LCQ Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 najważniejsze byś zainwestował w dobre opony (ważne by były nowe ewentualnie ok 7 mm bieżnika oraz DOT do 3 lat) które mają zmniejszoną podatność na aquaplaning, wydaje mi się że poszukujesz opon kierunkowych ze średnią twardością mieszanki bieżnika, co za tym idzie dobrymi właściwościami trakcyjnymi ale też nie najmniejszą ścieralnością, wydaje mi się że takie opony spełniły by Twoje oczekiwania
RAWULI Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 zamiast szerszych opon montuj to: http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf6q :wink4: :wink4: a co to to ? :gwizdanie:
Gwerty Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2012 Coś jak szpera tylko lepsze a moze ktos lopatologicznie wytłumaczyc czemy lepsze ale cena powala
jedrekx Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 spokojnie bierz 225. w koleinach nie będziesz latał, wszystko jest w porządku. w koleinach to dopiero lata się na 245 albo 255
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 zamiast szerszych opon montuj to: http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdf6q :wink4: :wink4: a co to to ? :gwizdanie: TorSen
A-rek Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 spokojnie bierz 225. w koleinach nie będziesz latał, wszystko jest w porządku. w koleinach to dopiero lata się na 245 albo 255 ja i na 225 latałem w koleinach, gdy zmieniłem opony na 215 jak ręką odjął :gwizdanie:
evil_71 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Coś jak szpera tylko lepsze a moze ktos lopatologicznie wytłumaczyc czemy lepsze ale cena powala Poczytaj o dyferencjale w Fordzie Focusie RS mkII. To cudeńko ze zdjęć podobno działa podobnie, jak właśnie w RS`ie. Efekt jest taki, że moment jest lepiej przekazywany na koła napędowe, nie ma efektu torque steering itp. (podobno ). Co do tematu, to przy feldze 8" musowo oponka 225. Nie ma sensu kombinować z mniejszym rozmiarem.
Dev Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 to cudenko nie jest podobne ale identyczne
kaczmar13 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Gwerty, ja bym proponował spojrzeć z innej strony. felga 8J ET35 to już niemal granica tego co wejdzie z przodu, jeśli autko zglebione to z 225 może być zwyczajnie problem z obcieraniem na zakrętach i w tej sytuacji 215 może okazać się lepsze bo delikatnie się rozciągnie i da więcej miejsca między oponą a błotnikiem. Moim zdaniem to jedyna istotna i odczuwalna różnica między 215 a 225 w tym przypadku. Jeśli autko nie glebione... bierz po prostu ten rozmiar, w którym uda Ci się kupić lepsze oponki.
jedrekx Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 spokojnie bierz 225. w koleinach nie będziesz latał, wszystko jest w porządku. w koleinach to dopiero lata się na 245 albo 255 ja i na 225 latałem w koleinach, gdy zmieniłem opony na 215 jak ręką odjął :gwizdanie: no nie wiem, ja mam teraz 225/50/17 i w koleinach w ogóle mnie nie rzuca dopiero obawiam się jak założę letnie 255/35/19
markus85 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Ja mam 215 tyle że na 50 i 17" i jest mega dobrze, w koleinach nie miota, a felga ma 8,5J.
A-rek Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Ja mam 215 tyle że na 50 i 17" i jest mega dobrze, w koleinach nie miota, a felga ma 8,5J. no co ty gadasz zaraz cię zje*ią że masz za wąską opone na tak szerokie felgi
markus85 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Ja mam 215 tyle że na 50 i 17" i jest mega dobrze, w koleinach nie miota, a felga ma 8,5J. no co ty gadasz zaraz cię zje*ią że masz za wąską opone na tak szerokie felgi Sam mi ją doradziłeś i chwała Ci za to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się