Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
http://s23.postimg.org/3po27spqv/STA60028.jpg

wyglada że to AFN jest pytanie czemu ma większą wydajność niż ori AFN. Macie pomysły ?

Bo są przerabiane pompy z gratami od 11-tki z Renault a obudowa i fala jest bodajże od afn.

Opublikowano
http://s23.postimg.org/3po27spqv/STA60028.jpg

wyglada że to AFN jest pytanie czemu ma większą wydajność niż ori AFN. Macie pomysły ?

a skad wiesz czy ma większą wydajność, może poprostu zdrowsza? albo po zmianie bebechów na te z 107j, korpusy maja takie same wszystkie vp37 w 1,9

Opublikowano

dostałem info od tunera że albo modzona albo jest mega zdrowa. Nie mam pomysłu jak sprawdzić co to jest

Opublikowano

To dziwne bo mi też mówił że moja pompa jest mega zdrowa :whistling:

Opublikowano

Moze to taka taktyka.

Wysyłane z mojego LG-E400 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Zaczynam zbierać graty :) Teraz pytanie odnośnie wtrysków. Czy te z AFNa dadzą rady przy około 145km czy będą mocno wysilone? 216 na pewno byłyby lepszym wyborem ze względu na większe możliwości ale jak już wspomniałem moim ogranicznikiem jest sprzęgło.

Pozdro

Opublikowano

weź pod uwage ze kiedys to sprzęgło będziesz musiał i tak zrobić, tak wiec moze od tego zacznij, bo co to za przyjemnosć podnosić moc i zarazem ją folgować bo coś kuleje... albo robisz to sensownie albo nie robisz wcale, tuning nie lubi oszczędnosci:wink:

Opublikowano

I mści sie szybko

Wysyłane z mojego LG-E400 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
weź pod uwage ze kiedys to sprzęgło będziesz musiał i tak zrobić, tak wiec moze od tego zacznij, bo co to za przyjemnosć podnosić moc i zarazem ją folgować bo coś kuleje... albo robisz to sensownie albo nie robisz wcale, tuning nie lubi oszczędnosci:wink:

Przypomnę że sprzęgło jest nowe, ma najechane dopiero 7k km, jego problem to fakt że jest dwumasowe (i jeszcze tarcza ma sprężyny). Moce które mnie interesują narazie to 140-150km. Jeżeli naszłoby mnie na większe mody, moce rzędu 170km i więcej to sprzęgło zmienił bym na jakieś konretne i wzmocnione.

Póki co interesuje mnie kwestia wtrysków, czy te z AFNa wystarcza czy po prostu nie ma sensu się pchać w nie i wysilać na maxa.

Pozdro

Opublikowano

Z seryjnych gratów wątpie żeby 145-150ps uzyskać.

Opublikowano

Dla tej mocy co piszesz to seryjny nowy afn wystarczy. Ja przy 165km zrobilem na afnie 70tys km i zaczal sie slizgac co jakis czas

...

Opublikowano

a powiedzcie mi ile jednomas od 1Z czy tam AHU moze mocy i momentu wytrzymac?

Opublikowano
a powiedzcie mi ile jednomas od 1Z czy tam AHU moze mocy i momentu wytrzymac?

jak pytasz o samo koło zamachowe to raczej bardzo duzo!!!!!! pewno zetnie śruby na wale

Opublikowano

tzn chodzi mi o kompletne sprzeglo tarcza i docisk ile nm moze wytrzymac?

Opublikowano

sprzęgło klęka przy 170km:grin:

Opublikowano

aha ok dobrze wiedziec

Opublikowano
Dla ciekawosci wstawie wynik dosyc nietypowego setupu silnika 1.9 TDI na VP

Silnik - ASV

turbo - seria

wtryski - seria

IC - seria

sprzęgło+dwumas - seria [dwumas drzy , ale już na serii tak było]

pompa wtryskowa - 107J [11-tka]

wałek rozrządu - z silnika SDI

kolektor dolotowy - z silnka ARL

układ dolotowy od filtra powietrza do turbo - z silnika ARL

EGR out

dawka wyznaczana po MAPsensorze

moje strojenie

http://images39.fotosik.pl/2090/268d0aeb61070d86m.jpg

doszło kilka elementów:

turbo GTB17 [dmucha 1.55 bar]

wtryki 216 Bosch

sprzegło - zestaw z VR6

pozostał:

IC - seria

MAPsensor - seria

zapas w paliwie jak i w powietrzu jest , ale nie ma sensu dolewać i dmuchać bez powyższych elementów

VW Bora 1.9 TDI 110 PS silnik ASV - 390 Nm / 182 PS

Borewicz_ASV_kolektor_dolot_ARL_pompa_11_walek_S.jpg

Opublikowano

FIRAD.jpg

Wynik bezdymny, podlewamy, żeby trochę czarnego było :)

Opublikowano

Czy ktoś wie jaki 1.9 PD z najmocniejszym dołem podejdzie zamiast AVF do A4 B6? ARL czy BTB czy coś innego?

Celuje w 200-220PS i być może lepiej wyjdzie mnie wymiana słupka i przełożenie swojego osprzętu

Opublikowano
Czy ktoś wie jaki 1.9 PD z najmocniejszym dołem podejdzie zamiast AVF do A4 B6? ARL czy BTB czy coś innego?

Celuje w 200-220PS i być może lepiej wyjdzie mnie wymiana słupka i przełożenie swojego osprzętu

AVF ASZ ARL to to samo te same numery cześci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...