topor Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 co masz co masz? powiem krotko... TDI + Brak kata + remus... :slina: :slina:
Kierownik Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 no prosze... wyrezales sobie Remusa ?
topor Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Opublikowano 10 Lutego 2010 a i owszem:) irytowały mnie fajki od diesla przy body S4
Michał Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Karole dawaj fotki, filmy, nagrania jestem ciekawy jak to teraz chodzi
aju Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 fajny wydeszek a osłona mi się nie widzi.... i jeszcze chyba tam śruba wystająca jest koło zbiorniczka
mech15 Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 ja to taka zamontuje http://allegro.pl/item912290858_koncowka_tlumika_swiecaca_nakladka_led_czerwona.html ale opuść ją do asfaltu, żeby to światło się rozlewało po nim jak płomienie
topor Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Opublikowano 11 Lutego 2010 no faje rade, a jak gra i co z kosztami ? mi ogolnie bardziej podchodza owalne koncowki. hmmm koszta, kosztami...;p gra za***iście, dzwiek stał sie bardziej basowy co moze wydawac sie niemozliwe -w aucie jest cicho i bardzo przyjemnie;) wyglad koncowek tez jest ok, ale srednica mogalby byc nieco mniejsza, mysle jednak ze do duzej masywnej felgi bedzie to pasowac. fajny wydeszek a osłona mi się nie widzi.... i jeszcze chyba tam śruba wystająca jest koło zbiorniczka CIii osłona w trakcie rezania:D bedzie to inaczej.... i w ogole zmieni to kolor
PABLO Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 no faje rade, a jak gra i co z kosztami ? mi ogolnie bardziej podchodza owalne koncowki. hmmm koszta, kosztami...;p gra za***iście, dzwiek stał sie bardziej basowy co moze wydawac sie niemozliwe -w aucie jest cicho i bardzo przyjemnie;) wyglad koncowek tez jest ok, ale srednica mogalby byc nieco mniejsza, mysle jednak ze do duzej masywnej felgi bedzie to pasowac. Ja szukam takiej końcówki w takiej średnicy a nie całego wydechu sportowego bo miałem KM INFERNO http://www.allegro.pl/item904182740_tlumik_basowy_km_malon_inferno_zorro.html i przymuliło go przez to, dlatego wyszukałem ori wydech do 2.6 a stary KM do kosza i znowu odżyło Ale na takie końcówki to bym się skusił, topor jak byś miał jakieś namiary to daj cynka
Ambro Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Najlepiej rurę przelotową :naughty: topor zarzuć filmik jak to brzmi
SoMeS Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Najlepiej rurę przelotową :naughty: topor zarzuć filmik jak to brzmi tak jak u mnie
topor Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Opublikowano 11 Lutego 2010 panowie Tunerzy... tak dla waszej info... przy wylocie musi byc odpowiednia kompresja wiec wywalanie wszytskich tlumikow mija sie z celem...
SoMeS Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 panowie Tunerzy... tak dla waszej info... przy wylocie musi byc odpowiednia kompresja wiec wywalanie wszytskich tlumikow mija sie z celem... omawiałem temat w Dynosofcie teraz.. i powiem Ci jedno... bullshit
Ambro Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 panowie Tunerzy... tak dla waszej info... przy wylocie musi byc odpowiednia kompresja wiec wywalanie wszytskich tlumikow mija sie z celem... Wszystko zależy od rodzaju, mocy i charakterystiki pracy silnika. W A4kach opłaca się wywalać tłumiki środkowe i końcowe przy mocach 300< natomiast np. w EVO można wpierdzielić 2,5-3 cala na całej długości i hulać
Krycha Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 panowie Tunerzy... tak dla waszej info... przy wylocie musi byc odpowiednia kompresja wiec wywalanie wszytskich tlumikow mija sie z celem... Tyczy się to głównie silników wolnossacych
SoMeS Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Tyczy się to głównie silników wolnossacych bingo
Rekomendowane odpowiedzi