Tommy Gun Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 http://s23.postimg.org/3po27spqv/STA60028.jpgwyglada że to AFN jest pytanie czemu ma większą wydajność niż ori AFN. Macie pomysły ? Bo są przerabiane pompy z gratami od 11-tki z Renault a obudowa i fala jest bodajże od afn.
Kowi87 Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 http://s23.postimg.org/3po27spqv/STA60028.jpgwyglada że to AFN jest pytanie czemu ma większą wydajność niż ori AFN. Macie pomysły ? a skad wiesz czy ma większą wydajność, może poprostu zdrowsza? albo po zmianie bebechów na te z 107j, korpusy maja takie same wszystkie vp37 w 1,9
szczuraz Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 dostałem info od tunera że albo modzona albo jest mega zdrowa. Nie mam pomysłu jak sprawdzić co to jest
goldi Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 To dziwne bo mi też mówił że moja pompa jest mega zdrowa
szczuraz Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Moze to taka taktyka. Wysyłane z mojego LG-E400 za pomocą Tapatalk 2
Kuklex Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Zaczynam zbierać graty Teraz pytanie odnośnie wtrysków. Czy te z AFNa dadzą rady przy około 145km czy będą mocno wysilone? 216 na pewno byłyby lepszym wyborem ze względu na większe możliwości ale jak już wspomniałem moim ogranicznikiem jest sprzęgło. Pozdro
Kowi87 Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 weź pod uwage ze kiedys to sprzęgło będziesz musiał i tak zrobić, tak wiec moze od tego zacznij, bo co to za przyjemnosć podnosić moc i zarazem ją folgować bo coś kuleje... albo robisz to sensownie albo nie robisz wcale, tuning nie lubi oszczędnosci:wink:
szczuraz Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 I mści sie szybko Wysyłane z mojego LG-E400 za pomocą Tapatalk 2
Kuklex Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 weź pod uwage ze kiedys to sprzęgło będziesz musiał i tak zrobić, tak wiec moze od tego zacznij, bo co to za przyjemnosć podnosić moc i zarazem ją folgować bo coś kuleje... albo robisz to sensownie albo nie robisz wcale, tuning nie lubi oszczędnosci:wink: Przypomnę że sprzęgło jest nowe, ma najechane dopiero 7k km, jego problem to fakt że jest dwumasowe (i jeszcze tarcza ma sprężyny). Moce które mnie interesują narazie to 140-150km. Jeżeli naszłoby mnie na większe mody, moce rzędu 170km i więcej to sprzęgło zmienił bym na jakieś konretne i wzmocnione. Póki co interesuje mnie kwestia wtrysków, czy te z AFNa wystarcza czy po prostu nie ma sensu się pchać w nie i wysilać na maxa. Pozdro
adrian998998 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Z seryjnych gratów wątpie żeby 145-150ps uzyskać.
Kowi87 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Opublikowano 24 Października 2013 Dla tej mocy co piszesz to seryjny nowy afn wystarczy. Ja przy 165km zrobilem na afnie 70tys km i zaczal sie slizgac co jakis czas ...
Maras Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 a powiedzcie mi ile jednomas od 1Z czy tam AHU moze mocy i momentu wytrzymac?
juby_p Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 a powiedzcie mi ile jednomas od 1Z czy tam AHU moze mocy i momentu wytrzymac? jak pytasz o samo koło zamachowe to raczej bardzo duzo!!!!!! pewno zetnie śruby na wale
Maras Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 tzn chodzi mi o kompletne sprzeglo tarcza i docisk ile nm moze wytrzymac?
Kowi87 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 sprzęgło klęka przy 170km:grin:
spanky Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Dla ciekawosci wstawie wynik dosyc nietypowego setupu silnika 1.9 TDI na VP Silnik - ASV turbo - seria wtryski - seria IC - seria sprzęgło+dwumas - seria [dwumas drzy , ale już na serii tak było] pompa wtryskowa - 107J [11-tka] wałek rozrządu - z silnika SDI kolektor dolotowy - z silnka ARL układ dolotowy od filtra powietrza do turbo - z silnika ARL EGR out dawka wyznaczana po MAPsensorze moje strojenie http://images39.fotosik.pl/2090/268d0aeb61070d86m.jpg doszło kilka elementów: turbo GTB17 [dmucha 1.55 bar] wtryki 216 Bosch sprzegło - zestaw z VR6 pozostał: IC - seria MAPsensor - seria zapas w paliwie jak i w powietrzu jest , ale nie ma sensu dolewać i dmuchać bez powyższych elementów VW Bora 1.9 TDI 110 PS silnik ASV - 390 Nm / 182 PS
dejf Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Wynik bezdymny, podlewamy, żeby trochę czarnego było
turzol Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Czy ktoś wie jaki 1.9 PD z najmocniejszym dołem podejdzie zamiast AVF do A4 B6? ARL czy BTB czy coś innego? Celuje w 200-220PS i być może lepiej wyjdzie mnie wymiana słupka i przełożenie swojego osprzętu
juby_p Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Czy ktoś wie jaki 1.9 PD z najmocniejszym dołem podejdzie zamiast AVF do A4 B6? ARL czy BTB czy coś innego? Celuje w 200-220PS i być może lepiej wyjdzie mnie wymiana słupka i przełożenie swojego osprzętu AVF ASZ ARL to to samo te same numery cześci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się