Dev Opublikowano 24 Grudnia 2019 Opublikowano 24 Grudnia 2019 6 godzin temu, black4 napisał: Panowie, Pompy hamulcowe serv'a na RS-owe modzą dopiero przy konwersjach na 6-tłok itp. tam już seria nie wyrabia ... Ale to Dev będzie lepiej wiedział ? Pozdrawiam Seryjna pompa spokojnie wyrabia, bo to jest pompa ktora ma miec duze cisnienie a nie wydajność 1
Langista Opublikowano 25 Grudnia 2019 Opublikowano 25 Grudnia 2019 W dniu 24.12.2019 o 11:55, mariuszz708 napisał: Hej, jak sprawa wygląda z pompą servo podczas wymiany hamulców np. na 345/300? czy w s4 jest jakaś wydajniejsza czy to samo... Ja mam taki zestaw i pompy w ogóle nie trzeba zmieniać, wszystko hamuje jak należy. Różnicy niby się nie czuje na swoim aucie, ale ostatnio przyszło mi kilkoma innymi autami pojeździć i przy tym zestawie po lekkim przytrzymaniu hamulca mam to samo co w innych przy 1/3.
MAT1000 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 W dniu 24.12.2019 o 12:47, Dev napisał: Skróć sobie jak za długie Wolałbym kupić takie jak trzeba, koszta nie są duże. Problem w znalezieniu zamiennika, bo w etce całe jarzmo występuje :/
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Kiedyś były TRW SP9898 ale teraz juz ich nie widzę 1
mariuszz708 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Hej, poprawcie jeśli się mylę, ale tarcze nawiercane są prawa i lewa? Kupiłem zimmermany i obie są nawiercone dokładnie tak samo...
H4mm3R Opublikowano 26 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2019 37 minut temu, mariuszz708 napisał: Hej, poprawcie jeśli się mylę, ale tarcze nawiercane są prawa i lewa? Kupiłem zimmermany i obie są nawiercone dokładnie tak samo... Mylisz się, są identyczne.
H4mm3R Opublikowano 26 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2019 W dniu 24.12.2019 o 15:08, black4 napisał: Panowie, Pompy hamulcowe serv'a na RS-owe modzą dopiero przy konwersjach na 6-tłok itp. tam już seria nie wyrabia ... Ale to Dev będzie lepiej wiedział ? Pozdrawiam Nie ma takiej potrzeby. 1
mariuszz708 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 a miałem kiedyś nawiercane i nacinane rotinger i tam było ozanczenie lewa i prawa
mariuszz708 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 TARCZE ROTINGER GT + KLOCKI DODGE MAGNUM 345mm 8781029328 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 656 zł - TARCZE ROTINGER GT + KLOCKI DODGE MAGNUM 345mm (8781029328). Allegro.pl - Radość zakupów i...
_małyTM_ Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 6 godzin temu, H4mm3R napisał: Mylisz się, są identyczne. 1 godzinę temu, mariuszz708 napisał: TARCZE ROTINGER GT + KLOCKI DODGE MAGNUM 345mm 8781029328 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 656 zł - TARCZE ROTINGER GT + KLOCKI DODGE MAGNUM 345mm (8781029328). Allegro.pl - Radość zakupów i... tutaj chodzi o nacinanie tarczy wtedy masz lewice i prawice
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 9 godzin temu, mariuszz708 napisał: Hej, poprawcie jeśli się mylę, ale tarcze nawiercane są prawa i lewa? Kupiłem zimmermany i obie są nawiercone dokładnie tak samo... One nie są nawiercane
dlugiacm Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 tarcze 320 mm z B8 są zgodne z tarczami 320 od B7 ?
H4mm3R Opublikowano 26 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2019 46 minut temu, dlugiacm napisał: tarcze 320 mm z B8 są zgodne z tarczami 320 od B7 ? Nie
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2019 Opublikowano 26 Grudnia 2019 Godzinę temu, dlugiacm napisał: tarcze 320 mm z B8 są zgodne z tarczami 320 od B7 ? Inna wysokość
HatefulEvil Opublikowano 30 Grudnia 2019 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Serio z 245 na 255 trzeba komplet zmieniać? W etce z tego co sprawdziłem, to tylko numer jarzma jest inny.
Langista Opublikowano 30 Grudnia 2019 Opublikowano 30 Grudnia 2019 A na co Ci zmieniać z 245 na 255? Różnica żadna a więcej zapłacisz.
george Opublikowano 30 Grudnia 2019 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Godzinę temu, HatefulEvil napisał: Serio z 245 na 255 trzeba komplet zmieniać? W etce z tego co sprawdziłem, to tylko numer jarzma jest inny. 255 ma ten sam zacisk jak 245 mm. Jarzmo inne z racji wymiaru tarczy. 1
L23piotr Opublikowano 2 Stycznia 2020 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Witam czy ktos przerabial swap zaciskowa akebono z rs4b9 albo q7 do swojej a4 s4 b6 b7?
Robero321 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Opublikowano 2 Stycznia 2020 Dev pamiętasz może jaki ma mieć rozmiar podkładka miedziana pod przewód hamulcowy na zacisk 288 a druga rzecz rozmiar pierścienia segera w zacisku 288
H4mm3R Opublikowano 2 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2020 56 minut temu, L23piotr napisał: Witam czy ktos przerabial swap zaciskowa akebono z rs4b9 albo q7 do swojej a4 s4 b6 b7? Kwestia doboru tarczy i wykonania adaptera...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się