Niemy_Gda Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Polecam Ci turbo od AVF (130KM PD - bo najmłodsze) albo AWX (to samo ale ciut starsze - również 103KM PD), mówię w ten sposób, ponieważ im młodsze tym mniej dobite (używane) co oczywiście nie jest regułą..
Kowi87 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Przeciez to stare turba, to nie wiem co masz na mysli '' młodsze '' albi stara uzywka, albo nowa rumunka odnosnie avf i awx
Niemy_Gda Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 W porównaniu z turbinami od np AFN'a itp. to są młode lale
krzysiek1606 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 W porównaniu z turbinami od np AFN'a itp. to są młode lale no i wieksosc przelatala ok 400tys km to dopiero mlode lale ( prawie dziewice)
strus90 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Turbo z AWX do pompy 11ki i 216 chyba jest troche male.
Kowi87 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Turbo z AWX do pompy 11ki i 216 chyba jest troche male. jak mapsensor zmieni to jeszcze ujdzie, ale z seryjnym to 170km bedzie i starczy, mam zbliżony set u siebie i... nie jedzie:grin:
Armi Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Przecież do turbo AWX zmiana mapsensora nie ma sensu. Dla hybrydy owszem. Moim zdaniem najlepszy setup dla AFN-a to 11,216,awx - powyżej zaczyna się rzeźbienie:whistling:
vauxhall95 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 A moim zdaniem to te turbo awx padnie zaraz albo bedzie mocny dym. 1.5 bara to straszna dla niej meczarnia a swoje przebiegi juz maja.
Niemy_Gda Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Zależy w jakim będzie stanie, zgodzę się że wylatane puści brzydkiego "bąka" i tyle z tego będzie.. ale można jeszcze znaleźć egzemplarze po nie dużym przebiegu, jednak swoje kosztują.
luk88spider Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 a jak wygląda sprawa z regenerowanymi suszarkami? I ostatecznie co wybrać...
spanky Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 a jak wygląda sprawa z regenerowanymi suszarkami? loteria
Schmolke Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Tak też mówią na Mineralnej i rekomendowali mi nową suszarkę, zamiast regenerować. Bo w sumie jak trafi się fu..up to koszty mogą dogonić cenę nowej - o stratach czasu nie mówiąc. Używka z pewnego źródła z małym przebiegiem to może mniejsze ryzyko, ale za to biały kruk
Niemy_Gda Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ostatnio szukam dosc namietnie suszarki z AVF'a i to co proponuja ludzie na alledrogo czy innych portalach wola o pomste do nieba. Nawet zdjec nie chce im sie robic tylko wypisuja "po co panu zdjecie, turbo jest w stanie idealnym i nic nie trzeba ogladac....." :| a pieniadze za to tez nie male.
MAGIC87 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 A moim zdaniem to te turbo awx padnie zaraz albo bedzie mocny dym.1.5 bara to straszna dla niej meczarnia a swoje przebiegi juz maja. jezdziłem 1,5 roku na doladowaniu 1,53 a znam takiego co na turbo ARL ma 2 Bary i jezdzi( chociaz sam nie wiem jak to mozliwe )
juby_p Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 A moim zdaniem to te turbo awx padnie zaraz albo bedzie mocny dym.1.5 bara to straszna dla niej meczarnia a swoje przebiegi juz maja. jezdziłem 1,5 roku na doladowaniu 1,53 a znam takiego co na turbo ARL ma 2 Bary i jezdzi( chociaz sam nie wiem jak to mozliwe ) wszystko zależy od tego w jakich obrotach i jak często z tego doładowania się korzysta
szczuraz Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 a znam takiego co na turbo ARL ma 2 Bary i jezdzi( chociaz sam nie wiem jak to mozliwe ) We Wrocławiu jeden z klubowiczów też tak miał do czasu aż mu wirnik osłony silnika nie zabrał
MAGIC87 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 A moim zdaniem to te turbo awx padnie zaraz albo bedzie mocny dym.1.5 bara to straszna dla niej meczarnia a swoje przebiegi juz maja. jezdziłem 1,5 roku na doladowaniu 1,53 a znam takiego co na turbo ARL ma 2 Bary i jezdzi( chociaz sam nie wiem jak to mozliwe ) wszystko zależy od tego w jakich obrotach i jak często z tego doładowania się korzysta sam widziałem jaki mam styl jazdy:wink: w drodze do BT
Niemy_Gda Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 a znam takiego co na turbo ARL ma 2 Bary i jezdzi( chociaz sam nie wiem jak to mozliwe ) We Wrocławiu jeden z klubowiczów też tak miał do czasu aż mu wirnik osłony silnika nie zabrał Musial sie ladnie zdziwic jak podniosl maske do gory
juby_p Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 A moim zdaniem to te turbo awx padnie zaraz albo bedzie mocny dym.1.5 bara to straszna dla niej meczarnia a swoje przebiegi juz maja. jezdziłem 1,5 roku na doladowaniu 1,53 a znam takiego co na turbo ARL ma 2 Bary i jezdzi( chociaz sam nie wiem jak to mozliwe ) wszystko zależy od tego w jakich obrotach i jak często z tego doładowania się korzysta sam widziałem jaki mam styl jazdy:wink: w drodze do BT Ale nie widzę mapy doładowania i 1,53 dla BRD to wakacje:), no widziałem widziałem..... spowalniacza:p
MAGIC87 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 A moim zdaniem to te turbo awx padnie zaraz albo bedzie mocny dym.1.5 bara to straszna dla niej meczarnia a swoje przebiegi juz maja. jezdziłem 1,5 roku na doladowaniu 1,53 a znam takiego co na turbo ARL ma 2 Bary i jezdzi( chociaz sam nie wiem jak to mozliwe ) wszystko zależy od tego w jakich obrotach i jak często z tego doładowania się korzysta sam widziałem jaki mam styl jazdy:wink: w drodze do BT Ale nie widzę mapy doładowania i 1,53 dla BRD to wakacje:), no widziałem widziałem..... spowalniacza:p 1,53 to miałem na AWX, na BRD mam 1,65+
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się