Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN++] Vulkanschwarz AVANT by Radim


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Elegancko, kręci do 5tys :eusathink: bo u mnie 4800obrotów jest 1,4bara jeszcze :decayed:

Ile zrobiłeś na sprzęgle że nie dawało rady? Moje po 2 latach uzytku nie dawało żadnych oznak ze mu źle,a ma ciut cieżej chociazby z napędu


Tak w ogóle skąd brałes wtryski?

Opublikowano

Gratuluje, mam nadzieję że fura będzie bezawaryjnie pokonywać następne tyś. kilometrów

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Elegancko, kręci do 5tys :eusathink: bo u mnie 4800obrotów jest 1,4bara jeszcze :decayed:

Ile zrobiłeś na sprzęgle że nie dawało rady? Moje po 2 latach uzytku nie dawało żadnych oznak ze mu źle,a ma ciut cieżej chociazby z napędu

Tak w ogóle skąd brałes wtryski?

Kowi, wtryski kupiłem od tego gościa http://allegro.pl/my_page.php?uid=1166029, tu jest też niby jego sklep inernetowy http://www.vag-tuning.pl/

Czy kręci do 5tyś, to nie wiem, bo szczerze mowiać za mało tym jeszcze jeździłem, podczas logowania i hamowania nie było potrzeby aż do tylu kręcić, a do tej pory nie miałem serca aż tak go rżnąć :decayed:

Co do sprzęgła no cóż, też myślałem że da rade, ma około 2 lata i ~35kkm przelotu, także prawie świeżynka.

Wcześniejszy set był mocniejszy i z tego co Gregor mówił na pompie był dość spory zapas paliwa, niestety musiał poucinać dawki, bo po 3mocniejszym przejezdzie sprzęgło przestało kleić :decayed:

Także, zastanawiam się co zrobić, najchetniej to widziałbym skrzynie 6'tke i tarczę 240mm i to by napewno rozwiązało wszelkie problemy ze sprzęgłem, jedyny minus - na chwilę obecną fundusze.

Więc druga opcja nowe sprzęgło AWX i wysyłka go na obicie kevlarem. I teraz pytanie, jak wygląda sprawa docisku? Jego też się wzmacnia? Robią to na Skoczylasa w Wawie? Może ktoś coś wie?

Edytowane przez radimm
Opublikowano

Armiego tu przywołam, on robił sprzęgło awx w wawie, chyba nie musisz kupowac nowego sprzęgła na obicie kevlarem, oni i tak zrywaja fabryczne materiały.

Opublikowano (edytowane)

Armiego tu przywołam, on robił sprzęgło awx w wawie, chyba nie musisz kupowac nowego sprzęgła na obicie kevlarem, oni i tak zrywaja fabryczne materiały.

Ostatnio pytałem i zdorbienie docisku i sprzęgła to koszt około 2k u Radzikowskiego. Da się taniej, np w Krakowie znalazłem poniżej 1k ale nie wchodząc w szczegóły robią to tak że po kilku miesiącach trzeba znowu zrzucać skrzynię. Po Radzikowskim ponoć takich jaj nie ma. Lepiej wsadzić skrzynię pod sprzęgło 240mm.

PS: Wysyła się swoje sprzęgło, nie musi być nowe.

Edytowane przez OGr
Opublikowano

Ja u Skoczylasa robiłem tarczę.

Oddałem nową i byłem zaskoczony bo zerwali okładzinę i założyli obitą kevlarem, dokładnie tak jak Kowi napisał.

Opublikowano

Piątkowa wizyta u Gregora10 :)

wykres.png

Na chwilę obecną ograniczyło nas... sprzęgło. Jak je ogarnę, Grzesiek jeszcze poczaruje przy ECU :wink:

A co do wizyty to jestem mega zadowolony - Grzesiek - człowiek klasa, podejście, wiedza, zaangażowanie - po prostu MISTRZ!

Co do auta - szał pyty, w porównianiu do poprzedniego setup'u to fruwa :banan:

Wynik zacny na 1,9 :) dobrze ze zadwolony z Gregora jestes, chodz Ty bo mi w sprawie softa nic nie odpisal jak zadalem kolejne pytania...

Opublikowano (edytowane)

Slawku, widziałem jego dzień pracy, on naprawdę może nie mieć czasu odpisywać :) dzwon do niego, jedno jest pewne, napewno będziesz zadowolony z jego roboty ;)

Edytowane przez radimm
Opublikowano

Własciwie większosć tunerów nie ma czasu, jak pracuja na codzień w tym a nie od świeta :wink: tak samo kiedyś było z rogalem, dodzwonicsie do niego to był mega fart, ale nie dziwie sie od czasu jak tam byłem, jeden wielki huk jest na tej hamowni podczas strojenia.

Opublikowano

IMG_20150721_203442620.jpg

W końcu spalanie po ostatnim strojeniu przetestowane:
Auto zaladowane + Klima + prędkości autostradowe 130-140km/h - realne 5,7L/100km, także całkiem nieźle :)
Niestety skrzynia biegów AFN całkowicie nie nadaje się na długie autostrady :thumbdown:

Opublikowano

chodzi po glowie 6 co ? :D skad ja to znam...

Opublikowano

Oj chodzi chodzi i pewnie za jakiś czas wpadnie,tym bardziej że za rok znów wakacje i psuje trochę Europy przejechać ; )

Tymczasem sprzęgło pojechało obić się kevlarem na skoczylasa :D

Opublikowano

sztywne bedzie czy 2mas?

Opublikowano

Dwumas zostaje, tarcza od awxa

Kilka sponatnicznych pstryknięć z ostatniego czasu:

hr1.jpg

hr2.jpg

hr3.jpg

hr55.jpg

Opublikowano

Kapkę niżej kolego ;-)

Opublikowano

Po zimie, bo teraz to musiałbym sprężynę o zwój uj***c ;)

2osoby + załadowane całe auto, V bieg

Opublikowano

Biegów brakuje :-)

Naciapane z bagażnika...

Opublikowano

Dziś 11listopada i dzień wolnego, także udało się w końcu coś przy aucie zrobić...

PB110902.jpg
tylko 312mm ale muszą wystarczyć, przynajmniej na razie.
Najśmieszniejsza niespodzianka dnia, to osłony od 288mm, które osłonami to chyba zbyt górnolotnie zostały nazwane :decayed:
porównanie 312 - 288

PB110914.jpg
tarcze 288-312

PB110915.jpg
i już na gotowo

PB110921.jpg
teraz żmudny czas docierana :decayed: ciekawe czy faktycznie będzie odczuwalna jakaś różnica
Opublikowano

Kolego ty jeszcze miałeś 288 przy tym turbo? Nie bales się?

Swoją drogą przy 288 były też inne większe oslony które od tych do 312 niewiele się różniły.

Naciapane z bagażnika...

Opublikowano

312 w B5 już całkiem przyjemnie hamują :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...