Klejk Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Ja postaram się zrobić komputer pokładowy... no to czekamy na kolejny projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pox Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 A ja pracuje nad OBD Loggerem, który będzie mógł zapisywać logi VAG na karcie SD + możliwość wyświetlania parametrów pracy silnika na górnym wyświetlaczu FIS. Bibliotekę do wyświetlana danych już opracowałem, a teraz skupiam się nad połączeniem ze sterownikami w Audi. Udało mi się połączyć ze sterownikiem (radio Chorus - protokół KW1281) i pobrać dane o sterowniku, ale myślę że teraz to tylko z górki. Posługuję się informacjami ze strony: OBD KW 1281 Protokoll (KWP1281) Jest też schemat i kod do komputera pokładowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk772 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 august, jak tam Twoje działania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus85 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 No masz i cicho...tyle chętnych na zakup, kasa sama do kieszeni się pcha:decayed: Łepski jesteś to dokończ projekt a później pół Forum kupi FIs-y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk772 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Otóż to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murdzi Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zdecydowanie czekamy na postępy przy Fisie, sam bym kupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pox Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Wydaje się ze temat został porzucony przez autora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Wydaje się ze temat został porzucony przez autora już jakiś czas temu, niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aron21 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Pytanie z innej beczki . Czy skomplikowane jest wymienienie licznika z przedliftowego na poliftowy z Fisem . Posiadam aktualnie licznik przedliftowy z pełnym fisem lecz chciałbym zamontować sobie licznik z polifta i teraz się zastanawiam czy jest to skomplikowane ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Pytanie z innej beczki . Czy skomplikowane jest wymienienie licznika z przedliftowego na poliftowy z Fisem . Posiadam aktualnie licznik przedliftowy z pełnym fisem lecz chciałbym zamontować sobie licznik z polifta i teraz się zastanawiam czy jest to skomplikowane ?? kolego czasami wystarczy poszukac http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/montaz-licznika-fis-259033/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarekt87 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 FIS-Control taki bajer też będziesz miał? hehe Świetny pomysł, trzymam kciuki To jest dobre. Na światłach albo w korku można pyknąć w SNAKE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pox Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 FIS-Control taki bajer też będziesz miał? hehe Świetny pomysł, trzymam kciuki To jest dobre. Na światłach albo w korku można pyknąć w SNAKE Niestety u ciebie to nie zadziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba17272 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Witam wszystkich Jestem tu nowy wiec nie wiem czy w dobrym poście pisze. Jestem w posiadaniu a4 b5 avant z 98r z zegarami z pełnym fisem , który nie działał jak go kupiłem. Teraz jak się zaczęło robić ciepło zaczyna się coś pokazywać na tym wyświetlaczu. no i mnie troszkę to drażni. Wiem ze padają przy tych wyświetlaczach tak zwane zimne luty. NO i pytanie moje cze będąc laikiem jestem coś z tym fantem zrobić tzn w jakiś sposób naprawić ten zimny lut żeby wszystko działało na tym wyświetlaczu ??? Za podpowiedzi i rady będę wdzięczny Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom A4 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Nie zimne luty a wyświetlacz się już rozkleja tu firma która się tym zajmuje , i nie ten temat Aceef Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnarH Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Kto zna się na programowaniu układów scalonych? Tzn. Licznik impulsów, pomiar napięcia Bo mam pomysł jak zrobić komputer pokładowy 1. Pomiar spalania - zmierzyć napięcie i porównać go z VAGiem <- zrobić przelicznik napięcie/wskazania w VAG 2. Pomiar prędkości - zmierzyć ilość impulsów przez ABS, lub pomiar napięciowy z przewodu z prętkością i porównać z VAG <- zrobić przelicznik 3. Pomiar ilości paliwa bądź innych parametrów... Pomysł jest taki układ cały czas zapamiętuje pomiar: spalania, prędkości i robi to równocześnie. Przy prędkości może przeliczyć dystans, porównując go z czasem przejazdu(można go porównać z wyświetlaczem ile mamy przejechane KM), do tego program będzie obliczał średnie spalanie i porównywał go cały czas ze 100 KM, ale żeby procesor nie zmieniał tak często średniego spalania proponuje mu dodać pierwsze 100 KM, później drugie 100 KM... Mamy chwilowe spalanie, średnie spalanie, dystans do przejechania(przy pomiarze paliwa ze zbiornika), czas przejazdu może też obliczyć, temperaturę można podpiąć nową czujkę, dodać czujkę jaka jest temperatura w samochodzie, bądź np. robić pomiary mocy itp itd. Co wy na to? Tylko pytanie wpiąć się w licznik czy w okablowanie do licznika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicoro Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Witam, Zastanawiam się nad dostowaniem VFIZ do B5 tylko przydalby mi sie ktoś z ślaska/opola z FIS i navi w celu ciągniecia logów i przetestowania rozwiązania (jedno, dwa spotkania po ~2h) W ramach odwzajemnienia za przysługę mogę zaiwnestować i "oddać" VFIZ za 200-300pln. BTW: Ostatnio zlogowaliśmy A3/8L w celu dostosowania i poszło gładko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk88spider Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 gdybym tylko miał navi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quatro7 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 ja u siebie zamontowałem coś takiego jak UKP, dostępne na allegro. ma dość fajne funkcje, pokazuje spalania, boosta, teperatury, nawet wykres pracy turbo czy czasy 0-100. Nie jest to ideał ale zawsze coś lepszego niż nic i pewnie mniej czasochłonne i mniej kosztowne niż montaż oryginalnego fisa. podpiąłem to do oryginalnej manetki a wyświetlacz dołączony do zestawu wpasowałem tak: i się zastanawiam czy dało by radę zamienić wyświetlacz na inny, który bardziej pasował by w licznik i przypominał oryginał, ponieważ wkrótce pewnie i tak czeka mnie wymiana licznika bo wskaźnik paliwa coraz bardziej wariuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 podeslij link do tego co kupiles z czerwonym wyswietlaczem. Jak z sygnalem spalania skad brales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quatro7 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2013 UKP - ZEGAREK, TERMOMETR, WOLTOMIERZ DO SAMOCHODU (3782785997) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. wystarczy napisać do sprzedawcy i przerabia podświetlenie na dowolny kolor, chyba za 15zł czy jakoś tak (dość dawno już zamawiałem to nie pamiętam dokładnie) ze spalaniem podłączałem się do ECU, z boostem też ogólnie wszystko można w tym komputerku poustawiać wedle woli i kalibrować sygnały z czujników jedyne czego mi w tym brakuje to brak możliwości podłączenia sygnału z baku, ręcznie trzeba wprowadzać tankowania (potrzebne np by pokazywało pozostały do przejechania dystans) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się