Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, Dev napisał(a):

 

wystarczy ze wsadzisz nowe wiertło fi10 

Dobra spróbuję. Odmowie u Wandeja nowy zacisk zresztą i tak nie są nigdzie dostępne. Jak po roku siadzie to już musowo wymiana zacisku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jak chcesz to Ci przygotuje takowy a swój mi odeslesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Dev napisał(a):

jak chcesz to Ci przygotuje takowy a swój mi odeslesz

A dzięki jak piszesz że to powinno coś dać to pomecze się ten trzeci raz jeszcze na tyle nerwów mam :⁠-⁠)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do A4B7 avant 312 i 255 chce zmienić na 320x288 jak każdy poleca :thumbup1: Oczywiście org 16 zimówka ma się zmieścić :slina:
Znalazłem różne wersje i pytanie, który najbardziej się opłaca (koszt blachy osłaniającej względnie niski jeśli komplet tarcz będzie mniejszy niż do innych co nie trzeba wymieniać oraz dostępność).

Przód

A6 C6 321x30 TEVES 1LG 1LV tutaj blacha ta sama 4F0615311A
      C7 320x30 TRW-GIRING 1LA tu już inna 8K0615311H

A4 B7 320x30 TEVES 1LA 1LC tutaj blacha ta sama 4F0615311A

      B8 320x30 TRW-GIRING 1LA tu już inna 8K0615311D od 2013-15  8K0615311H

A4 AllRoad 320x30 TRW-GIRING 1LA tu już inna 8K0615311D          

S4 B7 320x30 TEVES 1LA 1LC tutaj blacha ta sama 4F0615311A

      B8 320x30 TRW-GIRING 1LA 1LB tu już inna 8K0615311H
Tył

A4 B7 oraz S4 B7 288x12 1KW wiadomo blacha inna 8K0615611P
Drugie pytanie tylko aso czy szukać używanych i regenerować bądź regenerowane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłony zmieniasz tylko tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, lukanio143 napisał(a):

Witam, mam pewien problem. Audi a4 b7 brd. Najpierw zrobiłem przód, hamulce 360mm z A8. Hamował idealnie, pedał twardy i w ogóle. Po kilku dniach zrobiony tył, tj. zaciski z T5, tarcza 330mm. I za nic nie chce hamować, jakby był zapowietrzony. Odpowietrzanie normalnie, potem ciśnieniem do zbiorniczka, niby odpowietrzony, ale pedał ciągle opada. Potem rozebrana pompa hamulcowa, nowe uszczelki. Nadal to samo, pedał opada, jak się kilka razy naciśnie to trochę bardziej twardy, ale nadal opada. 

Zaciski z tyłu odpowietrzane jak na forum, czyli były zdjęte i przechylone. 

 

To nie temat o trudnych sprawach, załóż nowy temat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do s4/s5/sq5 podejdą?? tam chyba też jest 330

Edytowane przez marcin_o23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marcin_o23 napisał(a):

do s4/s5/sq5 podejdą?? tam chyba też jest 330

 

Jo

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Panowie pytanie, wie ktoś jakie graty są potrzebne żeby złożyć tył 300mm na zaciskach z t4

Pacjent a4 b7, ori 288mm tył quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, prze.mo napisał(a):

Witam, Panowie pytanie, wie ktoś jakie graty są potrzebne żeby złożyć tył 300mm na zaciskach z t4

Pacjent a4 b7, ori 288mm tył quattro

Chyba z t5 od rsdziadek zestaw jest p&p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, prze.mo napisał(a):

Witam, Panowie pytanie, wie ktoś jakie graty są potrzebne żeby złożyć tył 300mm na zaciskach z t4

Pacjent a4 b7, ori 288mm tył quattro

Klocki (o klocki niech ktoś potwierdzi), tarcza oraz jarzmo S4. Osłony zostawiasz z obecnych hebli.

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.12.2022 o 21:34, H4mm3R napisał(a):

Odpowiedni adapter i wszystko zamontujesz. Pisz jak potrzebujesz

IMG_20221209_172826.thumb.jpg.0f3b0570de10f7495a66f940ee28fbe6.jpg

To 390mm??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jak to jest z tymi linkami od ręcznego, mam b6 sedan quattro i chce wymienić linkę mam od b7 kombi w ośce, jest zdecydowanie dłuższa, i pytanie czy tak ma być bo mechanik kreci nosem żeby szukać na dlugość starej

stara linka ma numer 8e0609721AD i ma dlugość około 173cm

Edytowane przez QuikSilver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ośka w kształcie T,quattro Y. Stąd różnica w długości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, próbowałem odszukać wśród postów informacji jakiego rozmiaru osłon tarcz użyć dla zestawu 330 w b6 , lecz nie mogę się dokopać . Czy te z  288 będą ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bury12 napisał(a):

Witam, próbowałem odszukać wśród postów informacji jakiego rozmiaru osłon tarcz użyć dla zestawu 330 w b6 , lecz nie mogę się dokopać . Czy te z  288 będą ok ?

 

Z B8, trzeba robić nowe otwory bo ori nie pasują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...