Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Wytrzymałość przedniego zawieszenia


wicior123

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ja to nie wiem o co 'kaman' z wahaczami. W poprzednim aucie passat b5 na początku poleciały banany... wymieniłem na jakąś tanizne.. potrzymały długo... potem górne wymieniałem już tylko na trw lub febi.. średnio trzymały potem ktoś powiedział mi że robie błąd wymieniając pojedyńczo a mając część jeszcze z oryginału na którym mogą być luzy więc wymieniłem od razu cały przedni zawias na lemfordera, nie wiem czy to kwestia wkładania tego zawiasu ale po 5tys zaczęły pukać pierwsze wahacze..

Kolega w a6 wkładał lmo tylko i wyłacznie i ostatnio po 5tys poleciał mu banan zaraz po chwili kolejny górny itd...

Ja w swojej a4 mam już naganiane 230tys wszystko oryginał... od 160tys w kraju więc nalatane po polskich drogach 70tys i dopiero zaczyna coś lekko pukać w górnych....

Jeżeli fabryka wstawiła wahacze które potrzymały te 230tys to gdzie one są? Nie wiem czego to jest problem ale może problem leży w wymianie wahaczy? Może nawet najgorszy szrot będzie lepiej chodził jeżeli prawidłowo go się wymieni? Kiedyś passata serwisowałęm u kolesia co nie miał podnośnika wymieniał all z kanału.. i mówię wam odnoszę wrażenie, że nawet szrotowe banany potrzymały więcej niż trw/febi czy lmo :/

Passat B5 patrz A4 B5. A6 które masz na myśli? z jakiego rocznika?

A4 B6 jak teoria a tym bardziej praktyka pokazuje jednak nie chodzi na tym zamym zawiasie co poprzednia generacja... i stąd różnica. Ja dobijam do 200 000 i też wszystko jak należy na ori z fabryki. W sumie często powtarzane są mity o słabym zawiasie w A4, a tak naprawdę problem dotyczy tylko pierwszej generacji. Wielu też powtarza, że A4 to to samo co passat - a tu niespodzianka, od drugiej generacji A4 nie ma już ani zawiasu ani tym bardziej płyty podłogowej dzielonej z paskiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wahacze firmy MG przejechane 40tys cos mi tlucze w prawym kole kupilem znowu caly komplet zawieszenia za 600zl bo myslalem ze juz pewnie znowu wszytsko do wymiany bedzie zajezdzam dzis na szarpaki a tam wychodzi jeden wahacz gorny tylny :kox: jestem kur.... mega happy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim aucie zanim przyjechalo do Polski z Włoch zostaly zalozone wahacze oryginalne OOOO ,cena wyniosla mnie 500 ojro,przejechane juz mialy okolo 6kkm we Włoszech i teraz 20kkm u nas i nic nie stuka ani nie puka :tongue4: :tongue4: zobaczymy jak bedzie dalej ;) tylko szkoda ze u nas ciezko jest je dostac,no chyba ze w ASO ;)) pozdro ,jezeli ktos by znalazl gdzies sklep z tymi czesciami ,to prosze aby zamiescil ;p przyda sie na przyszlosc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a ja kupilem auto uzywane i ma zrobione 200000 km i nic nie wymienialem powiem tylko ze ja zrobilem tm autem 76 tys ale wiekszosc czasu spedzam w dani i sa to km natrzaskane na utostradach niemieckich,dunskich i troche polskich,ico?wytrzymuje?a no wytrzymuje i mysle ze duzy wplyw ma na to styl jazdy oj penie bardzo duzy,bo co by jescze innego?[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 18:04_________________________________________________do tych dwustu dobielem 4 dni temu ja wracalem do dani!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem na all dwa banany febi za coś ponad 500zł i co?od samego początku końcówki wydawały mi się luźne i 10 tyś i tłuką jak cholera.więc teraz będzie włożony deckermann za 70 zl za szt. i może ktoś mówić że to szajs ale jak przejadę tyle samo to będzie dobrze.a porównanie cen jakie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem na all dwa banany febi za coś ponad 500zł i co?od samego początku końcówki wydawały mi się luźne i 10 tyś i tłuką jak cholera.więc teraz będzie włożony deckermann za 70 zl za szt. i może ktoś mówić że to szajs ale jak przejadę tyle samo to będzie dobrze.a porównanie cen jakie

A skąd wiesz, że były oryginalne skoro kupowałeś je na allegro?

Kup oryginalne wahacze febi i wtedy wypowiadaj się o ich wytrzymałości :gwizdanie:

U mnie siedzą febi od jakiś 40k km i jest cichutko a nie mają lekko (gleba 40/60 i 17')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie wymieniałem wahaczy, w marcu wymieniłem jednego lemfordera (z pierwszego montażu) na lemfordera. Wcześniej wymieniałem na febi.

Mnie tylko wkurzają ludzie, którzy kupują części z niepewnego źródła (allegro to miejsce,gdzie legalnie można sprzedawać podróbki) a później mówią:

lemforder szajs, febi tragedia a master sport są super.

_________________________________________________

Majki, zaciekawiłeś mnie swoim stwierdzeniem :mysli:

Coś w tym może być: różne fabryki - różne kontrole jakości (coś jak toyota produkowana w Europie a ta produkowana w Japonii).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majki, zaciekawiłeś mnie swoim stwierdzeniem :mysli:

Coś w tym może być: różne fabryki - różne kontrole jakości (coś jak toyota produkowana w Europie a ta produkowana w Japonii).

mi Febi poleciał po 15 tys km,kolega mechanior mi odradził właśnie Febi na na rzecz jakiejś belgijskiej marki Sidem bodajże :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez wakacje miałem okazje wymienić wahacze w kilku passatach. Różnica jaką zauważyłem pomiędzy wahaczami róznych producentów to... ilość smaru. Ściskając osłonę gumową sworznia w oryginalnym Lemku słyszy się wewnątrz smar, w innych nie.

Tutaj pojawia się moja propozycja: może by tak kupując wahacze dołożyć do osłon jakiegoś dobrego smaru ( z dwusiarczkiem molibdenu) przed założeniem ?

Myślę, że warto spróbować bo to kosztuje niewiele pracy, a być może zrobi dużą różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio (jakieś 2 tys. km temU) wymieniłem komplecik na Mastersport bo sie ori posypało po ok. 30 tys. na polskich dziurawych drogach. Wyszedłem ze słusznego poniekąd założenia że i tak za max. 2 lata lub 40-50 tys. km trzeba będzie wymienić wszystko "od pieca" więc nie przesadzałem w inwestowanie a auto. Co do samego montażu - robiliśmy ze znajomym mechanikiem, więc widziałem całą procedurę wymiany i KAŻDĄ gume smarował smarem grafitowym, z prostego powodu - uszczelnienie przed wodą z piachem i cała resztą syfu z drogi. Więc wydaje mi się że (pomijając ewidentny szajs typu komplet za 430 zł :polew: ) sposób i jakość montażu ma większe znaczenie od marki samych części (poza wspomnianym wcześniej EWIDENTNYM szajsem)

Ms za około 600 zł + porządne końcówki drążków (te z MS są fatycznie niehalo) + dobra robota mechanika i powinno być ok.

Pzdr dla wszystkich wymieniających :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odróżnić ori febi czy lemf od podróbek ?bo może nast. razem poradzę się na forum co kupić wklejając link?I jestem ciekaw czy znawcy tematu bezbłędnie wybiorą te na których "zrobię" przynajmniej 30 tys a nie 10.byłbym w stanie zaryzykować pieniądze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odróżnić ori febi czy lemf od podróbek ?bo może nast. razem poradzę się na forum co kupić wklejając link?I jestem ciekaw czy znawcy tematu bezbłędnie wybiorą te na których "zrobię" przynajmniej 30 tys a nie 10.byłbym w stanie zaryzykować pieniądze...

Kupuj u TOM77, płacisz w cenach praktycznie hurtowych bo jest zniżka dla klubu i masz gwarancję, że to oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odróżnić ori febi czy lemf od podróbek ?bo może nast. razem poradzę się na forum co kupić wklejając link?I jestem ciekaw czy znawcy tematu bezbłędnie wybiorą te na których "zrobię" przynajmniej 30 tys a nie 10.byłbym w stanie zaryzykować pieniądze...

Kupuj u TOM77, płacisz w cenach praktycznie hurtowych bo jest zniżka dla klubu i masz gwarancję, że to oryginał.

Kolega marcelinho pytał jak odróżnić a nie gdzie ma kupować :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odróżnić ori febi czy lemf od podróbek ?bo może nast. razem poradzę się na forum co kupić wklejając link?I jestem ciekaw czy znawcy tematu bezbłędnie wybiorą te na których "zrobię" przynajmniej 30 tys a nie 10.byłbym w stanie zaryzykować pieniądze...

Kupuj u TOM77, płacisz w cenach praktycznie hurtowych bo jest zniżka dla klubu i masz gwarancję, że to oryginał.

Kolega marcelinho pytał jak odróżnić a nie gdzie ma kupować :mysli:

Po co się bawić w rozróżnianie jak można mieć wahacze z pewnego źródła za tę samą kasę co z allegro.

Był temat jak odróżnić podrabiane wahacze od tych oryginalnych, wystarczy poszukać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co się bawić w rozróżnianie jak można mieć wahacze z pewnego źródła za tę samą kasę co z allegro.

nigdy nie wiesz,kiedy to tego "pewnego źródła" przedostanie się paczka z lewizną,więc warto wiedzieć na co zwrócić uwagę :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...