slepy Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam, zakupiłem Centrę Futurę 77Ah 760A z tej aukcji: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=896052331 Zobaczymy jak sie będzie sprawować przy naszej aurze. ja kupiłem tą samą, i mróz -23 i pali po 5 sekundach, tylko muszę kąt wtrysku poprawić
Krzysztof Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Panowie a co powiedzie na taki wynalazek: http://allegro.pl/item898976653_akumulator_zap_piastow_nord_star_74ah_nowy_gratis.html <- niezłe parametry, dobra cena(mogę go zakupić za jeszcze parę złotych taniej). W internecie dość pozytywne opinie.. Posiadam autko jak w profilu. Dołożyć do centry futury(w okolicznym sklepie 72 Ah za 370 zł)?
endriuu Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Panowie a co powiedzie na taki wynalazek: http://allegro.pl/item898976653_akumulator_zap_piastow_nord_star_74ah_nowy_gratis.html <- niezłe parametry, dobra cena(mogę go zakupić za jeszcze parę złotych taniej). W internecie dość pozytywne opinie.. Posiadam autko jak w profilu. Dołożyć do centry futury(w okolicznym sklepie 72 Ah za 370 zł)? firma znana i stara. nie wiem jak z jakoscia u nich teraz ale mysle, ze mozna zaryzykowac.
sołtys85 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Mam juz w vectrze 6 rok akumulator sznajder ale on jest produkowany przez zap i nadal kreci mimo takich mrozów. Osobiście polecam
Krzysztof Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 To mówicie, że to nie będzie bardzo zła inwestycja? Zakupiłem akumulator firmy Nord Star 74Ah z 24 miesięczną gwarancją, za 190 zł. Obecne mrozy przetestują go dokładnie :gwizdanie: Ciekawe tylko jak sprawdzić datę produkcji w takim aku, wygląda on tak: http://allegro.pl/item898754371_akumulator_zap_piastow_nord_star_74_ah_680a_en.html
grochu Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Z racji iż w garażu nie mam światła, dopiero dziś włożyłem mój nowy aku. Audiczka odpaliła od strzała. Nigdy tak nie odpalała :> Teraz muszę poszperać na forum bo ześfirował mi centralny - nie chce mi otworzyć z pilota Acha mam jeszczy pytanko do osób które mają centrę futurę. Chodzi mi o otwór do odpowietrzania. Trzeba wyciągać tą plastikową zaślepkę po prawej stronie (przy plusie)??
Tomek_77 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Acha mam jeszczy pytanko do osób które mają centrę futurę. Chodzi mi o otwór do odpowietrzania. Trzeba wyciągać tą plastikową zaślepkę po prawej stronie (przy plusie)?? Tak, jak wyciągniesz tę czarna zaślepkę, oryginalny przewód idealnie wchodzi do środka.
czesia Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 W związku z częstymi pytaniami jaki aku do mojej niuni postanowiłem wkleić kody wyposażenia dotyczące baterii,wystarczy dopasaować kod i wszystko wiadomo J0A battery 175 A (36 Ah) J0B battery 250 A (50 Ah) J0C battery 220 A (45 Ah) J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE J0F battery 320 A (70 Ah) J0G battery 265 A (54 Ah) J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE J0J battery 300 A (63 Ah) J0K battery 45 Ah (export) J0L battery 340 A (70 Ah) J0M battery 360 A (80 Ah) J0N battery 330 A (61 Ah) J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost J0Q battery 54 Ah (for export) J0R battery 380 A (80 Ah) J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawback J0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawback J0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawback J0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawback J0W battery 410 A (88 Ah) J0X battery 400 A (88 Ah) J0Y battery 480 A (110 Ah) J0Z battery 520 A (110 Ah) J1A battery 380 A (64 Ah) J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof cost J1C battery 380 A (64 Ah) with duty drawback J1D battery 380 A (72 Ah) J1E battery 220 A (40 Ah) J1F battery 265 A (50 Ah) J1G battery 450 A (92 Ah) J1L battery 280 A (60 Ah) J1N battery 420 A (75 Ah) J1P battery 220 A (44 Ah) J1R battery 420 A (82 Ah) J1S battery 265 A (55 Ah) J1T battery 300 A (66 Ah) J1U battery 450 A (95 Ah) J1V battery 480 A (85 Ah) J1X battery 375 A (62 Ah) J2A battery 330 A (61 Ah) and battery 480 A (85 Ah) J2B battery 480 A (85 Ah) and battery 480 A (85 Ah) J2C battery 480 A (85 Ah) and battery 520 A (110 Ah) J2D battery 380 A (68 Ah) J2E battery 380 A (72 Ah) and battery 380 A (68 Ah) J2F battery 220 A (44 Ah) and battery 380 A (68 Ah) J2G battery 280 A (60 Ah) and battery 380 A (68 Ah) J2H battery 340 A (70 Ah) and battery 380 A (68 Ah) J3A battery 220 A (44 Ah) "BEM" J3B battery 280 A (60 Ah) "BEM" J3C battery 340 A (70 Ah) "BEM" J3D battery 380 A (80 Ah) "BEM" J3E battery 450 A (95 Ah) "BEM" J3F battery 520 A (110 Ah) "BEM" J3G battery 240 A (48 Ah) J3H battery 600 A (111 Ah) "BEM" pozdrawiam i mam nadzieję że są to wszystkie kody, jeśli ktoś ma jakieś inne dane to proszę uzupełnić.
e2rdd23 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Witam mam audi A4 1,8 T avant i właśnie skończył mi sie aku i mam pytanie jaki oryginalnie był pakowany do takiej audi?? bo teraz mam 74 A włożony ale wydaje mi sie ze jest chyba za duży bo z tego co poczytałem to 60A wystarczy ale mogę sie mylić? Podpowiecie jaki najlepiej kupić
endriuu Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 sprawdz w kodach jaki powinien byc akku
sołtys85 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Witam mam audi A4 1,8 T avant i właśnie skończył mi sie aku i mam pytanie jaki oryginalnie był pakowany do takiej audi?? bo teraz mam 74 A włożony ale wydaje mi sie ze jest chyba za duży bo z tego co poczytałem to 60A wystarczy ale mogę sie mylić? Podpowiecie jaki najlepiej kupić http://moto.allegro.pl/item973224773_akumulator_moll_12v_44ah_360_a_poznan.html Taki był montowany w oryginale. Ten co masz to pewnie padł przez to że był niedoładowany bo jest stanowczo za duży do alternatora 90A. Można delikatnie wziąć większy aku bo wiadomo samochód sie zużywa i rozrusznik tez i potrzebuje więcej mocy a czasem moze i zapalac za drgim. Jak jest wszystko ok to można zakładać to co było w ori. Moll to klasa sama w sobie i śmiało polecam tą firmę montowana była do ori. Wytrzymuje nawet 10 lat pracy. Jak zmierzysz prad rozruchowy aku moll jesy dużo większy niż deklaruje producent.
e2rdd23 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 No właśnie sprawdzałem i nie kumam o co tam chodzi. Mi wyszło ze po kodach (jezeli dobry kod odczytałem) to 60A musze kupic [br]Dopisany: Marzec 28, 2010, 09:23:17 _________________________________________________kolego dzieki za wypowiec i musze ci powiedziec ze mamy taka sama ksywe na mnie tak wolaja wszyscy w moim otoczeniu
storm37 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Te 44Ah to wydaje mi sie ze troche za malo, tu masz wyszukiwarke akumulatorow http://www.akumulator.pl , z tej strony wychodzi ze 64Ah.
e2rdd23 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Dzieki kolego teraz wiem na 100 % ze ma byc 64 Ah [br]Dopisany: Marzec 28, 2010, 09:53:31 _________________________________________________Juz mogę sie pochwalic co kupiłem wiec wybór padł na akumulator TOPLA 66 Ah i 570 prąd uderzenia do mojej wersji idealny
PABLO Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Odkopię temat Wyjąłem aku który po którymś już ładowaniu odmówił posłuszeństwa, taki właśnie http://moto.allegro.pl/akumulator-varta-blue-74ah-680a-promocja-i1193215953.html I pytanie czy kupować taki sam czy o mniejszej pojemności np 630A, robię krótkie dystanse głównie miasto. Myślę kupić centre bo słyszałem dużo dobrych opinii a dodatkowo dają 3 lata gwarancji, ten ma 72AH czyli o 2AH więcej niż wg kodu ale czy to będzie taka wielka różnica Dodatkowo 2 metry ode mnie => http://moto.allegro.pl/akumulator-centra-futura-72ah-gwarancja-3-lata-i1209228161.html Wg kodu wychodzi J0F = Battery 320 a (70 ah) ale myślę że to za mała pojemność tym bardziej że sprzęt car audio trochę bierze prądu Dodatkowo napiszę że jak zostawiłem na pół godziny auto pod realem to już nie chciał odpalić(nawet nie kręcił), poprosiłem pierwszego lepszego gościa i podpięliśmy kable, po czym odpalił ale obroty zaczęły falować cały czas w okolicach 1500obr, gasiłem go, odpalałem ale cały czas to samo, przez 15km drogi powrotnej tak samo się zachowywał a spalanie w okolicach 30l Akumulator wyjąłem i był bardzo gorący a od 3 dni kiedy zauważyłem że aku powoli pada (kilka dni wcześniej ładowałem go całą noc 12h) to leci smród z nawiewu i to pewnie jego sprawa (kwas) Mam nadzieję że po założeniu nowego aku znikną te falujące obroty [br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 05:04_________________________________________________Kupiłem aku ten co wcześniej w linku podałem => centra Futera 72AH 720A i wszystko wróciło do normy, cena też bardzo dobra
czesia Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Spokojnie możesz brać tą centrę, jeżeli zmiścisz się w tolerancji +/- 5% pojemności akumulatora to nic złego nie ma prawa się wydażyć,przy zakupie większego aku jest różnie,szukaj aku przy tej pojemnośći ale z większym prądem rozruchowym i będzie super np taki http://allegro.pl/akumulator-bosch-s5-diesel-74ah-750a-promocja-i1193216019.html
PABLO Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Spokojnie możesz brać tą centrę, jeżeli zmiścisz się w tolerancji +/- 5% pojemności akumulatora to nic złego nie ma prawa się wydażyć,przy zakupie większego aku jest różnie,szukaj aku przy tej pojemnośći ale z większym prądem rozruchowym i będzie super np taki http://allegro.pl/akumulator-bosch-s5-diesel-74ah-750a-promocja-i1193216019.html Ten też spasował by, ale już kupiłem powyższą centre i nie żałuje
slepy Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Ja kupiłem center w tamtym roku i jest wszystko cacy , a tez miałem takie jaja z prądem w tamtym roku że szok
bogdan_kr Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Panowie, podpowiedzcie mi proszę. Wg kodów wyposażenia powinienem mieć baterię J0R = Battery 380 A (80 Ah), czyli wg EN prąd rozruchu w okolicach 630 A. Przyglądałem się ostatnio mojemu aku i zobaczyłem, że makaroniarz wcisnął sprawny, bo sprawny, ale chyba za mały aku Exide Excell Ex11 55Ah 460A (EN). Czyli generalnie za mały zarówno prąd rozruchowy jak i pojemność. Czy mogę zostać przy tym aku czy powinienem wymienić na bardziej odpowiedni? Jakie mogą być nietypowe objawy związane ze stosowaniem za słabego akumulatora? Może elektronika samochodu generować jakieś głupie kody błędów? Pozdrowienia!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się