Piter75r Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 (edytowane) W dniu 14.08.2018 o 22:53, DarekS4 napisał: Dev mam chyba 2szt jeśli nie poszły z kołyską. jutro dam info Piter jaki rozmiar tarczy ? Mam na sell zestaw 4pot brembo RS3 kmpl z adapterami. Może ktoś się skusi. Darek tarcza 245 Edytowane 16 Sierpnia 2018 przez Piter75r
Piter75r Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 W dniu 14.08.2018 o 23:05, Dev napisał: nie mam kup jakis za pare zlotych i do mnie wyslij Dev a jaki koszt regeneracji ???
MaTeo85 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Jak cos to mam zestaw pod 245 tył zdjęty z mojego auta. Jak byś potrzebował do regeneracji to jest jak znalazł
Adamek4119 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 (edytowane) Wie ktoś gdzie kupić ceramiczne klocki do hamulców 345/300 Najlepiej by było ate Edytowane 16 Sierpnia 2018 przez Adamek4119
Wandej Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, Adamek4119 napisał: Wie ktoś gdzie kupić ceramiczne klocki do hamulców 345/300 Najlepiej by było ate jak chcesz to pisz pw ale jesteś na nie całkowicie zdecydowany?
DanielMod Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Panowie szukam do siebie fajnego hebla . próbowałem ZR18 od prosiaka ale niestety na 15 mm dystans nie mogę sobie pozwolić . Felga 19x9.5 et 40 . Czy ktoś testował już jakieś inne rozwiązanie ? TTRS a może Q5 3.0 Tfsi ? Ktoś coś ? Tak jest zr18 i dystansem 15mm :
DanielMod Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 22 minuty temu, Dev napisał: Załóż 345mm z S4 B6/7 Tak też myślałem że to będzie jedyne rozwiązanie przy tym kole ?
michałswd Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 zacisk 4 tlok z q5 345 u mnie z felga 9j + dystans 4mm było ok ewentualnie u tokarza 3mm sciagnac z jarzma tez jest taka opcja
george Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Na obecną chwilę ile kosztuje na gotowo swap na 320 mm przód i tył 288 mm do AVF quattro Avant z dobrymi tarczami i klockami?
bartez90 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 To zależy czy wszystko nowe czy na używkach. Jak nowe tarcze, klocki i zaciski po regeneracji to nawet 1000 zł za oś. Jak skompletujesz na używkach to można ogarnąć za 500-600 zł.
george Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Używane tarcze i klocki będą wymagały i tak z czasem wymiany, prawie nowych tarcz i klocków nikt nie dorzuci w gratisie. Zacisk (sprawny), jarzmo i osłony mogą być używane, choć zacisk pewnie będzie wymagał wymiany. Kompletny zestaw 320/288 występował w B7 z 3,0 TDI Q i 2,0 TFSI Q?
golden87 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 24 minuty temu, void napisał: Używane tarcze i klocki będą wymagały i tak z czasem wymiany, prawie nowych tarcz i klocków nikt nie dorzuci w gratisie. Zacisk (sprawny), jarzmo i osłony mogą być używane, choć zacisk pewnie będzie wymagał wymiany. Kompletny zestaw 320/288 występował w B7 z 3,0 TDI Q i 2,0 TFSI Q? Jeszcze 3.2 FSI z B7, i może 3.0 z B6. Roznie to bywa z używanmi tarczami, czasem ktos robi upgrade na jeszcze wieksze i tarcze sa do polatania. Planujesz jakies mody mechaniczne czy cos? Bo jesli tak, to moze warto od razu w 345 iść, niż potem 2 razy robić.
george Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Godzinę temu, golden87 napisał: Jeszcze 3.2 FSI z B7, i może 3.0 z B6. ASN w B6 i C5 ma 320 mm. Bardziej zastanawiał mnie tył pod Q 288 mm. Sprawdzę wymiary z 3,2 FSI. Godzinę temu, golden87 napisał: Roznie to bywa z używanmi tarczami, czasem ktos robi upgrade na jeszcze wieksze i tarcze sa do polatania. To prawda, czasem można trafić gotowy zestaw. Godzinę temu, golden87 napisał: Planujesz jakies mody mechaniczne czy cos? Bo jesli tak, to moze warto od razu w 345 iść, niż potem 2 razy robić. Najwyżej soft. Mody na ~200 KM to jakieś 6 k PLN + heble co najmniej 1,5 k PLN, a żyć trzeba. B6 TDI Q Avant nie jest lekkie, więc większy hebel przyda się. W C5 miałem 312/255 i było czuć poprawę względem ośki B6 AVF Avant, którą czasem jeżdżę 288/245.
bjoern Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 28 minut temu, void napisał: ASN w B6 i C5 ma 320 mm. W B6 nie występował większy hebel niż 312mm, nie licząc S4 z 345mm.
bartez90 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Dokładnie, w ASN był zestaw 312/255.
george Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Czyli ASN ma takie heble jak 2,5 TDI Q. AVF Q w serii ma 288/245?
Dev Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 2 minuty temu, void napisał: Czyli ASN ma takie heble jak 2,5 TDI Q. AVF Q w serii ma 288/245? Niestety
Dev Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 (edytowane) Było 320mm Jest 360... Edytowane 7 Września 2018 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się