grzegorzmen Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Mam pytanie do szanownych kolegów : Otóż czy podczas porannego uruchamiania obroty są u was podnoszone na wyższe czy też tak jak u mnie nawet jak było -10C to obroty 861obr/min. wydaje mi się że powinny być 1000-1200 a po chwili powinny systematycznie spadać do 861obr/min.
arturropa Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 ja po porannym rozruchu mam normalne 861 obr/min. i tak powinno być.
IDUAL Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 ja po porannym rozruchu mam normalne 861 obr/min. i tak powinno być. Rozumie że jeżeli mój silnik uruchamia ssanie i po rozruchu przy ujemnych mam ok 1100 to musze jechać do mechanika bo powinno być 861.
Wihajster Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Mam pytanie do szanownych kolegów : Otóż czy podczas porannego uruchamiania obroty są u was podnoszone na wyższe czy też tak jak u mnie nawet jak było -10C to obroty 861obr/min. wydaje mi się że powinny być 1000-1200 a po chwili powinny systematycznie spadać do 861obr/min. dobrze ci sie wydaje bo powinny być wyższe
Lukasz_N Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Niekoniecznie zawsze powinno byc 861 :> . ECU sam sobie ustala dawke i obroty na biegu jalowym w zaleznosci od sygnalow otrzymywanych z czujnikow.
Wihajster Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Niekoniecznie zawsze powinno byc 861 :> . ECU sam sobie ustala dawke i obroty na biegu jalowym w zaleznosci od sygnalow otrzymywanych z czujnikow. dlatego przy minusowych temperaturach powinny obroty być wyższe które po chwili spadaja na 860
żbik Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 ja po porannym rozruchu mam normalne 861 obr/min. i tak powinno być. Rozumie że jeżeli mój silnik uruchamia ssanie i po rozruchu przy ujemnych mam ok 1100 to musze jechać do mechanika bo powinno być 861. W dieslu nie ma ssania.. chyba, że jakąś laskę masz na pokładzie
Piotrek98igo Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 przy odpalaniu po dluzszym postoju i temp ~0C mam obroty okolo 1000 i po chwili normuja sie. w kazdym tdi z ktorym sie zetknalem tak bylo.
arturropa Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 ja po porannym rozruchu mam normalne 861 obr/min. i tak powinno być. Rozumie że jeżeli mój silnik uruchamia ssanie i po rozruchu przy ujemnych mam ok 1100 to musze jechać do mechanika bo powinno być 861. jeżeli czujesz taką potrzebę ja Ci wcale nie zabronie do niego jechać. nie spotkałem się aby silniki TDI miały "ssanie".
semi281 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 przy odpalaniu po dluzszym postoju i temp ~0C mam obroty okolo 1000 i po chwili normuja sie. w kazdym tdi z ktorym sie zetknalem tak bylo. Dokładnie tak. Im zimniej, tym dłużej trzyma podwyższone obroty.
pastaldo Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 U mnie sie zdarzyło może ze 2 razy przy jakichś -20*C. Na ogół od razu sa obrorty na normalnym poziomie.
mlodyy Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 munie zawsze jest normalnie,a tak zwane ssanie miałem w audi 80 1.6D
hellbean Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Rozruch mojego A4 sprzed roku: Audi A4 1.9 TDi AFN - Cold engine start normalne, że są zwiększone obroty.
Rekomendowane odpowiedzi