Kowi87 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Elegancko, kręci do 5tys bo u mnie 4800obrotów jest 1,4bara jeszcze Ile zrobiłeś na sprzęgle że nie dawało rady? Moje po 2 latach uzytku nie dawało żadnych oznak ze mu źle,a ma ciut cieżej chociazby z napędu Tak w ogóle skąd brałes wtryski?
wodz Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Gratuluje, mam nadzieję że fura będzie bezawaryjnie pokonywać następne tyś. kilometrów Pozdrawiam.
radimm Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Elegancko, kręci do 5tys bo u mnie 4800obrotów jest 1,4bara jeszcze Ile zrobiłeś na sprzęgle że nie dawało rady? Moje po 2 latach uzytku nie dawało żadnych oznak ze mu źle,a ma ciut cieżej chociazby z napędu Tak w ogóle skąd brałes wtryski? Kowi, wtryski kupiłem od tego gościa http://allegro.pl/my_page.php?uid=1166029, tu jest też niby jego sklep inernetowy http://www.vag-tuning.pl/ Czy kręci do 5tyś, to nie wiem, bo szczerze mowiać za mało tym jeszcze jeździłem, podczas logowania i hamowania nie było potrzeby aż do tylu kręcić, a do tej pory nie miałem serca aż tak go rżnąć Co do sprzęgła no cóż, też myślałem że da rade, ma około 2 lata i ~35kkm przelotu, także prawie świeżynka. Wcześniejszy set był mocniejszy i z tego co Gregor mówił na pompie był dość spory zapas paliwa, niestety musiał poucinać dawki, bo po 3mocniejszym przejezdzie sprzęgło przestało kleić Także, zastanawiam się co zrobić, najchetniej to widziałbym skrzynie 6'tke i tarczę 240mm i to by napewno rozwiązało wszelkie problemy ze sprzęgłem, jedyny minus - na chwilę obecną fundusze. Więc druga opcja nowe sprzęgło AWX i wysyłka go na obicie kevlarem. I teraz pytanie, jak wygląda sprawa docisku? Jego też się wzmacnia? Robią to na Skoczylasa w Wawie? Może ktoś coś wie? Edytowane 14 Lipca 2015 przez radimm
Kowi87 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Armiego tu przywołam, on robił sprzęgło awx w wawie, chyba nie musisz kupowac nowego sprzęgła na obicie kevlarem, oni i tak zrywaja fabryczne materiały.
OGr Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Armiego tu przywołam, on robił sprzęgło awx w wawie, chyba nie musisz kupowac nowego sprzęgła na obicie kevlarem, oni i tak zrywaja fabryczne materiały. Ostatnio pytałem i zdorbienie docisku i sprzęgła to koszt około 2k u Radzikowskiego. Da się taniej, np w Krakowie znalazłem poniżej 1k ale nie wchodząc w szczegóły robią to tak że po kilku miesiącach trzeba znowu zrzucać skrzynię. Po Radzikowskim ponoć takich jaj nie ma. Lepiej wsadzić skrzynię pod sprzęgło 240mm. PS: Wysyła się swoje sprzęgło, nie musi być nowe. Edytowane 13 Lipca 2015 przez OGr
Armi Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Ja u Skoczylasa robiłem tarczę. Oddałem nową i byłem zaskoczony bo zerwali okładzinę i założyli obitą kevlarem, dokładnie tak jak Kowi napisał.
slavko87 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Piątkowa wizyta u Gregora10 Na chwilę obecną ograniczyło nas... sprzęgło. Jak je ogarnę, Grzesiek jeszcze poczaruje przy ECU A co do wizyty to jestem mega zadowolony - Grzesiek - człowiek klasa, podejście, wiedza, zaangażowanie - po prostu MISTRZ! Co do auta - szał pyty, w porównianiu do poprzedniego setup'u to fruwa Wynik zacny na 1,9 dobrze ze zadwolony z Gregora jestes, chodz Ty bo mi w sprawie softa nic nie odpisal jak zadalem kolejne pytania...
radimm Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Slawku, widziałem jego dzień pracy, on naprawdę może nie mieć czasu odpisywać dzwon do niego, jedno jest pewne, napewno będziesz zadowolony z jego roboty Edytowane 14 Lipca 2015 przez radimm
Kowi87 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Własciwie większosć tunerów nie ma czasu, jak pracuja na codzień w tym a nie od świeta tak samo kiedyś było z rogalem, dodzwonicsie do niego to był mega fart, ale nie dziwie sie od czasu jak tam byłem, jeden wielki huk jest na tej hamowni podczas strojenia.
radimm Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 W końcu spalanie po ostatnim strojeniu przetestowane:Auto zaladowane + Klima + prędkości autostradowe 130-140km/h - realne 5,7L/100km, także całkiem nieźle Niestety skrzynia biegów AFN całkowicie nie nadaje się na długie autostrady
booster70 Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 chodzi po glowie 6 co ? skad ja to znam...
radimm Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Opublikowano 30 Lipca 2015 Oj chodzi chodzi i pewnie za jakiś czas wpadnie,tym bardziej że za rok znów wakacje i psuje trochę Europy przejechać ; ) Tymczasem sprzęgło pojechało obić się kevlarem na skoczylasa
radimm Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Opublikowano 31 Lipca 2015 Dwumas zostaje, tarcza od awxa Kilka sponatnicznych pstryknięć z ostatniego czasu:
radimm Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Po zimie, bo teraz to musiałbym sprężynę o zwój uj***c 2osoby + załadowane całe auto, V bieg
OGr Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Biegów brakuje :-) Naciapane z bagażnika...
radimm Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Opublikowano 11 Listopada 2015 Dziś 11listopada i dzień wolnego, także udało się w końcu coś przy aucie zrobić... tylko 312mm ale muszą wystarczyć, przynajmniej na razie. Najśmieszniejsza niespodzianka dnia, to osłony od 288mm, które osłonami to chyba zbyt górnolotnie zostały nazwane porównanie 312 - 288 tarcze 288-312 i już na gotowo teraz żmudny czas docierana ciekawe czy faktycznie będzie odczuwalna jakaś różnica
OGr Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Kolego ty jeszcze miałeś 288 przy tym turbo? Nie bales się? Swoją drogą przy 288 były też inne większe oslony które od tych do 312 niewiele się różniły. Naciapane z bagażnika...
Armi Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 312 w B5 już całkiem przyjemnie hamują
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się