuje :decayed: tłoki całe, ale kolektor popękał bo olej przez prowadnice wydechowe poszedł i zaświecił się w zasadzie na biało razem z muszlą, a kocyk to w sumie sproszkowało jak wystygł :D

---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 19:31 ----------

Był dym, było ogień, EGT coś pod 1100, AFR 11,6-11,8, boost 1,4-1,45bara, 350KM+ :) Ktoś zgadnie co się stało?

http://s15.postimg.org/n455tr0vr/Zdj_cie0376.jpg

Zawsze mówiłem ze te szmaty sa tam potrzebne jak wrzody na d....pie

Gdyby nie te bazaltowe szmaty to raczej był by pożar pod maską i byc może ognisko

Opublikowano

Nigdy nie zakladalem szmat i nigdy nie mialem ogniska.

Opublikowano

chyba zaczynam przeginać :kox::decayed:

Zdj_cie0386.jpg

była ta z lewej, ale głupie pomysły po łbie chodzą

---------- Post dopisany 16-06-2013 at 12:07 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2013 at 15:43 ----------

No to Stage2 started, 2 godzinki wolnego przy sobocie spożytkowane na:

Zdj_cie0412.jpg

Zdj_cie0414.jpg

Zdj_cie0415.jpg

Zdj_cie0413.jpg

Zdj_cie0416.jpg

---------- Post dopisany at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany at 12:07 ----------

Może jutro wyrwe reszte endzajan, bo bede wiedział czy blok dawca sie nada na dawce, czy tego bedzie czeba rezać.

---------- Post dopisany 17-06-2013 at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2013 at 12:10 ----------

hehe, blok wydał :) teraz bedzie trzeba przerzucić zębatki pompy oleju i stoczyć tloki.

Opublikowano

Podziwiam, ze Ci się chce, ja się nacieszyłem 3 miesiące mocą i ostatnie logi pokazują, że około 20g/s poszły się paść. Równie dobrze mógłbym nic nie robić tylko zostawić to co miałem.

Mam prośbę, pisz tez o wszystkich ewentualnych awariach. Raz, że odrobine poprawi mi to humor, a dwa, ze wszyscy planujący mody będą wiedzieli czym to pachnie :)

Opublikowano

dlatego osobiscie uwazam ze nie ma co grzebac w 1.8t wiecej niz 220-230km ktore da sie uzyskac programem wtryskami i turbem typu plug'n'play, bo wiecej to juz sa koszta, kolektory, wydech, tipy sripy - koszta za ktore cos duzo bardziej rozwojowego mozna skombinowac

chyba ze ktos ma zajawke i po prostu lubi... tak jak autor watku

Opublikowano
Podziwiam, ze Ci się chce, ja się nacieszyłem 3 miesiące mocą i ostatnie logi pokazują, że około 20g/s poszły się paść. Równie dobrze mógłbym nic nie robić tylko zostawić to co miałem.

Mam prośbę, pisz tez o wszystkich ewentualnych awariach. Raz, że odrobine poprawi mi to humor, a dwa, ze wszyscy planujący mody będą wiedzieli czym to pachnie :)

Nie bede ja tu pisać o awariach bo wszystkim się odechce modzenia :decayed: Teraz poprostu buduje cały silnik od podstaw: stroker, kucizna, ceramika, molibden, kolektor baran, TD04-20T na muszli od Porsche, i chce miec spokojne 300KM+ i 400Nm+ chodzące bez awarii i na LPG, bo to jest jakby nie patrzeć CYWIL. Jeśli zdrowie, czas i kasa pozwoli to mam w głowie projekcik rodem z PPIHC :kox: i to będzie służyło do zapier.........!!!!!!!

Opublikowano

ja tak z innej beczki :D rozwalilo mnie to ze szykuja sie takie moce i na zdjeciu reduktorek LPG ktory chyba nawet nie obsluguje fabrycznej mocy ;)

Opublikowano

Do przemieszczania sie wystarczy

Opublikowano
ja tak z innej beczki :D rozwalilo mnie to ze szykuja sie takie moce i na zdjeciu reduktorek LPG ktory chyba nawet nie obsluguje fabrycznej mocy ;)

obsługuje, obsługuje :) do 1 bara wystarczał bez problemu, dalej szedł na dotrysku. Parownik do tego moda jest już przygotowany inny.

Opublikowano
ja tak z innej beczki :D rozwalilo mnie to ze szykuja sie takie moce i na zdjeciu reduktorek LPG ktory chyba nawet nie obsluguje fabrycznej mocy ;)

obsługuje, obsługuje :) do 1 bara wystarczał bez problemu, dalej szedł na dotrysku. Parownik do tego moda jest już przygotowany inny.

Jeżeli to nie tajemnica to jaki to parownik bo po Twojej wypowiedzi wnioskuję że ma być jeden w aucie.....

Opublikowano

Przeleciałem cały temat trochę to zajęło i co mogę powiedzieć jesteś nie normalny :lol1::lol1::lol1:W pozytywnym znaczeniu , super i powodzenia w modach

Opublikowano
ja tak z innej beczki :D rozwalilo mnie to ze szykuja sie takie moce i na zdjeciu reduktorek LPG ktory chyba nawet nie obsluguje fabrycznej mocy ;)

obsługuje, obsługuje :) do 1 bara wystarczał bez problemu, dalej szedł na dotrysku. Parownik do tego moda jest już przygotowany inny.

Jeżeli to nie tajemnica to jaki to parownik bo po Twojej wypowiedzi wnioskuję że ma być jeden w aucie.....

Stary model Prins-a, przerobiony pod Turbo przez chłopaków z AMF.

---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ----------

Przeleciałem cały temat trochę to zajęło i co mogę powiedzieć jesteś nie normalny :lol1::lol1::lol1:W pozytywnym znaczeniu , super i powodzenia w modach

Caban czeba mieć zryty pozytywnie :decayed: A jak się nie pija i nie pali to się kase ładuje w Narkotyki, znaczy się oktany :decayed:

---------- Post dopisany 26-06-2013 at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany 20-06-2013 at 22:34 ----------

Przed i po staczaniu tłoków

Zdj_cie0421.jpg

a tu zestawik zmodzony gotowy do zfrezowania

Zdj_cie0425.jpg

---------- Post dopisany at 16:38 ---------- Poprzedni post napisany at 16:26 ----------

CR 8,8:1 :kox:, bedzie zajefajnie, 1,5bara bedzie :decayed: jak pszengło wyczyma :D waga też nie najgorsza

Zdj_cie0426.jpg

Opublikowano

wyrównałes wage wszystkich tłoków razem z korbami, pierscieniami i panewkami ?

Opublikowano
wyrównałes wage wszystkich tłoków razem z korbami, pierscieniami i panewkami ?

A wyobraź sobie że wziąłem to pod uwagę, doliczyłem jeszcze masę filmu olejowego na panewce korbowej i w główce no i kanale ramienia korbowodu,statyczny rozkład masy korbowodu, ciężar sworznia i jego pierścieni zabezpieczajacych, mase śrub korbowodu, opór aerodynamiczny ich główek i chropowatość powierzchni aby zminimalizować przyczepność oleju do zewnętrznych mas wirujących. :decayed: ale w sumie ja się nie znam i dzięki za podpowiedź. :) Ten silnik to jest pryszcz w porównaniu do tego A-Grupowego M42 złożonego w 26 godzin. CR 12,5:1 i ponad 8000obr/min, uwierz mi że tam to trzeba mieć fantazje żeby to ogarniać.

Zdj_cie0406.jpg

Zdj_cie0403.jpg

---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 22:23 ----------

Pare przymiarek i pomiarów. Pasuje wszystko idealnie!!!!!

GMP:

Zdj_cie0428.jpg

Zdj_cie0427.jpg

DMP:

Zdj_cie0431.jpg

I pomiar:

Zdj_cie0429.jpg

Zdj_cie0430.jpg

Opublikowano

silnik 4cyl bez turbo to nei silnik ;D

Opublikowano
silnik 4cyl bez turbo to nei silnik ;D

Niestety homologacja A-Grupowa na nie wiele wiecej pozwala. Tak naprawdę tam barierą nie do obejścia jest średnica przepustnic. ALE na szczęście buduje drugie M42 BEZ HOMOLOGACJI w TURBO zakute po zęby + stroker i tam bedzie dopiero FUN!!!!!!!!!!!!! Nie mam niestety u siebie na kompie wykresu BMW M3 E30 S14 wolnossaka po grubszym modzie mojego kumpla :) 297KM przy 8800obr/min z 2,3LITRA w 4 garkach

---------- Post dopisany 28-06-2013 at 14:50 ---------- Poprzedni post napisany 26-06-2013 at 22:56 ----------

Okna wyfrezowane

Zdj_cie0434.jpg

Opublikowano

Co daja te okna?

Swoja droga to straszna wiertarka takie 8800obr... raczej kiepski bułkowóz moim zdaniem

Opublikowano

ale jak to musi wyć ;)

Opublikowano
Co daja te okna?

Mniej więcej to że jak przestawiają się fazy rozrządu to zawory nie przypier...... w tłoki a dokładnie ten srodkowy z dolotowych.

---------- Post dopisany at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany at 19:27 ----------

ale jak to musi wyć ;)

czy ja wiem? tam wydech i dolot to jak garnek po średnicy :)

to z niej dwa filmiki

---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ----------

Tak właśnie sobie siadłem i zacząłem opis techniczny moda spisywać i wychodzi mi niezły mutant :) Blok AWT, głowica ADR, tłoki AXX, wał BPY, wałki BFB, korbowody AEB, zamach AVF, docisk AAH, tarcza spiek z AKE;

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...