krg1 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Proszę o analizę bo chciałbym autko doprowadzić do porządku silnik jak w temacie. Statyczne: zwykłe nr 000 nr 001 nr 003 nr 004 nr 007 nr 013 ] nr 018 nr 023 Basic Settings nr 000 nr 003 nr 004 nr 011 Dynamiczne: nr 000 nr 001 nr 003 nr 004 nr 008 nr 010 nr 011 Z góry dzięki za rady
spanky Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu i podcisnien
krg1 Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 właśnie wykręciłem turbinę bo lało z niej olej i nie wiem czy dać ją do regeneracji? ponieważ z tego co widać ojej uciekał z metalowego elastycznego wężyka od dołu turbiny a widać tam ze na łączeniu tego wężyka z turbiną uszczelka źle siedzi. dawać regenerować czy nie?? węże gumowe wyglądają ok, auto ma problemy z zapalaniem jak jest zimne
Jey_Di Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Sprawdź czy kierowniczki lekko chodzą,oraz luzy promieniowe wirnika. Najpierw należało sprawdzić szczelność tak jak zalecał kolega spanky, po to by uniknąć niepotrzebnego demontażu ,ale z tego co piszesz to miałeś wyciek więc posprawdzaj ją dokładnie zanim oddasz do regeneracji. Pozdrawiam
lukaszlsw Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 tak na marginesie to nie jest ASZ 130km tylko chyba setka.
spanky Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 tak na marginesie to nie jest ASZ 130km tylko chyba setka. 110-tka , ASV
krg1 Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 to ile to ma koni w końcu bo w dowodzie mam wbite 96kw
matyss___ Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 1kw =1.36 ps czyli masz 130kuni ASZ
voorek Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 a ja mam pytanko... jak takie logi zrobić ? mam kabel, program tylko nie wiem gdzie podusić, moze ktoś mi podpowiedzieć ? żeby nie zaśmiecać tematu może na PW najlepiej)
Sztomel Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 1kw =1.36 ps czyli masz 130kuni ASZ przecież było wcześniej napisane, że jest to silnik ASV a nie ASZ, spójrz na logi to będziesz widział (nr sterownika silnika oraz grupy 018 i 23) tyle tylko, że ten ASV jest pomodzony.
krg1 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 To jak to możliwe ze mówicie że to ASV a po numerze vin wychodzi ze to ASZ?
vauxhall95 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 To jak to możliwe ze mówicie że to ASV a po numerze vin wychodzi ze to ASZ? jest opcja-przeszczep.Bo swapa z asz na asv nikt nie robi[br]Dopisany: 19 Październik 2011, 17:31_________________________________________________ 1kw =1.36 ps czyli masz 130kuni ASZ przecież było wcześniej napisane, że jest to silnik ASV a nie ASZ, spójrz na logi to będziesz widział (nr sterownika silnika oraz grupy 018 i 23) tyle tylko, że ten ASV jest pomodzony. przeciez to seria jest.
spanky Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 To jak to możliwe ze mówicie że to ASV a po numerze vin wychodzi ze to ASZ? widac kupiles kota w worku
odzim Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 To jak to możliwe ze mówicie że to ASV a po numerze vin wychodzi ze to ASZ? zrób fotke turbiny zobaczymy czy wstawili ci silnik z osprzetem od asv, przeciez to dwie rózne jednostki asv jest na vp i ty taka wlasnie posiadasz, a asz to pd ,nie wiem jak mogles nie zauwazyc czy kupujesz auto na pompie czy na pompowtryskach
marwyk Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 masz zwykła pompę czy pompo-wtryski to słychać nawet po zapaleniu nie trzeba maski podnosić
spanky Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Panowie , tu nie ma nad czym deliberowac , logi i sterownik wskazuja na ASV , i nie ma mozliwosci zeby na takim sterowniku chodzil silnik z PD ... takze albo przeszczep, albo wydumka albo kolega wstawil nie te logi co trzeba ....
krg1 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 Panowie auto było za taką cenę że ciężko go nie kupić. Teraz chce go doprowadzić do ładu, dziś kupiłem wszystkie uszczelki z kolektora i do turbo, kupiłem wszystkie wężyki z podciśnienia itd. a więc jak wymienię to zobaczymy czy coś się zmieni. Co może być powodem że nie działa mi prawidłowo wskaźnik paliwa i temperatury na liczniku, jak włączę zapłon to temperatura pokazuje 120 stopni, włączają się wentylatory dodam że czujniki ten zielony 4 piny i ten na chłodnicy odłączony?? Jak jest leki luz na wirniku turbo dawać do regeneracji czy według logów turbo dobrze pracuje? Fotki silnika i turbiny
marwyk Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Stary kibel na zwykłej pompie nie żaden ASZ
spanky Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 wedlug zdjec to 110-tka ....
marwyk Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 jedynie korek od wlewu oleju jest od nowszego typu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się