Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

tutaj nie chodzi o to jaka firma

3 tygodnie temu panowie od tłumików wymienili gosciowi tarcze i klocki bo ja nie miałem wolnego terminu

klient sie zesrał bo nie chciał czekac az dwóch dni, efekty widac, nie przykrecili jarzma

śruby wyleciały, zacisk z jarzmem podskoczył i złamał tarcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

9 minut temu, george napisał:

Myślałem, że wada materiałowa.... 

raczej wada ludzka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, george napisał:

Kamień z serca. :D Moje ATE mają już 1 kkm za sobą. 

tego g....a nawet do reki nie biore

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev,

To koleś i tak miał szczęście, że nie hamował z poważnych prędkości...

Zamiast 2 dni się wstrzymać i pojechać do szpeca narobił bigosu...

Co za ludzie...

Dev racja heble w słabszych wersjach silnikowych audi to dramat.

Z resztą nawet w nowszych  i mocniejszych np. A4 B9 2.0 TFSI, S3 8V przyoszczędzili na układzie.

Można to b.szybko przegrzać i tracą skuteczność ...

BTW. W B7 Mam setup 345 mm z S4 na przodzie i bardzo dobrze to zdaje egzamin z 288 mm na tyle...

Pozdrawiam

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, george napisał:

Kamień z serca. :D Moje ATE mają już 1 kkm za sobą. 

To jeszcze ze 2 tyś i wymiana:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.10.2020 o 14:57, Si@r@ napisał:

To może inaczej, co polecacie założyć do B7 żeby rozsądnie hamowało i nie kosztowało 1/3 samochodu ?

wrzuć 320 na przód i wystarczy, zaciski 450 zł, tarcze ponad 400 zł, klocki załóż z 288 i gra muzyka, pamiętaj o sprężynach (45 zł), nie idź w niepotrzebne koszty, b7 to nie Porsche.

W sprawie zacisków napisz do rs dziadek, pamietaj aby byly sfrezowane ! ?

PS dokup przewody elastyczne, jeśli masz zamiar robić sam a nie masz narzędzi moze być problem z ich odkręceniem z zacisków

Edytowane przez dlugiacm
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2020 o 23:01, Dev napisał:

tutaj nie chodzi o to jaka firma

3 tygodnie temu panowie od tłumików wymienili gosciowi tarcze i klocki bo ja nie miałem wolnego terminu

klient sie zesrał bo nie chciał czekac az dwóch dni, efekty widac, nie przykrecili jarzma

śruby wyleciały, zacisk z jarzmem podskoczył i złamał tarcze

f :doh:
Edytowane przez dekiel 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, dlugiacm napisał:

wrzuć 320 na przód i wystarczy, zaciski 450 zł, tarcze ponad 400 zł, klocki załóż z 288 i gra muzyka, pamiętaj o sprężynach (45 zł), nie idź w niepotrzebne koszty, b7 to nie Porsche.

Jeżeli klocki są mocowane na blaszcę, to nie spasują. Na pierwszy rzut oka te od 312 pasują, ale jednak nie. Za 400 zł to dobre tarcze do 288. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, george napisał:

Jeżeli klocki są mocowane na blaszcę, to nie spasują. Na pierwszy rzut oka te od 312 pasują, ale jednak nie. Za 400 zł to dobre tarcze do 288. 

nie przesadzaj, zwykłe stalowe zimmermany wystarczą, nawiercane, perforowane, wentylowane cholera wie co jeszcze to niepotrzebne ładowanie sie w koszta, efekt żaden

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dlugiacm napisał:

nie przesadzaj, zwykłe stalowe zimmermany wystarczą, nawiercane, perforowane, wentylowane cholera wie co jeszcze to niepotrzebne ładowanie sie w koszta, efekt żaden

Akurat wentylowane tarcze to praktycznie w standardzie są, nie wiem czy znajdziesz coś ze zwykłej stali jako cały odlew, nie mówię już nawet jak by się to przegrzewało..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, george napisał:

Fakt, zwykłe Zimmermann są do ogarnięcia za 400 zł, ale klocki nie podejdą. 

klocki z 288 normalnie wchodzą na 320, chyba ze nie mają wypustu metalowego wtedy nie ma o co zaczepić klamry (spreżyny) i bedą sie nie równo scierały razem z tarczami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dlugiacm napisał:

klocki z 288 normalnie wchodzą na 320, chyba ze nie mają wypustu metalowego wtedy nie ma o co zaczepić klamry (spreżyny) i bedą sie nie równo scierały razem z tarczami.

:facepalm: Chyba chciałeś napisać pod 312. A jak nie to już lepiej się nie odzywaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Wandej napisał:

:facepalm: Chyba chciałeś napisać pod 312. A jak nie to już lepiej się nie odzywaj.

?

klocki z 288 na 320

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, dlugiacm napisał:

?

klocki z 288 na 320

ostatnio miałem pana który sobie załozył klocki 320 do zacisków 312 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, złapałem zestaw 320/288 do swojej B6 z B7 3.0tdi Q i mam problem nie mogę dostać nigdzie, a byłem w 2 sklepach z częściami, osłon tarcz na tył o podanych na pierwszej stronie numerach 8E0615611P/8E0615612P bo mam ośkę. Czy są jakieś zamienne numery tych osłon albo czy ktoś nie ma na sprzedaż samych osłon do ośki pod 288 na tył. Żeby nie było kopałem w temacie z 30 stron w wersji na telefonie wstecz i nie znalazłem info. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, malina767 napisał:

Cześć, złapałem zestaw 320/288 do swojej B6 z B7 3.0tdi Q i mam problem nie mogę dostać nigdzie, a byłem w 2 sklepach z częściami, osłon tarcz na tył o podanych na pierwszej stronie numerach 8E0615611P/8E0615612P bo mam ośkę. Czy są jakieś zamienne numery tych osłon albo czy ktoś nie ma na sprzedaż samych osłon do ośki pod 288 na tył. Żeby nie było kopałem w temacie z 30 stron w wersji na telefonie wstecz i nie znalazłem info. 

 

Załoz od quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Wandej napisał:

Załoz od quattro

A wszystko pasuje bo według 1 posta powinny być inne? I czy nie będzie problemów później z hamulcami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...