Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] KONTROLKA CIŚNIENIA OLEJU W 1.8T PLEASE HELP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety jak sie jezdzi na 10w40 i wymienia od przypadku to takie sa skutki.

Opublikowano

Niestety jak sie jezdzi na 10w40 i wymienia od przypadku to takie sa skutki.

Powiedział co wiedział. Nie wiem jak inni ale ja mam MOTULA 5W40 i zmieniam co 10-11k.

Opublikowano

Spoko, temat rozwiązany.

Smok był cały zaj..any więc mógł nie ciągnąć jak należy.

A latam na Mobil 5w50

POozdro

Opublikowano

Sam robiłeś czy oddawałeś komuś?? Silnik podnosiłeś??

Opublikowano

Zaraz po zdjęciu osłony silnika stwierdziłem, że ni hu...a i zawiozłem do mechanika.

Dogadałem się z nim na 130 pln za robotę. Potem klął jak szewc bo roboty jest sporo, żeby miskę ściągnąć.

Przy okazji wymieniłem sobie poduchę pod silnikiem.

Opublikowano

Czy przy okazji czyszczenia smoka jest wskazana wymiana oliwy? Wymieniałem u siebie olej ok 3tys temu i męczy mnie ten smok. Mechanior napomknął coś o smoku ale nie podjąłem tego tematu i nie zostało to zrobione wtedy. :kwasny:

Opublikowano

Nie musisz na razie nic ruszać ale jak zapali ci się czerwona konewka to silnik stop i do mechanika zdjąć miskę.Silnika się nie podnosi tylko ławę trzeba zwalić.

Opublikowano

wystarczy uniesc nieco silnik i ławy nie musisz ruszac.... :wallbash:

Opublikowano

Czy przy okazji czyszczenia smoka jest wskazana wymiana oliwy?

Na Twoim miejscu wymienił bym też olej+filtr.Koszt nie duży,a jak się dostał jakiś syf do oleju to po wymianie albo czyszczeniu smoka znowu go zapcha.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...