Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie rób u tunera:wink: teraz FMIC jest tak tani ze nie ma co szukać po zakładach, wchodzisz na alegro i kupujesz co trzeba

Masz dwie opcje

1. Kupujesz prosta rure kwasówke i kolanka, redukcje sylikonowe oraz zaciski GBS i klepiesz samemu bez problemu to złozysz, jedyne co to ingerencja w zderzak i ewentualnie w belke.

2. Kupujesz kwasówke prostą i kolanka hamburskie, łapiesz szlifierke i docinasz tyle ile trzeba pasujesz, robisz znaki i oddajesz do spawania

W obydwu przypadkach 1000zł starczy z zatankowaniem auta:whistling:

Do A4 czy B5 czy B6 na pełne o rurowanie spawane i IC 18cm na sam materiał wydasz 1000zł, ty chyba mówisz o możliwie najkrótszej ingerencji w seryjne rury i do tego IC 14cm (14cm koledze co celuje w 160ps wystarczy) wysokości.

zalezy kto gdzie i jak poszuka, ja robiłem FMIC w 2009r i z robotą, materiałem i coolerem wydałem 700zł:wink: wszystko sie da tanio zrobić tylko trzeba sie rozejrzeć:wink: sam cooler kosztował mnie 270zł 18cm(używany chinol) kolanka brałem po ok 20zł(nie polerowane) 1,5metra rury za flache(bo w sprzedazy 6m), dwie sylikonwe redukcje, wszystko kupowałem na ursusie w investa i obok był sklep z sylikonami rubena, na takim mega placu składowiskowym, takze czasem warto sie rozejrzeć popytać, pogrzebac w googlach

Wszystko sie zgadza tylko firma i nikt szanujacy ci tego nie zrobi stad maja takie ceny:)

Opublikowano

jeśli chodzi o spawanie to nie trzeba jeżdzić do szanującej sie firmy, bo nie płacimy za logo tylko za uspawanie rury w ten sam sposób co ktoś ogarnięty w spawaniu moze zrobić nie mając firmy:wink: czasem też wystarczy wyjechac poza warszawe i okolice, ceny spadają na łeb i na szyje za usługi:wink:

Ale mniejsza o to wiesz o co mi chodziło:wink:

Opublikowano

wiem wiem:)

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam a 4 b 5 90 km ahh w bardzo dobrym stanie technicznym. Przebieg 230 tys. cały czas na oleju syntetycznym. Silnik nie bierze oleju. Podobno ahh posiada bardzo wydajną pompe 11 i .......zastanawiam się nad poprawieniem jego osiągów. Od razu zaznaczam, że nie jest mi to potrzebne do wyścigów itp. Myślałem bardziej w tym kierunku, żeby podnieść moc po to tylko było łatwiejsze wyprzedzanie np. od 100 km/h. W związku z tym, że samochód mam naprawdę w bardzo dobrym stanie technicznym mam pewne obawy, żeby po takim zabiegu z autem nie mieć problemów typu dymienie, awarie turbo, sprzęgło, silnik itp. Orientuje się ktoś jaki będzie koszt takiego zabiegu, czyli wtryski 216 i soft. Od razu zaznaczam, że jestem statecznym ojcem 3 letniego fana audi :) i chciałbym to zrobić tak, aby ułatwić wyprzedzanie. Mój 3 letni fan na Bmw mów,że to szrot, a audi, że jest super:)To się nazywa lojalność:). Z góry dziękuje za rady i spostrzeżenia. Pozdrawiam.

Opublikowano
Orientuje się ktoś jaki będzie koszt takiego zabiegu, czyli wtryski 216 i soft.

przeczytaj podwieszony post

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam b5 z silnikiem ahh i podobno wydajną pompą 11. Zastanawiam się nad podniesieniem mocy delikatnie, ale nie do wyścigów, tylko aby wyprzedzanie było przyjemniejsze. Samochód mam w doskonałym stanie technicznym, cały czas na oleju 5w40 amsoil, bez pobierania oleju. Jednak mam pewne obawy, czy pod takiej modyfikacji, nie zaczną się problemy z autem typu dymienie, turbo itp. Jeśli ktoś się orientuje ile kosztuje taki zabieg, czyli zmiana wtrysków na 216 i soft. I czy warto w ogóle zaczynać w to się bawić. Jestem ojcem 3 letniego fana audi (który na bmw mówi, że to szrot a na audi ze super;), także potrzebne by to mi było jedynie myślę, ze do wyprzedzania. Z góry dziękuje za rady i opinie. Pozdrawiam

Opublikowano
Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam b5 z silnikiem ahh i podobno wydajną pompą 11. Zastanawiam się nad podniesieniem mocy delikatnie, ale nie do wyścigów, tylko aby wyprzedzanie było przyjemniejsze. Samochód mam w doskonałym stanie technicznym, cały czas na oleju 5w40 amsoil, bez pobierania oleju. Jednak mam pewne obawy, czy pod takiej modyfikacji, nie zaczną się problemy z autem typu dymienie, turbo itp. Jeśli ktoś się orientuje ile kosztuje taki zabieg, czyli zmiana wtrysków na 216 i soft. I czy warto w ogóle zaczynać w to się bawić. Jestem ojcem 3 letniego fana audi (który na bmw mówi, że to szrot a na audi ze super;), także potrzebne by to mi było jedynie myślę, ze do wyprzedzania. Z góry dziękuje za rady i opinie. Pozdrawiam

wszystko masz opisane co i jak i za ile, to jak zrobisz to tylko od ciebie zalezy:whistling: gdzie kupic wtryski? alegro, albo u nas na forum, paru użytkowników tym sie zajmuje

Opublikowano

mozecie jeszcze wyszczegulnic numery sprzegla i dwumasy z awxa tak aby byli wiadome dla kazdego?

Pytam bo osobiscie znalesc nie moge :kwasny:

Opublikowano

Przecież pisałem Ci wczoraj:wink: - 623330100 a dwumasa jest identyczna jak w AFN-ie.

Opublikowano
Przecież pisałem Ci wczoraj:wink: - 623330100 a dwumasa jest identyczna jak w AFN-ie.

mialo byc tu tak dla potomnych :wink:

dostalem wycenke i odrazu kolega podeslal mi numer czesci ??

nr.600 0040 00

cena za kpl. 1530zł

Opublikowano

Luk do B5

sprzgo1_zpsb5733e1b.jpg

sprzgo5_zpsd15fa99a.jpg

sprzgo3_zps2799f3e7.jpg

Opublikowano

Tak Kowi dokladnei znalazlem to w batalionie i Armi mi tez pisal ....dzieki

Nie wiem dlaczego mu podalem numer a on mi sypie innym no chyba ze jest kilka ?

Opublikowano

kup u tom777, taniej i szybko i pewnie

piszesz tylko ze sprzegło awx do afn, bedzie wiedział reszte:wink:

Opublikowano
kup u tom777, taniej i szybko i pewnie

piszesz tylko ze sprzegło awx do afn, bedzie wiedział reszte:wink:

Myślisz ze bedzie taniej ??

Opublikowano

komplet sprzeła nie przekroczył 480zł jak brałem, a dwumas wątpie by kosztował ponad tysiaka:whistling: ale jak nie zapytasz to sie nie dowiesz:wink:

z tym że był to LUK, sachs jest droższy, sachsa seryjnego AFN z tą mocą co mam zajeżdziłem po jakis 70tys

Opublikowano
komplet sprzeła nie przekroczył 480zł jak brałem, a dwumas wątpie by kosztował ponad tysiaka:whistling: ale jak nie zapytasz to sie nie dowiesz:wink:

z tym że był to LUK, sachs jest droższy, sachsa seryjnego AFN z tą mocą co mam zajeżdziłem po jakis 70tys

Jest do tama jakis namiar czy przez priva.

---------- Post dopisany at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:27 ----------

komplet sprzeła nie przekroczył 480zł jak brałem, a dwumas wątpie by kosztował ponad tysiaka:whistling: ale jak nie zapytasz to sie nie dowiesz:wink:

z tym że był to LUK, sachs jest droższy, sachsa seryjnego AFN z tą mocą co mam zajeżdziłem po jakis 70tys

Rozumiem polecasz brać luka zestaw.

Opublikowano

niekoniecznie polecam, sam używam nie narzekam LUK pod AWX, sachs był do AFNa:wink: A namiar na toma znajdziesz w dziale sprzedam, ogłoszenia firm czy jak im tam:wink:

Opublikowano

Luk jest ok.

Opublikowano

dla mnie to normalne ceny:wink: pozatym LUK jest tańszy niz sachs, a tam mam rozumieć obydwa są w tej samej cenie:whistling: btw. na alegro spokojnie za 1500 masz z dostawą, ja polecam od toma, 2krotnie brałem juz i cene miał najlepszą, do tego odbiór osobisty tego samego dnia:wink:

a jełsi chodzi o jakosć to jest taka sama wszedzie czy taniej czy drozej kupione:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...