Saritankian Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 witam wszystkich klubowiczy posiadam rodzinnego golfa 1.9 Tdi z oznaczeniem ALH całe 90 KM w kombiku na vagu pokazuje mi że leje jeden wtrysk zamiast starych 185 chciałbym założyć 216 do tego mapa , ale bez grubszych przeróbek może kiedyś kolektor i cat ale puki co na fabrycznych gratach... moje pytanie brzmi czy na takim zestawie wypluje 130 KM czy nie bedzie sie grzał ? czy turbina Ahl jest taka sama co w AFN ? jak możecie coś doradzić to słucham
wiktorsam Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Jak golfer w automacie to pewnie pompa 11, turbo takie jak w AFN więc z wtryskami i programem jest potencjał na 150 kuni. Jak manual to 130 powinien spokojnie wypluć.
Saritankian Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Opublikowano 27 Listopada 2011 no manual ale straszny muł z tymi 90 koniami , zastanawiam się czy zaślepiać EGR-a jak u mnie w A4 czy zostawić nie chce mi się już tyle bawić auto jest rodzinne ...pytanie jescze czy moge założyć wtryski 216 na miejsce starych 185 a wystroić później czy zakładać przed hamowaniem?[br]Dopisany: 27 Listopad 2011, 15:22_________________________________________________ps. turbina wytrzyma te 130 kuni bez problemu?
vauxhall95 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 z 216 nie wyciagniesz 150 koni z ALH.Powinno by byc wtedy turbo ASZ/ARL Pod warunkiem ze zdrowe ALH.
Saritankian Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Opublikowano 27 Listopada 2011 wystarczy mi 120/130 koni więcej nie potrzebuje :gwizdanie: znam troszku temat ze zawsze brakuje mocy ale tu chodzi o to zeby sie autko dobrze zbierało i lepiej pracowało niekoniecznie ma zapier...ć chodzi tylko o koszta powiedzcie tylko czy wtryski 216 poprosu założyć bez strojenia i bedzie git czy konieczne jest strojenie zaraz po założeniu i czy będzie odczuwalna więkrza moc bez zmieniania mapy...pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 wieksza moc będzie, ale zaraz turbo zapieczesz bez programu, bedzie auto miało zwiekszone dymienie
marcuso86 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Zwykły zdrowy Alh z pompą 10 po wsadzeniu 216 ma około 125ps, po programie 145-150max na ori turbinie i wiem co mówie bo miałem golfa alh i dokładnie takie mody. Problemem bedzie sprzegło - musisz zmienić na jednomas + sprzęgło z G60, ale to poczekasz az padnie dwumas (u mnie padł po 2 dniach od zmiany samych wtrysków). Możesz smiało zakładać same wtryski dymienie bedzie ciut wieksze przy max bucie (to nie AHH(pompa 11) AFN lub ASV gdzie dymi dość mocno ponieważ są inne cisnienia), jednak ja bym zrobił program w mr motors bo jednak duzo paliwa sie leje a nie potrzebnie a jeszcze przybedzie mocy .
cowboy Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 czy wtryski 216 poprosu założyć bez strojenia i bedzie git czy konieczne jest strojenie zaraz po założeniu i czy będzie odczuwalna więkrza moc bez zmieniania mapy. mozna zakładac bez strojenie ALH ma w serii doładowanie 1 Bar (czyli tyle ile 110 konny AFN/AHF) turbina jest taka sama jak w ASV po założeniu 216 w ALH dostajesz +25KM najmocniejsze seryjne ALH z 216 po wywalenmiu katalizatora wypluło 132KM, zwykle wychodzi 123-125KM na hamowni dokładając do tego remap osiąga sie 145-150KM ale jak napisałe marcuso86 sprzegło juz wtedy moze nie wytrzymać, bo ALH ma słabe sprzegło
Saritankian Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 dzięki za pomoc mam jescze jedno pytanie .czy sprzęgło i dwumas z AHL jest podobne do tego w AFN? w AFN miałem 162KM i 352Nm i śmiga do dziś na seryjnym ?
spanky Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 dzięki za pomoc mam jescze jedno pytanie .czy sprzęgło i dwumas z AHL jest podobne do tego w AFN? w AFN miałem 162KM i 352Nm i śmiga do dziś na seryjnym ? slabsze
grabson765 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 dzięki za pomoc mam jescze jedno pytanie .czy sprzęgło i dwumas z AHL jest podobne do tego w AFN? w AFN miałem 162KM i 352Nm i śmiga do dziś na seryjnym ? slabsze to co tam siedzi ??
Saritankian Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 nie wiem nie znam się ale ciągle zastanawiam się czy dla mojej opcji 130 kuni nie wystarczą wtryski z ASV tańsze i ori miałbym za 300 zł + remap co radzicie ?
spanky Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 ALH+wtryski ASV+remap = 130-140 PS [kwestia w jakim stane wtryski]
Saritankian Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 sorry za przestój ,zdecydowałem się właśnie na taki zestaw ALH+ASV+remap dzieki koledzy za pomoc pozdrawiam jak chcecie to po wszystkim moge wrzucić wylres tyte yno że to golf :gwizdanie:
rob555 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 z 216 nie wyciagniesz 150 koni z ALH.Powinno by byc wtedy turbo ASZ/ARL Pod warunkiem ze zdrowe ALH. A wyciagniesz Moze nie kazdy egz ale bywaly takie szt Fakt ze 90% robi sie 135-145 na w miare bezdymnym sofcie....
vauxhall95 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Ale zdrowe ALH znalesc to tez graniczy z cudem
marcuso86 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Jak jest zdrowe turbo i nowe 216 to po programie powinno być 145-150
spetsnaz Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ale zdrowe ALH znalesc to tez graniczy z cudem Szukaj leona z 2005 roku Z boberkiem trafiliśmy ostatnio perełkę z 76 tysiącami przebiegu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się