Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Próbował ktoś montować tylne hamulce z s6 C5 269mm  wentylowane?  Przymierzam się do montażu takich ale nie wiem czy podejdą jazma i tak dalej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Proszę uzasadnij swoją wypowiedź gdyż jest mi bardzo potrzebna. Przecież jest wentylowana co przekłada się na ogromny stosunek odprowadzenia ciepła względem pełnej tarczy. Większy klocek. Czy szkopuł tkwi w zacisku. Chociaż tłoczek również jest większy niż w pełnych i mniejszych tarczach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Arturoo napisał:

Podejdą ... ale to nie hamuje.

Hehe teray tyl musi byc min 330 by to hamowalo:decayed:

Tak na serio to wole 269 na wentylu a jezeli 288 na litej.

Paolo poszukaj tematu bo jest watek o swapie tylu na 280 z s8d2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę uzasadnij swoją wypowiedź gdyż jest mi bardzo potrzebna. Przecież jest wentylowana co przekłada się na ogromny stosunek odprowadzenia ciepła względem pełnej tarczy. Większy klocek. Czy szkopuł tkwi w zacisku. Chociaż tłoczek również jest większy niż w pełnych i mniejszych tarczach

Uzasadnić ?
Podchodzi zestaw do b5 na tarczy 269 a8d2 fl, klocku z s4 b5 ,dystansie 1,5mm pod jarzmo.
Jak uzasadnić , że nie hamuje - no nie hamuje ... takie odczucia miałem dlatego się pozbyłem i założyłem inne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Paolo1988 napisał:

Większy klocek.

Klocek wcale nie jest większy :( jedynie tłoczek ma 43mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Paolo1988 napisał:

Proszę uzasadnij swoją wypowiedź gdyż jest mi bardzo potrzebna. Przecież jest wentylowana co przekłada się na ogromny stosunek odprowadzenia ciepła względem pełnej tarczy. Większy klocek. Czy szkopuł tkwi w zacisku. Chociaż tłoczek również jest większy niż w pełnych i mniejszych tarczach

269/22do serii to i tak spore wzmocnienie tyłu

nie będzie to odczuwalne w jakiś spektakularny sposób ale podniesie prog bezpieczeństwa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze ... trzeba poprzeć Dev’a .... bo coś tam lepsze było to hamowanie :wink: ....nomen omen Dev dyktował co z czego dobrać i z czym składać :hi: .


Może ja po prostu spodziewałem się większego wow i dlatego oceniłem ten zestaw z perspektywy czasu tak słabo ... biję się w pierś :hi: .
























Ale to na prawdę nie hamuje :grin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria przod w a4 to porazka jest a tyl w b5/6 to zenada.

Artur to czym zamieniles ten nie efektowny hebel??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300 [emoji6]na gratach z s b6/7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To jakoś specjalnie też tyłka nie urywa :grin:

 

Ale siemianek zawsze powtarzał ... przód robi robotę [emoji106]... i nie sposób się nie zgodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mozesz zaatakowac 330 jak sie elementy pokoncza:kox:

Przod to minimum 320 w b5.

Sam chce cos z tylem zrobic ale sie boje ze 17 na zime nie zaloze...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mozesz zaatakowac 330 jak sie elementy pokoncza:kox:
Przod to minimum 320 w b5.
Sam chce cos z tylem zrobic ale sie boje ze 17 na zime nie zaloze...
 

1 ) za drogo , bez sensu do tych koni
2 ) przód sobie radzi na razie ;)
3 ) 17 lekko wchodzi na 300
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Arturoo napisał:


1 ) za drogo , bez sensu do tych koni
2 ) przód sobie radzi na razie ;)
3 ) 17 lekko wchodzi na 300

Tyl wejdzie na 17 przy 300zas jak sprawa ma sie przy 330...

Zestaw na tyl Ciebie nie wyniuslby duzo bo tylko chyna musisz kupic tarcze klocki i zaciska z busa.

Mi na razie styka to co mam ale z czasem moze,wizualnie 280z tylu to jednak malo jest..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, wesz82 napisał:

Tyl wejdzie na 17 przy 300zas jak sprawa ma sie przy 330...

330 też wejdzie, ale nie w każdą. Tam zasadniczo przeszkadza tylko sprężyna, trza dać od zacisku pod 288 i jest Oki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, staniek napisał:

330 też wejdzie, ale nie w każdą. Tam zasadniczo przeszkadza tylko sprężyna, trza dać od zacisku pod 288 i jest Oki. 

Trzeba by zrobic adapter i wrzucic to do przymiarki.

Zawsze mozna dac dystansa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

324mm przy 17"7,5Jet43 + dystans 20mm.

P2070004.jpgP2070008.jpg

Jakiś cm sprężyny przeszkadza by weszło bez dystansu.

Edytowane przez afroo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na avusach 2 sprężynka lekko cykała o odważnik ale dało się jechać, aczkolwiek dystans wsadziłem dla spokoju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Zestaw na tyl Ciebie nie wyniuslby duzo bo tylko chyna musisz kupic tarcze klocki i zaciska z busa.


Na moje potrzeby mi styknie to co jest ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Afroo why 324?

Tomek maczal w tym paluchy?

 

 

Arturo wiem ze to styka tymbardziej ze siedzi w tym duzy klocek.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wesz82 napisał:

Afroo why 324?

Tomek maczal w tym paluchy?

jarzmo jest od 330mm ale uszy w zwrotnicy są krótko, wychodzi 324 i trzeba toczyc tarcze po srednicy

w eSce (B6/7) wychodzi 328mm

ot taka niedoróbka

w ośce (B5) mozesz zrobic jak chcesz bo ogarniesz to na adapterze i zrobisz nawet 356mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...