leddi Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Edit: rzućcie okiem własciciele a4 1.8t 150ps quattro na ost post Hey, Panowie pytanie do tych co maja o tym pojecie, czy na instalacji lpg ma prawo co jakiś czas wyskakiwać "check" czy nie. Gazownik powiedział mi, że to wina sondy lambda bo jest pasmowa czy jakąś tam... dodatkowo mam wrażenie ze go zalewa, bo czasami jak zgaszę na gazie to później długo kołuje zanim odpali silnik 1.8t 150ps quattro zawirusowany na 185(dane z hamowni z 2007r) LPG jest na: reduktor - kme silver/red wtryski magic jet (średnica 2.3, były 2.7 (bo teoretycznie ponoć na takich chodzi 180ps 1.8t, ale go dławiło) el. stag 300 isa2 poza tym mapa widziałem ze nie bardzo chce sie pokryć z ta benzynowa, ale że to świeża instalacja to gazownik powiedział żeby zrobił z pincet km to sie wtedy wyreguluje (próbowaliśmy wcześniej zmienić i jazda 5km ostra/spokojna/normalna) ale cały czas sie rozjeżdżała
lesjagl Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Skoro wyskakuje "check" to znaczy, że gazownik powinien siedzieć i szukać, kombinować, ustawiać itp itd... bo krótko rzecz mówiąc coś jest nie teges... znaczy zepsuł to niech naprawi.kropka.
Onkel Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Skoro wyskakuje "check" to znaczy, że gazownik powinien siedzieć i szukać, kombinować, ustawiać itp itd... bo krótko rzecz mówiąc coś jest nie teges... znaczy zepsuł to niech naprawi.kropka. Co ty w ogóle gadasz???? Gazownik to może mu te mapy poprawić skoro mówi, że są złe. CHECK może być tutaj zbiegiem okoliczności ( A przed założeniem gazu nie wyskakiwał?) Kolego masz VAG-a?? On prawdę Ci powie. Jeśli nie masz to spota podjechać i tam chłopaki Ci podłączą i wyjdą błędy jakie masz i dlaczego zapal się CHECK. Bo tak to możemy wróżyć i mogę wymienić: - katalizator pada (jeśli go masz) - pompa powietrza wtórnego albo coś z układem wtórnym, - itp. Najlepsze rozwiązanie VAG. Pozdrawiam
KANAL Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 A tam ukaze sie blad skladu mieszanki (podpinajac VAG) - blad 500 ileś. I przy prawidlowo wystrojonej instalacji nie powinien sie pojawiac - jesli nie swieci sie caly czas to byc moze jest to blad sporadyczny ale to nie zmienia faktu ze nie powinno go byc. Jak gosc nie potrafi wyregulowac instalacji to jedz do kogos innego a tego poinformuj ze odda Ci pieniadze (jesli gaz jest na gwarancji). Zebys wyeliminowal LPG skasuj bledy i pojezdzij na benie kilka dni. Obstawiam ze CHECK sie nie zaswieci.
leddi Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 zamówiłem już vaga, będzie niedługo to spr co i jak, check zniknął sam po 3 dniach bez odpiania klemy
Łukasz 23 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zdarza się i tak że sam gaśnie ale i tak go wywali za jakiś czas ,teraz to tylko vag ,dziwne że gazownik nie ma vaga żeby sprawdzić co autu dolega
leddi Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 sam nie wiem co mnie z tym lpg podkusilo, mam a8 4.0tdi i nigdy mi sie check nie zapalil, tu tylko zalozylem gazine i juz problemy no nic bede mial vag-a to sprawdze co jest przyczyna checka
juby_p Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 wtryski magic jet (średnica 2.3, były 2.7 (bo teoretycznie ponoć na takich chodzi 180ps 1.8t, ale go dławiło) Według karteczki załączanej do każdego magica to średnice powinieneś mieć około 3mm może 2,8 przy wyższym ciśnieniu.
bania Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Oprócz Checka coś się dzieje z samochodem ?
predki74 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Powiem tak mam ten sam silnik wtryski mj i średnica 2,2 a check będzie się wyświetlał błąd 17536 fuel trim ...... czyli żle wyregulowana instalacja u mnie jeszcze wariowała druga sonda za katem ale jak ją wyciąłem programowo to mam spokój . i jeszcze takie błędy 16804,17511,17536
krzysiekml Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 na pewno LPG szwankuje,przecież sam napisał ,że dopiero gazine założył, jechać do dobrego gaziarza na korekty i opanuje temat.
Onkel Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 na pewno LPG szwankuje,przecież sam napisał ,że dopiero gazine założył, jechać do dobrego gaziarza na korekty i opanuje temat. Tylko to zostaje. A nie mozesz podjechać na spota?? Na szybko chłopaki by Ci podpięli... Choć w sumie nawet nie wiadomo z jakiego woj. jesteś....
predki74 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 U mnie też do momentu założenia gazu nic nie było dopiero później zaczęło się takie uroki tego silnika .
grzemo Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 U mnie też do momentu założenia gazu nic nie było dopiero później zaczęło się takie uroki tego silnika . Kiepski gazownik a nie silnik, który jest dość prosty do zagazowania. Wystarczy dobrać dobre graty i ustawić na korekty i nie powinno być żadnych kłopotów.
juby_p Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Powiem tak mam ten sam silnik wtryski mj i średnica 2,2 a check będzie się wyświetlał błąd 17536 fuel trim ...... czyli żle wyregulowana instalacja u mnie jeszcze wariowała druga sonda za katem ale jak ją wyciąłem programowo to mam spokój . i jeszcze takie błędy 16804,17511,17536 Zakładałem LPG do skody 1.8T 150km i dysze są 2,5mm przy ciśnieniu 1,3 i mnożnik jest w prawidłowych przedziałach wiec na 2,2 i 180koni to na bank jest za ubogo we wspomnianej skodzie przez 30tys km nie było nawet jednego błędu mieszanki i instalacja niebyła strojona na korekty z vag .[br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 21:45_________________________________________________ Kiepski gazownik a nie silnik, który jest dość prosty do zagazowania nie taki prosty jakby się wydawało około 43koni z cylindra wiec dobre wtryski i znikome spadki ciśnienia potrzebne do tego pewno zapętlony wtrysk benzynowy.
leddi Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 oprócz czeka czuje ze trochę dławi go na niskich obrotach, nic strasznego ale tak jakby dostawał trochę za mało albo trochę za dużo gazu. Na trasie radom -wawa (205km) z wjazdem do centrum spalił 23.7l gazu wiec chyba tragedii nie ma choć wydawało mi sie ze powinien spalić kolo 20
juby_p Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 reduktor - kme silver/red Myślę ze możne nie ogarniać twojej mocy i jak masz silvera to pewno masz też miedź 6mm?[br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 21:55_________________________________________________ Na trasie radom -wawa (205km) z wjazdem do centrum spalił 23.7l gazu wiec chyba tragedii nie ma choć wydawało mi sie ze powinien spalić kolo 20 Spalanie porównaj do spalania benzyny przelicznik 1.2:)
predki74 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 mi pali 10 litrów w trasie a w mieście 11-....
leddi Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 no to sporo mniej, trasa trasie nie równa, dziś jechałem 100-120km także dość spokojnie, wydaje mi sie ze nie powinien 10l przekroczyć czy się mylę? no był pomysł wsadzić kme silver turbo, ale generalnie ten powinien obsłużyć moc do 220km także został i tak spory zapas wydawałoby
juby_p Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 no był pomysł wsadzić kme silver turbo, ale generalnie ten powinien obsłużyć moc do 220km także został i tak spory zapas wydawałoby mało który reduktor obsługuje tyle koni ile podaje producent zależy to tez od auta i innych niuansów montażowych, generalnie trzeba by sprawdzić u ciebie spadki ciśnienia. Dla porównania mięłam golda w 2.8 193km nie dawał rady temperaturowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się