marecek1522 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Panowie odgrzeje troche kotleta , nabyłem wtym miesiącu audi a4 b8 2014r z usa 2.0tq na wlepie mam 1at tyle że mam system odpalania z guzika , czy system auto hold zadziała w moim aucie ? troche poczytałem i komuś sie to udało zrobić ale nie jest to takie proste
komoornik Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 To nie ma nic wspólnego. Jest 1AT to musi działać. W USA po prostu totalnie tego nie montują bo amerykanie by zgłupieli.
marecek1522 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Dzieki kolego a powiec dużo jest dodatkowych kabli do podpięcia do auto hold podświetlanie sygnał do pompy abs + - i coś jeszcze , na takich technicznych schematach sie nie znam za bardzo a żadnych zdjęć opisu który pin gdzie nie znalazłem , dodam ze dziś podłączyłem guzik audi drive select i działa i guzik i w mmi zmiana trybów jazdy i jakieś tam dodatkowe kodowania udało mi sie powłączać , pozdr
komoornik Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Wszystko jest w 1 poście, rozwiń zawartość.
daniell-gda Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Pompa od Quattro pasuje do przedniego napędu ?
MarcinOslo Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Dnia 1.05.2017 o 20:26, daniell-gda napisał: Pompa od Quattro pasuje do przedniego napędu ? Nie
was002 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) panowie, z innej beczki pytanie - w przypadku posiadania automatu - jak system jest aktywny i auto stoi na biegu, to światła STOP się nie świecą - przynajmniej w przypadku mojego "polifta". W Golfie MK7 GTI z tym samym systemem ze skrzynią DSG, światła STOP świecą się zawsze kiedy auto stoi na biegu zblokowane przez AHA. Czy ten "ficzer" jest jakoś kontrolowalny z poziomu adaptacji/kodowania sterownika? Edytowane 5 Maja 2017 przez was002 1
komoornik Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 To siedzi gdzieś głębiej chyba. Faktycznie we wszystkich nowszych autach VAG stopy się już palą.
Vassyli Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 U mnie niestety nie ruszyło. Pompa ABS - 8K0 907 379 AA - ESP 8K0 614 517 BP
witek1234 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Dnia 19.06.2017 o 17:04, Vassyli napisał: U mnie niestety nie ruszyło. Pompa ABS - 8K0 907 379 AA - ESP 8K0 614 517 BP Ja wczoraj wymieniłem pompę miałem właśnie taką jak Ty zmieniłem na 8K0 907 379 BT Audi Hold Assist ( AHA) działa bez problemu RKA czyli TPMS działa bez problemu
Vassyli Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 Ile dałeś za pompę ? i jaka procedura wymiany ?
witek1234 Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 za pompę dałem 280 pln odpowietrzałem zwykłą metodą
numi19 Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Witam PanowieCzytając wątki jest szansa ze mając 1AS na wlepce będzie działało mi aha?? W pn podłączę się pod kompa żeby sprawdzić jaki mam sterownik ABS Jest ktoś komu zadziałało mając na wlepce 1AS???Mam start stop Chciałbym sobie to założyć Czy jeżeli sprawdzę kodowanie i przyjmie mi kodowanie to mogę być pewny za zakładając przycisk i piny wszystko zadziała?????Dzięki za odpowiedzi Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
krzysiek735 Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Witam. Panowie może coś poradzicie, mianowicie po zamontowaniu przycisku, kodowaniu i montażu okablowania według schematu (sprawdzane kilka razy) po zapłonie ciągle podświetla się przycisk A. System nie działa a w sterowniku błąd 03253-przycias AUTO HOLD (E540) zaciął się. Pomyślałem ze może przycisk uszkodzony więc kupiłem drugi. Sytuacja ta sama. Dla pewności podrzuciłam od znajomego taki który u niego działa i dalej lipa. Gdzie szukać? Jakieś pomysły? Poradziłem sobie. Sprawdziłem jeszcze raz kolejność pinów i najprawdopodobniej nie łączyły jak należy we wtyczce ABS (piny odzyskiwałem ze starych wiązek). Wymieniłem na nieco dłuższe i jest ok. Edytowane 29 Lipca 2017 przez krzysiek735
Meehau Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Witam, Posiadam u siebie przycisk od AHA, ale niestety nie działa. Wszedłem do sterownika ABS, opcja AHA odznaczona, chciałem puścić kodowanie, ale nie przyjmuje. Ktoś wie o co może chodzić? Możliwe, że wymienili w serwisie pompe ABSu na taką która nie obsługuje AHA? W historii z ASO nic na ten temat nie ma.
Vassyli Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 A może ktoś wymienił panel i zostawił ci przycisk w prezencie
ELA7V30 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Pany 8K0 907 379 BH zadziała?????????????? bo na pierwszej stronie ani w całym temacie nie doczytałem o takim sterowniku????????
wrclaguna Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 Jak zawsze trzeba sprawdzić czy przyjmuje kodowanie Albo Programem ETKA ktorym jest w dziale czesci
lunatick Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Witam mam pytanie bo dziś montowałem AHA w A4 2013 r wszystko działa nie ma błędów tylko nie świeci mi się dioda na przycisku czy system jest aktywny czy też nie. Bezpieczniki sprawdzone wyczytałem że pin 16 w ABS ma być w 32 pin wie ktoś ??Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się