Kowi87 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 (edytowane) Jak wiadomo silnik 1,9 czy to na pompie czy na pompowtryskach jest łatwy w tunnigu, co pewien czas ktos pyta sie co za ile i ile będzie. Postanowiłem zgromadzic informacje w jednym wątku. Decydujac sie na tunnig diesla pamietajcie BOX to ZŁO Silniki VP W skrócie Silniki AFN/AVG, w przypadku AHU/1Z jest nieco inaczej na poczatku, trzeba przerobić turbo na wersje z VNT wysterowac układ podcisnien i zmienić kompa na 16bit. W silinkach 90km(poza AHH) jest mniej wydajna pompa wtryskowa z tzw krótką falą, do tego skrzynia biegów jest krótsza od tej montowanej w modelach 110km. Osiągnięte wyniki są zalezne od stanu motorowni Silnik 1Z/AHU z turbiną bez zmiennej geometrii mozna zmodzić w alternatywny sposób, dzieki zastowaniu większego turbo na WG, GT1549S. AHU+216+GT1549S daje nam pewnie 140-150km AHU+216+GT1549S+11mm - 150-170km Można pokombinować z większymi wtryskami, ale wydajność tej turbiny kończy sie na 180km. Więc można to podzielić na poszczególne etapy Seryjny AFN 0-100 robi w 11,5-12s, Q +1s Etap 1 - program - wyciecie kata Wynik - 135-140km 300-320nm Przyrost - 25-35km 30% Koszt - 700-1200zł Przyspieszenie 0/100 - 9,5-10s urywa ok 2s od serii Etap 2 - zmiana turbo na AWX - program - wyciecie kata Wynik - 140-150km 325nm Przyrost - max 40km Przyspieszenie - 9s koszt - 2tys przy załozeniu że soft kosztuje 1200zł, turbo uzywka 600-700zł Przykładowy wykres http://images35.fotosik.pl/69/72b9d3b7c7e44826m.jpg Mniej wiecej to samo wyjdzie przy zmianie samych wtrysków na 216 zostawiając seryjne turbo. Etap 2.1 - zmiana turbo na AWX - wtryski 216(bosio lub Bosch) - FMIC - program - wyciecie kata - zmiana sprzęgła np AWX Wynik 150-160km max 350nm Przyrost - 40-50km Przyśpieszenie 8,5-9s Koszt -3-3,5tys na bide + 500 za sprzegło program - 1200/turbo - 700/FMIC-800/wtryski- 1000 Przykładowy wykres http://s1.postimage.org/4kz7mar4r/IMG_0751.jpg Etap 2,2 - turbo BRD - wtryski 216(bosio lub Bosch) - FMIC - wyciecie kata - program - zmiana sprzegła na AWX Wynik 155-170km Przyrost - max 60km Przyspieszenie - 8s (wysokie 7 do zrobienia) Koszt - ~5tys turbo - 1200/wtryski - 1000/FMIC - 800/program - 1200/sprzegło - 500 ewentualnie koło dwumasowe 1000 Przykładowy wykres http://img9.imageshack.us/img9/8076/dscn2466mi.th.jpg Etap 2,3 to samo co poprzedni tylko wtryski 230 dziesietne sekundy urwie w przyspieszeniu, koszt wiekszy zakupu wtrysków 1100zł no wiec finalnie ~5tys Przykładowy wykres http://img688.imageshack.us/img688/4834/wykresx.th.jpg Etap2,4 - turbo hybryda/BRD - wtryski 216(bosio lub Bosch) - FMIC - mocniejsze sprzęgło np. AWX - pompa 11mm - program Wynik - 160-175km 350-370nm Przyrost max 65km Przyspieszenie 7,5-8s Koszt- 5-6tys+ 1tys za dwumas turbo - 1200/wtryski - 1000/FMIC - 800/sprzęgło - 500/pompa(samoróba/używka/przeróbka regeneracja) - 500-1500/ program - 1200 Etap3 - turbo hybryda- BRD - wtryski 230 - pompa 11mm - FMIC - sprzęgło AWX - program Wynik 175-190km Przyśpieszenie 7-7,5s Przyrost - 80km Koszt 6,5tys +1tys dwumas turbo - 1200/wtryski - 1100/FMIC - 800/pompa - 500~1500/sprzegło wzmocnione - 700/program-1200 Przykładowy wykres http://s14.postimage.org/qv0frll19/wykresik_185_377.jpg Etap 4 - Pompa 11mm - Turbo BRD - Wtryski 260 - Mapsensor 2bar - FMIC - program - wzmocnione sprzegło Wynik 190-200 400-420nm Przyrost - 90km Przyspieszenie ponizej 7s spokojnie Koszt - 6-7tys turbo BRD - 1200/ wtryski - 1600/FMIC - 1000(większy)/mapsensor + orurowanie - 500/sprzegło - 700~1000/ program - 1200 Etap 4,1 - pompa wtryskowa 11 - 230/240-tki - GTB17vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret) - FMIC - dolot + kolektor dolotowy AWX - wzmocnione sprzęgło - wałek SDI z oznaczeniem 38E - kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju - wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy Wynik: 205-220km http://s8.postimage.org/vk1qoacxt/156689_497036996981220_1866988878_n.jpg Etap 4,2 - pompa wtryskowa 11 hybrydowa - 250-tki - GTB17vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret) - FMIC - dolot + kolektor dolotowy AWX - wzmocnione sprzęgło - wałek SDI z oznaczeniem 38E - kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju - wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy Wynik: 215-225km http://s8.postimage.org/vk1qoacxt/156689_497036996981220_1866988878_n.jpg Tu jest kres 17ki, nie ma sensu ładować większych wtrysków pod te turbo Etap 5 Wynik 240-260km - 460nm - słupek silnika po kompleksowej przeróbce wzmacniajacej min dół od ARL góra z ASV - Turbo GT2260V z kolektorem customowym - FMIC z orurowaniem - wydech 2.5c" z DP 3" - pompa wtryskowa tzw. "11tka" z dodatkowymi zmianami - wtryskiwacze z koncówkami Fratelli Bosio Race 0,260 - sportowy filtr powietrza - duzy MAP-sensor - mocne sprzegło z kołem jednomasowym Przyspieszenie: 90% aut objeżdzasz na ulicy Koszt ponad 10tys Przykładowy wykres MR-MOTORS - chiptuning / kompleksowe modyfikacje programowe oraz mechaniczne / warsztat samochodowy / Etap 5,1 - pompa wtryskowa 11 hybryda - 260-tki - GTB20vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret) - FMIC - dolot + kolektor dolotowy AWX - wzmocnione sprzęgło - wałek SDI z oznaczeniem 38E - kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju - wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy Wynik: 220-240km http://s8.postimage.org/vk1qoacxt/156689_497036996981220_1866988878_n.jpg Etap 5,2 - pompa wtryskowa 11 hybryda - 260/270-tki - GTB22vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret) - FMIC - dolot + kolektor dolotowy AWX - wzmocnione sprzęgło - wałek SDI z oznaczeniem 38E - kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju - wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy Wynik: 230-260km wynik zalezny od kondycji http://s8.postimage.org/vk1qoacxt/156689_497036996981220_1866988878_n.jpg Etap 5,3 - pompa wtryskowa 11 hybryda - silnik hybryda AWX/AGP - 290-tki - GTB22vkLR hybryda - FMIC - dolot + kolektor dolotowy AWX/hybryda - wzmocnione sprzęgło/jednomas - wałek SDI z oznaczeniem 38E - kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju - wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy Wynik: 260-300km http://s8.postimage.org/vk1qoacxt/156689_497036996981220_1866988878_n.jpg Są jeszcze wtryski 0,310 na moce 300+, ale trzeba sie liczyc z tym że wtryski firm trzecich zywotność mają kiepską, tak wiec warto po sezonie sprawdzić ich stan. Tyczt sie to wszystkich wtrysków hybrydowych. Inne opcje: Stage 3 - GTB17 -wtryski 216 -pompa 11mm -fmic Wynik: 190/380 Stage 3.1 -GTC1549 177KM/GTD1449 - wtryski -0,230 -pompa 11/hybryda -fmic wynik ~ 210KM/400NM Stage 3.2 -GTB2056 - wtryski 0,260 -pompa11/hybryda -fmic Wynik ~250KM/450NM Stage 3.3 -GTB2060 - wtryski 0,290 - pompa 11/hybryda -fmic wynik~ 270KM/500NM Stage 3.4 - GTB2060 -wtryski 0.310 - pompa 12 -fmic wynik ~290KM/520nm Stage 3.5 -GTB2260 -wtryski 0,310 -pompa 11 -fmic Wynik 310KM/540NM Stage 3,6 - GTB2265 - wtryski 0,360 - pompa 12 - fmic Wynik 350KM/600NM Dodatkowe koszty Od etapu 2 należało by dodatkowo doliczyc - zmiana wężyków podcisnienia - koszty max 50zł - zmiana hamulców na 312 (jarzma od 60zł/szt) tarcze i klocki koszt - 400zł Cytat Od czeego szukać Golf IV 1.8T 180 AUQ / 2.3 170KM AQN / 2.8 204KM AQP AUE BDE A3 1.8T 180KM AJQ APP ARY AUQ S3 209KM AMK / APY BAM Leon 1.8T 180KM APP AUQ / 209KM AMK / 225KM BAM / 2.8 AUE New Beetle 1.8T 180KM AWP BNU / 2.3 170KM AQN Toledo 1.8 T APP AUQ / 2.3 170KM AQN Octavia RS 1.8T 180KM AUQ / Superb 2.8 193KM AMX / 2.5 TDI 155KM AYM / 163KM BDG A6 C5 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH do 2002r. Passat 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH TT 8N 1.8T 150KM AUM / 163KM BVP / 180KM AJQ APP ARY AUQ / 190KM BVR / 224KM APX BAM / 240KM BFV - zmiana kolektora ssącego na AWX - koszt 50-150zł w tym flansza do usunięcia EGR - uszczelki pierdołki i inne srubki dzikie weże - max 150zł - wskaznik doładowania - map sensor 2barowy - 90zł końcówka numeru 051C - dolot pełny z kwasiaka pod map - 300-700zł - rozrząd - 700-1200zł - dwumas bądź jednomas - komputer w przypadku silników z kompem 8bitowym (1Z) SILNIK 1.9 AHH Modzi sie tak samo jak AFN/AVG z tym że na starcie jest w lepszej sytuacji, ponieważ seryjnie ma pompe 11mm, ale wtryski bardzo słabe, zmieniajac wtryski na te od AFNa, wyniki wychodzi 145-150km z wtryskami 216 auto moze osiagnac nawet 170-180km przy zmianie turbo na AWX/BRD i dołozeniu FMIC MAPSENSOR 51C Montaż Przeróbka polega na dotoczeniu pierścienia zmienijącego średnice łebka http://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/Schematy/DSC_8508__721061405455600800600_zpsb49e0c03.jpghttp://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/Schematy/340fa10c716cd734gen_zpsa507907d.jpghttp://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/Schematy/41591a02b8b2551e5d6343f8f7537_zpsf0927761.jpg pasującym P&P czyjnikiem jest z końcówką 051A, występował w silnika ARL(bora/golf 99-02), w tym przypadku nic nie trzeba przerabiać Wskazania - wypowiedź Daron7 Cytat Przy seryjnym doładowaniu ASV czyli ~1bar, po założeniu 051C ciśnienie wzrośnie do 1.38bara. Dla seryjnej turbiny ASV/AHF jest to za dużo i zwłaszcza na serii takie zabiegi są kompletnie nie potrzebne bo na większym booście bez większej ilości paliwa auto będzie jechało tak samo a nawet trochę gorzej gdyż większy boost = większa temp powietrza = mniejsza gęstość powietrza = mniej tlenu w powietrzu i nawet mimo większego ciśnienia efektu nie będzie. W większości 110VP np. taki ASV, nie ważne czy MAF pokaże 950 czy 1000 czy 1200mg/R jest to obojętne, bo już od 950mg/R będzie dozwolona max dawka jaka jest napisana w ograniczniku dymienia. To że widzisz spadek dawki w 008 w logu - tak jest zbudowana mapa dymienia. Dawka spada wraz ze wzrostem obrotów. Powtarzam większe wskazania przepływomierza w żadnym wypadku nie ograniczą dawki. I jeszcze informacja dla wszystkich szukających mocy po zmianie mapa. Przygotujcie się na większe spalanie z tego względu iż kierownice turbo będą mocniej domknięte (będzie wymagane większe ciśnienie bo MAP będzie oszukiwał realne wskazania) przez co zatykamy wydech ... Na Vagu pokazuje sporo mniejsze wartości bo nie ma przeprowadzonej kalibracji pod 3barowy sensor. Dlatego też nie zalecam jazdy na 3barowcu bez kalibracji, bo turbo będzie więcej dmuchało co może wpłynąć na jego szybsze zużycie/uszkodzenie. Po sofcie (i jego kalibracji) będzie pokazywał tak samo jak na seryjnym http://i1246.photobucket.com/albums/gg604/Kowi87/Schematy/138d386171fdaae6772b0b38ad45_zpscb54ee07.png PARE SŁÓW O MODZENIU Do wszystkiego trzeba doliczyć robocizne, wiec tunning TDI jest drogi ale przyrost jest adekwatny do wydanych pieniedzy. jesli ktos posiada 1,9 TDI AHU i chce robić moce rzedu 170-180km to naprawde niech przemysli swap silnika na PD 130km, kasa ta sama a baza do modzenia lepsza. Zamiast FMIC mozna zamontować IC od ALFA ROMEO 164 GTV 2.0 v6 TB, jest wiekszy od seryjnego, po drobnych przeróbkach pasuje w fabryczne miejsce. Nie myślcie że sama zmiana IC coś da, taki zabieg poprawia chłodzenie, normuje posiadana moc, nie daje przyrostu, lecz również pozwala na rozwiniecie wiekszej mocy na załozonych gratach Seryjny cooler jest w pewnym momencie ogranicznikiem Niektórzy pewnie by taniej zrobili, ale ja biore pod uwage rezacza który nie ma dojscia do tańszych czesci, nie zna sie z tunerem, nie oszczedza na pierdołach tak jak to Armi ujął, tylko robi tak by było dobrze armistead napisał: Ja zakładam, że wszystko robi się z głową. I jeśli te 230KM wymaga zmiany dołu silnika to trzeba go zmienić. Dobrze wiesz, że jeśli ktoś się decyduje na modyfikacje mechaniczne to musi zdawać sobie sprawę, że tu nie ma miejsca na oszczędności. Każda pseudo oszczędność prawdopodobnie wyjdzie bokiem. Bałbym się jechać w daleką trasę "grubo modząc po taniości": - ee tam sprzegła zmieniać nie trzeba - po co mi fmic? - syntetyk? pf szkoda $$, zmieniać olej co 10k km? dobre - strojenie? nieee kupię chipa z allegro - samochód nie jedzie jak seria - trzeba zrobić chipa - pompa umiera - zrobimy chipa - zbliża się wymiana rozrządu - szkoda kasy, wymienię tylko pasek etc etc etc Wiadomo mozna sobie FMIC uklepać za 200zł, ale to jest DRUCIARSTWO(no chyba ze sam robisz, sam spawasz i masz szrotowisko), nie trzeba spawac dolotu, mozna kupic pare starych węży gumowych komplet opasek sklepać tak by tylko działało, ALE PO CO? skoro niebawem trzeba będzie tam zajrzeć ponownie, mozna zrobic program za 300zł i taniej bo kolega ogarnia, tylko pytanie na ile ogarnia, póxniej wychodza kwiatki typu przeładowanie, telepanie dwumasem, skaczaca dawka paliwa, najtańsze wtryski z chin, czyli ciagle remonty, a silnik robiony tanim tunningiem jest ciezki dla normalnego mechanika do zdiagnozowania, ponieważ oni w tym zakresie mniej wiedzą i dziwuja po co to wszystko jest zrobione Każda zmiana w silniku wymaga korekty programu, jeżdzenie na wiekszych wtryskach bez korekty nawet seryjnego programu prowadzi do zpaieczenia turbo i łapania trybu awaryjnego. Sama zmiana turbiny bez korekty nie powoduje tego zjawiska lecz nie daje również odczuwalnych róznic w mocy auta, wiec kazda modyfikacja powinna być przestrojona Przydatne DIY http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-zamiana-kola-dwumasowgo-kolo-jednomasowe-afn-1z-67213/ http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-swap-mocnych-hamulcow-systemu-lucas-280mm-312mm-ate-77558/ http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ahu-wymiana-turbiny-ahu-awx-afn-ahh-brd-18854/ http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-swap-pompy-wtryskowej-11-nr-seryjny-vag-038-130-107-j-108875/ http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-montaz-zewnetrznej-chlodnicy-oleju-mocal-fotoporada-112945/ http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-wymiana-turbiny-awx-66045/ http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-montaz-wskaznika-doladowania-kratce-nawiewu-103962/ http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-swap-silnika-1-9tdi-90ps-ahu-1-9tdi-131ps-avf-skrzyni-6-biegow-61467/ http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b5-afn-czyszczenie-wymiana-kolektora-ssacego-82934/ http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-fmic-a4-b5-1-9-tdi-afn-1-8t-b6-avj-21809/ Silniki PD115 AJM/ATJ Przyspieszenie w serii wynosi 10s Etap 1 - program - wywalenie kata Wynik 140-145km 340nm Przyspieszenie - 9s Koszt - 700-1200 Etap 2 - zmiana turbiny na AWX - program - FMIC(na seryjnym IC to samo do uzyskania) Wynik 155-160km 370nm koszt - 2tys Przykładowy wykres http://images41.fotosik.pl/244/411c4eaa683756f0m.jpg Etap 2,1 - zmiana turbiny na AWX - zmiana popmpowtryskiwaczy na AL Etap 3 - zmiana turbiny na BRD - zmiana wtryskiwaczy na AL - FMIC - sprzegło Wynik 210km 400nm koszt - 5tys Silniki AWX/AVF W serii 130km pozwala na przyspieszenie w okolicach 10s Etap1 - program Wynik: max 175km i 385nm Koszt: - 700-1200zł Przyśpieszenie - 8s Przykładowy wykres http://s2.postimage.org/9t5svogqd/a4_awx_mod.jpg Etap2 - turbo BRD - FMIC - program - brak EGR - DP - pompki seria Wynik: max 200km 400nm Koszt: 3,5tys zł Turbo BRD - 1200zł, FMIC-500:1500zł, program - 1200 przykładowy wykres http://s15.postimage.org/a9ttpuw93/wykres_alli.jpg Etap3 - turbo BRD - FMIC - pompowtryski AL - brak EGR - program - DP Wynik : max 210km 430nm Koszt: 6tys turbo BRD - 1200zł, FMIC-500:1500zł, program - 1200, wtryski nowe- 1400-2200(cena u cowboya za komplet) Przykładowy wykres http://images41.fotosik.pl/270/2ce912ad91436198m.jpg Etap 3.1 - turbo GT22 - FMIC - pompowtryski AL - brak EGR - program - DP - wzmocnione sprzęgło Wynik: max 230km 460nm Cena podobna do poprzedniej konfuguracji Przykładowy wykres http://images45.fotosik.pl/451/1f26848c1269dcd0m.jpg Etap 3.2 - turbo GTB17 (2,7TDI) - wtryskiwacze AL - FMIC Wynik: max 220km Etap 3.3 - turbo GTD17 - wtryskiwacze AL - FMIC Wynik: 230KM Etap 3.4 - turbo GTB2056 - wtryski AL - FMIC Wynik: 230-250KM Etap 3.5 - turbo GTB 2060 - Wtryski HF50% - fmic Wynik: 260KM Etap 3,6 - turbo GTB2260vklr - wtryski HF50% -fmic Wynik ~270KM Etap 3.7 - GTB2060 - wtryski HF100% - fmic Wynik: 280-290KM Etap 3.8 GTB2260 - wtryski HF100% - fmic Wynik: 300-320KM Etap 3.9 - GTD2060 -wtryski HF100% -fmic Wynik: 300-320KM Etap 3.10 GTB22VKLR - wtryski HF120% -fmic Wynik: 320-330KM Etap. 3.11 - GTB2265 - wtryski HF120% -fmic Wynik: 350KM Numery pompowtryskiwaczy Są to numery pasujace na podmiane z 038 130 073 AL 038 130 073 AA - 0414720039/041 472 0039 038 130 073 AB - 0414720028/041 472 0028 038 130 073 G - 0414720021/041 4720 021 038 130 079 B - 0414720013/041 4720 013 ALki nie ma, ale zaraz sie dogrzebie AL to 0414720039(PD150) BN to 0414720313 (PD90) BA to 0414720201(PD130) F to 0414720007(PD115) AJ to 0414720037(PD105) AG to 0414720215(PD90&105) AH to 0414720036(PD 115) AK to 0414720038(PD115) BC to 0414720222(PD136) BK to 2.0TDI(PD140) BQ to 0414720312(PD140) G to 0414720404(PD136) BP to (PD80) AR to 0414720204(PD130) AP to 0414720221(SDI) Przydatne linki DIY http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-turbosprezarka-gtb1756vk-1-9-tdi-197070/ http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-awx-fmic-1-9tdi-awx-board-162710/ http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-avf-pompowtryskiwacze-bq-vs-al-226957/ http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-ajm-koncepcja-dlubniecie-parcha-26724/ oferta pompowtryskiwaczy NOWE CENY ! Pompowtryski PD / Wtryski VP - 216 stki, Race 783... - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum Każda ingerencja w mechanikę wymaga korekty softu! Spalanie po modyfikacjach mechanicznych nie spadanie wzgledem tego co było w serii, wzrost spalania nie zrujnuje kieszeni! takze nie zdziwcie sie że spalanie bedzie na poziomie 6-8l Przyrost mocy jest przyrostem szacowanym (+/-). Pisząc ten watek przejrzałem naprawde sporo wykresów, podane przeze mnie moce nie są wyssane z palca, lecz podparte wykresami cenionych tunerów.Jesli ktoś twierdzi że da sie wiecej na takiej konfiguracji niech podeprze sie przynajmniej dwoma wykresami z róznych hamowni 2 innych projektów, najlepiej na podstawie wymienionych hamowni, wtedy pomiar mocy bedzie adekwatny do reszty:hi: Projektów przybywa, wiec niebawem update wątku PROGRAM vs. BOX by Mapi seria+BOX http://s1.postimage.org/42zchuhq3/s_seriabox.jpg seria +program http://s9.postimage.org/qtz8ifxgb/s_seriaprogram.jpg zestawienie http://s8.postimage.org/gwfwd3oqp/s_zestawienie.jpg Są nowe warte uwagi turbiny GTD1449 wydajność na 200km GTD1752vrk wydajność na 230km Edytowane 26 Października 2021 przez Kowi87 3
radimm Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 powiesic go! Kowi dobra robota! Na pewno wielu ludziom pomoze rozwiazac dylemat: co dalej.
Tommy Gun Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Pełen profesjonalizm, super artykuł.
Zbigniew_Majkowski Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Powiesić go, jak dla mnie to powinno być pierwsze miejsce w FAQ w tym dziale. Autorowi to duża butla się należy, świetna robota!!
songo Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 super sprawa, świetnie opisane teraz czekam na równie mały zarys dla silnika avf
Duds Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 :good: Wszystko się rozjaśniło W przyszłości takie mody w moim AFN-ie na pewno będą miały miejsce :gwizdanie:
banshee Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Masz jakiś wykres dla ASV z: +pompa hybryda 10/11 +turbina ASZ +program Ile można by zyskać?
Piotrek98igo Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Masz jakiś wykres dla ASV z: +pompa hybryda 10/11 +turbina ASZ +program Ile można by zyskać? a asv od afn i turbo awx czym sie rozni?
banshee Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Tym, że nie ma takiego zestawienia. ASV ma w serii większe wtryski. Chodzi mi o konkretnie zestawienie tego co napisałem. +pompa hybryda 10/11 +turbina ASZ +program
Kowi87 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 ASV ma to samo, tylko że cisnienie większe ustawione wykreśy są na forum octavii według google, ale tam nie mam konta
Piotrek98igo Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 trzeba odwrocic to i tyle to to samo...
ficjor Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Panowie, a jak powinniśmy zacząć sprawdzanie stanu zdrowia i kondycji naszej motorowni ? 1
Michał Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Panowie, a jak powinniśmy zacząć sprawdzanie stanu zdrowia i kondycji naszej motorowni ? tuner przed rozpoczęciem jakichkolwiek modyfikacji w sofcie powinien przeprowadzić diagnostykę zazwyczaj cena takiej operacji jest wliczona w ogólny koszt chipa
CZIKITA Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Witam mam 1,9 AFN 110 koni IC dołożony, remont kompletny silnika ,skrzyna 6 z 2.5Tdi interesuje mnie : - zmiana turbo na AWX - program - wyciecie kata --------- - to nie wiem co oznacza >? Chciał bym mieć kopa i małe spalanie mocy tak koło 125 - 140 kucy ale jak to będzie ze spalaniem dużo wzrasta po programie i turbie AWX jak ktoś się oriętuję proszę o info pozdro ???
radimm Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Sam program spelni Twoje oczekiwania. Po normalnym programie spalanie nie wzrasta
Michał Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 - wyciecie kata --------- - to nie wiem co oznacza >? usunięcie katalizatora
CZIKITA Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Tylko mechanik mówi że turbo mam na wymarciu i będzie trzeba wymienić więc poco wkłądać seryjne jak można turbo na AWX wsadzić a chcę zmniejszyć spalanie i mieć lepszą dynamikę po to też wsadziłem skrzynie 6 z 2,5 tdi Dzięki za wyjaśnienie tego kata
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się