Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AQD] B5 2.8 4x4 Tuning


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak skutecznie podkrecić moc silnika i NM na silniku 2.8?

Warto bawić sie w chipy ?

Jeśli tak to jakie?

Co jeszcze można modyfikować, turbo odpada, ew. kompresor...

Może ktoś ma takie 2.8 dłubane?

Opublikowano

Ten silnik jest nietuningowy. Chip nic nie daje. Koszta uturbienie czy wsadzenia kompresora spore a efekt marny. Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem (choć na świecie są kompresory). Najlepsza opcja swap na 2.7 lub sprzedaż i kupno S4/RS4 lub 1.8T i tam zabawa.

Tutaj możesz sie w wydech pobawić, stożek i chyba na tym sie konczy zabawa. uzyskasz dzwięk i w sumie nic więcej

Opublikowano

Ostatnio w dziale o swoim aucie byl ADR zachipowany,ale niestety jezdzil gorzej niz seria :confused4:

Opublikowano

Bez zmian mechanicznych chiptuning w silnikach wolnossących nie ma najmniejszego sensu, a co kierowało użytkownikiem w dawaniu chipa do ADR-a... witki opadają.

Opublikowano

sensowny dolot,wydech, obrobka mechaniczna glowicy z planowaniem i program - koszt minimum 4tys. Warto jak program do 1.8t mozna miec za 1tys i takie same, jak nie lepsze rezultaty bez zmiany osprzetu ? A i 1.8t mniej spalac bedzie ;)

Opublikowano

Ostatnio w dziale o swoim aucie byl ADR zachipowany,ale niestety jezdzil gorzej niz seria :confused4:

Ale za to jak ładnie sprzęgło palił i ponoć brał wszystko jak leci spod świateł :gwizdanie:

To nie jest silnik do podnoszenia mocy, koszty niewspółmierne do potencjalnych rezultatów, do zabawy w tuningi trzeba było kupić 1.8T. Były kiedyś dostępne kity z kompresorem chociażby firmy PES, ale koszt zakupu, sprowadzenia z US i montażu byłby rzędu 2 gratów, do których ten kompresor można było założyć.

Opublikowano

i lecial 230km/h i to nie byl maks

SORY ZA OT.

Opublikowano

Ten silnik jest nietuningowy. Chip nic nie daje. Koszta uturbienie czy wsadzenia kompresora spore a efekt marny. Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem (choć na świecie są kompresory). Najlepsza opcja swap na 2.7 lub sprzedaż i kupno S4/RS4 lub 1.8T i tam zabawa.

Tutaj możesz sie w wydech pobawić, stożek i chyba na tym sie konczy zabawa. uzyskasz dzwięk i w sumie nic więcej

Jest u nas na forum 2.6 V6 z Kompresorem mtm`a i ma w okolicach 230KM :cool1:

Opublikowano

Ten silnik jest nietuningowy. Chip nic nie daje. Koszta uturbienie czy wsadzenia kompresora spore a efekt marny. Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem (choć na świecie są kompresory). Najlepsza opcja swap na 2.7 lub sprzedaż i kupno S4/RS4 lub 1.8T i tam zabawa.

Tutaj możesz sie w wydech pobawić, stożek i chyba na tym sie konczy zabawa. uzyskasz dzwięk i w sumie nic więcej

Jest u nas na forum 2.6 V6 z Kompresorem mtm`a i ma w okolicach 230KM :cool1:

Poka :mysli:

Opublikowano

Ten silnik jest nietuningowy. Chip nic nie daje. Koszta uturbienie czy wsadzenia kompresora spore a efekt marny. Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem (choć na świecie są kompresory). Najlepsza opcja swap na 2.7 lub sprzedaż i kupno S4/RS4 lub 1.8T i tam zabawa.

Tutaj możesz sie w wydech pobawić, stożek i chyba na tym sie konczy zabawa. uzyskasz dzwięk i w sumie nic więcej

Jest u nas na forum 2.6 V6 z Kompresorem mtm`a i ma w okolicach 230KM :cool1:

To wynik kiszka jak na poniesione koszty.
Opublikowano
Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem

Bo jeszcze nie wiedziałeś co to brum brum :polew: :polew: :polew: :polew:

10 lat temu przerabiałem w VTG 2.8 na 2.8 Biturbo , efekt : 300 KM , koszt 12 tyś zł . Grześkowi do tej pory ta A6 się śni :polew:, generalnie mod bez sensu !!!

Opublikowano

To jest do dwunastozaworowych v6, a cena wyjdzie taka, że 2 takie auta tyle nie kosztują :wink4: naprawdę lepiej to 2.8 byłoby mu sprzedać i tak jak mówi wziąć 2.7biT.

Opublikowano

Ten silnik jest nietuningowy. Chip nic nie daje. Koszta uturbienie czy wsadzenia kompresora spore a efekt marny. Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem (choć na świecie są kompresory). Najlepsza opcja swap na 2.7 lub sprzedaż i kupno S4/RS4 lub 1.8T i tam zabawa.

Tutaj możesz sie w wydech pobawić, stożek i chyba na tym sie konczy zabawa. uzyskasz dzwięk i w sumie nic więcej

Jest u nas na forum 2.6 V6 z Kompresorem mtm`a i ma w okolicach 230KM :cool1:

Poka :mysli:

Nie wiem ktory użytkownik to miał, ale miał w podpisie 2.6 v6 + kompresor mtm i 160kW :gwizdanie: Ale chyba nie był zbyt aktywny :decayed:

Opublikowano
Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem

Bo jeszcze nie wiedziałeś co to brum brum :polew: :polew: :polew: :polew:

10 lat temu przerabiałem w VTG 2.8 na 2.8 Biturbo , efekt : 300 KM , koszt 12 tyś zł . Grześkowi do tej pory ta A6 się śni :polew:, generalnie mod bez sensu !!!

Przecież to era kamienia łupanego :decayed:

Opublikowano

Ten silnik jest nietuningowy. Chip nic nie daje. Koszta uturbienie czy wsadzenia kompresora spore a efekt marny. Nie spotkałem się w Polsce z takim projektem (choć na świecie są kompresory). Najlepsza opcja swap na 2.7 lub sprzedaż i kupno S4/RS4 lub 1.8T i tam zabawa.

Tutaj możesz sie w wydech pobawić, stożek i chyba na tym sie konczy zabawa. uzyskasz dzwięk i w sumie nic więcej

Jest u nas na forum 2.6 V6 z Kompresorem mtm`a i ma w okolicach 230KM :cool1:

Poka :mysli:

Nie wiem ktory użytkownik to miał, ale miał w podpisie 2.6 v6 + kompresor mtm i 160kW :gwizdanie: Ale chyba nie był zbyt aktywny :decayed:

był był, ale mało się udzielał, co do kolegi to zawsze możesz kaskę wyłożyć, będziesz miał niepowtarzalny silnik na forum :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...