predipl Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witam. Tydzień temu założyłem LPG i mam dziwny problem : Oczywiście gaz sekwencyjny. Autko sie zagrzeje do około 35 stopni jak jest zalecane i przełącza sie na gaz ale jadąc np na 5tce daje gazu i szarpie autem i zwalnia. przełącze na benzyne przestaje. Silnik uzyska większą temperature czyli około 70 stopni problem mija.... O co chodzi. Świece nowe.
mateogda Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Przyczyn może być kilka np. za duży minus w korekcie od temperarury, źle zrobiona mapa, itd... Skoro instalacja jest nowa podjeć do gazowników i przedstaw problem. "Świece nowe" ,a kable?
adams78 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Zbyt niska temperatura powoduje nie prawidłową pracę reduktora, gaz nie w pełni przechodzi z fazy ciekłej w lotną. Podnieś temperaturę przełączania z Pb na LPG o 10 stopni. Powinno pomóc. Jaka to instalacja? Sprawdż poziom cieczy chłodzącej. Zbyt niski też zakłóca pracę reduktora.
aro_majster Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Normalny objaw jak silnik jest jeszcze nierozgrzany, to na LPG może wystąpic szarpanie, czy brak mocy. Ustaje wraz z podwyższeniem się temperatury. Mam to samo. Troszke za szybko się przełącza na LPG.
zielinski_t Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Mi szarpie też na 5-ce (140km/h) musze pojechać na regulacje. a gaz sekwen. BRC jeszcze na gwar.
grzemo Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Niech gazownik ustawi dobrą korekcję od temperatury. Wtedy nie będzie problemów nawet przy przełączeniu gdy na reduktorze będzie 30 stopni.
uris Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ludzie jak będziecie tak doradzać koledze to znienawidzi LPG - 30* to dobra temperatura i przy dobrze zrobionej instalacji musi działać . Przyczyn może być kilka to każdy powie co kuma trochę instalacje LPG,kolego @predipl jedyna rana na ten moment to odstawiasz auto tam gdzie ci instalowali LPG i poprawiają ,zapłaciłeś i ma działać dobrze ! jak sobie nie dają rady to niech oddają kasiorę proste jak je@#$%!
juby_p Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 optymalna temperatura to 40-45stopni żadne 30 poza tym przydało by się wiedzieć co tam jest pod maska zamontowane jakie graty.
SylwoB Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zbyt niska temperatura powoduje nie prawidłową pracę reduktora, gaz nie w pełni przechodzi z fazy ciekłej w lotną. Podnieś temperaturę przełączania z Pb na LPG o 10 stopni. Powinno pomóc. Jaka to instalacja? Sprawdż poziom cieczy chłodzącej. Zbyt niski też zakłóca pracę reduktora. Dokładnie tak jak kolega napisał. Jeżeli te zabiegi nie pomogą wtedy szukać winy w czymś innym.
uris Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 optymalna temperatura to 40-45stopni żadne 30 poza tym przydało by się wiedzieć co tam jest pod maska zamontowane jakie graty. A dlaczego nie 30* ? 100tys/km tak przejechałem i wszystko działa prawidłowo .
juby_p Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 A dlaczego nie 30* ? 100tys/km tak przejechałem i wszystko działa prawidłowo . No to fajnie ze twoje wtryski to dobrze znoszą, a jaki masz reduktor? bo z mojego doświadczenia mogę powiedzieć ze na magic III można ustawić i 30 a na innych lepiej nie ryzykować maja dużo gorsza termikę i przy niskiej temperaturze gorzej filtruje się gaz czyli mazut leci na wtryski.
uris Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Reduktor to KME Gold a wtryski były Valtki a teraz zmieniłem na Reg-Fast , w brew opinii Valtki bardzo dobrze się sprawowały nigdy nie miałem z nimi problemu wiadomo nie do każdego auta się nadają ale pod ten silnik co mam są wystarczające .Ludzie kombinują bo auto szarpie na niedogrzanym silniku zmieniają wtryski a to nie tu leży problem .Teraz śmigam na Reg-fast dysze 2.1 i też działają poprawnie .
juby_p Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Oj kręcisz kolego najpierw piszesz ze przejechałeś 100tyś bez problemu a teraz że wymieniłeś wtryski:) Valteki są bo są RegFast to praktycznie to samo jak nie miałeś innych wtrysków pod maska tego auta to nie wiesz jaka mogła by być różnica. Gold w twoim aucie możne mieć dobra termikę bo jaka jest deklarowana moc jaka obsługuje? 300 z górką? w 2.8 193km zamarzał przy 90stopniach w układzie:) Reasumując niema tak ze jest jedna optymalna temperatura przełączania dla wszystkich, natomiast 40-45 jest bezpieczna dla wszystkich.
uris Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Przecież nie wiesz ile mam przejechane na LPG to nie wiem do czego pijesz ? chyba jasno napisałem że przejechałem 100tys/km bezproblemowo przy temperaturze 30* na valtkach,chyba nie masz zamiaru przepychać się o kilka kilometrów bo to dziecinada i druga sprawa nie wiem co takiego dobrego miał by mi dać dobry wtryskiwacz ?
juby_p Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Nie mam zamiaru się przepychać tylko czytając twoje wypowiedzi które przekazują szczątkowe informacje można sobie różne teorie dopasować, np dziwi mnie ze reduktor wytrzymał 100tyś bez najmniejszych problemów:) ale może miałeś szczęście. Valteki u Ciebie dawały rade bo masz strasznie duże czasy wtrysków i np w 1.8T nie dadzą se rady poza tym obsługują do około 30km z cylindra czyli nawet u ciebie są na styk przy ciśnieniu bliskim 1. Ale nie dyskutujmy bo w sumie 99% ludu zakładając LPG kieruje się ekonomią czyli jak najtaniej:) Dobre a gorsze wtryski to mniejsze spalanie lepsza (równiejsza) praca silnika (lepiej dawkowany gaz) lepsza dynamika, tak w skrócie, uwierz mi są różnice na jednym silniku widać to więcej na drugim mniej twój jest mało podatny na dobro dobrych wtryskiwaczy:) koniec OT
uris Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Skoro uważasz że pisze bajki to nie ma o czym już pisać pozdrawiam.
juby_p Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Skoro uważasz że pisze bajki to nie ma o czym już pisać pozdrawiam. Nie zrozumiałeś, piszesz prawdę ale tylko o swoim przypadku:) to miałem na mysli.
uris Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Skoro uważasz że pisze bajki to nie ma o czym już pisać pozdrawiam. Nie zrozumiałeś, piszesz prawdę ale tylko o swoim przypadku:) to miałem na mysli. Nie no ja cię rozumiem ,ty piszesz prawdę a inni nie . Skończmy już tego off-topa
fassi1 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Zdecydowanie nie normalne zachowanie nawet przy przełączaniu na gaz 30stopni. Źle dobrana lub działająca korekta od temperatury gazu czyli zły skład mieszanki ( najprawdopodobniej za ubogo i AFR na gazie odbiega od benzyny ) i przy wyższych obciążeniach wypadają zapłony i podszarpuje silnikiem. Ja mam przełączanie ustawione na 20 stopni i nic nie podszarpuje
ziomal_21 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Też mam instalacje gazowa STAG 4, założoną 2 miesiace temu-podobne przyczyny. Rano jak odpalam na zimnym, w momencje przełaczania na gaz szarpie jak diabli, szczególnie jak jade na 1-ce,2-ce; potem jak motor sie rozgrzeje, zlapie 90* jest super. Kompletnie nie mam pojęcia co to moze być...... Macie jakąs recepte na to???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się