David Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 nowa bmw 5 z tym silnikiem-za 15 lat musze miec :slina: ale prawie 400ps robisz program i 450ps 800Nm :gwizdanie:
jedrekx Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Jak słyszę TDI VAG to aż mnie bierze ... to chyba złe forum wybrałeś?
badboy Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Inżynierzy VW/Audi powinni wziąć się mocno do roboty, jeśli chodzi o technologię silników w grupie VAG, w kwestii silnikowej BMW nie ma sobie równych.
Skyliner89 Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Jak słyszę TDI VAG to aż mnie bierze ... to chyba złe forum wybrałeś? Dobre . Jeżdżę Audi, ale z silnikiem benzynowym. Audi to nie tylko TDI
Wandej Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 BMW zawsze robiło lepsze silniki od Audi. O dziwo 3.0d jest o wiele trwalszym silnikiem niż 2.0d. Jak słyszę TDI VAG to aż mnie bierze ... Nowy 3.0d 381KM i 700nm , ale to będzie miało siłę ciągu... Ciekaw jestem jak z trwałością Co ty piszesz Audi pierwsze wprowadzilo bezposredni wtrysk w dieslu a także pierwszy silnik v6 diesla. Audi moze i robi teraz kupiaste silniki(wolnossaki) ale co miało bmw w czasie kiedy w audi było 2.2 Turbo czy juz 2.7 Biturbo?? Wolnossace r6(defacto za***iste) ale do audi im brakowało :gwizdanie: Takie jest moje zdanie
Kierownik Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Dobra dobra ... ale co z żywotnościom ? Wszystko wyjdzie w praniu ... Jakoś nie widzę tego 381KM po przejechaniu np 300 kkm ... silniki coraz bardziej są wyżyłowane, a co za tym idzie bardziej awaryjne oraz ich żywot jest krótszy... Niech żyje w124 200d
Jordi Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 jak Audi nie może ogarnąć do końca 2.0TDi to co dopiero 313 konne 3.0Tdi...
badboy Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 BMW zawsze robiło lepsze silniki od Audi. O dziwo 3.0d jest o wiele trwalszym silnikiem niż 2.0d. Jak słyszę TDI VAG to aż mnie bierze ... Nowy 3.0d 381KM i 700nm , ale to będzie miało siłę ciągu... Ciekaw jestem jak z trwałością Co ty piszesz Audi pierwsze wprowadzilo bezposredni wtrysk w dieslu a także pierwszy silnik v6 diesla. Audi moze i robi teraz kupiaste silniki(wolnossaki) ale co miało bmw w czasie kiedy w audi było 2.2 Turbo czy juz 2.7 Biturbo?? Wolnossace r6(defacto za***iste) ale do audi im brakowało :gwizdanie: Takie jest moje zdanie chwalisz się tym że audi jako pierwsze wprowadziło kupę pod postacią diesla 2,5 v6 ? to trochę niezbyt poważne, aby zaliczać to do zasług, bo jaki był ten silnik każdy wie. Rozmawiamy o technologii obecnej, a tu BMW nie ma sobie równych, trzeba obiektywnie i szczerze przyznać.
Piotrek98igo Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 jak Audi nie może ogarnąć do końca 2.0TDi to co dopiero 313 konne 3.0Tdi...
ono Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Nie rozumiem , co niektórzy myślą że bmw sie nie psuje ? że nie padają wtryski , dwu masy , turbiny , elektronika , skrzynie ? Dobra dobra ... ale co z żywotnościom ? Wszystko wyjdzie w praniu ... mysliJakoś nie widzę tego 381KM po przejechaniu np 300 kkm ... silniki coraz bardziej są wyżyłowane, a co za tym idzie bardziej awaryjne oraz ich żywot jest krótszy... Niech żyje w124 200d decayed Masz racje , ale , to użytkownik wymaga wysilonego silnika , to użytkownik chce klekota który ma 400 KM i 800 Nm , każdy średnio rozgarnięty wie , że tym więcej KM z litra tym krótszy żywot silnika , jeśli to cie wnerwia kupujesz mniej wysilony i jeździsz dłużej . Może dla tego w ofercie Audi jest 3.0 TDI 204 KM jak i 313 KM .
MASATO Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 co do żywotności silników w nowych autach to celowa polityka firm a nie że nie potrafią zrobić dobrego silnika.... Co im z tego że stare 1.9Tdi na pompie robiły bez problemu 500kkm i więcej ? teraz chodzi o to aby nie zarabiać tylko na sprzedaży auta ale głownie na jego serwisowaniu oraz aby kupujący po chili znowu wrócił do salonu po nowe cacko gdyż stare już się rozlatuje ...
Wandej Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 BMW zawsze robiło lepsze silniki od Audi. O dziwo 3.0d jest o wiele trwalszym silnikiem niż 2.0d. Jak słyszę TDI VAG to aż mnie bierze ... Nowy 3.0d 381KM i 700nm , ale to będzie miało siłę ciągu... Ciekaw jestem jak z trwałością Co ty piszesz Audi pierwsze wprowadzilo bezposredni wtrysk w dieslu a także pierwszy silnik v6 diesla. Audi moze i robi teraz kupiaste silniki(wolnossaki) ale co miało bmw w czasie kiedy w audi było 2.2 Turbo czy juz 2.7 Biturbo?? Wolnossace r6(defacto za***iste) ale do audi im brakowało :gwizdanie: Takie jest moje zdanie chwalisz się tym że audi jako pierwsze wprowadziło kupę pod postacią diesla 2,5 v6 ? to trochę niezbyt poważne, aby zaliczać to do zasług, bo jaki był ten silnik każdy wie. Rozmawiamy o technologii obecnej, a tu BMW nie ma sobie równych, trzeba obiektywnie i szczerze przyznać. BMW nie ma sobie rownych?? No nie wiem z czym tak wymiataja Poczatki dieslow w bmw tez sa bardzo udane(czy tds)
dziadek Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 http://motoryzacja.interia.pl/samochody/premiery/news/fabryka-mocy-od-bmw-3-litry-3-turbiny-i-720-nm,1751486
pawel1380 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 grubo 4,7 w BMW 5 do paki.. przed programem... To będzie latać..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się