Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

A ja teraz czekam na przesyłkę od devastation z moimi nowymi "hamidłami" na przód :decayed:

Pochwalę się, jak przyjdą... :naughty: :naughty: :naughty:

ciekawe kto dał cynk od kogo zakupić :decayed:[br]Dopisany: 30 Marzec 2010, 13:03_________________________________________________do twojej furmanki hebelek musi być bdb pomysl o przewodach w stalowym oplocie koszt 512zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

koledzy takie male pytanko jaki koszt przejscia z 320mm na 345mm w oparciu o zacisk od eSy

zaciski, klocki i tarcze, jakieś 1600pln

a jak chcesz lepszy klocek +300pln

mało Ci już 320mm ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no 320mm przod i 288mm tyl wystarczy :decayed: tylko jast taki malutki problemik z moimi heblami bo dzialaja superasnie :good: jak sie zagrzeja ( tarcze perfor.) ale ja nie uzywam hamulcow do jakiejs sporowej jazdy i hamulca nie uzywam jak niektorzy co chwila - staram sie wspomagac hamowanie silnikiem ale lubie wiedziec ze mam spory zapas w razie W :wink4: i jerzdze duzo drogami szybkiego ruchu i tarcze stygna. Wiem ze to moze klocki a i tarcze bo nie sa nowki wiec jak bym mial zmieniac na nowe to moze bym juz poszedl wyzej - pytalem z ciekawosci

te 320mm powinny wystarczyc spokojnie tylko musze zakupic nowy zestaw - gladkie tarcze i do tego klocek lub te tarcze co mam do przetoczenia + klocek tylko jaki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe kto dał cynk od kogo zakupić :decayed:[br]Dopisany: 30 Marzec 2010, 13:03_________________________________________________do twojej furmanki hebelek musi być bdb pomysl o przewodach w stalowym oplocie koszt 512zł

Sie wie kto dał cyne :decayed: :decayed: :decayed: - dzięki !!!

W takie przewody nie będę na razie wchodził... na co dzień staram się jak najmniej hamować hamulcami, ile się da hamuje silnikiem (dlatego ostatnio standardowe klocki z ASO na przód starczyły na 55.000km!) ale przy większej prędkości fabryczne heble po prostu nie dają rady zatrzymać auta. Nawet jakieś awaryjne hamowanie w mieście jest bardzo niebezpieczne dlatego zapadła decyzja o wymienia zestawu na 321mm. W dalszej kolejności zrobi się tył na 288mm i starczy. Do tego płyn ATE Blue Racing i styka :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe kto dał cynk od kogo zakupić :decayed:[br]Dopisany: 30 Marzec 2010, 13:03_________________________________________________do twojej furmanki hebelek musi być bdb pomysl o przewodach w stalowym oplocie koszt 512zł

Sie wie kto dał cyne :decayed: :decayed: :decayed: - dzięki !!!

W takie przewody nie będę na razie wchodził... na co dzień staram się jak najmniej hamować hamulcami, ile się da hamuje silnikiem (dlatego ostatnio standardowe klocki z ASO na przód starczyły na 55.000km!) ale przy większej prędkości fabryczne heble po prostu nie dają rady zatrzymać auta. Nawet jakieś awaryjne hamowanie w mieście jest bardzo niebezpieczne dlatego zapadła decyzja o wymienia zestawu na 321mm. W dalszej kolejności zrobi się tył na 288mm i starczy. Do tego płyn ATE Blue Racing i styka :naughty:

dokladnie popieram wypowiedz w 100%, firmowe z ASO mialem przez 40tysi i sa jeszcze dobre do jazdy ale zalozylem uzywki 321mm od kolegi forum po dobrej cenie i spowalniaja super mozna cisnąc w do podlogi i sie zapierac. Ja uzylem ATE SL6 polecaja go ze wzgledu na nisko lepkosc przy wiekszej temp.i typowo do ukladow z ESP.

Obecnie na etapie szukania tyłu 288mm bo tez juz mu sie przyda wymiana, ale tak jak porzednicy jak najwiecej hamowania silnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam cos takiego - tarcze bo klocki to sprawdze jutro

99ed889cad1ec7f8med.jpg

Tak jak mowilem potrzebuje cos co bedzie dzialalo bez potrzeby rozgrzewania i nie wiem czy ztoczyc te tarcze i nowy klocek czy caly komplet, szkoda troszke obecnego zestawu bo klocek nowoscia smierdzi :confused4: a i tarcza po toczeniu powinna byc powyzej 27mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładaj 345mm. Jest bajka.

A co do hamowania silnikiem... Nie wiem czy opłaca się zaoszczędzić 300zł na tarczach a wydać 1500zł na turbinke...

TDIki nie lubią bardzo hamowania silnikiem. Turbinka ma lekki sajgon :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam cos takiego - tarcze bo klocki to sprawdze jutro

99ed889cad1ec7f8med.jpg

Tak jak mowilem potrzebuje cos co bedzie dzialalo bez potrzeby rozgrzewania i nie wiem czy ztoczyc te tarcze i nowy klocek czy caly komplet, szkoda troszke obecnego zestawu bo klocek nowoscia smierdzi :confused4: a i tarcza po toczeniu powinna byc powyzej 27mm

jaka szerokosc ma ta tarcza ???

powinna miec minimum 27,3mm

jaki masz tam zacisk ? rozpieranie zacisku od jarzma jest z blacha czy na drucie ???

juz kiedys widzialem te tarcze, wysylales mi foto, niestety perforowane tarcze,w tym przypadku Otto Zimmermanny maja tendencje do odksztalcania powierzchni tracej, taka sama sytuacja jest z klockiem, ale nie musisz sie martwic, taki stan tarczy ma tylko wlasciwosci wizualne, na skutecznosci nic nie traci, mozna je delikatnie ''liznac'' na wytaczarce lub tokarce, ale nie wiadomo czy bedzie trzymac wymiar...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa to ori tarcze DE BDE 4 8E0615301AD 048 A tylko klocki juz byly wymieniane i napewno one niechca razem wspolpracowac takze przyjemnosci nie bedzie :decayed:

A gdy przetocze je delikatnie to powinno wydac jakies 27.5 spokojnie - na granicy :confused4: wiec nie wiem czy jest sens :(

Ile by kosztowal wmiare dobry komplet tarcze + klocki ?

Z gory dziekuje za info, a moze ktos ma jakies dojscia do promocji wiosennej :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że to ori, z tym ze made in Otto Zimmermann :>

nie wiem w jakie tarcze celujesz ale np. klocki Ferodo FDS1629 to koszt ok 450zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przepraszam ze nie napisalem ze rozpieranie zacisku od jarzma jest z blacha

Tak po zastanowieniu to chyba przetocze te tarcze i wrzuce klocek co by ladnie sie wkomponowal w tarcze ktora mam i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładaj 345mm. Jest bajka.

A co do hamowania silnikiem... Nie wiem czy opłaca się zaoszczędzić 300zł na tarczach a wydać 1500zł na turbinke...

TDIki nie lubią bardzo hamowania silnikiem. Turbinka ma lekki sajgon :wink4:

Już po raz drugi spotykam się w Twoich postach ze stwierdzeniem, że przy hamowaniu silnikiem turbo dostaje w dupe, ale nie mam pojęcia skąd taki pogląd? Moim zdaniem nie ma to żadnego wpływu na turbo jeśli hamuje się umiejętnie, tzn. schodzi stopniowo na niższe biegi, bez zrywania itp. Chodzi Ci może o to, że nie ma wtedy odpowiedniego ciśnienia oleju dostarczanego do Turbo? Jak na razie moje turbo ma przejechane 35k km i wygląda i pracuje jak nowe, a jej osiągi można zobaczyć na wykresie. Rob jak robił program to się pyta czy nowe turbo wstawiłem, bo nie poznał że to jego robota sprzed pół roku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moich wczesniejszych notatek wynika ze do ZIMERMANOW zalecacie FERODO FDS 1629

Ciekaw jestem za ile je wysempie z dzialu sprzedam :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładaj 345mm. Jest bajka.

A co do hamowania silnikiem... Nie wiem czy opłaca się zaoszczędzić 300zł na tarczach a wydać 1500zł na turbinke...

TDIki nie lubią bardzo hamowania silnikiem. Turbinka ma lekki sajgon :wink4:

Już po raz drugi spotykam się w Twoich postach ze stwierdzeniem, że przy hamowaniu silnikiem turbo dostaje w dupe, ale nie mam pojęcia skąd taki pogląd? Moim zdaniem nie ma to żadnego wpływu na turbo jeśli hamuje się umiejętnie, tzn. schodzi stopniowo na niższe biegi, bez zrywania itp. Chodzi Ci może o to, że nie ma wtedy odpowiedniego ciśnienia oleju dostarczanego do Turbo? Jak na razie moje turbo ma przejechane 35k km i wygląda i pracuje jak nowe, a jej osiągi można zobaczyć na wykresie. Rob jak robił program to się pyta czy nowe turbo wstawiłem, bo nie poznał że to jego robota sprzed pół roku :)

Redukcja, redukcji nierówna. Jeśi robisz to delikatnie to spoko, ale jeśli schodzisz gwałtowie z biegów to jest to (podobno) bardzo niekorzystne dla turbinki. Nie jestem mechanikiem i nie rozbieram turbin w autach, ale opieram się tutaj na opini ludzi którzy raczej pojęcie o tym mają. Spytam o co chodzi z tymi redukcjami.

wydaje mi się że przy mocnej, szybkiej redukcji może byc to związane z gwałtowym wzrostem prędkości obrotowej silnika, co może powodować nagły wzrost ciśnienia gazów wylotowcyh, a co za tym idzie, może powodować nagły gwłtowny zwrost prędkości obrotowej turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jest sens 320 pakować na przód ? Czy może 312 przód i 288 tył było by w sam raz? ciężko upolować 320 na przodek :) i pytanko czy 312 wejdzie na 16" :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...