Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o analizę logów 1,9 TDI 130 KM ASZ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o analizę bo chciałbym autko doprowadzić do porządku silnik jak w temacie.

Statyczne:

zwykłe

nr 000

000.jpg

nr 001

001.jpg

nr 003

003.jpg

nr 004

004.jpg

nr 007

007.jpg

nr 013

013.jpg]

nr 018

018.jpg

nr 023

023.jpg

Basic Settings

nr 000

000bs.jpg

nr 003

003bs.jpg

nr 004

004bs.jpg

nr 011

0011bs.jpg

Dynamiczne:

nr 000

000d.jpg

nr 001

001d.jpg

nr 003

003d.jpg

nr 004

004d.jpg

nr 008

008d.jpg

nr 010

010d.jpg

nr 011

011d.jpg

Z góry dzięki za rady :hi:

Opublikowano

zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu i podcisnien

Opublikowano

właśnie wykręciłem turbinę bo lało z niej olej i nie wiem czy dać ją do regeneracji? ponieważ z tego co widać ojej uciekał z metalowego elastycznego wężyka od dołu turbiny a widać tam ze na łączeniu tego wężyka z turbiną uszczelka źle siedzi. dawać regenerować czy nie?? węże gumowe wyglądają ok, auto ma problemy z zapalaniem jak jest zimne

Opublikowano

Sprawdź czy kierowniczki lekko chodzą,oraz luzy promieniowe wirnika. Najpierw należało sprawdzić szczelność tak jak zalecał kolega spanky, po to by uniknąć niepotrzebnego demontażu ,ale z tego co piszesz to miałeś wyciek więc posprawdzaj ją dokładnie zanim oddasz do regeneracji. Pozdrawiam

Opublikowano

tak na marginesie to nie jest ASZ 130km tylko chyba setka.

Opublikowano

tak na marginesie to nie jest ASZ 130km tylko chyba setka.

110-tka , ASV :wink4:

Opublikowano

to ile to ma koni w końcu bo w dowodzie mam wbite 96kw

Opublikowano

1kw =1.36 ps

czyli masz 130kuni ASZ

Opublikowano

a ja mam pytanko... jak takie logi zrobić ? mam kabel, program tylko nie wiem gdzie podusić, moze ktoś mi podpowiedzieć ? żeby nie zaśmiecać tematu może na PW najlepiej)

Opublikowano

1kw =1.36 ps

czyli masz 130kuni ASZ

przecież było wcześniej napisane, że jest to silnik ASV a nie ASZ, spójrz na logi to będziesz widział (nr sterownika silnika oraz grupy 018 i 23) tyle tylko, że ten ASV jest pomodzony.

Opublikowano

To jak to możliwe ze mówicie że to ASV a po numerze vin wychodzi ze to ASZ?

Opublikowano

To jak to możliwe ze mówicie że to ASV a po numerze vin wychodzi ze to ASZ?

jest opcja-przeszczep.Bo swapa z asz na asv nikt nie robi[br]Dopisany: 19 Październik 2011, 17:31_________________________________________________

1kw =1.36 ps

czyli masz 130kuni ASZ

przecież było wcześniej napisane, że jest to silnik ASV a nie ASZ, spójrz na logi to będziesz widział (nr sterownika silnika oraz grupy 018 i 23) tyle tylko, że ten ASV jest pomodzony.

przeciez to seria jest.

Opublikowano

To jak to możliwe ze mówicie że to ASV a po numerze vin wychodzi ze to ASZ?

widac kupiles kota w worku

Opublikowano

To jak to możliwe ze mówicie że to ASV a po numerze vin wychodzi ze to ASZ?

zrób fotke turbiny zobaczymy czy wstawili ci silnik z osprzetem od asv, przeciez to dwie rózne jednostki asv jest na vp i ty taka wlasnie posiadasz, a asz to pd ,nie wiem jak mogles nie zauwazyc czy kupujesz auto na pompie czy na pompowtryskach :slina:
Opublikowano

Panowie , tu nie ma nad czym deliberowac , logi i sterownik wskazuja na ASV , i nie ma mozliwosci zeby na takim sterowniku chodzil silnik z PD ...

takze albo przeszczep, albo wydumka albo kolega wstawil nie te logi co trzeba ....

Opublikowano

Panowie auto było za taką cenę że ciężko go nie kupić. Teraz chce go doprowadzić do ładu, dziś kupiłem wszystkie uszczelki z kolektora i do turbo, kupiłem wszystkie wężyki z podciśnienia itd. a więc jak wymienię to zobaczymy czy coś się zmieni. Co może być powodem że nie działa mi prawidłowo wskaźnik paliwa i temperatury na liczniku, jak włączę zapłon to temperatura pokazuje 120 stopni, włączają się wentylatory dodam że czujniki ten zielony 4 piny i ten na chłodnicy odłączony?? Jak jest leki luz na wirniku turbo dawać do regeneracji czy według logów turbo dobrze pracuje?

Fotki silnika i turbiny

DSC01455.jpg

DSC01456.jpg

DSC01457.jpg

Opublikowano

wedlug zdjec to 110-tka ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...