bartez90 73 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ok, bo one gorzej hamuja od tych z b7? A te ori z b7 zmieszcza sie pod te felgi bez frezowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 14 godzin temu, bartez90 napisał: Chcialem do tego kupic tarcze Zimmermanna i klocki Ferodo. Powinny byc dobre? Tarcze brac zwykle czy warto doplacac do perforowanych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 73 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ok, patrzylem ten temat, firmy juz mam obczajone i biore gladkie tarcze zimmermann i klocki ferodo. A co do pozostalej czesci mojego pytania odnosnie zaciskow. Czy ori b7 faktycznie lepiej hamuje i wejdzie bez frezowania pod moja felge? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 11 minut temu, bartez90 napisał: Ok, patrzylem ten temat, firmy juz mam obczajone i biore gladkie tarcze zimmermann i klocki ferodo. A co do pozostalej czesci mojego pytania odnosnie zaciskow. Czy ori b7 faktycznie lepiej hamuje i wejdzie bez frezowania pod moja felge? inny jest klocek W B7 zacisk ustalany względem jarzma jest na blaszkę a tutaj jest na drut który trzeba wymieniać za każdym razem zaciski z B7 wchodzą pod biedronke 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 73 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Czyli taki zacisk ori z b7 będzie lepszy i zmieści się pod moją felge bez problemu i bez frezowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 A co napisał Dev?! Wysłane z OP3T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 73 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 No to spoko jak wejda, chcialem sie tylko upewnic zeby nie wydac kasy niepotrzebnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 ja zawsze frezuje te zaciski z B7 mniejsza masa i wygląd ciekawszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 73 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) A jeszcze ostatnie pytanie: Przy swapie z 312 na 320 osłony zostają te same, nie trzeba zmieniać? A przewody też mogą zostać? Edytowane 30 Grudnia 2017 przez bartez90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 7 godzin temu, bartez90 napisał: A jeszcze ostatnie pytanie: Przy swapie z 312 na 320 osłony zostają te same, nie trzeba zmieniać? A przewody też mogą zostać? wszystko zostaje ale przewody elastyczne daj nowe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 73 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Dzieki wielkie, to zostawiam oslony te same. A przewody elastyczne textara czy ate moga byc? Wszystko jedno jaka firma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 jedne jak i drugie ok 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 2 godziny temu, bartez90 napisał: A przewody elastyczne textara czy ate moga byc? Wszystko jedno jaka firma? Nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwet 70 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Pchać się w zaciski 320/288mm czy od razu 345/300mm? Zaciski i tak pewnie dałbym do pomalowania w jakiś szary/czerń, więc nie wiem czy warto przepłacać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniok 6 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 1 godzinę temu, niwet napisał: Pchać się w zaciski 320/288mm czy od razu 345/300mm? Zaciski i tak pewnie dałbym do pomalowania w jakiś szary/czerń, więc nie wiem czy warto przepłacać Wszystkie rozwiązania powinno dobierać się do potrzeb, a nie napisałeś o nich ani słowa... Jeśli zależy Ci na wyglądzie to na pewno większe hamulce w większych felgach będą wyglądały bardziej imponującą, ale jeżdżąc po mieście ich nie wykorzystasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwet 70 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) 6 minut temu, daniok napisał: Wszystkie rozwiązania powinno dobierać się do potrzeb, a nie napisałeś o nich ani słowa... Jeśli zależy Ci na wyglądzie to na pewno większe hamulce w większych felgach będą wyglądały bardziej imponującą, ale jeżdżąc po mieście ich nie wykorzystasz... Wybacz, wiadomo że głównie o wygląd mi chodzi, tylko że nie chcę odznaczających się zacisków co oznacza że i tak mało będzie je widać. Dlatego też nie wiem czy warto będzie przepłacać bo 320mm można połowę tańszym kosztem kupić... ba jak nie więcej na allegro same przednie zaciski 345mm to drożej niż komplet 320, a gdzie 300mm na tył? A nie wiem czy różnica w wielkośći jest aż tak "przytłaczająca" między 320 a 345 Samochód w przyszłości planuję zrobić na ok 250km, a że jako powoli kończą mi się klocki to się rozglądam już Edytowane 31 Grudnia 2017 przez niwet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 23 minuty temu, niwet napisał: Wybacz, wiadomo że głównie o wygląd mi chodzi, tylko że nie chcę odznaczających się zacisków co oznacza że i tak mało będzie je widać. Dlatego też nie wiem czy warto będzie przepłacać bo 320mm można połowę tańszym kosztem kupić... ba jak nie więcej na allegro same przednie zaciski 345mm to drożej niż komplet 320, a gdzie 300mm na tył? A nie wiem czy różnica w wielkośći jest aż tak "przytłaczająca" między 320 a 345 Samochód w przyszłości planuję zrobić na ok 250km, a że jako powoli kończą mi się klocki to się rozglądam już A zadając kolejne takie same pytanie spojrzałeś na pierwszy wpisz w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwet 70 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 7 minut temu, H4mm3R napisał: A zadając kolejne takie same pytanie spojrzałeś na pierwszy wpisz w tym temacie? Widziałem zdjęcia, ale na foto zawsze inaczej :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niwet 70 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 W dniu 24.12.2017 o 00:28, Dev napisał: Na pewno mam 288 a 300mm z S4 będą po świętach albo po nowym roku. Można do Ciebie jakiś kontakt? Zdecydowałem się mimo wszystko na heble od S4, więc będę potrzebował na tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 40 minut temu, niwet napisał: Można do Ciebie jakiś kontakt? Zdecydowałem się mimo wszystko na heble od S4, więc będę potrzebował na tył był.jeden zestaw zaraz po świętach ale już poszedł do obróbki a niebawem do montażu zadzwoń jutro, nr masz poniżej, coś wymyslimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się